z RR P38 do D2
Moderátor: Acon
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
z RR P38 do D2
Ahoj
momentálně mám P38 v naftě, a přemýšlím jestli si jí mám nechat, nebo vyměnit za D2. prosím o rady/názory, jak je to s prostorností u D2 vs P38, a také s pohodlím. Range je na měchách.
Děkuji předem Honza
momentálně mám P38 v naftě, a přemýšlím jestli si jí mám nechat, nebo vyměnit za D2. prosím o rady/názory, jak je to s prostorností u D2 vs P38, a také s pohodlím. Range je na měchách.
Děkuji předem Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: z RR P38 do D2
Pohodlí je asi lepší v péčku, ale jestli jsi měl péčko v naftě, tak si myslím že se D2 s motorem td5, by pro tebe mohlo být příjemné překvapení.
Benzínový péčkaři sice budou říkat, že to je asi jako hodnotit šneka a slimáka, ale...
Já kdybych si měl vybírat podle pohodlý na svezení, tak p38 lepší jak D2, ale kdybych si měl vybírat jen z naftáků, tak vyberu D2.
V D2 mám najeto asi 60 tisíc, v benzinovym P38 asi 10 tisic a v naftovym asi 1 tisic, tak si musíš zařadit mezi jiné názory. tam přistupuje i ta volba manual automat, to udělá na dojem dost. Je to hodně subjektivní hodnocení.
Benzínový péčkaři sice budou říkat, že to je asi jako hodnotit šneka a slimáka, ale...
Já kdybych si měl vybírat podle pohodlý na svezení, tak p38 lepší jak D2, ale kdybych si měl vybírat jen z naftáků, tak vyberu D2.
V D2 mám najeto asi 60 tisíc, v benzinovym P38 asi 10 tisic a v naftovym asi 1 tisic, tak si musíš zařadit mezi jiné názory. tam přistupuje i ta volba manual automat, to udělá na dojem dost. Je to hodně subjektivní hodnocení.
Re: z RR P38 do D2
musis si polozit otazku preco to chces vymenit?
P38 o nieco pohodlnejsia. D2 priestrannejsia na vylety. V seriovom stave je podla mna offraodovo lepsia P38 ako D2. Ale na druhu stranu, kto z nas ma auto do terenu v seriovom stave?
Na D2 je vacsia moznost vyberu upgrade-ov a off doplnkov.
Co sa motora tyka, tak suhlasim s Hanysom. TD5 Ta podla mna prekvapi. Treba vsak povedat, ze pri P38 je kamen urazu aj automaticka prevodovka, ktora pocitovo uberie vela vykonu. Rovnako Td5 s automatom v seriovom stave nieje ziadny stihac
P38 o nieco pohodlnejsia. D2 priestrannejsia na vylety. V seriovom stave je podla mna offraodovo lepsia P38 ako D2. Ale na druhu stranu, kto z nas ma auto do terenu v seriovom stave?
Na D2 je vacsia moznost vyberu upgrade-ov a off doplnkov.
Co sa motora tyka, tak suhlasim s Hanysom. TD5 Ta podla mna prekvapi. Treba vsak povedat, ze pri P38 je kamen urazu aj automaticka prevodovka, ktora pocitovo uberie vela vykonu. Rovnako Td5 s automatom v seriovom stave nieje ziadny stihac
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: z RR P38 do D2
přiznám se, že ani nevím proč. jen jsem zahlédl lákavou nabídku na D2
já jsem s výkonem celkem spokojený, měl by tam být čip, ale kdo ví......, jediné co mě trápí je vysoká spotřeba, která se neustále zvyšuje momentálně jezdím za nějakých 15L/100km, a nemyslím si že bych jezdil rychle, nato to auto není.
já jsem s výkonem celkem spokojený, měl by tam být čip, ale kdo ví......, jediné co mě trápí je vysoká spotřeba, která se neustále zvyšuje momentálně jezdím za nějakých 15L/100km, a nemyslím si že bych jezdil rychle, nato to auto není.
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
-
- Příspěvky: 236
- Registrován: 10 pro 2013 11:27
- tel.: 0914166862
- auto: D2
- Bydliště: okres Levice
Re: z RR P38 do D2
Mam D2 na 2" lifte a MT 265/75r16 a pri normalnej jazde mam spotrebu 11-12litrov
,,Land Rover Discovery 2,,
Re: z RR P38 do D2
ak je to ponuka lakava, tak ju treba vyuzit...ale nechat si aj P38
btw. tiez jazdim za 13-14-15L na sto. Tiez si nemyslim, ze jazdim rychlo, ale to je subjektivne vnimanie. Vela auta ma na ceste nepredbieha
btw. tiez jazdim za 13-14-15L na sto. Tiez si nemyslim, ze jazdim rychlo, ale to je subjektivne vnimanie. Vela auta ma na ceste nepredbieha
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: z RR P38 do D2
Měl jsem oboje, P38tds manuál a D ll automat.
