Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lochy
Příspěvky: 382
Registrován: 08 led 2010 12:00
tel.: 6O8O94O2O
Bydliště: Libinská brázda

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#141 Příspěvek od Lochy » 03 kvě 2017 13:32

D4, 2014, 117 000 km, sloužila jako rodinné auto. Mladej si půjčil auto bez vědomí rodičů, cestou zpátky z Mekáče záděr a díra v bloku. Odhad nákladů na opravu 250t. :cool Nejdražší hamburger na světě... :whew

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#142 Příspěvek od Kokesek » 03 kvě 2017 13:42

Lochy píše: 03 kvě 2017 13:32 D4, 2014, 117 000 km, sloužila jako rodinné auto. Mladej si půjčil auto bez vědomí rodičů, cestou zpátky z Mekáče záděr a díra v bloku. Odhad nákladů na opravu 250t. :cool Nejdražší hamburger na světě... :whew
Asi pospichal...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#143 Příspěvek od moon13 » 03 kvě 2017 13:51

Kokesek píše: 03 kvě 2017 13:42
Lochy píše: 03 kvě 2017 13:32 D4, 2014, 117 000 km, sloužila jako rodinné auto. Mladej si půjčil auto bez vědomí rodičů, cestou zpátky z Mekáče záděr a díra v bloku. Odhad nákladů na opravu 250t. :cool Nejdražší hamburger na světě... :whew
Asi pospichal...
No :think :angry Tak to je radost
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#144 Příspěvek od kupec18 » 03 kvě 2017 14:36

:lol: :chuckle

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#145 Příspěvek od Kokesek » 03 kvě 2017 21:48

Lochy píše: 03 kvě 2017 13:32 D4, 2014, 117 000 km, sloužila jako rodinné auto. Mladej si půjčil auto bez vědomí rodičů, cestou zpátky z Mekáče záděr a díra v bloku. Odhad nákladů na opravu 250t. :cool Nejdražší hamburger na světě... :whew
kdyz tak mam motor...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lochy
Příspěvky: 382
Registrován: 08 led 2010 12:00
tel.: 6O8O94O2O
Bydliště: Libinská brázda

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#146 Příspěvek od Lochy » 03 kvě 2017 23:00

Díky, avšak řeší si to po své linii...

Uživatelský avatar
Lochy
Příspěvky: 382
Registrován: 08 led 2010 12:00
tel.: 6O8O94O2O
Bydliště: Libinská brázda

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#147 Příspěvek od Lochy » 04 kvě 2017 18:28

kdo tohle složí?
Přílohy
IMG-20170504-WA0004.jpg
IMG-20170504-WA0003.jpg
IMG-20170504-WA0002.jpg

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#148 Příspěvek od Stavros » 05 kvě 2017 08:21

Me by zajimalo, kde udelali soudruzi z NDR chybu? :-D
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
radekd
Příspěvky: 305
Registrován: 01 pro 2013 12:50
tel.: 608337230
auto: DII 2x 01 04, D4
Bydliště: Pec pod Sněžkou

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#149 Příspěvek od radekd » 05 kvě 2017 09:23

Stavros píše: 05 kvě 2017 08:21 Me by zajimalo, kde udelali soudruzi z NDR chybu? :-D
.....no asi neměli tu správnou ,,kliku,, :chuckle
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz

ZJD4
Příspěvky: 8
Registrován: 15 lis 2016 17:52
auto: LR D3/4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#150 Příspěvek od ZJD4 » 05 kvě 2017 11:58

no teda,přesně po záruce,na mé D4 mám zatím 13t,ta bedna je hrozná..!!

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#151 Příspěvek od Kokesek » 22 kvě 2017 14:31

Vratil bych se pro zmenu k TDV6 a 3,0D. Radeji sem vzal novy motor abych vyloucil spekulace s najezdem a vymenou oleje. A mohl jsem podat zpravu o tom kolik opravdu vydrzi motor kdyz jej budu pouzivat podle sveho.
Montaz probihala bez problemu start a nasledne jizdy atd. vse ok. Az do doby nez jsem pri kontrole zjistil ze haze remenice kliky. Po vymene za druhou hazela stejne. Jeste sem daval sanci vadnemu unaseci jak se stavalo na vw a audi. Ale po zmereni se vyloucil i ten. Vada je na novem motoru a to na "stesti" pouze na čele kliky. Brousena plocha na kulato vypada na hodinkach -+100. kazdopadne si nedokazu predstavit z jakou presnosti bude bude brousena klika na lagrech kdyz ten turek nebo ind neumi ani narovnat čelo kliky v řádu desetin. Takze jdu vyrobit pripravek na čelní broušení klikoveho cepu. Ja vím že by to jezdilo a možná by to najelo i 50-70tis km. Ale píšu to jen tak pro představu že tohle se tu ještě neřešilo jako možná příčina lomu kliky od špatného vyvažení diky nesouosemu unašeči. A další věc je následné opotřebení rozvodového řemene.
Naměřena hodnota na unašeči 0,3mm a na kraji řemenice 0,6mm viz video.
To nikoho nenapadlo měřit uplně novy motor. Na opravenych blocich to dělám automaticky, ale na novém???

https://youtu.be/jivvE_66tYk

https://youtu.be/0QBb5w7Pqos

https://youtu.be/6rRK0y2Ujao

https://youtu.be/dp395Jpx2K4
Přílohy
IMG_0347[1].JPG
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#152 Příspěvek od moon13 » 22 kvě 2017 15:59



Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk

Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1278
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#153 Příspěvek od Franta D1 » 22 kvě 2017 19:37

ZJD4 píše: 05 kvě 2017 11:58 no teda,přesně po záruce,na mé D4 mám zatím 13t,ta bedna je hrozná..!!

No ale takovej je záměr výrobce a tak je to správně. :angry

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#154 Příspěvek od Kokesek » 22 kvě 2017 21:08

Pripravek se povedl! Po opravě čela je hazivost kliky z čela 0,01mm. Hazivost unašeče řemenice 0,03mm a řemenice jde na kraji kolem 0,1mm. Takhle by to mělo chodit z brusírny. Prostě klasicke DODO jako všechno co si člověk koupi z ASIE.
Jestli nekdo bude potrebovat narovnat čelo klikovky tak to jde i bez vyndani motoru.

Tak sem asi Land Roveru narušil plany motor padne předpokladam tak o 50-100tis km později :rock
kazdopadne hned jak najedu 3-5tis tam naliju 10w40. Tedka tam je na zajeti 5w40.
Přílohy
Pripravek pro rovnani čela kliky
Pripravek pro rovnani čela kliky
Po testu
Po testu
Test s barvou
Test s barvou
Zlute nejvetsi hazivost 0,3mm, černě kontrola.
Zlute nejvetsi hazivost 0,3mm, černě kontrola.
na ostro finalni obrobeni
na ostro finalni obrobeni
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#155 Příspěvek od Mira 101 » 23 kvě 2017 15:05

Super :yes

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#156 Příspěvek od Kokesek » 23 kvě 2017 17:17

RR L405 RV 2013, 4.4V8 Vykon 250KW, kod motoru 448DT. Zaklepal na klice pri 131.600Km
Servisovano v LR vymeny po 30tis.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#157 Příspěvek od NOTIX » 23 kvě 2017 18:51

Kokesek píše: 23 kvě 2017 17:17
Servisovano v LR vymeny po 30tis.
mozna prave proto :mrgreen:
A tech 30 tis je taky pekny porno.
10 je pro me max, 6tis standard !!!
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#158 Příspěvek od kupec18 » 23 kvě 2017 20:17

Si nedokážu představit že mám auto kde musím měnit olej 5x za rok...... Neříkám že 30t na olej je pohoda, prasárna to je, ale kvanta ostatních aut s tím nalítají 300tkm bez problému.

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#159 Příspěvek od Mira 101 » 23 kvě 2017 21:04

Problém je že do firmy kupují lidi auto rádoby kvalitní s očekávaným obrovským nájezdem,ale počítaj i náklady dopředu,třeba u MB Sprinter je jeden motor uplně stejně spolehlivý jako tdv6,a to jen proto že výměna oleje po 40ti tis.....,ty auta co se poctivě měnily oleje po 40ti tis a tahaly vozíky,kompresory,lávky,se nedožily 300 tis,ani jeden,u všech klika ven blokem,....to jen tak že rozum neztratili jen v LR....bohužel, a to kmitání kliky na novym motoru,to už je jen smutny.... :-(

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#160 Příspěvek od Kokesek » 24 kvě 2017 18:46

Ješte doplním, že chod motoru s uhlou řemenicí byl neklidny v rozmezi 1100-1200ot. Podle mě to způsobuje dvojitá vulkanizovana řemenice, která ma snahu se jakoby rovnat v rotaci na gume (ona hazivost paradoxně s většíma otačkama zmizela...) Citil jsem vibrace v celém aute pod sedačkou atd. Tento jev absolutne zmizel po opravě hazivosti.. Tedka když se podívam na řemenici tak vypadá jako kdyby stála. A uklidnil se i napínák řemene.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět