couvací senzory D3 - náhrada čidla odporem

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

couvací senzory D3 - náhrada čidla odporem

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 17 črc 2018 10:58

Nevíte někdo zda jde nějak nahradit couvací čidlo a jak velkým odporem? Než to rozeberu.

Budu mít rezervu na dveřích ale zavírací mechanismus vadí jednomu čidlu.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

ondra D3
Příspěvky: 155
Registrován: 05 led 2014 11:57
tel.: 73904889dva
auto: Pořád něco jinýho
Bydliště: Jedomělice

Re: couvací senzory D3 - náhrada čidla odporem

#2 Příspěvek od ondra D3 » 17 črc 2018 12:55

Tak to mě zajímá taky. Mám stejnej problém.
Já sem všudezdejší!

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: couvací senzory D3 - náhrada čidla odporem

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 23 črc 2018 17:57

nikdo nic?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: couvací senzory D3 - náhrada čidla odporem

#4 Příspěvek od Lukasino » 23 črc 2018 17:58

A nezkoušel jsi změřit co čidlo posílá?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: couvací senzory D3 - náhrada čidla odporem

#5 Příspěvek od Miky_CZ » 23 črc 2018 18:03

nezkousel, rikal ze bych to rad el vyresene nez to rozeberu.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět