Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

NÁVOD v 1. příspěvku..Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 15

#21 Příspěvek od Kokesek » 06 led 2014 20:35

Taky na to koukam .....
ale na flasovacich uz delam taky jde skoro o stejny princip jenom je tam vice map az to budu mit odladene na vice autech dam vedet.

A jak pise Mad, tak je to tak. Proste cena za praci a riziko nemuze byt uplne bez oceneni.
Toto cipovani hrou je pro lidi kteri maji k elektronice trosku blizsi vztah a radi tuni.
Nebo maji karada s pajeci stanici a poslou na to vzduch :yes :coffee

hifi píše:tak uz mam aj ja zajdenu chut :-(
podla http://www.td5inside.com od oktobra 2001 su ECU flashovacie

inak na odpajkovanie takeho svaba velmi dobre posluzi pajkovacia dratenka
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 09 led 2014 09:39, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC

#22 Příspěvek od Kokesek » 07 led 2014 20:09

knedlousek píše:Myslím že se rizik nebojím, už se ti někdy stalo že by to něco provedlo? Nějakej problém?
To vis ze stalo... kolikrat to tam dam poslepu a netrefim spravne natoceni. Zakaznik kolabuje, startujes a nic. uplne mrtve. Uklidnis ho ze odtahovka je nachystana.....tak to uz se uplne vysype :D

Ono ty jednotky jsou uz docela praveke, to muze pajet i muj syn po skole. Horsi jsou vymeny procesoru a flasi s rozteci polovicni nez ma PLCC socket. napr TSOP QFN aj.
Přílohy
IMG_20140107_212649 [800x600].jpg
IMG_20140107_212455 [800x600].jpg
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
petr pp
Příspěvky: 1328
Registrován: 19 zář 2013 16:06
tel.: 0903790668
auto: def 90
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#23 Příspěvek od petr pp » 12 led 2014 11:02

Tak chip je nahodeny je to perna a piplava robota z adrenalinom dokazal som to z kamosom co ma na to vybavenie neaku teplovzdusnu pajku a mikro pajku sice az na 7 pokus lebo stale sme hladali studeny spoj ale nakoniec sa podarilo auto nastartovalo tak sme to zalakovali a isli skusat. Narast je perfekt ide ovela lepsie plinuli zaber aj vykon celkom ine vozenie a dokonca pri kazdom r.stupni citit pritlak do operadla mne sa to osvedcilo vrelo odporucam aj ked pri prepajkovani som mal pot na cele. :whew :clap

Uživatelský avatar
knedlousek
Příspěvky: 1325
Registrován: 09 led 2011 20:30
tel.: 732 515 067
auto: Def110,D2,Free1,RR
Bydliště: Stráž nad Nežárkou

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#24 Příspěvek od knedlousek » 12 led 2014 20:41

petr pp: Díky to sem chtěl slyšet.

Je nějaká hodnota o kolik to zvýší výkon a tak? Ano vím je tam graf, ale z toho nejde nic přečíst. Nějaký čísla. Díky
LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)

Uživatelský avatar
petr pp
Příspěvky: 1328
Registrován: 19 zář 2013 16:06
tel.: 0903790668
auto: def 90
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#25 Příspěvek od petr pp » 12 led 2014 20:47

Netusim ci su to pravdive info ale na nete som sa docital ze krutak sa nachadza okolo550 a prida sa 47 koni :smoke

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#26 Příspěvek od Kokesek » 12 led 2014 20:50

to jsou odvážné informace real bude max. 20kw a 100Nm, pocitej ze vsechny mapy co delam jsou teoreticky tzn. v pocitaci zvednute od 15 do 20 procent podle auta a typu vstrikovani.
V kazdem aute se to na brzde bude tvarit trochu jinak. Co jsem mel rangiho na brzde bylo to presne 18procent na TDS motoru. TD5 jsem to na brzde nemel.

Neresim eko mapy ani hard stil. Delam mapy pouze pro normalni uzivatele kteri chcou dosahnout lepsiho kroutaku dole, mensi spotreby pri setrvacne jizde a lepsi akcelerace pri kratkodobem zatizeni.
Obecne...kdyz pridam vice uz to bude mit snahu zakourit, kdyz uberu tak Vas to nebude bavit.
knedlousek píše:petr pp: Díky to sem chtěl slyšet.

Je nějaká hodnota o kolik to zvýší výkon a tak? Ano vím je tam graf, ale z toho nejde nic přečíst. Nějaký čísla. Díky
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 12 led 2014 21:00, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
petr pp
Příspěvky: 1328
Registrován: 19 zář 2013 16:06
tel.: 0903790668
auto: def 90
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#27 Příspěvek od petr pp » 12 led 2014 20:59

Moj amatersky pocit z 1 chipom je 30% A to je mozno len osial ala kde som pred tim mal 1 tak taraz 2. Ked fest pridam tak to zahuli ale mam taky pocit ze to musi ked to ma vykon bez toho to asi nejde mam znameho co ma chip v extreme a spz utiera kazdu chvilu :D

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#28 Příspěvek od Kokesek » 12 led 2014 21:07

petr pp píše:mam znameho co ma chip v extreme a spz utiera kazdu chvilu :D
:yes :yes :yes

tak sem zacinal, nebylo problem oddelat motor za mesic... passat 1,9tdi, ja to pochopil az casem, ze cim vic ho zalivam tim min jede a redi mi to akorat olej v motoru a umyva olejovy film. ...
ten si semnou zazit. Chteli sme s kamaradem zavodní special z dieslovym kombikem. Pekne blbej napad. :Ja blb:


ale pak sme zmenili motorizaci za 2,3 turbo benzin 5valcu v plynu a tam se dali delat veci. na trojku 200km/h
dvakrat nebo trikrat sme delali hlavu a pak dosli penize.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
emo
Příspěvky: 262
Registrován: 15 pro 2009 22:31
tel.: 00421907292772
auto: Discovery II
Bydliště: Bratislava

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#29 Příspěvek od emo » 13 led 2014 20:14

Kokesek píše:to jsou odvážné informace real bude max. 20kw a 100Nm, pocitej ze vsechny mapy co delam jsou teoreticky tzn. v pocitaci zvednute od 15 do 20 procent podle auta a typu vstrikovani.
V kazdem aute se to na brzde bude tvarit trochu jinak. Co jsem mel rangiho na brzde bylo to presne 18procent na TDS motoru. TD5 jsem to na brzde nemel.

Neresim eko mapy ani hard stil. Delam mapy pouze pro normalni uzivatele kteri chcou dosahnout lepsiho kroutaku dole, mensi spotreby pri setrvacne jizde a lepsi akcelerace pri kratkodobem zatizeni.
Obecne...kdyz pridam vice uz to bude mit snahu zakourit, kdyz uberu tak Vas to nebude bavit.
knedlousek píše:petr pp: Díky to sem chtěl slyšet.

Je nějaká hodnota o kolik to zvýší výkon a tak? Ano vím je tam graf, ale z toho nejde nic přečíst. Nějaký čísla. Díky
nazdar len tak informativne vies spravit aj este vecsi vykon teraz mam +35ps 75Nm namerane v profituningu to som mal este s origo intercoolerom ked mam intercooler od allisportu 3x vecsi nez origo kolko by si mi vedel spravit ide mi hlavne o spodok ? dik:)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#30 Příspěvek od Kokesek » 13 led 2014 20:19

emo píše:nazdar len tak informativne vies spravit aj este vecsi vykon teraz mam +35ps 75Nm namerane v profituningu to som mal este s origo intercoolerom ked mam intercooler od allisportu 3x vecsi nez origo kolko by si mi vedel spravit ide mi hlavne o spodok ? dik:)
mam tady naladeny jeden extrem na manual. potrebujem to odzkouset. Ptalo se me vice lidi tak sem to nachystal,ale neotestoval. Muzu to vzit do S. Grobu na sraz. Tam bude o mnohem vic nez 35ps a 75Nm.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
petr pp
Příspěvky: 1328
Registrován: 19 zář 2013 16:06
tel.: 0903790668
auto: def 90
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#31 Příspěvek od petr pp » 13 led 2014 20:22

A to sa bude ta spz utierat? :rofl

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#32 Příspěvek od Kokesek » 13 led 2014 20:24

petr pp píše:A to sa bude ta spz utierat? :rofl
no to je prave to co nevim protoze sem na tom jeste nejel...ale staci mi auto dobrovolnika a 5minut casu. hned poznas zda je treba hadr :lol: :mrgreen:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
petr pp
Příspěvky: 1328
Registrován: 19 zář 2013 16:06
tel.: 0903790668
auto: def 90
Bydliště: Moravske Lieskove

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#33 Příspěvek od petr pp » 13 led 2014 20:27

Skoda ze som tu moju rj.tak zlepil hned by som to skusil.

Uživatelský avatar
emo
Příspěvky: 262
Registrován: 15 pro 2009 22:31
tel.: 00421907292772
auto: Discovery II
Bydliště: Bratislava

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#34 Příspěvek od emo » 13 led 2014 20:29

Kokesek píše:
emo píše:nazdar len tak informativne vies spravit aj este vecsi vykon teraz mam +35ps 75Nm namerane v profituningu to som mal este s origo intercoolerom ked mam intercooler od allisportu 3x vecsi nez origo kolko by si mi vedel spravit ide mi hlavne o spodok ? dik:)
mam tady naladeny jeden extrem na manual. potrebujem to odzkouset. Ptalo se me vice lidi tak sem to nachystal,ale neotestoval. Muzu to vzit do S. Grobu na sraz. Tam bude o mnohem vic nez 35ps a 75Nm.
tak to zober ja mam aj budik na zvody a turbo tak aspon uvidime ako sa to bude hriat a ako bude tlacit :Pohoda:

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#35 Příspěvek od Kokesek » 13 led 2014 20:31

Mas to v manualu jo?
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
emo
Příspěvky: 262
Registrován: 15 pro 2009 22:31
tel.: 00421907292772
auto: Discovery II
Bydliště: Bratislava

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#36 Příspěvek od emo » 13 led 2014 20:34

Kokesek píše:Mas to v manualu jo?
ano a este staru jednotku rok 99 kolko myslis ze tam je krutak Nm a ps

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#37 Příspěvek od hifi » 13 led 2014 21:03

a jak to vypada s tymi flashovacimi novymi ECU, nieco nove? vyzera to tak ze by sme dofrcali 2ks D2 td5 AT z Puchova :idea:
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#38 Příspěvek od Kokesek » 13 led 2014 21:11

hifi píše:a jak to vypada s tymi flashovacimi novymi ECU, nieco nove? vyzera to tak ze by sme dofrcali 2ks D2 td5 AT z Puchova :idea:
jako ke me nebo do Grobu?
Neco mam naladene ale neni to otestovane.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#39 Příspěvek od Kokesek » 13 led 2014 21:13

petr pp píše:Skoda ze som tu moju rj.tak zlepil hned by som to skusil.
to se lepi az po roce uzivani. A pak zjistis ze to vlastne neni treba :mrgreen:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

#40 Příspěvek od Kokesek » 13 led 2014 21:15

emo píše:
Kokesek píše:Mas to v manualu jo?
ano a este staru jednotku rok 99 kolko myslis ze tam je krutak Nm a ps

odhad +50Ps +120Nm
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět