TD5 a "chip"

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 a "chip"

#421 Příspěvek od pojir » 24 bře 2019 08:16

Tak tohle je zajimave. Ja mam D2 TD5 EURO3 automat (s flashovaci jednotkou), koupil jsem ji co do pohonu vcelku v zakladu "nejak" nacipovanou nejmenovanym ceskym upravcem. Mezitim pribyl HD menic, kola 265/75R16, prevody 1:3.8 a tak podobne. Jezdit to umi celkem rychle (160 km/h+) a na D2 i docela dynamicky, ale naopak ty rozjezdy se mi zdaji nic moc. Stejne tak bych si dokazal predstavit nizsi spotrebu (pod 12 l/100km se nedostanu ani na dlouhe dalnicni strece cca 115 km/h). Muzu vycist palivovou mapu Nanocomem - byl by nekdo ochotny se na ni zkusenym okem mrknout, zda je v pohode nebo by s ni slo nejak pohnout?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
TBG
Příspěvky: 796
Registrován: 10 kvě 2014 18:31
tel.: 774tři448pět8
auto: D2 + Iseki TU155
Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 a "chip"

#422 Příspěvek od TBG » 24 bře 2019 09:50

.... 160+ :ty jeden...:

já mám strop dálnice 120 (GPS), pak mám špatný pocit, že to auto trápím.... (my 03, TD5, aut., 2" lift a 32"kola)
mám chip od Kokeška, ale musel jsem ubrat na turbu - přefukovalo...... ještě by to chtělo ten HD měnič... :blush

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 a "chip"

#423 Příspěvek od pojir » 24 bře 2019 09:52

Tak ja takhle rychle rozhodne nejezdim konstantne, ale jednou za cas je potreba vyhnat pavouky z vyfuku :rofl
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 a "chip"

#424 Příspěvek od Kokesek » 24 bře 2019 11:50

pojir píše:Tak tohle je zajimave. Ja mam D2 TD5 EURO3 automat (s flashovaci jednotkou), koupil jsem ji co do pohonu vcelku v zakladu "nejak" nacipovanou nejmenovanym ceskym upravcem. Mezitim pribyl HD menic, kola 265/75R16, prevody 1:3.8 a tak podobne. Jezdit to umi celkem rychle (160 km/h+) a na D2 i docela dynamicky, ale naopak ty rozjezdy se mi zdaji nic moc. Stejne tak bych si dokazal predstavit nizsi spotrebu (pod 12 l/100km se nedostanu ani na dlouhe dalnicni strece cca 115 km/h). Muzu vycist palivovou mapu Nanocomem - byl by nekdo ochotny se na ni zkusenym okem mrknout, zda je v pohode nebo by s ni slo nejak pohnout?
Z nanocomu nejsem schopny editovat mapy. Je to pouze nejaky vycuc map pro nanocom. Ja vycitam cely obsah pameti tzv full size. Kde jsem schopen identifikovat software a nasledne jej rozklicovat az do vstrikovani kroutaku atd. Pro HD menic potrebujes jiny prubeh vstrikovaci mapy. Jinak je to na zacatku tupe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 a "chip"

#425 Příspěvek od MadTom » 24 bře 2019 15:11

To co vyčítá Nanocom ale obsahuje úplně všechno, co je potřeba pro přemapování, zbytek v řídící jednotce je vlastní výkonný kód, a ten se nemění.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 a "chip"

#426 Příspěvek od Kokesek » 24 bře 2019 15:58

Ano ale profi ciptunerske softwéry potrebuji prave kompletni kod. Minimalne pro spravnou identifikaci a ulozeni editovaneho sw vcetne kontrolniho souctu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 a

#427 Příspěvek od Hubert » 24 bře 2019 17:54

Kokesek píše: 24 bře 2019 15:58 Ano ale profi ciptunerske softwéry potrebuji prave kompletni kod. Minimalne pro spravnou identifikaci a ulozeni editovaneho sw vcetne kontrolniho souctuObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Má pravdu mám stejné zkušenosti. Sice mapu z nanocomu nakonec otevřu, ale je problém po úpravě s jeho kontrlou (CheckSum). Taktéže si vyčtu vše a pak upravuji.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 a "chip"

#428 Příspěvek od MadTom » 24 bře 2019 19:55

Checksum je záležitost na půl minuty v nějaké HEX editoru, jinak i ty profi softy tohle umí, akorát se musí správně nakonfigurovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 a "chip"

#429 Příspěvek od Kokesek » 24 bře 2019 19:59

Zasadni problem je v identifikaci. Jednotka mems3 nepotrebuje pro svou funkci korektni checksum. Kazdopadne na onankom to nema dobre vyresene.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 a "chip"

#430 Příspěvek od MadTom » 24 bře 2019 20:02

V identifikaci čeho? Označení map je volně čitelné - je to text. A checksum je doopravdy jenom jednoduché CRC, nic složitého.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

TD5 a "chip"

#431 Příspěvek od Kokesek » 24 bře 2019 20:04

Identifikaci pro rozklicovani uplneho pristupu do softu. Sranda je ze kdyz to nekdo dela jen tak “nejak” tak to clovek presne pozna podle toho ze nesedi chks podle ktereho se vetsinou identifikuje ecu. A pak me to nejde najit. Protoze pro to same cislo ecu napr nnn000120 nebo 500020 je pouzito vice sw napr 4-6verzi. Tome to co vidis ve file vyctenem nanocomem nema nic spolecneho s obsahem pameti. To vyrobi nanocom! Obsah pameti neni citelny v binu ani v hexu bez pozadovaneho klice. A zadny text s obsahem ecu tam neni. Pouze se da zpocitat chks a z toho identifikovat ecu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
hrochado
Příspěvky: 877
Registrován: 08 led 2015 11:20
auto: LC 78
Bydliště: Brno

Re: TD5 a "chip"

#432 Příspěvek od hrochado » 01 dub 2019 09:11

TBG píše: 24 bře 2019 09:50 .... 160+ :ty jeden...:

já mám strop dálnice 120 (GPS), pak mám špatný pocit, že to auto trápím.... (my 03, TD5, aut., 2" lift a 32"kola)
mám chip od Kokeška, ale musel jsem ubrat na turbu - přefukovalo...... ještě by to chtělo ten HD měnič... :blush
Neboj, to přijde ... on ten chip ten normální měnič dřív nebo později upeče :)
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek

Odpovědět