P38 s absolutně zanedbanou údržbou, čiplá podle papíru ma 165 PS, D ll bez čipu.
Spotřeba cca stejná, na dálky P38 úspornější (např. slovinské vojenské šotolinové cesty+hory+moře na severu Itálie za 8,9l, nejmenší spotřeba z 5-ti aut na axpedici (2x Patrol Y60 man, Patrol Y61 aut, Toy 120 man, Dl man).
Výrazně prostornější vpředu, lepší výhled, pohodlnější (za podmínky zachování vzduchového pérování, jinak ne). Prodána s najetými 340 tis. Opakované problémy s chlazením, zakončené výměnou motoru (původní měl prasklý blok). Dll prostornější v kufru, dost velký rozdíl. Pocitově i nečiplá s automatem a normálním rozměrem pneu celkem jela, spotřeba 11,5. Prodána v 430 tis. km, celkové opotřebení všeho.
Pokud máš P38 v dobrém stavu, neměň. Akorát vyřeš tu spotřebu, za 15 jsem nejezdil ani v mrazech městské pojížďky.
P38 s absolutně zanedbanou údržbou, čiplá podle papíru ma 165 PS, D ll bez čipu.
Spotřeba cca stejná, na dálky P38 úspornější (např. slovinské vojenské šotolinové cesty+hory+moře na severu Itálie za 8,9l, nejmenší spotřeba z 5-ti aut na axpedici (2x Patrol Y60 man, Patrol Y61 aut, Toy 120 man, Dl man).
Výrazně prostornější vpředu, lepší výhled, pohodlnější (za podmínky zachování vzduchového pérování, jinak ne). Prodána s najetými 340 tis. Opakované problémy s chlazením, zakončené výměnou motoru (původní měl prasklý blok). Dll prostornější v kufru, dost velký rozdíl. Pocitově i nečiplá s automatem a normálním rozměrem pneu celkem jela, spotřeba 11,5. Prodána v 430 tis. km, celkové opotřebení všeho.
Pokud máš P38 v dobrém stavu, neměň. Akorát vyřeš tu spotřebu, za 15 jsem nejezdil ani v mrazech městské pojížďky.
Re: z RR P38 do D2
Jinak vysokou spotřebu u tds bych hledal ve vytahaném rozvodovém řetězu, dá se zjistit kontrolou nastavení vačky (a s tím bude samozřejmě i jiný předvstřik). Pokud tam bude rozdíl, doporučuji řetěz vyměnit i s vodítky, v případě prasknutí je prakticky hlava v čoudu a ty hlavy nejsou, resp. drahé. Myslím, že novou rozvodovou sadu tds mám ještě v garáži. Další možnost je klasicky čerpadlo a vstřiky.
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: z RR P38 do D2
děkuji za informace, je pravda, že má už přes 350 000 nejmíň, tak je asi čas se nato podívat. tu kontrolu zvládne "každý", nebo mám jet rovnou k eliotovi, nebo někdo trochu blíže k Benešovu?
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: z RR P38 do D2
Měl by na to být přípravek, ale jde to i bez něj. Je to popsané i v RAVE.
Re: z RR P38 do D2
A Patrik nemá tds rád (i když BMW ano)
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: z RR P38 do D2
vím,, že je moc nemusí
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: z RR P38 do D2
Spotřeba může být i přesunutym vstrik. Čerpadlem, ne?
(O)Range Rover p38 2.5 TDS
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
Re: z RR P38 do D2
ako myslis presunutym?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: z RR P38 do D2
Pootoceny, dává větší dávku do 2tis otáček
(O)Range Rover p38 2.5 TDS
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
Re: z RR P38 do D2
nastavoval som to podla instrukcii v manuali. Retaze ale vytahane mozu byt.
resp. inak...aku hodnotu odporucate nastavit? Nabehane ma cca 250t km. Manual pise, ze 0.95mm
resp. inak...aku hodnotu odporucate nastavit? Nabehane ma cca 250t km. Manual pise, ze 0.95mm
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: z RR P38 do D2
ja to osobne rozdelane u tds neměl. ale pootaci se, když máš špatný teplý starty, tak o trochu vylepčí. mě už ani pootočený čerpalo nepomaha a budu s nim muset na repas, to bude palka už na radu kokeska skupuju po internetu čerpadla abych z nich poslkádal jedno funkční
(O)Range Rover p38 2.5 TDS
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy