Discovery 4 - pomoc
Moderátor: Acon
Discovery 4 - pomoc
Prosím mám dotaz, po seřízení geometrie u Cháry se mi začali po delší jízdě vždy rozsvěcet kontrolky ABS a ESP, společně s tím se vyřadí ovládání vzduchového podvozku. Když vypnu a zapnu motor chyby zmyzí, ale po nějaké jízdě se objeví zas. Nevíte někdo co stím? nemusí se po geometrii třeba podvozek nějak nakalibrovat? díky za pomoc
Re: Discovery 4 - pomoc
Ahoj, netuším, kdo je Chára...ale pokud vím, když se dělá geo na vzduchovém podvozku D4 je nutná diagnotika už při samotné geo, kdy je potřeba diagnostikou nastavit podvozek do určitého modu a poté až dělat geo. Někteří znalejší mne možná poupraví, ale mělo by to tak nějak principiálně být. Použili při geo diagnostiku? Možná bych hledal problém tam...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Discovery 4 - pomoc
moc díky, Chára sport, je to normální pneuservis. takže bez DIAG. Musím tedy do LR servisu. to jsem potřeboval vědět. jsem hloupej, že to nechám dělat jinde. Napadlo mě to až když se začali rozsvěcet kontrolky. Díky moc
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 4 - pomoc
Dle popisu jsi od Třeboně. Tak to máš do ČB za místní legendou daleko.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Discovery 4 - pomoc
to je divné na mé D3 jsem dělal geometrii 3x a nikdy sem nepotřeboval diagnostiku,
spíš jestli neodešlo nějaké čidlo ? , ale na to je stejně potřeba diagnostika , takže servis nejspíš v ČB
spíš jestli neodešlo nějaké čidlo ? , ale na to je stejně potřeba diagnostika , takže servis nejspíš v ČB
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 4 - pomoc
me po geometrii to same. na diag nastavit nulovou hodnotu pro cidlo na volantove tyci a je hotovo.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Discovery 4 - pomoc
Zajimavy. Taky jsem nikdy po geometrii nikdy nic nenastavoval. A to jsem ji nechaval delat taky minimalne 3x.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 4 - pomoc
ale my museli dat nove axialky a cepy byly puvodne bkbe dane. takze jsem pak nemel rovne volant ale lehce posunuty ten jsem srovnal na tisicihranu a v diag se doladil stred na krouzku
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál