Stránka 1 z 62

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 07:17
od Tomas K (tkala)
Ahoj, protože se tu vedou nekonečné debaty o těchto motorech, pojďme si udělat malou místní statistiku.
Tom

Typ motoru, rok výroby, auto ve kterém jezdí, počet km, fatální závada ano/ne, případně v kolika km a jaká.

TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 150.000km, závada ne
TDV6 2,7 kamaráda, 2007, D3 170.000km, závada ne
SDV6 3.0 brácha, 2013, D4, 60.000km, závada ne

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 08:11
od marwak
TDV6 2,7; 2007, D3, 145.000km, závada ne

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 09:58
od cyril
1. Moje D4 rok 2010 automat 6kvalt, najeto 95000km. Nechci zakřiknout, vše ok. Mám ji od nova. Výměny oleje každých 15000-20000km v rámci autorizáku, po skončení záruky každých 10000-15000 km sami. Olej v utomatu poprvé v 90tkm.
2. Známý který není na fóru
D3 2,7 automat. Rok 2007, najeto 220000km. Ukroucená klika. Motor KO. Dovoz Německo. Nechal někde udělat GO motoru asi za 2 kila, po 6 měsících mu to udělalo znovu. Prodal na díly. Teď má Jeep Gran Cherokee. Chtěl by D4.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 11:43
od maniac
TDV6 2,7, 2004, D3, 250000km závada (špatná nafta, bordel v nádrži, GO motoru), momentálně 280000km vše šlape :Pohoda:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 12:53
od Jarda D4
bejvalka D3 2,7TDV6 HSE/2005 manuál - 290 000km v 270 000 prkotina-zadřený spojkový válec po 5 Afrikách - bez spojky z Albánie No problem... jinak OK

Současná D4 3,0 HSE/2010 automat - 170 000km vše OK

Obě od novoty moje :wink:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 13:10
od Maxsel
Ex RRS 3.0 TDV6 2010 v 303 000 km mu praskla klika, což byl impuls pro nákup. Dali jsme origo celý nový polomotor, protože neznám nikoho, komu by vydržel sebelépe opravený (právě naopak).

Nyní RRS TDV6 2.7 2006 - 116 500 km zatím drží.

D3 TDV6 2.7 2008 (právě jsme jí s Hubertem koupili) - 230 tis. km, zatím drží.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 14:25
od petr štrof
D3 manuál 2006 momentálně 278 000 vše OK

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 20:42
od george_
D3 automat 2004 najeto 345000 a motor bez poruchy

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 21:32
od Miky_CZ
Kamaradova d4 3.0, tusim 160000km, motor se kousnul na. Dalnici. Vymenujeme za zanovni.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 pro 2016 22:14
od Maxsel
Miky_CZ píše:Kamaradova d4 3.0, tusim 160000km, motor se kousnul na. Dalnici. Vymenujeme za zanovni.
Kamarád je také adekvátní jezdec. Naftový motor, ale jízda ala supercharged. :D

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2016 09:41
od Hýta
Tátova D3 automat, rok 2007, najeto 160000 km, motor zatím bez závad.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2016 11:41
od Neklan
Můj první LR D3, 2,7 TDV6 2005, já 170 tisíc bez závad, na jaře jsem jí potkal v servisu, najeto 345 tisíc km, ztrácí se voda
Moje D4 3,0 SDV6 2011 ve 110-ti tisících napínací kladka rozvoďáku (její ložisko), na okraji řemene lehké roztřepení v tloušťce cca 1mm, vyměněna kladka a rozvoďák a to byla jediná závada tohoto auta za celých 200 tisíci km, kdy jsem ji prodal.
Moje D4 3,0 SDV6 2016, zatím 14 tisíc km bez závad

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2016 17:01
od PEPO
Neklan píše:Můj první LR D3, 2,7 TDV6 2005, já 170 tisíc bez závad, na jaře jsem jí potkal v servisu, najeto 345 tisíc km, ztrácí se voda
Moje D4 3,0 SDV6 2011 ve 110-ti tisících napínací kladka rozvoďáku (její ložisko), na okraji řemene lehké roztřepení v tloušťce cca 1mm, vyměněna kladka a rozvoďák a to byla jediná závada tohoto auta za celých 200 tisíci km, kdy jsem ji prodal.
Moje D4 3,0 SDV6 2016, zatím 14 tisíc km bez závad
Ja mám slabé 2 roky D3.Kupil som ju 01/2015
Rok výroby 12/2008-115000 km-zatial bez závad.
Olej menený pri 24000,48000,71000,90000,105000 tu som menil aj ja olej lebo auto stálo 2 roky čiže ešte jedna výmena pri 105 000 a teraz po 22 mesiacoch idem meniť olej pri 115 000 a mám v pláne aj rozvody a asi aj olejové čerpadlo ..Lebo normálne z vašich príspevkov mám nechuť si sadnúť do toho auta...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2016 17:10
od Acon
PEPO píše:.. ..Lebo normálne z vašich príspevkov mám nechuť si sadnúť do toho auta...
Kým Ti auto funguje, nesmieš chodiť na fóra ;-)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2016 17:17
od PEPO
Acon píše:
PEPO píše:.. ..Lebo normálne z vašich príspevkov mám nechuť si sadnúť do toho auta...
Kým Ti auto funguje, nesmieš chodiť na fóra ;-)
Rád problémom predchádzam :wink:
Som nerád ak ma zastihnú nepripraveného :wink:
Je jednoduché pri poruche založiť novú tému a čakať kto sa chytí...A že to stojí peniaze ,to radšej ani nespomínam.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2016 17:28
od Acon
Prevencia je priebežná starostlivosť a pravidelné a primerané používanie. Napokon to dokazujú aj príspevky. Kto sa stará a nejazdí ako prasa, problém nemá

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 pro 2016 18:28
od marianh
Acon, obavam sa ze s tymto tak celkom pravdu nemas.
Ak teda ludia na zahranicnych weboch neklamu.
Lebo je tam vela ludi ktori podla vsetkeho ako prasata nejazdili, starali sa a aj tak mali smolu.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 07 pro 2016 06:24
od NOTIX
přidávám se do statistik

2,7 r.v.2006 najeto 145000 zatím OK

ale zatím jich tu máme jen dvacet, to fakt není žádné omračující číslo

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 07 pro 2016 07:16
od kupec18
Tohle téma je super, myslím že ho sleduje dost uživatele, Neplevelte ho diskuzí, zkuste ho udržet fakt věcné tak jako Tomáš vymyslel.....

Na ty věci kolem si třeba udělejte další téma.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 07 pro 2016 11:43
od erik
D3 automat, rok 2005, najeto 160000 km, motor zatím bez závad