Stránka 11 z 62

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 pro 2017 19:24
od Kaiser
RR Sport 2013 SDV6. Najeto 165 tis. Bez závad. Jezdím 80% dálnice sem tam vlek. Olej měním po 15 tis.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 led 2018 21:28
od Nath
D3 2006, 285000km, motor v prdely..stala vymena oleja, tahanie minimalne, kludny styl jazdy, teren fakt minimalny

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 úno 2018 20:30
od Kokesek
Zakaznik d3 2.7tdv6 najeto pres tri sta klika na pul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 11 úno 2018 10:24
od Biker
Tak jedna D4 - 2010 - 2,7 140.000 olej 5w-30 každých 10tis. Ne terén v zimě webasto. Zatím Ok .... po přečtení vlákna se to tu bojím napsat, aby mi to příští tejden nekřuplo :time :yx

jinak -

http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 42#p399442
a
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 69#p399769

Materiál docela divný je to sice uhlíkatá ocel AISI 1215 neboli UNS G12150 je legovaná Chromem a Vanadem, ale je tam na mě moc Síry což obecně zlepšuje obrábění, ale nezi zrnama železa způobuje křehkost. Jinak Pevnost v tahu to má 540MPa, což na klikovku taky nic moc. Kliky se dělají 500 až dokonce 1000MPa. Chtělo by to mrknout na radiusy na obrobku jak jsou velké a jestli jsou pořádně zaleštěné. Napíchnout tvrdost jak na povrchu, tak uvnitř. Kouknout na lom pod mikroskopem atd.

Myslíte, že preventivní výměna kliky mi způsobí lepší spaní ? :wring

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 12 úno 2018 21:52
od Duri999
Biker to máš asi jedno. Ja som dnes volal na jeden RRS 3.0 TDV6 ma 46 000km a motor tam menili na záruku lebo sa sypol po 16 000km. Tak to je asi úplne jedno, akurát neviem prečo niekto najazdí 180 000km a pohoda a niekomu sa sypne po 16 000km ?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 12 úno 2018 21:59
od eliott
Klika za to primárně nemůže, žádná klika neumí běžet ''za roh'' :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 13 úno 2018 06:35
od will.26
d4 2011-242000tis zatím drží :tmi :yx :tmi

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 14 úno 2018 17:59
od Biker
to Eliott ... a čím myslíš, že to je, že to praská ? Údržba, konstrukce, land rover, styl jízdy vše dohromady ? ... přece jen si asi už nejakej motor s KO klikou viděl co jsem zde pochytil :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 14 úno 2018 18:01
od eliott
Biker píše: 14 úno 2018 17:59 to Eliott ... a čím myslíš, že to je, že to praská ? Údržba, konstrukce, land rover, styl jízdy vše dohromady ? ... přece jen si asi už nejakej motor s KO klikou viděl co jsem zde pochytil :yes
Když se blok zkroutí a uložení kliky nejsou v ose, tak si buď udělá místo tím, že vydře ložisko, nebo praskne.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 14 úno 2018 18:15
od marianh
Prispieva nieco ovplyvnitelne soferom k skruteniu bloku?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 14 úno 2018 18:27
od NOTIX
Jo, 3 hodiny po dalnici 180 km/h :ne

Proto jezdim max 120 a hoodne caste prestavky :mrgreen:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 14 úno 2018 18:40
od marianh
No neviem ci to je az tak jednoduche.
Reporty v zahranici su aj od ludi z vidieka, kde to vyzera skor na lokalky, nie dlhe dialnicne trasy.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 14 úno 2018 18:58
od NOTIX
Uz se to tu resilo min ve 2 vlaknech. Tam Elliott prave rozebiral krouceni bloku
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ilit=Umrel

http://www.landroverforum.cz/forum/view ... A1dn%C3%AD

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 20 úno 2018 21:03
od eliott
:lol: :lol: :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2018 08:13
od NOTIX
:lol: :lol: :lol:
Doufam ze to mas jako banner na vjezdu do dilny :mrgreen:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2018 08:28
od VláďaLbc
Dokážete někdo posoudit, jak je to s motorama, které se montují dnes a v např. posledních 2 letech, zda se něco změnilo a současné motory budou lepší?

Prohlížel jsem výsledky a novější motory jsem havarované neviděl. Samodřejmě, že je to nájezdem kilometrů a take tím, že to ten, co si koupí nový LR v autosalonu zde asi neřeší.

presto si rád precut vase názory. Pak také již zde na foru položená otázka, zda se vada týká dodaných nových polomotorů, jestli nějaký padnul majiteli opakovaně.

LR Zdar.
Vláďa

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2018 18:16
od eliott
Lepší to už nikdy nebude, jedině horší...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2018 18:33
od NOTIX
eliott píše: 21 úno 2018 18:16 Lepší to už nikdy nebude, jedině horší...
Tak to je bohužel pravda :hmm:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 dub 2018 08:37
od lummix007
Zdravím všechny, jsem nováček, tak mě prosím neukamenujte :cool
Pročetl jsem pečlivě, jelikož hodně vážně uvažuji o RR L322. Z tohoto tématu jsem usoudil, že asi nějaký problém s motory 3.0 existuje, tak se mu raději vyhnu.

Otázka ale jiná - kterou jinou motorizaci tedy raději zvolit? Jít raději do starší 3.6 nebo novější 4.4? Novější 4.4 je už spojena s 8-mi kvaltem, tak jízda bude při dálniční rychlosti komfortnější i s menší spotřebou. Pletu se?
Poraďte prosím nebo mě odkažte na nějaké fórum, kde se to řešilo.

Děkuji děkuji :hi

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 dub 2018 08:41
od Dex
lummix007 píše:Zdravím všechny, jsem nováček, tak mě prosím neukamenujte :cool
Pročetl jsem pečlivě, jelikož hodně vážně uvažuji o RR L322. Z tohoto tématu jsem usoudil, že asi nějaký problém s motory 3.0 existuje, tak se mu raději vyhnu.

Otázka ale jiná - kterou jinou motorizaci tedy raději zvolit? Jít raději do starší 3.6 nebo novější 4.4? Novější 4.4 je už spojena s 8-mi kvaltem, tak jízda bude při dálniční rychlosti komfortnější i s menší spotřebou. Pletu se?
Poraďte prosím nebo mě odkažte na nějaké fórum, kde se to řešilo.

Děkuji děkuji :hi
Jenže 3.0 v l322 a v D4 jsou naprosto jiné motory jestli ti jde o tohle.

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk