Tuning motoru Td5
Moderátor: Acon
Re: Tuning motoru Td5
Ako sa ochladilo, cukanie uplne zmizlo (na aute sa nic nemenilo)
Napada vam co by mohla byt pricina? nejake cidlo?
Napada vam co by mohla byt pricina? nejake cidlo?
Re: Tuning motoru Td5
Problem pretrvava, dosiel Nanocom, tak som to premeral
Pocas merani/jazdenia (ca 2 hodiny) sa ako naschval cukatura neprejavila.
Neviem vsak ako sa dostat k hodnotam AAT a MAP v Nanocom-e (cez menu Instrukcie... som zozbieral tieto: Engine speed (rpm),Road speed,Coolant temp. (C),Turbo pres. (kPa),Battery volt. (V),Ambient pres. (kPa),Air flow (g/s),Air inlet temp. (C),Fuel temp. (C),Cyl. 1,Cyl. 2,Cyl. 3,Cyl. 4,Cyl. 5,Accel. track 1 (V),Accel. track 2 (V),Accel. track 3 (V),Accel. supply (V),EGR inlet (%),EGR mod. (%),Idle speed error,Wastegate mod.(%))
Zopar zaujimavosti - teda aspon pre mna (nie som si isty o ich spravnosti)
o Cyl x sa pohybuje v aj v zapornych hodnotach
o Accel track 1 zacina na 0,646V (na idle)
o Idle speed error dava divne (aj zaporne hodnoty) - nesedi s tymto "IDLE SPEED ERROR – This is a calculated value that shows the difference between the idle speed and the real drive demand"
o hodnoty EGR inlet (%) a Wastegate mod.(%) su vacsinou = 0, obcas vyskocia nachvilo okolo 30-40 a hned potom na 0
o hodnota EGR mod. (%), je furt = 0
Tieto chyby boli zapisane v pamati:
NANOCOM - TD5ENG.APP - TD5 ENGINE fault file
(21,6) PROBLEMS DETECTED WITH DRIVER DEMAND (LOGGED).
---
NANOCOM - D2AGB.APP - DISCOII AUTO GEARBOX fault file
CODE P1884
CAN MESSAGE WFPDK (DKI) INVALID (FFH)
---
CODE P1884
CAN MESSAGE WFPDK (DKI) INVALID (FFH)
---
INVALID FAULT CODE
---
CODE P0705
POSITION SWITCH MONITORING
---
Je tam nieco zjavne, co by vysvetlovalo tu cukaturu?
Pocas merani/jazdenia (ca 2 hodiny) sa ako naschval cukatura neprejavila.
Neviem vsak ako sa dostat k hodnotam AAT a MAP v Nanocom-e (cez menu Instrukcie... som zozbieral tieto: Engine speed (rpm),Road speed,Coolant temp. (C),Turbo pres. (kPa),Battery volt. (V),Ambient pres. (kPa),Air flow (g/s),Air inlet temp. (C),Fuel temp. (C),Cyl. 1,Cyl. 2,Cyl. 3,Cyl. 4,Cyl. 5,Accel. track 1 (V),Accel. track 2 (V),Accel. track 3 (V),Accel. supply (V),EGR inlet (%),EGR mod. (%),Idle speed error,Wastegate mod.(%))
Zopar zaujimavosti - teda aspon pre mna (nie som si isty o ich spravnosti)
o Cyl x sa pohybuje v aj v zapornych hodnotach
o Accel track 1 zacina na 0,646V (na idle)
o Idle speed error dava divne (aj zaporne hodnoty) - nesedi s tymto "IDLE SPEED ERROR – This is a calculated value that shows the difference between the idle speed and the real drive demand"
o hodnoty EGR inlet (%) a Wastegate mod.(%) su vacsinou = 0, obcas vyskocia nachvilo okolo 30-40 a hned potom na 0
o hodnota EGR mod. (%), je furt = 0
Tieto chyby boli zapisane v pamati:
NANOCOM - TD5ENG.APP - TD5 ENGINE fault file
(21,6) PROBLEMS DETECTED WITH DRIVER DEMAND (LOGGED).
---
NANOCOM - D2AGB.APP - DISCOII AUTO GEARBOX fault file
CODE P1884
CAN MESSAGE WFPDK (DKI) INVALID (FFH)
---
CODE P1884
CAN MESSAGE WFPDK (DKI) INVALID (FFH)
---
INVALID FAULT CODE
---
CODE P0705
POSITION SWITCH MONITORING
---
Je tam nieco zjavne, co by vysvetlovalo tu cukaturu?
Re: Tuning motoru Td5
pripajam statistiky z nanocomu pocas zazdenia - ak by mal niekto chut to pozriet
https://ulozto.sk/xKhTLhrj/1-csv
https://ulozto.sk/xHtcCTJA/2-csv
https://ulozto.sk/xg4Cwb7U/5-csv
https://ulozto.sk/xKhTLhrj/1-csv
https://ulozto.sk/xHtcCTJA/2-csv
https://ulozto.sk/xg4Cwb7U/5-csv
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Tuning motoru Td5
neviem či to tu niekto spopmenul no skús vytiahnuť červený konektor z RJ čo je pri baterke či tam nemáš olej. Mne to robil káblový zvazok. Len neviem, prečo sa porucha rieši v téme o tuningu, keď tu je celkom informatívna téma s názvom "Cukatúra" Potom je tu bordel jak v cigánskej osade a sťažujte sa, že sa tu nič nedá nájsť
Dokonca som za 10s našiel tieto 2 http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=13469
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=12767
Dokonca som za 10s našiel tieto 2 http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=13469
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=12767
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Tuning motoru Td5
ahoj, konektor som kontroloval niekolko krat - olej v nom nie jeAcon píše:neviem či to tu niekto spopmenul no skús vytiahnuť červený konektor z RJ čo je pri baterke či tam nemáš olej. Mne to robil káblový zvazok. Len neviem, prečo sa porucha rieši v téme o tuningu, keď tu je celkom informatívna téma s názvom "Cukatúra" Potom je tu bordel jak v cigánskej osade a sťažujte sa, že sa tu nič nedá nájsť
Dokonca som za 10s našiel tieto 2 http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=13469
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=12767
kablovy zvazok bol meneny minuly rok na jesen
ospravedlnujem sa za off topic, presuvam sa do oddelenia cukatury
Re: Tuning motoru Td5
Na anglickej stranke som nasiel toto;
Je tam odporucanie na pouzitie 2 stroke oil ako aditivia do paliva...
Co to je? Pouziva to niekto?
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
Je tam odporucanie na pouzitie 2 stroke oil ako aditivia do paliva...
Co to je? Pouziva to niekto?
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Tuning motoru Td5
Zdar, tak to opravdu pochybuji.
Jestli to ma byt nějaký ftip na zvyseni vykonu, pak asi jo.
Pokud ještě nemas KN filtr(nebo podobný), remap jednotky, je tam jeste ke zvýšení vykonu dost prostoru.
Vetsi intercooler, VNT turbo a podobne.
Zacal bych EGR- ven, filtr KN, tankovani kvalitni nafty bez bioslozky(ja tankuju u EuroOil 100%naftu).
Olej tam nelej;-)
Honza
Jestli to ma byt nějaký ftip na zvyseni vykonu, pak asi jo.
Pokud ještě nemas KN filtr(nebo podobný), remap jednotky, je tam jeste ke zvýšení vykonu dost prostoru.
Vetsi intercooler, VNT turbo a podobne.
Zacal bych EGR- ven, filtr KN, tankovani kvalitni nafty bez bioslozky(ja tankuju u EuroOil 100%naftu).
Olej tam nelej;-)
Honza
Naposledy upravil(a) Jenda dne 17 úno 2018 18:11, celkem upraveno 1 x.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: Tuning motoru Td5
Vykonu mam dost, to neriesim..
Len ma toto zaujimalo..
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
Len ma toto zaujimalo..
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Tuning motoru Td5
si pametam,ze brat pridaval synteticky olej do dvojtaktov do nafty,ale to nebolo kvoli zvyseniu vykonu,ale skor ako aditivum ,mal mondeo a bolo to medzi fordakmi velmi rozsirene,kedze tie fordacke dvojlitre boli a su na ten vstrekovaci system dost chabruzne