Stránka 19 z 62

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 led 2019 21:39
od Matz
Škoda, že k tomu "zéefku" místo fordky necpali tu M57....

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 08:16
od eliott
Matz píše: 03 led 2019 21:39 Škoda, že k tomu "zéefku" místo fordky necpali tu M57....
Není to Ford, ale GM. Tak ono už se to v BMW v tu dobu vědělo, že je to průser a vozy BMW dostaly v roce 2003 k M57 převodovku ZF 6HP, jenže v té době už byl namalovaný facelift s motorem 3.6 V8 také s 6HP, tak to neřešili a vesele prodávali časovanou bombičku :mrgreen: .

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 09:03
od moon13
eliott píše: 03 led 2019 11:53 20 motorů prodaných nových, 20 motorů opravených (většina zase padla znovu v rozmezí 5 - 15 tis. km) , 10 aut dělali v místním zastoupení, než krachlo. (odchylka +- 1) . Počítáno od roku 2011.

Kompresory podvozku asi tři prodané a tři na servisu, pokud se včas vymění prasklé víčko vysoušeče, tak drží (víčko měněné asi u 40 aut).

Ano, vše se posledních 15 let vyrábí jen na chvíli, takže proč si nepřiznat, že ten motor je právě v tomto duchu konstruován a stojí za hovno !! Jako strojař si za tím stojím.

Stále tvrdím, že D3 D4 stojí za hovno,protože padají motory a přesně proto si ji nekoupím. Nejde jen o cenu opravy, která je záměrně nesmysl (proč jinak by skokově zdražili motory o 100% chvíli po té, co na trh přišla D4 ???) , ale o komplikace s tím spojené. Až mi motor padne na cestě na hory někde v noci na dálnici a než přijede odtahovka, tak mě smete kamion se spícím turkem za volantem, bude pozdě. Jasně, nemám čekat v autě , ale za svodidly, to se třeba cestou na Brenner bude v -20 čekat náramně. Nemluvě o zkažené dovolené... Prostě auto, kterému nemohu věřit, protože vím, že má nevyzpytatelnou konstrukční vadu, mi do baráku nesmí. Problém je, že každý si potřebuje masírovat ego v moderním autě, já mám naštěstí tuto etapu života za sebou a vesele si budu jezdit v P38 a D2 dokud mi to EU nezakáže...
Vím, že to bude znít asi divně, ale z LR, co jsem měl, byl nejlepší (ve smyslu spolehlivosti) Freelander 2 :-)
Za 5 let jedna závada a to ještě detail, který se vyřešil výměnou nějaké hadičky.
Pak jsem měl rok DII V8 a bohužel černý Petr padl na jednoho z dalších vlastníků (myslím, že byl třetí po mě), tam to dopadlo prasklou hlavou,
i když jsem do auta a servisování těch věcí pod kapotou, taky nasypal pár peněz.
No a D3 jsem měl taky rok, tam jsem hned po koupi raději nechal udělat servis snad za 80 tis. jen z toho důvodu, o kterém píšeš výše... při každé jízdě jsem byl tak trochu ve stresu, jestli dojedu :-) U D3 pro mě byla největší hrůza ta, že jsem asi po 4 měsících zjistil, že motor má natočeno tak o 150 tkm více! Prostě super kauf.
O motoru 2,7 TD a všeho kolem něj jsem četl, slyšel a viděl tolik, že si myslím, že je lepší ho nemít (i když jsem ten rok projezdil bez problémů).

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 09:21
od Matz
Myslel jsem to jako kombinace: D3 + převodovka ZF (ta byla předpokládám jako AT vždy) a motor BMW …

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 09:21
od marwak
moon13 píše: 04 led 2019 09:03 Vím, že to bude znít asi divně, ale z LR, co jsem měl, byl nejlepší (ve smyslu spolehlivosti) Freelander 2 :-)
Za 5 let jedna závada a to ještě detail, který se vyřešil výměnou nějaké hadičky.
Pak jsem měl rok DII V8 a bohužel černý Petr padl na jednoho z dalších vlastníků (myslím, že byl třetí po mě), tam to dopadlo prasklou hlavou,
i když jsem do auta a servisování těch věcí pod kapotou, taky nasypal pár peněz.
No a D3 jsem měl taky rok, tam jsem hned po koupi raději nechal udělat servis snad za 80 tis. jen z toho důvodu, o kterém píšeš výše... při každé jízdě jsem byl tak trochu ve stresu, jestli dojedu :-) U D3 pro mě byla největší hrůza ta, že jsem asi po 4 měsících zjistil, že motor má natočeno tak o 150 tkm více! Prostě super kauf.
O motoru 2,7 TD a všeho kolem něj jsem četl, slyšel a viděl tolik, že si myslím, že je lepší ho nemít (i když jsem ten rok projezdil bez problémů).
Jako sorry, ale to už je fakt paranoia. Chápu všechny racionální argumenty, co tu zaznívají, statistiky, srovnání, pravděpodobnost atd. Ale říct o autě, se kterým jsem "rok projezdil bez problémů", že je lepší ho nemít, mi fakt nepřijde úplně v pořádku. A myslím, že to je důležitá součást celého toho problému. Hodně se o něm mluví, hodně se zveličuje a spousta lidí se ho tak bojí, že prožívají stres při každém kilometru jízdy. Pro ně je asi opravdu lepší do toho auta nejít, ale ruku na srdce, znáte nějaký jiný model (od jiného výrobce), který je tak spolehlivý, že můžu jezdit bez jediné pochybnosti a obavy? Těžko. Tak z toho zase nedělejme drama.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 09:26
od marianh
100% spolahliva nie je ziadna technika.
Ale mala honda co mame na behanie po meste si za svoj zivot (14 rokov) vypytala menej servisu co LR za rok ;)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 09:36
od eliott
marwak píše: 04 led 2019 09:21
moon13 píše: 04 led 2019 09:03 Vím, že to bude znít asi divně, ale z LR, co jsem měl, byl nejlepší (ve smyslu spolehlivosti) Freelander 2 :-)
Za 5 let jedna závada a to ještě detail, který se vyřešil výměnou nějaké hadičky.
Pak jsem měl rok DII V8 a bohužel černý Petr padl na jednoho z dalších vlastníků (myslím, že byl třetí po mě), tam to dopadlo prasklou hlavou,
i když jsem do auta a servisování těch věcí pod kapotou, taky nasypal pár peněz.
No a D3 jsem měl taky rok, tam jsem hned po koupi raději nechal udělat servis snad za 80 tis. jen z toho důvodu, o kterém píšeš výše... při každé jízdě jsem byl tak trochu ve stresu, jestli dojedu :-) U D3 pro mě byla největší hrůza ta, že jsem asi po 4 měsících zjistil, že motor má natočeno tak o 150 tkm více! Prostě super kauf.
O motoru 2,7 TD a všeho kolem něj jsem četl, slyšel a viděl tolik, že si myslím, že je lepší ho nemít (i když jsem ten rok projezdil bez problémů).
Jako sorry, ale to už je fakt paranoia. Chápu všechny racionální argumenty, co tu zaznívají, statistiky, srovnání, pravděpodobnost atd. Ale říct o autě, se kterým jsem "rok projezdil bez problémů", že je lepší ho nemít, mi fakt nepřijde úplně v pořádku. A myslím, že to je důležitá součást celého toho problému. Hodně se o něm mluví, hodně se zveličuje a spousta lidí se ho tak bojí, že prožívají stres při každém kilometru jízdy. Pro ně je asi opravdu lepší do toho auta nejít, ale ruku na srdce, znáte nějaký jiný model (od jiného výrobce), který je tak spolehlivý, že můžu jezdit bez jediné pochybnosti a obavy? Těžko. Tak z toho zase nedělejme drama.
Kolik jezdíš ročně?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 09:39
od marwak
eliott píše: 04 led 2019 09:36 Kolik jezdíš ročně?
Cca 20 tis.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 10:14
od matooo
Podla mna je to vcelku podarene auto. Na to jak je D4 relativně nová a ten design je fakt povedený tak sa tam toho moc nesere. Mám na něj za 3 roky najazdene 120t a okrem toho zadreneho motora len spotrebak. A motor sa zadrel Lebo som cca 80000 km neměnil olej. Tak ktore auto to vydrží ruku na srdce :mrgreen:
Vedla mna je velký autoservis kde robia vsetky možné auta hlavně audi a bavoraky a tie pálky za opravy su ine supy. Pre mna je to parádní pracant. A to co prejde je úlet. Včera na kysuciach som siel s malou na Ostré na lyže. Bol som jediný kto v tej totálnej kalamitě presiel bez retazi. Aj hore aj dolu. Porsche Cayene v příkopě a ostatní osobakami ledva dolů s retazami. Možno to robia tie zimaky nokiany haka...neco co tam Sú ale za mna za 1

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 10:23
od eliott
marwak píše: 04 led 2019 09:39
eliott píše: 04 led 2019 09:36 Kolik jezdíš ročně?
Cca 20 tis.
Tak to moc není, uvidíme ale, jak budeš mluvit za 4 roky, nebyl bys tady první 'hrdina'' co ho to taky potkalo...

Pokud ses rozhodl hrát tu hru na kupování odpadků, co světová ekonomika spustila v polovině minulého desetiletí, tvoje volba. Starší generace (D2, P38 ) jsou rozhodně o řád spolehlivější a i při častějších drobných opravách vzhledem k věku má výlet s nimi rozhodně větší šanci, že skončí návratem po vlastních. A pokud někomu nestačí pohodlí těchto modelů, má šanci si koupit novější s benzínovým motorem. Ale bát se auto na dálnici osolit, aby nepadnul motor, tak to není nic pro mě a asi pro žádného vášnivého řidiče...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 10:27
od masar
marwak píše: 04 led 2019 09:21
Myslím, že je normální mít určitý obavy. Moon to asi nemyslel tak, že by jel pokaždý se staženým zadkem na pokraji nervovýho zhroucení zda to dnes dojede nebo ne, ale prostě tu obavu má. Upřímně se taky bojím s D2 víc, když mě už 4x nechala na cestě, než třeba s Passatem, přestože ty auta jsou stejně starý a dnes už mají i stejně najeto. Neznamená to ale, že celou dobu co v tom autě sedím nepřemýšlím nad ničím jiným než jak budu řešit odtah :-D

Prostě někdo sedne i do 20 let starýho auta bez jakýkoliv přípravy a vyrazí tisíce kilometrů daleko a někdo nepojede s autem který nezná ani do vedlejší vsi.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 10:36
od Miky_CZ
S D1 jsem dojel i se zlomeným rámem pouští maroka, vytrhnutou nápravou z rumunských hor, prasklou klaviaturou ventilů ze slovenska, bez serva z maďarska, prasklé hadice chlazení z albánie...

Ale můj první výlet bez servisování byl letos na ukrajinu s D3. Né, že bych nebyl lehce nervozní, ale poprvé v životě jsem si auto pojistil pro případný odtah domů:-D

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 10:45
od marwak
eliott píše: 04 led 2019 10:23
Tak to moc není, uvidíme ale, jak budeš mluvit za 4 roky, nebyl bys tady první 'hrdina'' co ho to taky potkalo...

Pokud ses rozhodl hrát tu hru na kupování odpadků, co světová ekonomika spustila v polovině minulého desetiletí, tvoje volba. Starší generace (D2, P38 ) jsou rozhodně o řád spolehlivější a i při častějších drobných opravách vzhledem k věku má výlet s nimi rozhodně větší šanci, že skončí návratem po vlastních. A pokud někomu nestačí pohodlí těchto modelů, má šanci si koupit novější s benzínovým motorem. Ale bát se auto na dálnici osolit, aby nepadnul motor, tak to není nic pro mě a asi pro žádného vášnivého řidiče...
To je právě ono. Já si to riziko samozřejmě uvědomuju a věděl jsem o něm od samého začátku, když jsem auto kupoval. Ale vědomě jsem se rozhodl, že ho hodlám podstoupit. O auto se snažím starat tak, aby mělo potřebnou péči a nešetřit na nesprávných místech. Jasně, že to i tak může znamenat, že budu další v řadě, ale kvůli tomu fakt nemusím jezdit po dálnici s rozklepanýma rukama, že nedojedu. A jestli mě to motivuje k tomu, abych nejezdil v létě při cestě na dovolenou 160 místo 130 a občas si dal přestávku a nechal to vychladnout, tak to fakt nepovažuju za zásadní omezení (naprostou většinu jízd mám mimo dálnice po místních cestách, kde přehřátí fakt nehrozí). Když jsem si D3 kupoval, tak určitě ne proto, abych měl jistotu o 5 nebo 7% větší, že autu vydrží motor než u auta jiného nebo staršího (to bych si mohl nechat to, které jsem měl předtím). Prostě to je auto, které z 90% splňuje všechny mé nároky a potřeby a tohle "zvýšené" riziko s motorem je prostě v tomto kontextu pro mě přijatelné. Možná budu jednou litovat, ale kvůli tomu fakt teď rychle nepoběžím auto prodat a koupit jiné, o 15 let starší.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 10:48
od eliott
Miky_CZ píše: 04 led 2019 10:36 S D1 jsem dojel i se zlomeným rámem pouští maroka, vytrhnutou nápravou z rumunských hor, prasklou klaviaturou ventilů ze slovenska, bez serva z maďarska, prasklé hadice chlazení z albánie...

Ale můj první výlet bez servisování byl letos na ukrajinu s D3. Né, že bych nebyl lehce nervozní, ale poprvé v životě jsem si auto pojistil pro případný odtah domů:-D
Ale V8 :ty jeden...: :ty jeden...: a taky ruku na srdce, jezdil si s D3 stejně jako s D1 ??

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 11:15
od Vladicek
matooo píše: 04 led 2019 10:14 Podla mna je to vcelku podarene auto. Na to jak je D4 relativně nová a ten design je fakt povedený tak sa tam toho moc nesere. Mám na něj za 3 roky najazdene 120t a okrem toho zadreneho motora len spotrebak. A motor sa zadrel Lebo som cca 80000 km neměnil olej. Tak ktore auto to vydrží ruku na srdce :mrgreen:
Vedla mna je velký autoservis kde robia vsetky možné auta hlavně audi a bavoraky a tie pálky za opravy su ine supy. Pre mna je to parádní pracant. A to co prejde je úlet. Včera na kysuciach som siel s malou na Ostré na lyže. Bol som jediný kto v tej totálnej kalamitě presiel bez retazi. Aj hore aj dolu. Porsche Cayene v příkopě a ostatní osobakami ledva dolů s retazami. Možno to robia tie zimaky nokiany haka...neco co tam Sú ale za mna za 1
To bude díky těm gumám ode mě :-D. Jak jsi rád, že je máš, co?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 11:27
od Miky_CZ
eliott píše: 04 led 2019 10:48
Miky_CZ píše: 04 led 2019 10:36 S D1 jsem dojel i se zlomeným rámem pouští maroka, vytrhnutou nápravou z rumunských hor, prasklou klaviaturou ventilů ze slovenska, bez serva z maďarska, prasklé hadice chlazení z albánie...

Ale můj první výlet bez servisování byl letos na ukrajinu s D3. Né, že bych nebyl lehce nervozní, ale poprvé v životě jsem si auto pojistil pro případný odtah domů:-D
Ale V8 :ty jeden...: :ty jeden...: a taky ruku na srdce, jezdil si s D3 stejně jako s D1 ??
upřímně nejezdil ale i přesto jsem s ní projel věci, u kterých se běžný uživatel otočí i s D1 nebo defem... ale to je na jinou diskuzi než o prasklé klice.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 11:38
od richo.70
Disko 3 2007 265000km :yes
Disko 4 2012 205000km :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 12:19
od majer1
Land 2008 359000 km :yes

:mrk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 12:30
od richo.70
To je dohromady 470000km :yes :skleb

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2019 12:31
od eliott
Včera jsem mluvil s člověkem, co má 420000 na jednom motoru 2,7. Vyjímky existují...