Stránka 2 z 62

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 07 pro 2016 20:46
od richo.70
Disko 3 2007 215000km :yes
Disko 4 2012 160000km :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 22 pro 2016 20:01
od MILUNAK
D3 2005 já kupoval při 200000km niní 335000km zatím vše původní, olej měněn po 10000km, měněno pouze palivové čerpadlo v nádrži.
D3 2007 420000km ve 209000km měněn motor, zatím vše OK olej po 10000km

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 pro 2016 10:58
od Kokesek
Moje bejvalka D3 přes 330tis a vše fungovalo...jezdí tady na fóru tak se může dále sledovat. Na servis jezdi několik D3 které mají přes 240tis a zatím motory drží. Každopádně jim všem měníme olej po Max 15tis.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2017 08:45
od Badus
Ex D3, TDV6, 2005, automat, 280tis, motor ok, automat ko (olej nevim jak menen prede mnou), nechal jsem ji Gruzincum

D3, TDV6, 2007, automat, 230tis, motor ok, automat uz taky nacatej

Kamarad D3, TDV6, 2008, automat, 210tis, vse ok, pak prodal

Ted ma D4, SDV6, 2014, automat, 160tis, vse ok

Kamarad D3, TDV6, 2008, automat, 290tis, vse ok, olej meni tak po 20 - 25tis (nekdy zapomene), na prevodovku nesahnul...nechapu :)))))

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 led 2017 08:52
od moon13
Bývalá TDV6 rok 2005, ukazatel km někde na 175.000 km, ale údajně mělo auto natočeno mnohem více.
Pro jistotu měněno čerpadlo, rozvody, olej, ale po dobu užívání auto bez problémů.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 led 2017 08:26
od RudaK
LR D3 TDV6 2005 : Motor - výměna oleje po 10 000 km , automat - výměna oleje po 80 000 km , vzduchový filtr - jednou za rok , palivový filtr - jednou za dva roky , preventivně při rozvodech vyměněno olejové čerpadlo ( po davovém šílenství - podle mě zbytečně , žádný vyditelný rozdíl ) , jinak plánovaná údržba . A teď to hlavní - po 11 letech najeto cca 160 000 Km :) a to poctivých - maximálně cca 5% odchylka kvůli provozu na 32 palcových pneu cca 6 - 7 let :yes . A zatím :Pohoda: . Zhořelý diodový můstek na alternátoru nepovažuju za fatální poruchu i když tadle závada dokázala během cca 5 min vybít baterku skoro do sucha :Sorry: .

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 led 2017 06:56
od Mahatma
DIII TDV6, 2006, 278000 km, motor OK, nové vstřiky. Automat nový měnič, jinak taky OK. Olej 10 - 15 000 km.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 11 led 2017 20:03
od Kokesek
Range rover sport 2011 3.0d praskla klika. Najeto 270tis.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 14 úno 2017 20:30
od eliott
Tak zase jeden :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 00:03
od DjALF
To je v :moon :moon takový hezký auto a taková sračka pod kapotou :Ale fuuj:
Stále nad tou D3 přemýšlím a tohle je jediný co mě odrazuje.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 08:51
od marianh
Mi hovor...
Vyhovuje mi po vsetkych strankach ale asi pojde prec. Takato velka pravdepodobnost velkeho vydavku ma nelaka. Len neviem co ine - okrem motora su vsetky moznosti horsie.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 19:29
od xxx
marianh píše: 15 úno 2017 08:51 Mi hovor...
Vyhovuje mi po vsetkych strankach ale asi pojde prec. Takato velka pravdepodobnost velkeho vydavku ma nelaka. Len neviem co ine - okrem motora su vsetky moznosti horsie.
jaká "velká pravděpodobnost"? :think Ty máš nějaká oficiální čísla?

eliott nenapsal ani k obrázkům o jaké auto šlo, kolik mělo najeto, ... jako to třeba udělal kokešek

To je podobné, jako by tu karosář dal fotku pomačkaného blatníku a k ní napsal "tak zase jeden" :rofl :rofl

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 19:39
od pma1
Tak to je snad trošku rozdíl.

Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval? :shock:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 19:41
od pma1
DjALF píše: 15 úno 2017 00:03 To je v :moon :moon takový hezký auto a taková sračka pod kapotou :Ale fuuj:
Stále nad tou D3 přemýšlím a tohle je jediný co mě odrazuje.
jsem taky malinko přemýšlel, ale toto je jeden z důvodů, co mě odrazuje :(

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 19:47
od xxx
pma1 píše: 15 úno 2017 19:39 Tak to je snad trošku rozdíl.

Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval? :shock:
rozdíl? mě ta fotka zase přijde úplně zbytečná.
Kdyby eliott napsal třeba možnou příčinu, proč k tomu došlo,... Jak se o to majitel staral? mělo to najeto 100tis nebo 300tis km?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 20:07
od eliott
Došlo k tomu proto, že je to sračka. Tečka. Znáte ještě jiný motor, kterému kliky praskají častěji, než žárovka v předsíni??

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 20:08
od eliott
pma1 píše: 15 úno 2017 19:39 Tak to je snad trošku rozdíl.

Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval? :shock:
Nikoli, opracováni je standard z výroby.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 20:15
od MadTom
Polotovar je odlitek a opracovávají jenom to co je potřeba. Zbytek je takový, jak to vypadlo z nejspíš pískové formy.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 20:18
od eliott
MadTom píše: 15 úno 2017 20:15 Polotovar je odlitek a opracovávají jenom to co je potřeba. Zbytek je takový, jak to vypadlo z nejspíš pískové formy.
Jo, ale špatně opracovaný povrch = vrub

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 15 úno 2017 20:22
od pma1
xxx píše: 15 úno 2017 19:47
pma1 píše: 15 úno 2017 19:39 Tak to je snad trošku rozdíl.

Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval? :shock:
rozdíl? mě ta fotka zase přijde úplně zbytečná.
Kdyby eliott napsal třeba možnou příčinu, proč k tomu došlo,... Jak se o to majitel staral? mělo to najeto 100tis nebo 300tis km?
Je pravda, že eliotův obrázek má do statistik nevalnou vypovídající hodnotu, ale že se jedná o fatální závadu je zcela evidentní. A příčina je asi jasná, neznám jinej motor, kterej se takovým způsobem vysype. A i kdybychom tady chtěli, statistiku tady žádnou smysluplnou nevytvoříme, to je celkem jasný.
Existují vůbec nějaký oficiální statistiky kolik, proč, jak, zač, atd...