Pneumatiky

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od erik » 10 led 2007 13:07

DanoDEF píše:
erik píše: Vzdyd to pisu, jsem asi slepy. Na te fotce se mi zdaly siroke, ale 215? to je opravdu pro mne uzke. Nejlepsi jsou podle mne zatim BFG 255x85x16, ale rad bych zkusil SIMEX netradicni rozmer 235x95x16. Dost vysoka a urcite by netrpely tak napravy.
A si si isty Eriku, ze SIMEX taky rozmer robi ?
a n o
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Potapěč

#82 Příspěvek od Potapěč » 10 led 2007 15:02

No chlapci, já mám zkušenost, že nejširší MT pneu na LR aby spolehlivě fungovala je 235. :idea:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od erik » 10 led 2007 15:30

Potapěč píše:No chlapci, já mám zkušenost, že nejširší MT pneu na LR aby spolehlivě fungovala je 235. :idea:
235x85x16 je dobra guma, ale 255x85x16 ma vyhody:
- v bahne jednak lepsi zaber a men se zanasi/ma vetsi roztece mezi zaberovyma hranama/
- o tridu lepsi zaber pri vyjezdeh na trave a pod/ o tridu znamena , ze jaky je rozdil mezi AT a MT/
- a to nejpodstatnejsi vidim v tom, ze se ti zdvihne diferak
Nevyhody:
- je to nachylne na poloosy / pri kratkem vyjezdu rozjedes auto, kolo se muze pri odperovani dostat do vzduchu a tim do velke rotace a pri dosednuti a pritlaceni na teren muze poloosa prasknout/
to sama plati pro 285x75x16 - stejna vyska gumy jako 255x85x16
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#84 Příspěvek od karel » 10 led 2007 16:02

Já mám sice zkušenost pouze s 235/85/16 ,ale zato tu nejlepší.Jinou zkušenost nemám, ale neměnil bych za širší.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#85 Příspěvek od DanoDEF » 10 led 2007 16:56

erik píše: - a to nejpodstatnejsi vidim v tom, ze se ti zdvihne diferak
Nevyhody:
- je to nachylne na poloosy / pri kratkem vyjezdu rozjedes auto, kolo se muze pri odperovani dostat do vzduchu a tim do velke rotace a pri dosednuti a pritlaceni na teren muze poloosa prasknout/
to sama plati pro 285x75x16 - stejna vyska gumy jako 255x85x16
...ano ano mozem potvrdit.

...jak vyhody tak nevyody...to o tych poloosach je pravda.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Gumy

#86 Příspěvek od Miloš II » 10 led 2007 17:05

No já mám dvě sady. Na takový lítání po D1 a jíné mám Michelin Synchrone 235/70 R16 4x4 a do terénu mám Goodyear Wrangler 245/75 R16 tak přehazuji. Miloš II
Naposledy upravil(a) Miloš II dne 10 led 2007 17:08, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#87 Příspěvek od DanoDEF » 10 led 2007 17:06

erik píše: A si si isty Eriku, ze SIMEX taky rozmer robi ?
a n o[/quote]

...myslis vzor Extreme Treker...to uz bude strasne vela ak beriem do uvahy ten vysoky vzor (moj nazor) vyska pneu je 852mm (teoreticka) skutocna bude viac. Ja osobne som uvazoval tak o 32" to pri tom vzore vyjde cca rovnako vsoko ako 285... alebo 255...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#88 Příspěvek od erik » 10 led 2007 17:46

DanoDEF píše:
erik píše: Vzdyd to pisu, jsem asi slepy. Na te fotce se mi zdaly siroke, ale 215? to je opravdu pro mne uzke. Nejlepsi jsou podle mne zatim BFG 255x85x16, ale rad bych zkusil SIMEX netradicni rozmer 235x95x16. Dost vysoka a urcite by netrpely tak napravy.
A si si isty Eriku, ze SIMEX taky rozmer robi ?
Ja jsem to videl bud na Australskem nebo Novozelandskem webu a tento rozmer se mi libi, protoze ma vysku a Simex ma ostry zaber. Bal bych se sirsich gum.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#89 Příspěvek od DanoDEF » 10 led 2007 18:18

erik píše: Ja jsem to videl bud na Australskem nebo Novozelandskem webu a tento rozmer se mi libi, protoze ma vysku a Simex ma ostry zaber. Bal bych se sirsich gum.
no to s tym zaberom a sirkou to mas pravdu ale ta vyska... ja som uvazoval o 32x9,5R16 tato pneu ma vysku 838mm co je priblizne rovnake ako 255/85R16
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Potapěč

#90 Příspěvek od Potapěč » 10 led 2007 19:52

erik píše:
Potapěč píše:No chlapci, já mám zkušenost, že nejširší MT pneu na LR aby spolehlivě fungovala je 235. :idea:
235x85x16 je dobra guma, ale 255x85x16 ma vyhody:
- v bahne jednak lepsi zaber a men se zanasi/ma vetsi roztece mezi zaberovyma hranama/
- o tridu lepsi zaber pri vyjezdeh na trave a pod/ o tridu znamena , ze jaky je rozdil mezi AT a MT/
- a to nejpodstatnejsi vidim v tom, ze se ti zdvihne diferak
Nevyhody:
- je to nachylne na poloosy / pri kratkem vyjezdu rozjedes auto, kolo se muze pri odperovani dostat do vzduchu a tim do velke rotace a pri dosednuti a pritlaceni na teren muze poloosa prasknout/
to sama plati pro 285x75x16 - stejna vyska gumy jako 255x85x16
Přesně kvuli těm nevýhodám jsem pro ty 235/85/16 diferák o 1,5cm níž mě poloosu nespochví. :idea: Na Géčku mám obuty 255/85/16

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#91 Příspěvek od DanoDEF » 10 led 2007 20:40

Potapěč píše:
erik píše: 235x85x16 je dobra guma, ale 255x85x16 ma vyhody:
- v bahne jednak lepsi zaber a men se zanasi/ma vetsi roztece mezi zaberovyma hranama/
- o tridu lepsi zaber pri vyjezdeh na trave a pod/ o tridu znamena , ze jaky je rozdil mezi AT a MT/
- a to nejpodstatnejsi vidim v tom, ze se ti zdvihne diferak
Nevyhody:
- je to nachylne na poloosy / pri kratkem vyjezdu rozjedes auto, kolo se muze pri odperovani dostat do vzduchu a tim do velke rotace a pri dosednuti a pritlaceni na teren muze poloosa prasknout/
to sama plati pro 285x75x16 - stejna vyska gumy jako 255x85x16
Přesně kvuli těm nevýhodám jsem pro ty 235/85/16 diferák o 1,5cm níž mě poloosu nespochví. :idea: Na Géčku mám obuty 255/85/16
no pneu za dojeb... polosi mozu iba ciastocne (1/3) este je tam spera a obsluha. pravdou je ze na starej 110tke (tdi) som jazdil 285... a nemal som problem s polosami...no nemal speru.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#92 Příspěvek od Admin » 11 led 2007 14:46

Jen taková perlička, co znám z vyprávění od mechaniků. Co měl Mejznar závodního Defíka, tak v Polsku obul šípáky, tuším že od Avonu. Na startu bylo bahno při odmávnutí si neuvědomil že má šípy a obě špéry zapnutý. Tak mu hnedka od startu naložil. Na cca 100metrech dvě poloosy v háji a dvě nakroucený. To se říká dobrý score :lol:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#93 Příspěvek od erik » 11 led 2007 14:53

Admin píše:Jen taková perlička, co znám z vyprávění od mechaniků. Co měl Mejznar závodního Defíka, tak v Polsku obul šípáky, tuším že od Avonu. Na startu bylo bahno při odmávnutí si neuvědomil že má šípy a obě špéry zapnutý. Tak mu hnedka od startu naložil. Na cca 100metrech dvě poloosy v háji a dvě nakroucený. To se říká dobrý score :lol:
A to mel urcite nejake 205 nebo 215 ? ze? A ten Def mel kolem 250 k...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#94 Příspěvek od DanoDEF » 11 led 2007 18:52

erik píše:
Admin píše:Jen taková perlička, co znám z vyprávění od mechaniků. Co měl Mejznar závodního Defíka, tak v Polsku obul šípáky, tuším že od Avonu. Na startu bylo bahno při odmávnutí si neuvědomil že má šípy a obě špéry zapnutý. Tak mu hnedka od startu naložil. Na cca 100metrech dvě poloosy v háji a dvě nakroucený. To se říká dobrý score :lol:
A to mel urcite nejake 205 nebo 215 ? ze? A ten Def mel kolem 250 k...
...nie nie Mejznar mal urcite seriovku.... :D :D :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od erik » 08 bře 2007 20:35

Se nam vratil kamarad z Afriky- Laco ze Slovenska.
Krasne foto a zazitky, to je normal. Ale vyvratil mi mytus o vhodnosti pneu do Afriky. Obul MT misto doporucovanych AT a :?: evidentne se mu to vyplatilo. AT ckari caste defekty a rozrezane bocnice a MT klid.
Duvod? Afrika neni jenom pisecna poust, ale kamenita apod. Zajimave zjisteni. Urcite to plati jak kde, ale kdyz je to delsi cestovani :?:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#96 Příspěvek od teslo » 09 bře 2007 08:45

Pani, chcel by som pocut Vas nazor na pneu Simex Jungle Trekker( 2). Poznate niekoho kto ich jazdi? Referencie?
Dakujem
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#97 Příspěvek od karel » 09 bře 2007 09:17

U nás je asi nikdo nejezdí, ale bude to vhodná alternativa, protože s nima jezdí Rainforrest v Malajzii.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#98 Příspěvek od DanoDEF » 09 bře 2007 13:56

karel píše:U nás je asi nikdo nejezdí, ale bude to vhodná alternativa, protože s nima jezdí Rainforrest v Malajzii.
... ono by mozno aj niekto jazdil len keby neboli take drahe.... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od Hunter » 25 bře 2007 19:53

Admin píše:1x Disk 6,5x16" pro DEF110 2202,- ( černý )
1x Disk 6,5x16" pro DEF130 2138,- jsou zesílené a vyvařené ( černý )
1x Disk 6,5x16" White 8 spoke 3000,-
1x Disk 6,5x16" Stříbrno-šedý 2000,-
Všechny ceny bez DPH. Na sadu to vynásobíš čtyřmi, popřípadě pěti :lol: jak je libo.
A co tyhle? ty ceny nejsou podle me spatny :wink:
http://www.nejlevnejsipneu.cz/cz/alu-ko ... pocetder=5

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od discover » 26 bře 2007 16:55

:!: :!: :!: Tak zrovna před touto formou chci varovat! Udělal jsem zkušenost, že jsem jim dle návrhu na hlavní straně napsal dva weby s levnějšími cenami, že pod ni půjdou. Přesto, že mi pneu potvrdili "ANO MAME", poté mi pan inženýr z firmy napsal, že je nemají a tak mi ani nemohou cenu snížit. Firma vskutku vypečená. :idea: Pozor na ně!!! Radši někde jinde. :lol: :lol: :lol:

Odpovědět