Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Moderátor: Acon
Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Ahoj pratele, vy budete vedet. Na ty nase dve vrany... Eliott (RRC 1987, 3,5 EFI) a Armstrong (RRC 1986, 3,5 EFI) - vymenujeme na tom RTC3458 nebo TVC100010B? Ja uz si to nepamatuju, nahradni, ktere jsem mel od Patrika dosly v Albanii a Maroku a ted zase nekdam odjizdime a potrebujeme Myslim, ze chceme ten novejsi... od 1987 (ten druhy je do roku 1986), ale nejsem si 100% jisty. Jedine co vim, ze mame do obou aut stejny
Diky za pomoc.
M
Diky za pomoc.
M
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
A kdyz uz jsme u toho... doposud jsme na vsech cestach resili v ramci nahradnich dilu jen podvozkove veci (krize, silentbloky a tak...). Mame nahradni zadni tlumic a tlumic rizeni, pochybny rozdelovac a civku, nejake ty remeny, kulova loziska, sadu silentbloku a nejaka ta tesneni... nejakou vymennou sadu k cepu rizeni. Co doplnit?
Bez ceho "nahradniho" nikdy nikam nejedete? Hovorime o cestach mimo CR (Rumunsko, Ukrajina, Balkan, Maroko a tak...).
Diky za tipy!
Bez ceho "nahradniho" nikdy nikam nejedete? Hovorime o cestach mimo CR (Rumunsko, Ukrajina, Balkan, Maroko a tak...).
Diky za tipy!
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Urcite sada loziska naboje a kontakty starteru (jestli je to automat). Naopak vozit nahradni tlumic mi pripada zbytecne.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
No jo ... tyjo, ten starter, to neni spatny napad.
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Za mě jedině kříže TVC100010G jedině s nima mám dobrou zkušenost.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
A jak je to s tou “mezimodelovou” kompatibilitou? )
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Zadne dalsi rady? )
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
vždy mám náhradní vodní pumpu
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Změř délku kříže a průměr domečku. Myslím že je tam ten co jsem ti napsal ale u tech starších RRC se nevyznám.
Jinak co vozím já:
Vodní pumpu (mám motor 300 Tdi.)
Kříž kardanu
Ložisko náboje kola
Ložiska a uhlíky do alternátoru (to už jsem využil)
Ložisko na napínací kladky (asi není nutný)
Někdy i brzdové destičky
Gufero, kardan, kolo, přídavka
Vsuvky do hadic ( na praskliny)
asi 1m brzdový trubky i se sroubením
Všelijaká dvousložková lepidla (na chladič, železo, plast),
Samovulkanizační pásku
Pytel šroubů od M5 do M12
Jinak co vozím já:
Vodní pumpu (mám motor 300 Tdi.)
Kříž kardanu
Ložisko náboje kola
Ložiska a uhlíky do alternátoru (to už jsem využil)
Ložisko na napínací kladky (asi není nutný)
Někdy i brzdové destičky
Gufero, kardan, kolo, přídavka
Vsuvky do hadic ( na praskliny)
asi 1m brzdový trubky i se sroubením
Všelijaká dvousložková lepidla (na chladič, železo, plast),
Samovulkanizační pásku
Pytel šroubů od M5 do M12
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Mimo to co bylo řečeno
- filtr nafty kdyby špatné palivo a vzducháč kdy velké brodění
- řemen a agregáty
no musím doplnit
- náboj
- snímač polohy kliky
- filtr nafty kdyby špatné palivo a vzducháč kdy velké brodění
- řemen a agregáty
no musím doplnit
- náboj
- snímač polohy kliky
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- c-ice.lukas
- Příspěvky: 89
- Registrován: 01 srp 2016 19:16
- auto: D1 95'
- Bydliště: BA, LV, PD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
po minulo ročnom Rumunsku vozim aj pumpičku na naftu odišlo mi podavacie čerpadlo a to hlavne už nejak nevládalo, takze to zdochinalo lebo padala nafta. S týmto som jazdil ešte 3dni v Rumunsku a 2 mesiace doma
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Zrovna jsem chtěl rict že se dost divím že sem ještě nikdo nenapsal podávací čerpadlo. Bez toho bych s rrc benzinakem nikam nejel. Já vozím náhradní čerpadlo, vodní pumpu, řemeny, krize, filtry a cívku + rozdělovač. K tomu nějaké univerzální pomůcky jako tesa páska, vázací drát, kabelbindry, nějakou tu hadici apod. To my zatím vždycky stačilo.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Diky vsem - to jsou dobre typy - ale az zase priste. Ted tady mame jen minimum z vyjmenovaneho ... a snad to nebudeme potrebovat
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
pumpička byla v kabině a během jízdy pumpoval spolujezdec ?c-ice.lukas píše: ↑15 črc 2019 08:57 po minulo ročnom Rumunsku vozim aj pumpičku na naftu odišlo mi podavacie čerpadlo a to hlavne už nejak nevládalo, takze to zdochinalo lebo padala nafta. S týmto som jazdil ešte 3dni v Rumunsku a 2 mesiace doma
- c-ice.lukas
- Příspěvky: 89
- Registrován: 01 srp 2016 19:16
- auto: D1 95'
- Bydliště: BA, LV, PD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Pumpičkou sa obišlo podavacie čerpadlo je ktomu potrebná ešte hadicka, spätný ventil zabezpečil že nepadala nafta spat do nádrže, hlavne čerpadlo v ťahu dotiahlo nafty koľko potrebovalo problém bol že na voľnobeh ta nafta padala spat do nadrze takze to zdochynalo.kaligula píše: ↑25 črc 2019 09:07pumpička byla v kabině a během jízdy pumpoval spolujezdec ?c-ice.lukas píše: ↑15 črc 2019 08:57 po minulo ročnom Rumunsku vozim aj pumpičku na naftu odišlo mi podavacie čerpadlo a to hlavne už nejak nevládalo, takze to zdochinalo lebo padala nafta. S týmto som jazdil ešte 3dni v Rumunsku a 2 mesiace doma
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardanovy kriz pro Eliotta a Armstronga
Jeste jsem si vsmil, ze vozim dalsi docela dulezite veci - nahradni klic a par nahradnich kolovych matek
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.