Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 357
Registrován: stř pro 23, 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut

#21 Příspěvek od Dobrák » stř led 09, 2019 16:38

Mira 101 píše:
stř led 09, 2019 16:21
Myslím 160 a kastle dolu.....


Žádná kastle dolů :grin: prostě ti to šikovnej servis vymění jak na kerymkoliv jiným autě, za zhruba stejnou cenu jako na kterékoliv jiné značce mimo koncern. To stejný s Olej čerpadlem. :wink:

Mira 101
Příspěvky: 988
Registrován: pon čer 17, 2013 22:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Olomoucko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut

#22 Příspěvek od Mira 101 » stř led 09, 2019 16:54

Pravda, :yes ,zlaté české ručičky..... :grin:

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4850
Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut

#23 Příspěvek od Acon » stř led 09, 2019 17:53

cyril píše:
stř led 09, 2019 12:50
Acone. Kurňa oprav ten název vlákna...mě to děsně irituje. Chybí ti tam "ch". :tmi . Díky. :blush
Ty budeš autista :D ale máš pravdu, nevšimol som si
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"

MadTom
Příspěvky: 10174
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut

#24 Příspěvek od MadTom » stř led 09, 2019 17:54

Jenom doplním, že tito šikovní servisáci se učí u gynekologů, protože přístup je k tomu horší než k penězům. :hmm: Hlavně aby to dělal někdo, kdo to nebude dělat poprvé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4850
Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut

#25 Příspěvek od Acon » stř led 09, 2019 17:55

Dobrák píše:
stř led 09, 2019 16:38
Mira 101 píše:
stř led 09, 2019 16:21
Myslím 160 a kastle dolu.....


Žádná kastle dolů :grin: prostě ti to šikovnej servis vymění jak na kerymkoliv jiným autě, za zhruba stejnou cenu jako na kterékoliv jiné značce mimo koncern. To stejný s Olej čerpadlem. :wink:
Podľa toho to aj bude vyzerať
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 17, 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D1, Def TD5
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut

#26 Příspěvek od Dex » stř led 09, 2019 18:19

U 2.7 jde rozvod přední i zadní relativně vpohode. U 3.0 přední v principu stejný, akorát je tam víc kravin namašlených. Zadní u 3.0 v běžných podmínkách neřešitelný, jelikož je tam navíc trubka která znemožňuje přístup.

Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk


Uživatelský avatar
PEPO
Příspěvky: 296
Registrován: čtv led 27, 2011 12:51
auto: FREELANDER+D3
Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut

#27 Příspěvek od PEPO » stř led 09, 2019 18:20

Acon píše:
stř led 09, 2019 17:55
Dobrák píše:
stř led 09, 2019 16:38




Žádná kastle dolů :grin: prostě ti to šikovnej servis vymění jak na kerymkoliv jiným autě, za zhruba stejnou cenu jako na kterékoliv jiné značce mimo koncern. To stejný s Olej čerpadlem. :wink:
Podľa toho to aj bude vyzerať
A ked pominú všetci čo to už robili, tak kto to bude robiť?
Vždy je všetko prvý krát :roll: :roll: :roll: :roll: .Ty ked si mal frajerku a chcel si s nou prvý krát/veď vieš čo/, tak si si zavolal kamaráta ktorý to už robil?? :lol: :lol: :lol:

MadTom
Příspěvky: 10174
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut

#28 Příspěvek od MadTom » stř led 09, 2019 19:07

Počkej, ale ty srovnáváš dvě neporovnatelné věci - když se mechanik bude učit na rozvodech poprvé, tak si sice užije on, ale platit to budeš ty. Oproti tomu, kdy si budeš chtít poprvé vrznout, tak to sice zaplatíš taky tu, ale užiješ si sám. A když se ti to napoprvé nepodaří, tak si užiješ znovu. No prostě jsme uhnuli od tématu hodně daleko. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Badus
Příspěvky: 380
Registrován: úte říj 06, 2009 14:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut

#29 Příspěvek od Badus » stř led 09, 2019 20:22

Mira 101 píše:Myslím 160 a kastle dolu.....
No a to je presne to, proc se na Tvuj prispevek par, jak rikas, "mistru" ozvalo. Kdyz si clovek majici poprve D3/4 (nebo si ho chce teprve koupit) precte Tvuj prispevek, tak z nej bude nestastnej... pritom to, co pises, neni pravda. Ale podas to s naprostou presnosti a jistotou.
Docela se nedivim, ze spousta lidi ty auta brani. Ten argument, ze vzdy nejakou zarucenou "pravdu" rekne nekdo, kdo to auto nikdy nemel a sel kolem nej v servisu, je vic nez pravdivy...

Coz nemeni nic na faktu, ze spousta veci by se dala opravdu udelat lip....stejne jako na jakemkoli jinem aute.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Mira 101
Příspěvky: 988
Registrován: pon čer 17, 2013 22:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Olomoucko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut

#30 Příspěvek od Mira 101 » stř led 09, 2019 20:46

Badus píše:
stř led 09, 2019 20:22
Mira 101 píše:Myslím 160 a kastle dolu.....
No a to je presne to, proc se na Tvuj prispevek par, jak rikas, "mistru" ozvalo. Kdyz si clovek majici poprve D3/4 (nebo si ho chce teprve koupit) precte Tvuj prispevek, tak z nej bude nestastnej... pritom to, co pises, neni pravda. Ale podas to s naprostou presnosti a jistotou.
Docela se nedivim, ze spousta lidi ty auta brani. Ten argument, ze vzdy nejakou zarucenou "pravdu" rekne nekdo, kdo to auto nikdy nemel a sel kolem nej v servisu, je vic nez pravdivy...

Coz nemeni nic na faktu, ze spousta veci by se dala opravdu udelat lip....stejne jako na jakemkoli jinem aute.
Je mi to v celku jedno,to že se má tento ukon dělat a jak, jistě víš i Ty a to je asi vše co k tomu dodat,nemám nic proti těm autum ani Vám pyšným majitelum,jen ho koupit nové,po třeba 6ti letech a 150tis km poslat dál ze strátou cca 600 a koupit nové,tak jak je to u moderních vozu myšleno,zbytek už je jen drahé trápení a kličky jak co udělat jinak a jak to utáhnout,každej ten mrtvej motor je špatně a je to škoda....bohužel ani dvacáté založené téma to nezachrání,sorry za OT,mějte se kluci,Mira.

ještě dodám že mám několik kamarádu co D3 i D4 mají já tedy nee,třeba kamarád s Bratislavy kterej měl D3 jako jeden s prvních a od novoty ten motor dělal už před léty za strašnej ranec,řekl bych tak dvojnásobek toho za kolik teď D3 jsou,to jen tak,hlavně ať to jezdí,zdarec.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1649
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3D3
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut

#31 Příspěvek od Lukasino » stř led 09, 2019 20:54

Mě přijdou tyhle debaty prostě zbytečné, jo, ten motor asi nebude vyhlášený jako nejspolehlivější motor roku, ale těch problémů je hromada i na jiných autech a modelech, tak proč tohle tak démonizovat.

Stejně tak to sundavání kastle, jasně, když to někdo nedělal, tak se toho bojí, ale když se dělá něco většího, tak si myslím, že je jen ku prospěchu že to jde udělat a cokoliv na motoru se potom dělá daleko snáz.

Co třeba takový VM v RRC, to byl skoro neopravitelný motor (jo teda vždy pár km fungoval)
Padají 4,6ky v P38, ale s tím je vlastně taky každý srozuměný, takže je to v pořádku a jak se objeví nějaký inzerát, je první otázka to, jestli je to už převložkovaný
TDSo v P38 umí taky pěkně zazlobit
Padají GMka u TD6ky L322, ale to se tu neřeší, protože je to vlastně normální
Sehnat všude vychvalovaný motor M62 do L322 je taky umění, protože ty co nejsou KO po rozvodech mají vydřený nikasilový vložky
Každý řekne, že když D3, tak to chce v benzínu, jenže už nikdo nemluví o tom, že značná část benzínových D3 tady na fóru je po velkých zásahách na motoru a přitom ne stopro funkční
SC 5.0 taky nevypadá na motor od Toyoty

A to jsou jen motory co mě v rychlosti napadli a zajímám se jen o RR :mrgreen:

Nehledě na to, že každý háže hned 250tisíc za opravu, atd. Řekněte mi, kolik lidí, co mají D3 jde do nového motoru? Podle mě je to v procentech, alespoň já s kým se bavím, tak všichni, co motor měnili, tak dávali starší a každý zatím pouze jednou :mrgreen: Ten motor se dnes dá už sehnat i kolem 50tis. za hranicemi, to je normální cena jako za jakýkoliv jiný...
RR L322 2003 díly na prodej
LR Series III 2.25 petrol SWB

Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 320
Registrován: čtv led 17, 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut

#32 Příspěvek od richo.70 » pát led 11, 2019 11:16

Možná by se to vlákno mělo jmenovat zkušenosti majitelů D3 a D4. Potom by si třeba odpůrci těchto vozů přestali chladit v tomhle vlákně žáhu. :chuckle
Asi s těma motorama riskujeme, no a to si asi každý nemůže dovolit. Myslím finančně. Někdo raději ofroudí v pohodlí a někdo to rád tak říkajíc na tvrdo. :muscle
Je fajn, že se tady na fóru respektujeme a nikomu nevnucujeme svoje pravdy. :cool
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Uživatelský avatar
mildo123
Příspěvky: 175
Registrován: ned lis 08, 2015 20:11
auto: Defender 110 Tdi

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut

#33 Příspěvek od mildo123 » pát led 11, 2019 11:25

Bratranec má D3 ročník presne neviem. Je tam bez mála pol milióna a pôvodný motor bez závady!!
Defender 110 Tdi 1998

Odpovědět