Kdo má CB tedy aspoň Alamat to má je tam fukce voltmetr. Miloš IIerik píše:Ja tam mam navic Volmetr a otackomer. Stav oleje , ci jeho teplotu bych privital....
Pridavne budiky
Moderátor: Acon
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
budíky
Pokud bys chtěl něco opravdu fajnového, tak se mrkni na https://www.europaspares.com/INSTRUMENTS/ . Hlavně klasické budíky od SMITHS mě docela berou. Byl jsem u nich v kamenném obchodě a mám doma katalog. Prodávají kde co od zrcátek, přes světla, budíky, sedačky a kola až po celé motory. Vše od klasiky ala šedesátá léta až po high-tech závodní vybavení.
Jinak u Scorpions jsem teď nakupoval a pocity mám trochu smíšené. Dokud jsem jim 5x denně nevolal, nic se nedělo a opravdu dobře začali se mnou jednat až poté, co jsem si k nim dojel a utratil u nich 1000 liber, tak to jenom lítalo. Ale stejně mám trochu pocit, že ceny nepíšou, protože je dávají pro každého jinak a v důsledku nákupem u nich asi nikdy neušetříš, pokud nebereš pravidelně. Jinak Max Vlček asi příští týden s nimi dohodne zastoupení pro ČR, třeba se něco změní.
Jinak u Scorpions jsem teď nakupoval a pocity mám trochu smíšené. Dokud jsem jim 5x denně nevolal, nic se nedělo a opravdu dobře začali se mnou jednat až poté, co jsem si k nim dojel a utratil u nich 1000 liber, tak to jenom lítalo. Ale stejně mám trochu pocit, že ceny nepíšou, protože je dávají pro každého jinak a v důsledku nákupem u nich asi nikdy neušetříš, pokud nebereš pravidelně. Jinak Max Vlček asi příští týden s nimi dohodne zastoupení pro ČR, třeba se něco změní.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Peknu ponuku a skalu ma tiez Scorpion Racing London, sekcia Electrical - Gauges.
http://www.scorpionracing.co.uk/
Pre defender maju aj slusnu a funkcnu konzolu na vsetky mozne pridavne vypinace.... od Iron Goat Canada.
http://www.scorpionracing.co.uk/
Pre defender maju aj slusnu a funkcnu konzolu na vsetky mozne pridavne vypinace.... od Iron Goat Canada.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Ty už Ivane Low kontaktoval, píše to hned v úvodním příspěvku, ale taky jsem na to koukal a nevypadá to vůbec špatnějezbera píše:Peknu ponuku a skalu ma tiez Scorpion Racing London, sekcia Electrical - Gauges.
http://www.scorpionracing.co.uk/
Pre defender maju aj slusnu a funkcnu konzolu na vsetky mozne pridavne vypinace.... od Iron Goat Canada.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Aha, no tak co sa tyka cien, tie ma na stranke kanadsky vyrobca, snad budu velmi podobne v UK.
www.ig4x4.com
Mne sa to javi ako komplexne riesenie so sirokou skalou moznosti. Asi pojdem do toho (na defa).
www.ig4x4.com
Mne sa to javi ako komplexne riesenie so sirokou skalou moznosti. Asi pojdem do toho (na defa).
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ta konzole od scorpionu vysla na neco kolem 6tis czk. Nakatenenga ji ma za cca 2500. Www.nakatenenga.de
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Ja len poopravim http://nakatanenga.de
Poznam to, ale nie je to to iste (chce to tak len vypadat)
Poznam to, ale nie je to to iste (chce to tak len vypadat)
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Ampermetr musi byt zapojen do serie, tzn. pri pouziti navijaku ti nebude odebirany proud merit, protoze, predpokladam, navijak mas zapojeny primo na baterku...karel píše:Ještě k tomu měření proudu na ampérmetru. Osobně bych raději měřil napětí ve voltech(tedy na voltmetru), protože ten mi ukáže jak moc je baterie vyšťavená, místo toho abych viděl kolik ampérů mi z baterie odchází, nebo do ní přitéká(+ nebo - stupnice ).
A ještě jeden důvod mě k tomu vede, ale jelikož jsem na elektriku amatér, tak se můžu mýlit. Jde o to, že třeba alternátor u V8 dává max. 100 A ale ampérmetr končí na obou stupnicích na 50A.Jasně něco se ztratí po trase, ale přeci jen 50A je dost.
Podobný problém nastane při navíjení, kdy naviják bere řekněme 400A tedy 100 z altíku zbytek z baterie a ampérmetr ti ukáže odběr 50 A Takže i proto raději voltmetr.
Pokud se pletu tak mě prosím opravte
Voltmetr je urcite uzitecna vec, protoze pri poruse regulatoru v altiku jsi schopnej zjistit, ze to dava moc velke napeti a tim zamezit "uvareni" baterky.
Co se tyce mereni ruznejch teplot, tak muj nazor je, ze nejlepsi je merit teplotu vyfukovych plynu, protoze ta presne vypovida o vnitrni teplote motoru....
Jeste vlastni zkusenost z budikama (ty co prodava conrad) Equus -> mam voltmetr, ampermetr a dva teplomery. U vsech 4 uz nefunguje (po roce provozu) osvetleni ukazatele a u dvou ta zarovka na podsvetleni propalila stupnici.
H.
Jasně naviják je přímo na bateriiHonza_offroad píše:Ampermetr musi byt zapojen do serie, tzn. pri pouziti navijaku ti nebude odebirany proud merit, protoze, predpokladam, navijak mas zapojeny primo na baterku...karel píše:Ještě k tomu měření proudu na ampérmetru. Osobně bych raději měřil napětí ve voltech(tedy na voltmetru), protože ten mi ukáže jak moc je baterie vyšťavená, místo toho abych viděl kolik ampérů mi z baterie odchází, nebo do ní přitéká(+ nebo - stupnice ).
A ještě jeden důvod mě k tomu vede, ale jelikož jsem na elektriku amatér, tak se můžu mýlit. Jde o to, že třeba alternátor u V8 dává max. 100 A ale ampérmetr končí na obou stupnicích na 50A.Jasně něco se ztratí po trase, ale přeci jen 50A je dost.
Podobný problém nastane při navíjení, kdy naviják bere řekněme 400A tedy 100 z altíku zbytek z baterie a ampérmetr ti ukáže odběr 50 A Takže i proto raději voltmetr.
Pokud se pletu tak mě prosím opravte
Voltmetr je urcite uzitecna vec, protoze pri poruse regulatoru v altiku jsi schopnej zjistit, ze to dava moc velke napeti a tim zamezit "uvareni" baterky.
Co se tyce mereni ruznejch teplot, tak muj nazor je, ze nejlepsi je merit teplotu vyfukovych plynu, protoze ta presne vypovida o vnitrni teplote motoru....
Jeste vlastni zkusenost z budikama (ty co prodava conrad) Equus -> mam voltmetr, ampermetr a dva teplomery. U vsech 4 uz nefunguje (po roce provozu) osvetleni ukazatele a u dvou ta zarovka na podsvetleni propalila stupnici.
H.
Velmi praktická zkušenost Honzo, díky ti za ni, dost vážně jsem o koupi a montování těchto budíků uvažoval, ale asi nejsou použitelné pro celoroční svícení, tím pádem nevydrží.MOžná to řešit vypínáním osvětlení ve dne a v noci zas tolik nejezdím
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Ked som mal este skodovku tak som zohnal tie okruhle budiky co mali starsie 120, robili sa bud cierne alebo chromove. Teplomer vody sa dal pouzit aj ako teplomer oleja. Zapojenie je uplne jednoduche - tri vyvody: + - a cidlo. Otackomer zapojeny na prerusovac. Jednoduche ako facka. Dali sa lahko rozobrat a vyrobit si popisky podla vlastneho vkusu. Spominam si ze PAL vyrabal aj ampermeter a voltmeter. Osobne sa mi tie budiky pacia najviac, len uz su minulostou a chcelo by najst nejaku zilu.
http://skoda120.dipsoft.sk/skoda.php?id ... otackomer2
http://skoda120.dipsoft.sk/skoda.php?id ... otackomer2
Máš pravdu, že dříve bylo spousta věcí nohem lépe udělaných a sloužily navěky, dnes je to všechno spotřebka, která v ideálním případě klekne týden po projití zárukyjanicko píše:Ked som mal este skodovku tak som zohnal tie okruhle budiky co mali starsie 120, robili sa bud cierne alebo chromove. Teplomer vody sa dal pouzit aj ako teplomer oleja. Zapojenie je uplne jednoduche - tri vyvody: + - a cidlo. Otackomer zapojeny na prerusovac. Jednoduche ako facka. Dali sa lahko rozobrat a vyrobit si popisky podla vlastneho vkusu. Spominam si ze PAL vyrabal aj ampermeter a voltmeter. Osobne sa mi tie budiky pacia najviac, len uz su minulostou a chcelo by najst nejaku zilu.
http://skoda120.dipsoft.sk/skoda.php?id ... otackomer2
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Ja mam jeden AMMETER na stole od TIM, tak mozeme porovnat (ked ho nahodim).Honza_offroad píše:jenze ty rucicky sviti porad, nejsou pripojeny na podsvetleni, ale na napajeni snimace... kvalita je proste bidna -> asi nemaji radi otresy v aute, myslim, ze na mereni teploty doma za oknem by to slo
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
... to co predava Conrad je EQUUS ale iba cinska napodobnenina originalu.Honza_offroad píše: Jeste vlastni zkusenost z budikama (ty co prodava conrad) Equus -> mam voltmetr, ampermetr a dva teplomery. U vsech 4 uz nefunguje (po roce provozu) osvetleni ukazatele a u dvou ta zarovka na podsvetleni propalila stupnici.
H.
... podsvietenie je realizovane zltou "zbrusenou" LED diodov... ta prd vydrzi
... osobne mi taktiez odisla po kratkej dobe uzivania v kazdom budiku
... uspesne som to nahradil zelenou LED diodou "pure green" a aspon to ladi s podsvietenim LR a hlavne funguje na dlho, velmi dlho
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
budíky
Ten původní RRC (do roku 1985) měl 4 malé budíky SMITH a obvykle spolehlivě fungují i po mnoha letech. Např. v mém Rangiem po 25-ti letech pořád chodí. Teď je budu měnit za nové, ale ty samé, jenom trochu překopávám kapličku a místo vody a paliva půjde otáčkoměr, který tam origo nebyl, takže místo 5-ti ukazatelů (voda, palivo, ampermetr, tlak a teplota oleje) bud sledovat pouze 3 (voda, palivo, tlak oleje) + čtvrté hodiny. SMITH ukazatele lze koupit na europaspares (odkaz viz výše)
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Jestli si to dobre pamatuju, tak u olejoveho filtru je zaslepena jedna dira, vedle tlakoveho spinace, do ktere je u NAS, pripojenej snimac teploty oleje, tam by to slo, zavit nevim, ale na netu jsem nekde nasel, ze to je 1/2UNF, ale ber to z rezervou..... H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz