Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 2720
Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#521 Příspěvek od Kokesek » pát srp 30, 2019 08:24

Par jich jezdi a funguje to. Ale jak rikas zaruku nedam ja ani nikdo jiny. Jedna se o opravu veci ktera je spatne navrzena a udelas pro to maximum no konstrukcni vadu neodstranis. Utěchou muze byt to ze cim je litina starsi tim je stabilnejsi. Kazdopadne tdv6 je takovej motorsport
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3323
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#522 Příspěvek od Maxsel » pát srp 30, 2019 20:13

Tady nedaleko od nás je firma, která motory dělá, ale S/TDV6 stejně po opravě nikdy dlouho nevydržel.
Discovery 4 TDV6 HSE
Range Rover 4.2 Supercharged

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 2720
Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#523 Příspěvek od Kokesek » pát srp 30, 2019 21:03

Nefunguje vam to protoze u vas neni kraj razovity-zelezity. V Ostrave jsou jine podminky
Taky je treba nechat rentgenovat kliku, mit ok vyvazeny menic a vybornou remenici.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2027
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#524 Příspěvek od Lukasino » pát srp 30, 2019 21:11

... a hodně štěstí? :mrgreen:
LR Series III 2.25 petrol SWB
Díly na Range Rover L322 na prodej

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 2720
Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#525 Příspěvek od Kokesek » pát srp 30, 2019 21:58

Tak to je 98% uspechu.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 10843
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#526 Příspěvek od eliott » pát zář 06, 2019 20:04

2014, 42000 km :mrgreen: :mrgreen:
Přílohy
IMG_20190906_190913.jpg
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 498
Registrován: úte led 17, 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: exP38, exD1, Def TD5
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#527 Příspěvek od Dex » pát zář 06, 2019 20:13

To už jde tak hezky předem jo?

Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk


Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 10843
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#528 Příspěvek od eliott » pát zář 06, 2019 20:27

Dex píše:
pát zář 06, 2019 20:13
To už jde tak hezky předem jo?

Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
To víš, už to není na rámu, takže jako u L322
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Mira 101
Příspěvky: 1142
Registrován: pon čer 17, 2013 22:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#529 Příspěvek od Mira 101 » sob zář 07, 2019 07:19

eliott píše:
pát zář 06, 2019 20:04
2014, 42000 km :mrgreen: :mrgreen:
To je strašny……. :-(

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 1960
Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#530 Příspěvek od Hubert » sob zář 07, 2019 07:28

Mira 101 píše:
sob zář 07, 2019 07:19
eliott píše:
pát zář 06, 2019 20:04
2014, 42000 km :mrgreen: :mrgreen:
To je strašny……. :-(
Že padnul motor není divné, ale ty kilometry. Pokud to má jeden majitel od začátku tak něco možná dělal špatně anebo holt smůla na špatný kus. Ale mě to vychází cca (42/5) 8400 za rok což je hodně málo. Vezmu li průměr 25 tis za roka tak je to 125 tis. a při 35 tis je to 175 tis. Tak by to už sedělo. Je to čistá hypotéza že mě to přijde stočený, pak by to vysvětlovalo hodně.
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

marianh
Příspěvky: 302
Registrován: úte zář 06, 2016 06:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#531 Příspěvek od marianh » sob zář 07, 2019 07:35

Preco nie (tie km). Staci aby to nebolo jedine auto.
Za posledny rok (uz viac ako rok) mam na Lande najazdenych 6000km.

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 255
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#532 Příspěvek od DiscoDrak » sob zář 07, 2019 10:09

Hubert píše:
sob zář 07, 2019 07:28
Mira 101 píše:
sob zář 07, 2019 07:19


To je strašny……. :-(
Že padnul motor není divné, ale ty kilometry. Pokud to má jeden majitel od začátku tak něco možná dělal špatně anebo holt smůla na špatný kus. Ale mě to vychází cca (42/5) 8400 za rok což je hodně málo. Vezmu li průměr 25 tis za roka tak je to 125 tis. a při 35 tis je to 175 tis. Tak by to už sedělo. Je to čistá hypotéza že mě to přijde stočený, pak by to vysvětlovalo hodně.
Souhlas, taky myslím, že to bude stočený. Nicméně, že je obecně tento motor někde poddimenzovaný je fakt. Druhý fakt je, že na to jestli se to projeví, nebo ne má obrovský vliv majitel, resp. to jak s tím motorem zachází.

Dále - už nevím kde na netu jsem četl, že problém tohoto motoru je "poddimenzovaný klikový mechanismus". Pak by to sedělo na to, že LR šetřil a nedal tam kovanou klikovku, která se tam např v USA dává.
Že hlava a blok nikdy nebude naprosto stejnoměrně chlazený v každým svým bodě je taky fakt, a že holt trochu pracovat (ohýbat se) bude si myslím je taky pravda.
Za mě tedy kovaná klikovka smysl má a to hlavně jako preventivní výměna. Pokud ten motor už zkurvím, tak se bude všechno dělat hůř. Jenže 47 tisícovek plus šály, plus nějaký ty hovadinky okolo a hlavně práce... že prý cca 70 tis. Kč.
Nicméně je to pořád hluboko pod cenou oprav co tu slýchám... holt je to na každým soudruhu

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2027
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#533 Příspěvek od Lukasino » sob zář 07, 2019 10:42

eliott píše:
úte srp 27, 2019 08:21
Tak ona tam z výroby kovaná klika samozřejmě je :wink:
LR Series III 2.25 petrol SWB
Díly na Range Rover L322 na prodej

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 255
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#534 Příspěvek od DiscoDrak » sob zář 07, 2019 11:01

Lukasino píše:
sob zář 07, 2019 10:42
eliott píše:
úte srp 27, 2019 08:21
Tak ona tam z výroby kovaná klika samozřejmě je :wink:
Hmm, podle mě takhle kovaná klika nevypadá, tohle je opracovaný odlitek - dle povrchu.
Je to příspěvek na druhé straně tohoto vlákna právě od eliotta
Discovery Klika 2.jpg
Discovery Klika.jpg

Vladicek
Příspěvky: 448
Registrován: pát led 26, 2018 15:01
auto: Discovery 4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#535 Příspěvek od Vladicek » sob zář 07, 2019 12:11

DiscoDrak píše:
sob zář 07, 2019 10:09
Hubert píše:
sob zář 07, 2019 07:28


Že padnul motor není divné, ale ty kilometry. Pokud to má jeden majitel od začátku tak něco možná dělal špatně anebo holt smůla na špatný kus. Ale mě to vychází cca (42/5) 8400 za rok což je hodně málo. Vezmu li průměr 25 tis za roka tak je to 125 tis. a při 35 tis je to 175 tis. Tak by to už sedělo. Je to čistá hypotéza že mě to přijde stočený, pak by to vysvětlovalo hodně.
Souhlas, taky myslím, že to bude stočený. Nicméně, že je obecně tento motor někde poddimenzovaný je fakt. Druhý fakt je, že na to jestli se to projeví, nebo ne má obrovský vliv majitel, resp. to jak s tím motorem zachází.

Dále - už nevím kde na netu jsem četl, že problém tohoto motoru je "poddimenzovaný klikový mechanismus". Pak by to sedělo na to, že LR šetřil a nedal tam kovanou klikovku, která se tam např v USA dává.
Že hlava a blok nikdy nebude naprosto stejnoměrně chlazený v každým svým bodě je taky fakt, a že holt trochu pracovat (ohýbat se) bude si myslím je taky pravda.
Za mě tedy kovaná klikovka smysl má a to hlavně jako preventivní výměna. Pokud ten motor už zkurvím, tak se bude všechno dělat hůř. Jenže 47 tisícovek plus šály, plus nějaký ty hovadinky okolo a hlavně práce... že prý cca 70 tis. Kč.
Nicméně je to pořád hluboko pod cenou oprav co tu slýchám... holt je to na každým soudruhu
No já teda nejsem žádný expert, ale mě naopak přijde, že je snad lepší počkat až to klekne. Ta nová klika Tě vyjde se vším všudy kolem 100.000 a oprava padlého motoru dvojnásobek.
Když si vezmu že statistika se pohybuje někde kolem 10%, tak mi pořád přijde lepší sázet na pravděpodobnost a údržbu, než se v tom provizorně vrtat.

Ale jak říkám, nejsem expert ;-)
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 5270
Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#536 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » sob zář 07, 2019 18:51

Podle mne takhle kovaná klika vypadá, normálně vykovaná a pak obrobené funkční plochy. Nějak nevím jak by měla vypadat jinak, on to nekove kovář do finálního tvaru na kovadlině, snad :-) Když jsme měly na škole technologii, tak jsem byl málokdy střízlivej, ale myslím, že se to normálně zápustkově ková a ten povrch vypadá podobně jako odlitek, ale není to litina, že by to nateklo do dutiny, s tím pro tdv6 přišli později turkové.
DiscoDrak píše:
sob zář 07, 2019 11:01
Lukasino píše:
sob zář 07, 2019 10:42
Hmm, podle mě takhle kovaná klika nevypadá, tohle je opracovaný odlitek - dle povrchu.
Je to příspěvek na druhé straně tohoto vlákna právě od eliotta
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 5270
Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#537 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » sob zář 07, 2019 18:58

1.Vstupní materiál – ocelová tyč, indukčně ohřátá na 1290°C
2.výko​vek – tzv. předkování, vytvoří se základní tvar dílu, kovací síla 2500t
3.výkov​ek – kování – dokončovací operace, vytvoří finální tvar a rozměr (tolerance +1,7/-0,8 mm), výronek je odstřižen.
4.​dokončená kliková hřídel po třískovém obrábění: zarovnání na délku/vystřed​ění, hrubé soustružení, frézování, vrtání olejových kanálů, kalení, broušení, konečné opracování, broušení, vyvažování, lapování, praní, měření.
Přílohy
2014_DANI_MUZEUM._292.jpg
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 5270
Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#538 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » sob zář 07, 2019 18:59

samotná zápustka - obrázky z muzea škoda.
Přílohy
2014_DANI_MUZEUM._290.jpg
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 10843
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#539 Příspěvek od eliott » sob zář 07, 2019 20:45

Děkuji Hanysovi za vyčerpávající prezentaci, i když mi fušuje do oboru :lol: Samozřejmě je to tak, je to zápustkové kování. Co se týče těch kilometrů, tak je zajímavé sledovat ''odborné posudky'', aniž byste to auto viděli, to snad nebudu ani komentovat. A pokud chce někdo věřit pohádce o klice, co umí běžet za roh, a platit ranec za placebo, tak co by ne, spousta lidí zase věří, že Babiš je nevinný...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
dabartos
Příspěvky: 706
Registrován: ned srp 14, 2011 12:08
auto: DI-200TDI , Free 1.8
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#540 Příspěvek od dabartos » sob zář 07, 2019 21:12

eliott píše:
sob zář 07, 2019 20:45
Děkuji Hanysovi za vyčerpávající prezentaci, i když mi fušuje do oboru :lol: Samozřejmě je to tak, je to zápustkové kování. Co se týče těch kilometrů, tak je zajímavé sledovat ''odborné posudky'', aniž byste to auto viděli, to snad nebudu ani komentovat. A pokud chce někdo věřit pohádce o klice, co umí běžet za roh, a platit ranec za placebo, tak co by ne, spousta lidí zase věří, že Babiš je nevinný...
Taky koukám ze je to tu samej soudní znalec😂😂
Mám doma Yarise z roku 2000 a má najeto 48000km... tak by mě zajímalo na kolik “skutečných” km by mi to kdo ohodnotil...
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět