P: Díly D1, RRC - jarní úklid SMAZAT
Moderátor: stan
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
P: Díly D1, RRC - jarní úklid SMAZAT
Rám D1 200tdi - moc pěkný, pouze místy povrchová koroze. žádný odlupující se nátěr nebo rez. Má teda bohužel říznutý jeden držák kastle.
cena cca 5000Kč
cena cca 5000Kč
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
plastové prahy D1, RRC
300kč za kus
300kč za kus
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
tažné zařízení D1
ta koule je teda natažená
500Kč
ta koule je teda natažená
500Kč
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
příčky pod převodovky
200tdi, 300tdi, V8
500Kč za kus
200tdi, 300tdi, V8
500Kč za kus
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
plasty předního nárazníku D1
300Kč za kus
300Kč za kus
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
moc pěkný plech pod nádrž D1
500Kč
500Kč
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
automatická převodovka z D1 3,9V8 funkční včetně měniče. řadila parádně
případně díly z motoru 3,9V8 - hlavy, vačky. Blok s největší pravděpodobností prasklý - ať předejdeme dotazům z bloku bude stůl a stůl bude na prodej.
15000Kč, dohoda
případně díly z motoru 3,9V8 - hlavy, vačky. Blok s největší pravděpodobností prasklý - ať předejdeme dotazům z bloku bude stůl a stůl bude na prodej.
15000Kč, dohoda
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
Rám D1 V8
odlupující se koroze. ale je rovný a skrz není nikde 2000Kč
odlupující se koroze. ale je rovný a skrz není nikde 2000Kč
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
zelená střecha z D1 300tdi bez střešních oken. pěkná 3000Kč
červená střecha z D1 200tdi včetně střešních oken. orezlá kolem čelního okna. 3000Kč
červená střecha z D1 200tdi včetně střešních oken. orezlá kolem čelního okna. 3000Kč
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
obě bočníce z třídvéřové D1 - 1500Kč kus
pravá bočnice z petidvéřové D1 - 2000Kč
dveře 1000Kč za kus
kapota 2000Kč
pravá bočnice z petidvéřové D1 - 2000Kč
dveře 1000Kč za kus
kapota 2000Kč
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
poloosy D1 300tdi 1000Kč za kus
kardan přední 1500Kč
kardan zadní na hardyspojku 1000Kč
tyče řízení 500Kč za kus
ramena náprav 500Kč kus
nějaké klouby, rejdové koule, stabilizátory
ceny smluvní
kardan přední 1500Kč
kardan zadní na hardyspojku 1000Kč
tyče řízení 500Kč za kus
ramena náprav 500Kč kus
nějaké klouby, rejdové koule, stabilizátory
ceny smluvní
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
Intercooler pěkný, nemá ohlé ani uhnilé voštiny
1000Kč
1000Kč
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
Ahoj, vzal bych příčku prevodovky RRC V8 automat. Ale chce to vymyslet předání. Nespecham na to, bude do zásoby nebo jako mustr pro vyrobu. Co třeba na Highland meetingu?
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
aby nedoslo k mylce mam pouze z D1 v8 automat. jak na tom jeste visi ta prevodovka
jak jsou fotky tech dvou tak to je 200 a 300tdi
jak jsou fotky tech dvou tak to je 200 a 300tdi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
Melo by to byt stejne RRC a D1 ale jistej si nejsem. A když půjdu omerit příčku co mám na pojizdnem RRC tak už si ji při tom rovnou nakreslim a výrobním novou pozinkovanou. Právě tomu měření na autě jsem se chtěl vyhnout protože už jsem na to linej Ale když si nejsem uplne jistej ze jsou u RRC a D1 stejne, tak se raději premuzu a udělám to. Takže nakonec nic a díky za upozornění.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
priecky pre V8 su rovnake
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
Ahoj, vzal bych zadní nárazník na D1 jestli je rovný. Ale háček bude jak to dostat do Prahy nebo na Máchovo jezero. Nespěchá kolik za něj budeš chtít.
1961 Serie II 109 SW 2.25 l PETROL
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
ten zadni naraznik na foto je vyrezany a je na mou d1 na stk.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
dík, najde se jiný.
1961 Serie II 109 SW 2.25 l PETROL
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Díly D1, RRC - jarní úklid
pekny bohuzel ne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál