Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Zdravím,
neměl by někdo nákresy na vnitřní bezpečnostní klec na 5 dveřové Disco TDi 200?
Eventuelně někdo starší kdo by jí nepotřeboval?
Kamarád se nedávno převrátil a nedopadlo to úplně nejlépe tak se snažím sehnat. Litep jí má ale bohužel nedostupnou.
Vím že verze Camel ty klec měli ale zda se dají sehnat někde nějaké plány to netuším.
neměl by někdo nákresy na vnitřní bezpečnostní klec na 5 dveřové Disco TDi 200?
Eventuelně někdo starší kdo by jí nepotřeboval?
Kamarád se nedávno převrátil a nedopadlo to úplně nejlépe tak se snažím sehnat. Litep jí má ale bohužel nedostupnou.
Vím že verze Camel ty klec měli ale zda se dají sehnat někde nějaké plány to netuším.
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Nebylo by lepší udělat tu klec vnější? S vnitřní bych se bál, že se posádka bez helmy v případě nehody o ty trubky uvnitř umlátí.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
to určitě ano. ale je to tak na dva roky, protože z STK tě s tím nejspíš vyženou... řešil jsem to na defa a je to fakt pruda. jsou asi jen čtyři možnosti, jestli si to dobře pamatuju. 1) drahá venkovní klec od safety device se štítkem a atestem (TUV), která by podle heplregu snad mělajít ofiko zapsat. 2) jakákoliv venkovní klec + nechat udělat atest = drahé a opruz a nejisý výsledek. 3) jakákoliv venkovní klec a srat na zápis, což je ale hodně velké riziko, že neprojdeš STK a klec fakt není jako zahrádka, že bys to před technickou sundal a pak zase nahodil. 4) vnitřní klec se všemi nevýhodami, ale podstatnou výhodou, že nikoho moc nezajímá, takže legislativně OK. a zde jsem zatím skončil i já. chci externí klec, ale je to takové na houby. dáš za to X tisíc a žiješ pak v nejistotě, jak to vlastně dopadne, jestli si to tam budeš moct nechat. chceš lépe ochránit sebe a posádku, což je bohulibý úmysl, ale ouřada ti přitom háže klacky pod nohy
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
no ja by som 2krat netvrdil ze nikoho nebude zaujimat aj ta vnutorna...
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Přesně tak, pokud bude vnitřní klec a nebudou mít povinně helmy, tak nejspíš budou chtít, aby ty trubky byly polstrované. Schovat klec do sloupků se asi nepodaří. Ona rozcinknutá hlava o ocelovou trubku není moc příjemná věc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Zas na druhou stranu lepší rozcinknutá hlava než být tak zmuchlanej a nevylést z toho ven, a je jasný pokud budu dávat vnitřní klec tak bude obalená přinejmenším miralonem.
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Aby ta klec měla nějakou funkčnost, musí bejt trubka alespoň pr. 40mm. Safety device má 45mm. Dej na to ten miralon v takové tlouštce aby byl funkční a uvidíš jaký je to bago. A pak si to představ jak to jde nad předním oknem a nad dveřma. Plus další holá nad kolenama, svisle u předního sloupku a šikmo přes dveře. Já bych do takovýhleho auta pal nalejzat nechtěl.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
u vnitřní klece vůbec neuvažuju o tom, že by nebyla obalená nějakým "tlumením", to je jasná věc ale je fakt, že nevím, jak to je v diskošce s místem a jak pro ni taková klec vlastně vypadá. v defu podle mě vnitřní klec není problém. pokud je teda dělaná tak, že přední část klece pro přední sedačky je vyvedena venkem (myslím že safety dev. to tak zrovna mají). ten malý kousek venku by se na STK podle mě dal ještě ukecat (není to tak nápadné) a zbytek je uvnitř, takže pohoda.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
No uvidíme co jsem našel jednu fotografii tak to je docela na nic kolem palubky
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Je to taková trochu teoretická úvaha, ale uvažovat o kleci na D1 aby toho to auto víc vydrželo...- to mi připadá jako dávat katalyzátor na trabanta. Nechci se nikoho dotknout, ale pokud po převrácení d1 zbude jen kabriolet bude to na 99% procent tím, že už měla na kaši sloupky jak u prahu tak u střechy, dveře načaté atd. a pod. Jsou to dnes přibližně 25 let stará auta. tak bych zvážil v jakém je stavu. Pokud někdo má komplet udělanou znova boudu, tak myslím že po všech zkušenostech co za ta léta jsou se dá pár míst i vyztužit při vyvařování nebo opravdu velmi šikovně schovat nějaké ty trubky ( by mohl naznačit) a pokud se bavíme o běžném nebo lehce nadstandardním stavu diskojedniček, tak s prominutím dávat klec na shnilou boudu je trochu...
Ono to v podstatě naznačil Adam p a mr-tomas (který si tím legislativně prošel). Není to levná sranda v porovnání s cenou shnilé diskošky, naopak bych řekl že v ceně opravdu poctivě opraveného auta, které tuhostí bude připomínat to, co vyjelo z fabriky, je ta cena přijatelná (chci se vyhnout slovu zanedbatelná).
Ono to v podstatě naznačil Adam p a mr-tomas (který si tím legislativně prošel). Není to levná sranda v porovnání s cenou shnilé diskošky, naopak bych řekl že v ceně opravdu poctivě opraveného auta, které tuhostí bude připomínat to, co vyjelo z fabriky, je ta cena přijatelná (chci se vyhnout slovu zanedbatelná).
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Zrovna to kudy vedou ty predni nohy se v tom katalogu co daval dabartos da volit, zhruba strany 31,32,33... koukni na to.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Jde o to že má Disco je vyvařená už jsem jí tak koupil takže z toho důvodu bych to řešil tímto způsobem řezat do hotového a tak se mi opravdu nechce.
Ale když vidím jak to s tím je tak z toho asi upustím a budu jezdit opatrněji. I když jde také o to že s tím jezdí přítelkyně a bohužel v terénu nemá zkušenosti nebo úplně minimální. Párkrát sem jí viděl přijíždět z lesa s kamarádkama a párkrát mě vezla mimo silnici a kdybych jí nezastavil tak by to okulila.
Ale když vidím jak to s tím je tak z toho asi upustím a budu jezdit opatrněji. I když jde také o to že s tím jezdí přítelkyně a bohužel v terénu nemá zkušenosti nebo úplně minimální. Párkrát sem jí viděl přijíždět z lesa s kamarádkama a párkrát mě vezla mimo silnici a kdybych jí nezastavil tak by to okulila.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
No podle toho jak jsem to pochopil z nákresu bych musel udělat díry do palubky.Hanys_a_Kaca píše: ↑14 úno 2018 10:17Zrovna to kudy vedou ty predni nohy se v tom katalogu co daval dabartos da volit, zhruba strany 31,32,33... koukni na to.
Jestli to není škoda ničit 200 interier už jich mnoho není.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Jestli je ti škoda vrtat do palubky, tak jezdi tak, aby ses nekoulel - to už opravdu jsme v urovni nějaké fantazie o ideálním řešení, které neexistuje. Nikomu to nepřeju, a timpadem se mi ani nechce moc o tomto tématu hypotetizovat a teoretizovat, ale já disko2 otočil přes střechu zase na kola, byl jsem připoutanej a vylezl jsem bez škrábnutí. Když jsem jí vrakoval, tak jsem měl v ruce i ty jednotlivé části a prostě jsem si říkal: "zaplaťpánbůch, že to nebyla nějaká shnilá mrcha" - taky mám ve stodole jednu prohnilou D1 a je mi jasný, že prostě ty kastle jsou někde uplně jinde, samozřejmě i konstrukčně, ale hlavně stavem. Třeba jenom ty rámy dveří, ono to vypadá jako "nic" ale udrží to dost, když je to zdravé, pokud je to shnilé, tak je to opravdu "nic". To už se v podstatě opakuju.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
S tím musím souhlasit no v každém případě je to celé k zamyšlení.
V podstatě když se to udělá pečlivě tak v tý palubce to nebude tak špatné.
Spíš mě děsí ty uřednici, STK a policajti (kór když bych si ho v podstatě ten rám dělal sám, známí má papíry že je oprávněn svařovat a vyrábět bezpečnostní klece do aut takže bych si to nechal udělat od něj), ALE ČESKÝ ÚŘEDNÍK
V podstatě když se to udělá pečlivě tak v tý palubce to nebude tak špatné.
Spíš mě děsí ty uřednici, STK a policajti (kór když bych si ho v podstatě ten rám dělal sám, známí má papíry že je oprávněn svařovat a vyrábět bezpečnostní klece do aut takže bych si to nechal udělat od něj), ALE ČESKÝ ÚŘEDNÍK
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Já jsem koupil na defa klec vnější hotovou od Safety device, Dekra provedla nějaké zkoušky omezení výhledu (to je to jediné co je zajímalo) a celé se to vešlo se všema úředníkama do 10tis. plus cena klece. A teď nemusím jezdit se staženou řití.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 bře 2014 18:25
- tel.: 731 908 263
- auto: Discovery TDi200
- Bydliště: Čtveřín (Turnov)
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Jde o to že mám expediční zahrádku proto volím vnitřní klec a ty jsi k tomu měl nějaké papíry jako atest nebo něco takového k té kleci? A tvá klec má nějaký štítek někde?
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Ta klec pokud vím žadnej atest nemá.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Bezpečnostní klec vnitřní Discovery I.
Mám to za přispění (rady Mr-tomase) na defiku taky tak a je klid.... navíc mi tam připsali prahy s trubkou a pracovní světelnou rampu a pracovní světla vzadu... ve spojení s dříve zapsanýma podložkama, narazníkem, navijákem, kolama, držákem rezervy na kapotě mám ve VTP a dokonce i v malém techničáku všechno co jde na defika navěšet a má podle mě smysl....jedině co jsem musel oželet je 9 míst protože jsem s váhou tam kde už bych se na 9 lidí nedostal, ale co už....rollcage dobře vypadá a něco se obětovat musí Jo a doufám že ho nebudu nikdy potřebovat
Tomáši díky ještě jednou za rady
...take it easy....