Ahoj prosím o rady/typy jak jezdit a využívat polohy vzduchového podvozku u Discovery3....
Terén , silnice a tak...
Díky za odpovedi
vzduchovy podvozek D3
Moderátor: Acon
Re: vzduchovy podvozek D3
jestli manuál nemáš dá se stáhnout z netu
ve zkratce - když jsi v terénu a čekáš že bys mohl chytit podvozkem tak dáš offroad, když zařadíš redukci a zvolíš jeden z režimů terrain response tak se auto zvedne automaticky - když dáš zpět silniční režim auto klesne samo,
offroad lze použít max do 40 km/h potom alarmuje aby jsi zpomalil a když nezpomalíš auto klesne samo
acces snížení auta - pouze do 10km/hod potom se auto samozvedne , lze použít pro nastupování nebo pro vjezdo do garáže, lze uzamknout v této poloze aby se auto nezvedlo v garáži samo
extended - nelze volit manuálně, auto se zvedne pokud v režimu odffroad detekuje že auto leží na břiše a protočí se všechny 4 kola - přizvedne se o 1" případně se přizvedává co dovolí měchy po vyjetí signalizuje že chce srovnat auto manuálně spuštěním do standardní polohy, kolikrát v extended stojí auto různě nakřivo protože v tomto režimu se snaží získat trakci i tím že nafukuje měchy u protáčejících se kol a vyfukuje měchy u kol které se netočí
vše ostatní je ve standard režimu, při 150 km si klesne o palec, ale tuhle rychlost bych moc nedoporučoval nedělá to dobře klice
pokud chceš jezdit jak na labutích nahoru dolů kup si Xlifter
ve zkratce - když jsi v terénu a čekáš že bys mohl chytit podvozkem tak dáš offroad, když zařadíš redukci a zvolíš jeden z režimů terrain response tak se auto zvedne automaticky - když dáš zpět silniční režim auto klesne samo,
offroad lze použít max do 40 km/h potom alarmuje aby jsi zpomalil a když nezpomalíš auto klesne samo
acces snížení auta - pouze do 10km/hod potom se auto samozvedne , lze použít pro nastupování nebo pro vjezdo do garáže, lze uzamknout v této poloze aby se auto nezvedlo v garáži samo
extended - nelze volit manuálně, auto se zvedne pokud v režimu odffroad detekuje že auto leží na břiše a protočí se všechny 4 kola - přizvedne se o 1" případně se přizvedává co dovolí měchy po vyjetí signalizuje že chce srovnat auto manuálně spuštěním do standardní polohy, kolikrát v extended stojí auto různě nakřivo protože v tomto režimu se snaží získat trakci i tím že nafukuje měchy u protáčejících se kol a vyfukuje měchy u kol které se netočí
vše ostatní je ve standard režimu, při 150 km si klesne o palec, ale tuhle rychlost bych moc nedoporučoval nedělá to dobře klice
pokud chceš jezdit jak na labutích nahoru dolů kup si Xlifter