to zas neni take surne, ked to bude vyladene tak potom ku tebe. len som sa pytal informacne ake su vyhliadky.Kokesek píše:jako ke me nebo do Grobu?hifi píše:a jak to vypada s tymi flashovacimi novymi ECU, nieco nove? vyzera to tak ze by sme dofrcali 2ks D2 td5 AT z Puchova
Neco mam naladene ale neni to otestovane.
Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
mam toho tedka dost rozdelaneho,ale do trech tydnu bych to mohl odladit dokonce...hifi píše:to zas neni take surne, ked to bude vyladene tak potom ku tebe. len som sa pytal informacne ake su vyhliadky.
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
to je v poho... staci na jar. potom bych sa ozval
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC
hifi píše:tak uz mam aj ja zajdenu chut
podla http://www.td5inside.com od oktobra 2001 su ECU flashovacie
inak na odpajkovanie takeho svaba velmi dobre posluzi pajkovacia dratenka
uz mam aj pro tebe odzkousene a odladene na nepajeci ECU....
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC
A z akého motora je ten graf? Lebo či v lbft alebo Nm mi to nejako k TD5 nesedí. Podľa toho by mala mať TD5 pri 1700ot 420lbft = 569Nm , pri 2000ot už 610Nm a to mám teda motor úplne KOeliott píše:....
Ten krouťák je přece vidět v tom grafu
Robím GO a natrem to novej TDV8
Otázka je samozrejme na Kokeska
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC
to je origo graf z autologicu pro TD5. Ale psal jsem ze to je nesmysl. maji to asi "ilustracni"Acon píše:A z akého motora je ten graf? Lebo či v lbft alebo Nm mi to nejako k TD5 nesedí. Podľa toho by mala mať TD5 pri 1700ot 420lbft = 569Nm , pri 2000ot už 610Nm a to mám teda motor úplne KOeliott píše:....
Ten krouťák je přece vidět v tom grafu
Robím GO a natrem to novej TDV8
Otázka je samozrejme na Kokeska
navyseni jsem popisoval uz drive. Jinak kroutak pocita jednotka neda se menit ani nastavovat. Daji se pouze menit limitery pro maxima. Tzn kdyz mu je neposunu tak jednotka neni ani schopna pouzit "nacipovany vykon" protoze vypocet kroutaku pujde pres limit a omezi okamzite davku. A nebo to spadne do nouze zalezi na vyrobci jednotek (nebavim se jenom o LR)
Me zajima ten extrem jak to pojede a potom srovnani chipu.... viz SRAZ V S. GROBE.
- peppino
- Příspěvky: 721
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Možná se zeptám blbě,ale musím-emise po naladění jsou v poho?Kokesek píše:to jsou odvážné informace real bude max. 20kw a 100Nm, pocitej ze vsechny mapy co delam jsou teoreticky tzn. v pocitaci zvednute od 15 do 20 procent podle auta a typu vstrikovani.
V kazdem aute se to na brzde bude tvarit trochu jinak. Co jsem mel rangiho na brzde bylo to presne 18procent na TDS motoru. TD5 jsem to na brzde nemel.
Neresim eko mapy ani hard stil. Delam mapy pouze pro normalni uzivatele kteri chcou dosahnout lepsiho kroutaku dole, mensi spotreby pri setrvacne jizde a lepsi akcelerace pri kratkodobem zatizeni.
Obecne...kdyz pridam vice uz to bude mit snahu zakourit, kdyz uberu tak Vas to nebude bavit.
knedlousek píše:petr pp: Díky to sem chtěl slyšet.
Je nějaká hodnota o kolik to zvýší výkon a tak? Ano vím je tam graf, ale z toho nejde nic přečíst. Nějaký čísla. Díky
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
peppino píše:Možná se zeptám blbě,ale musím-emise po naladění jsou v poho?
pokud nemas extrem chip tak ano. jde o to ze auto ktere tocis na volnobeh nema takovou davku paliva jako auto v rychlosti a zatezi. tzn pokud nase STK nebudou merit saze na zatezove stolici pak nikdy nemeri realny stav.
- peppino
- Příspěvky: 721
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Ok,díky.Až zjistím jakou mám ŘJ,tak se ozvu.Nechci žádný extrém,tohle se mi líbí!Kokesek píše:peppino píše:Možná se zeptám blbě,ale musím-emise po naladění jsou v poho?
pokud nemas extrem chip tak ano. jde o to ze auto ktere tocis na volnobeh nema takovou davku paliva jako auto v rychlosti a zatezi. tzn pokud nase STK nebudou merit saze na zatezove stolici pak nikdy nemeri realny stav.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
- JiřinaVFR
- Příspěvky: 186
- Registrován: 12 led 2011 14:36
- tel.: 608621752
- auto: LR DII, MB E350 4m
- Bydliště: Zlín
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Ogaři, byl jsem dneska u Kokeška a musím ho pochválit. Trochu si pohrál s mojí mapou a auto jede super.
Trochu jsem se bál, že s jinou mapou netrefím domů, ale nakonec jsem trefil.
Tak ať se ti daří, Peťo!
Trochu jsem se bál, že s jinou mapou netrefím domů, ale nakonec jsem trefil.
Tak ať se ti daří, Peťo!
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: 18 zář 2009 08:46
- tel.: +421903513257
- auto: D2 td5
- Bydliště: Žilina
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Tak uz mam chip aj ja. Kedze som mal paticu naletovanu, tak to slo rychlo. Musim potvrdit Petrovu zrucnost, pretoze
hned poznat, ze sa vyzna a vie co robi. Dal som tam ten slabsi chip a je to skutocne rozdiel. Auto ide podstatne lepsie.
Motor reaguje omnoho lepsie a rychlejsie po stlaceni plyn.pedalu. Auto sa zbiera uz okolo 1450 ot/min. a staci ho tocit
do 2000-2100 ot/min, kde som predtym siel za 3,teraz v pohode 4, plyn.pedal som po rovinkach,len tak steklil a auto si
pri zaradenej 5 v pohode priadlo pri 50 km/hod. Vrelo odporucam vsetkym, ktori nepotrebuju brutalny narast vykonu,
ale potrebuju okamzitu reakciu plyn.pedalu a teda zrychlenie a nechcu tolko radit. V kazdom pripade to neboli zbytocne
vyhodene peniaze.
Tymto sa chcem podakovat Petrovi a ostatnym vrelo chip odporucam ( akurat som si tam zabudol povodny chip ).
hned poznat, ze sa vyzna a vie co robi. Dal som tam ten slabsi chip a je to skutocne rozdiel. Auto ide podstatne lepsie.
Motor reaguje omnoho lepsie a rychlejsie po stlaceni plyn.pedalu. Auto sa zbiera uz okolo 1450 ot/min. a staci ho tocit
do 2000-2100 ot/min, kde som predtym siel za 3,teraz v pohode 4, plyn.pedal som po rovinkach,len tak steklil a auto si
pri zaradenej 5 v pohode priadlo pri 50 km/hod. Vrelo odporucam vsetkym, ktori nepotrebuju brutalny narast vykonu,
ale potrebuju okamzitu reakciu plyn.pedalu a teda zrychlenie a nechcu tolko radit. V kazdom pripade to neboli zbytocne
vyhodene peniaze.
Tymto sa chcem podakovat Petrovi a ostatnym vrelo chip odporucam ( akurat som si tam zabudol povodny chip ).
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
muriatko píše:Tak uz mam chip aj ja. Kedze som mal paticu naletovanu, tak to slo rychlo. Musim potvrdit Petrovu zrucnost, pretoze
hned poznat, ze sa vyzna a vie co robi. Dal som tam ten slabsi chip a je to skutocne rozdiel. Auto ide podstatne lepsie.
Motor reaguje omnoho lepsie a rychlejsie po stlaceni plyn.pedalu. Auto sa zbiera uz okolo 1450 ot/min. a staci ho tocit
do 2000-2100 ot/min, kde som predtym siel za 3,teraz v pohode 4, plyn.pedal som po rovinkach,len tak steklil a auto si
pri zaradenej 5 v pohode priadlo pri 50 km/hod. Vrelo odporucam vsetkym, ktori nepotrebuju brutalny narast vykonu,
ale potrebuju okamzitu reakciu plyn.pedalu a teda zrychlenie a nechcu tolko radit. V kazdom pripade to neboli zbytocne
vyhodene peniaze.
Tymto sa chcem podakovat Petrovi a ostatnym vrelo chip odporucam ( akurat som si tam zabudol povodny chip ).
posli me adresu do SZ hodim ti ho do obalky. Ahoj Petr
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
aktualni odladene vsechny verze TD5 vcetne defendru. MSB i NNN.
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Čau, mam další asi přiblblou otázku. Mam D2 Td5 v automatu a tohle by se mi taky moc líbylo. Chci se zeptat co na to automat a měnič? Jelikož s tím jezdím denně, tak by mě zajímala i spotřeba. Teď jezdím za 12l, automat, větší gumy,váha atd.
Dík Klouda
Dík Klouda
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Klouda píše:Čau, mam další asi přiblblou otázku. Mam D2 Td5 v automatu a tohle by se mi taky moc líbylo. Chci se zeptat co na to automat a měnič? Jelikož s tím jezdím denně, tak by mě zajímala i spotřeba. Teď jezdím za 12l, automat, větší gumy,váha atd.
Dík Klouda
Spotreba o litr dolu, jinak nic. Vse je o ridici, znicit motor dokazu i bez cipu.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Bych to okomentoval - mám sice manuál ale tohle je o principu - po načipování - spotřeba o asi 1l nahoru, a několik nehezkých chvilek u radarů a v zatáčkách, kde jsem dřív jezdil o dost pomaleji. Až mě to přešlo, spotřeba dolů oproti originálu asi o 1l - naučil jsem se znovu nespěchat s tou velikou krabicí a využívat to, že motor táhne od nižších otáček.
Po namontování větších kol a hlavně stanu na střechu, když jedu do 90 většinou po okreskách tak na delších trasách do 10l, když jsme jeli do Rumunska, tak za celej týden v průměru 12, ale po dálnici se jelo tak 110-120 - tehdy to žralo podstatně víc než obyčejně, ale to je dáno hlavně úžasnou aerodynamikou střešního stanu, který tvoří hezkou kapsu nad čelním sklem.
Jinak jak píše Kokešek - je to o řidiči.
Po namontování větších kol a hlavně stanu na střechu, když jedu do 90 většinou po okreskách tak na delších trasách do 10l, když jsme jeli do Rumunska, tak za celej týden v průměru 12, ale po dálnici se jelo tak 110-120 - tehdy to žralo podstatně víc než obyčejně, ale to je dáno hlavně úžasnou aerodynamikou střešního stanu, který tvoří hezkou kapsu nad čelním sklem.
Jinak jak píše Kokešek - je to o řidiči.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- JiřinaVFR
- Příspěvky: 186
- Registrován: 12 led 2011 14:36
- tel.: 608621752
- auto: LR DII, MB E350 4m
- Bydliště: Zlín
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Mám čip od Kokeška na D2 automat, asi dva měsíce, denně jezdím 100km do práce. Potvrzuji MadTomovi slova, první měsíc spotřeba 12l, bavilo mě to a pořád jsem na to šlapal (ale před tím by to bylo min. 13l, při tomto stylu jízdy), potom jsem zkusil jezdit normálně a spotřeba šla na 10l. Kdybych zkusil jezdit na spotřebu, možná by to bylo i 9 - 9,5l.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
V prípade automatu so štandardným meničom sa to tiež nejako prejaví? Jasné ak je už zamknutý menič, tak to musí byť poznať, ale ako je to pri odomknutom?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
drive se zamkne.Acon píše:V prípade automatu so štandardným meničom sa to tiež nejako prejaví? Jasné ak je už zamknutý menič, tak to musí byť poznať, ale ako je to pri odomknutom?