Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#321 Příspěvek od marianh » 02 led 2019 21:32

dabartos: No keby oprava stala 100.000CZK tak by to nebolo take zle. Ale vdaka cenovej politike LR sa bavime o inom cisle.

Jack96
Příspěvky: 4
Registrován: 02 led 2019 18:33

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#322 Příspěvek od Jack96 » 02 led 2019 21:34

habakuk píše: 02 led 2019 21:22 Není to bláznovství jen se smiř s tím, že se motor může kdykoliv zadřít a oprava bude mastná to je celé.


Sent from my iPhone using Tapatalk
nj a tohle se mi prave jiz akceptovat nechce. libi se mi jak vzhledem tak schopnostma ale ocekavam i zivotnost a ne ze i když clovek dela servis na 100% a meni vsechy spotrebni věci tak chcipne na kliku

takze rusim svoji registraci zde na foru a po tydenni lasce se jdu porozhlížet do jinych vod :)

Uživatelský avatar
dabartos
Příspěvky: 838
Registrován: 14 srp 2011 13:08
auto: DI-200TDI , Free 1.8
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#323 Příspěvek od dabartos » 02 led 2019 21:40

Musíš taky vycházet z pořizovací ceny vozu když bylo nové a nezapomenout že LR je braná jako prémiové značka .... Škodovka je odpad od VW.....😃
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Val
Příspěvky: 188
Registrován: 24 čer 2011 13:52
auto: D3 V8, exD1, exD2
Bydliště: Bratislava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#324 Příspěvek od Val » 02 led 2019 21:43

Jack96 píše: 02 led 2019 21:34
habakuk píše: 02 led 2019 21:22 Není to bláznovství jen se smiř s tím, že se motor může kdykoliv zadřít a oprava bude mastná to je celé.


Sent from my iPhone using Tapatalk
nj a tohle se mi prave jiz akceptovat nechce. libi se mi jak vzhledem tak schopnostma ale ocekavam i zivotnost a ne ze i když clovek dela servis na 100% a meni vsechy spotrebni věci tak chcipne na kliku

takze rusim svoji registraci zde na foru a po tydenni lasce se jdu porozhlížet do jinych vod :)
Napriklad ja som mal D1, mam D2 a chcel som D3, samozrejme to tu mam precitane. Ale LR si proste kupujes srdcom, to ti tu asi vacsina potvrdi. U mna uz skoro zvitazil rozum a chcel som z tazkym srdcom zmenit znacku. A kupil som D3 V8 4,4 benzin :heart

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#325 Příspěvek od habakuk » 02 led 2019 21:51

No, ale ty jsi koupil rozumem páč jsi šel do benzinu. Jen praví srdcař koupí D3 v naftě.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Val
Příspěvky: 188
Registrován: 24 čer 2011 13:52
auto: D3 V8, exD1, exD2
Bydliště: Bratislava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#326 Příspěvek od Val » 02 led 2019 22:06

habakuk píše: 02 led 2019 21:51 No, ale ty jsi koupil rozumem páč jsi šel do benzinu. Jen praví srdcař koupí D3 v naftě.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tak ono je to adrenalin nevediet ci ten znamy zvuk pride alebo kedy. Ja mam na adrenalin motorku :P
A pre istotu zatial drzim aj D2 v nafte ako pravi srdcar , aby bolo cim tahat :rock

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#327 Příspěvek od victom » 02 led 2019 23:05

Ku tej štatistike.
V Piešťanoch vidiet mozno 10 kusov D3 - 4, no nikoho z nich nepoznam, nestretol som ich na ziadnom zraze, a je otazne, ci su tyto majitelia registrovany tu na fore.
Nebolo by na skodu vediet pocet registrovanych vozov z tymto motorom v Česko-Slovensku.

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#328 Příspěvek od masar » 03 led 2019 07:59

V ČR je to celkem cca 3500 ks TDV6 a SDV6 (D3, D4 i RRS).
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#329 Příspěvek od kaligula » 03 led 2019 08:12

jenom tak na okraj - tady na foru motor kleknul asi každému, nebo komu nekleknul tak zná někoho komu kleknul - asi to bude tím že všichni s kleklým motorem si tady jdou vyplakat srdíčko a ti ostatní tady jsou servisáci co to opravují,
když někomu auto funguje tak nemá důvod někde šmejdit po foru a rozepisovat se o tom že dneska zase v pohodě dojel do práce i z práce - takže tady na foru je takový nereprezentativní vzorek majitelů :-)

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#330 Příspěvek od marwak » 03 led 2019 09:09

kaligula píše: 03 led 2019 08:12 jenom tak na okraj - tady na foru motor kleknul asi každému, nebo komu nekleknul tak zná někoho komu kleknul - asi to bude tím že všichni s kleklým motorem si tady jdou vyplakat srdíčko a ti ostatní tady jsou servisáci co to opravují,
když někomu auto funguje tak nemá důvod někde šmejdit po foru a rozepisovat se o tom že dneska zase v pohodě dojel do práce i z práce - takže tady na foru je takový nereprezentativní vzorek majitelů :-)
Obecně ano, ale je i řada jiných důvodů, než KO motor, proč sem lidi chodí. Jsem možná výjimka, ale motor mám zatím OK a ze svého okolí neznám nikoho z majitelů (někteří mimo fórum, někteří tu jsou), komu by motor odešel (všichni auta s nájezdem někde kolem 200 tis. nebo víc). Dokladem toho, že to není tak zlé ani tady mezi lidmi na fóru je samotné toto vlákno nebo alespoň jeho začátek (a příspěvek, kde někdo dosavadní reakce spočítal). I přesto, že sem asi většina lidí chodí hlavně pro radu při problémech, tak spousta jich v anketě potvrdila, že jejich motory jsou v pořádku. To samozřejmě nic nemění na tom, že nikdo neví(me) dne ani hodiny. Ale to asi platí obecně o každém autě. A spekulace o pravděpodobnosti jsou jen spekulacemi především proto, že nikdo nemáme přístup k reálným a ověřeným datům, která by z relevantního zdroje hodnotila nějaký větší vzorek aut.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#331 Příspěvek od eliott » 03 led 2019 09:14

marwak píše: 03 led 2019 09:09
kaligula píše: 03 led 2019 08:12 jenom tak na okraj - tady na foru motor kleknul asi každému, nebo komu nekleknul tak zná někoho komu kleknul - asi to bude tím že všichni s kleklým motorem si tady jdou vyplakat srdíčko a ti ostatní tady jsou servisáci co to opravují,
když někomu auto funguje tak nemá důvod někde šmejdit po foru a rozepisovat se o tom že dneska zase v pohodě dojel do práce i z práce - takže tady na foru je takový nereprezentativní vzorek majitelů :-)
Obecně ano, ale je i řada jiných důvodů, než KO motor, proč sem lidi chodí. Jsem možná výjimka, ale motor mám zatím OK a ze svého okolí neznám nikoho z majitelů (někteří mimo fórum, někteří tu jsou), komu by motor odešel (všichni auta s nájezdem někde kolem 200 tis. nebo víc). Dokladem toho, že to není tak zlé ani tady mezi lidmi na fóru je samotné toto vlákno nebo alespoň jeho začátek (a příspěvek, kde někdo dosavadní reakce spočítal). I přesto, že sem asi většina lidí chodí hlavně pro radu při problémech, tak spousta jich v anketě potvrdila, že jejich motory jsou v pořádku. To samozřejmě nic nemění na tom, že nikdo neví(me) dne ani hodiny. Ale to asi platí obecně o každém autě. A spekulace o pravděpodobnosti jsou jen spekulacemi především proto, že nikdo nemáme přístup k reálným a ověřeným datům, která by z relevantního zdroje hodnotila nějaký větší vzorek aut.
No s těmi daty to není tak docela pravda. Rozhodně můžeme porovnávat třeba s motory TD5, nebo M57, kterých jezdí minimálně stejně a úmrtnost je v porovnání s TDV6 zanedbatelná.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#332 Příspěvek od marwak » 03 led 2019 09:25

eliott píše: 03 led 2019 09:14 No s těmi daty to není tak docela pravda. Rozhodně můžeme porovnávat třeba s motory TD5, nebo M57, kterých jezdí minimálně stejně a úmrtnost je v porovnání s TDV6 zanedbatelná.
Já rozhodně netvrdím, že motory TDV6/SDV6 jsou nějaký zázrak a je zjevné, že jsou poruchovější než jiné (třeba TD5), ale pokud jde o data, tak myslím zatím nikdo nezveřejnil nějakou statistiku, která by na základě většího vzorku věrohodně něco ukázala. Zcela jistě něco má Land Rover od dealerů a servisů, ale ti to těžko ukážou, zvlášť pokud by jim to kazilo pověst. Ale ani oni už nemohou mít přehled o starších autech, která nejezdí do autorizovaných servisů a z nichž řada může být v pořádku a proto logicky do žádného servisu nedorazí. Taky by bylo v kontextu porovnání TDV6 a třeba TD5 zajímavé vědět aspoň data o celkových prodaných počtech aut typů, které je používají. Netvrdím, že rozdíl je nějak radikální, ale pokud prodám 50 aut a deseti odejde motor nebo 100 jiných aut a patnácti odejde motor, tak pořád mám těch druhých motorů celkem porouchaných víc, ale nemusí to nic říkat o tom, že ty první jsou lepší nebo kvalitnější.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#333 Příspěvek od habakuk » 03 led 2019 09:48

Tak největší problém je jakým způsobem se ten motor odrovná a že neexistuje možnost trvalé opravy technického problému. Kdyby existovala opravná sada tak hromada lidí si to auto nechá opravit a jezdí vesele dál.
Td5 měla také svoje problémy, ale mimo šroubu čerpadla nevedly k totální destrukci spodku motoru. Troufnu si tvrdit, že toto je trvale vyřešeno buď zalepením nebo již tyto motory padly a byly v rámci záruky měněny.
Dále měla ještě problémy s odlitkem hlavy motoru a prosakující naftou kolem vstřikovačů, ale tady nedokáži říct kolika vozů se to týkalo. Vím o jednom autě na kterém se to řešilo. Jinak ty motory umějí udělat velmi slušné nájezdy a pokud nějaký umře tak na zanedbání údržby v průběhu života.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#334 Příspěvek od xxx » 03 led 2019 10:14

Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.

3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#335 Příspěvek od eliott » 03 led 2019 10:19

marwak píše: 03 led 2019 09:25
eliott píše: 03 led 2019 09:14 No s těmi daty to není tak docela pravda. Rozhodně můžeme porovnávat třeba s motory TD5, nebo M57, kterých jezdí minimálně stejně a úmrtnost je v porovnání s TDV6 zanedbatelná.
Já rozhodně netvrdím, že motory TDV6/SDV6 jsou nějaký zázrak a je zjevné, že jsou poruchovější než jiné (třeba TD5), ale pokud jde o data, tak myslím zatím nikdo nezveřejnil nějakou statistiku, která by na základě většího vzorku věrohodně něco ukázala. Zcela jistě něco má Land Rover od dealerů a servisů, ale ti to těžko ukážou, zvlášť pokud by jim to kazilo pověst. Ale ani oni už nemohou mít přehled o starších autech, která nejezdí do autorizovaných servisů a z nichž řada může být v pořádku a proto logicky do žádného servisu nedorazí. Taky by bylo v kontextu porovnání TDV6 a třeba TD5 zajímavé vědět aspoň data o celkových prodaných počtech aut typů, které je používají. Netvrdím, že rozdíl je nějak radikální, ale pokud prodám 50 aut a deseti odejde motor nebo 100 jiných aut a patnácti odejde motor, tak pořád mám těch druhých motorů celkem porouchaných víc, ale nemusí to nic říkat o tom, že ty první jsou lepší nebo kvalitnější.
No vzhledem k tomu, že se o těch motorech mluví jako o průseru po celém světě a v Turecku je několik firem, co vyrábí replikové kliky, tak ten problém prostě je velký, hodně velký. Stačí se podívat na inzerci po evropě, kolik aut má ''motorschaden''. A reakce Land Roveru byla před cca 6 roky taková, že zdražili polomotor z cca 60 na 120 000,-.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#336 Příspěvek od eliott » 03 led 2019 10:20

xxx píše: 03 led 2019 10:14 Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.

3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
Statistika je i o porovnávání, takže proto ta TD5 nebo M57...

A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#337 Příspěvek od marwak » 03 led 2019 10:40

xxx píše: 03 led 2019 10:14 3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
To číslo 3500 ks je odkud? Je to nějaký oficiální údaj? Přijde mi že naopak to vlákno smysl dává, máme se bavit o statistice a pokud se máme dostat ke smysluplným informacím, tak se musí hledat hodnověrná data a zdroje...
eliott píše: 03 led 2019 10:19 No vzhledem k tomu, že se o těch motorech mluví jako o průseru po celém světě a v Turecku je několik firem, co vyrábí replikové kliky, tak ten problém prostě je velký, hodně velký. Stačí se podívat na inzerci po evropě, kolik aut má ''motorschaden''. A reakce Land Roveru byla před cca 6 roky taková, že zdražili polomotor z cca 60 na 120 000,-.
Jenže to pořád mluvíme jen o jedné straně mince - absolutních počtech těch vadných kusů. Ale stále nevíme, jak moc velký je to problém, v tom by pomohla jen ta statistika, která srovnává kompletní čísla (resp. i ty, co jsou v pořádku). Inzeráty s motorschaden taky nejsou moc dobrým ukazatelem, protože když upadne klika, tak spousta lidí se to bude snažit prodat rozbité aspoň kvůli tomu zbytku, spíš než to spravovat, takže logicky těch inzerátů bude víc.
eliott píše: 03 led 2019 10:20 A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...
No právě. I když 10% je třeba ve srovnání s ostatními motory hodně, tak to rozhodně neodpovídá tomu, co se všude tvrdí - jak moc jsou ty motory poruchové a že se tomu dřív nebo později skoro nikdo nevyhne. Kdyby to tak bylo, tak procenta musí být přece daleko výš... A pokud by to bylo někde v rozmezí 10 - 20%, tak je pořád celkem dobrá šance, že se s tím problémem za dobu používání auta nikdy nesetkám.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Jack96
Příspěvky: 4
Registrován: 02 led 2019 18:33

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#338 Příspěvek od Jack96 » 03 led 2019 10:53

eliott píše: 03 led 2019 10:20
xxx píše: 03 led 2019 10:14 Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.

3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
Statistika je i o porovnávání, takže proto ta TD5 nebo M57...

A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...
a dokazal by jsi ze sveho archivu serivsovanych aut rict kolik aut jsi delal co nemelo padly motor (nebo alespon zatim padli) proste nejaka statistika od tebe.
50 padlich a dalsich 800 klinetu v pohode.
Popr nevim jak moc jsi znamej servis nebo jak fungujes ze se k tobe treba stahuji lidi s padlim motorem

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#339 Příspěvek od xxx » 03 led 2019 10:55

marwak píše: 03 led 2019 10:40
xxx píše: 03 led 2019 10:14 3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
To číslo 3500 ks je odkud? Je to nějaký oficiální údaj? Přijde mi že naopak to vlákno smysl dává, máme se bavit o statistice a pokud se máme dostat ke smysluplným informacím, tak se musí hledat hodnověrná data a zdroje...
masar píše: 03 led 2019 07:59 V ČR je to celkem cca 3500 ks TDV6 a SDV6 (D3, D4 i RRS).
jinak s tebou souhlasím

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#340 Příspěvek od xxx » 03 led 2019 10:55

eliott píše: 03 led 2019 10:20
xxx píše: 03 led 2019 10:14 Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.

3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
Statistika je i o porovnávání, takže proto ta TD5 nebo M57...

A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...
Ty jsi Patriku opravil 50 motorů? Za jaké období? A kolik jsi opravil vzduchových kompresorů?
A když teda statistika, tak se můžeme podívat i motory Mitsubishi, Mazdy, BMW,.. a porovnávat a spekulovat
A že je v inzerci u nás nebo v zahraničí hodně aut s ''motorschaden'' může být tím, že jsou to auta za zenitem, stará vesměs 8-15 let, s nájezdem přes 200tis km a neoplatí se je v zahraničí opravovat, tak je prodají jako šrot na ND. Jen u nás každý žije v představě, že auto musí jezdit 35 let :D :D
Pokud si koupím staré auto, tak musím počítat s tím, že se bude kazit, ale nepočítám s tím, že to bude dalších 20 let držák, kde budu měnit jen olej a brzdové desky.
A pokud někdo uškudlí 200 000 Kč a koupí si místo své staré D1 nebo D2 STAROU D3 a nemá další peníze na opravu, tak je u mě blázen.
V dnešním světe se všechny věci vyrábějí jako spotřební a je jedno, jestli stojí sto tisíc nebo dva miliony. Kdo si chce hýčkat svoji stařenku, já mu to za zlé nemám, ale řeči, že D3 D4 stojí za ho.no,protože padají motory a proto si to nekoupím (možná na to ani nemám) mě zvedají ze židle. A takových mudrlantů je tady dost.

Odpovědět