Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
manjana
Příspěvky: 399
Registrován: 26 říj 2014 12:43
tel.: 737807393
auto: DI, DII, DIII
Bydliště: Mělník

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#41 Příspěvek od manjana » 15 úno 2017 20:25

Nase byvala d3 tdv6 2005
Kdyz jsme auto kupovali melo najeto 197 000km
Pri 199 800 prasknul retizek mezi vackama, potkal se motor
Pri 210 000 motor total ukapnul vstrik
Pri 220 000 hydromenic k.o
Dnes jiny majitel 300 000km a vse ok
Land Rover servis
737 807 393

Be strong, be happy, be merry land rover

merrylandrover@gmail.com
Diagnostika LYNX, Hawkeye Pro, Delphi

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#42 Příspěvek od kupec18 » 15 úno 2017 20:26

On to spíš asi bude výkovek než odlitek, a sorry sračka to je, kdyby praskla ojnice, zadřelo se to atd. Tak to asi pochopí každý že praskne klika....za to by tu fabriku měli pomalu zavřít.

A Statistika by mělo být tohle vlákno, a třeba se taky jednou zblázním a koupím D3, takže to sleduju, tedy.....

Prosím zkuste to fakt udržet jako věcné téma. Tzn co kdy kde proč

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 198
Registrován: 08 led 2012 15:24
Bydliště: vyškov

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#43 Příspěvek od pma1 » 15 úno 2017 20:44

Se tedy omlouvám za plísnění, ale jen se ještě zeptám, je výskyt této chybky u automatu či manálu poměrově stejný?
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#44 Příspěvek od eliott » 15 úno 2017 20:48

pma1 píše: 15 úno 2017 20:44 Se tedy omlouvám za plísnění, ale jen se ještě zeptám, je výskyt této chybky u automatu či manálu poměrově stejný?
U nás zatím vždy automat, ale vzhledem k poměru automatů k manuálům není divu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#45 Příspěvek od Mira 101 » 15 úno 2017 20:54

Třetí generace[editovat | editovat zdroj]


Třetí generace Land Rover Discovery
Třetí generace byla představena v roce 2004 na autosalónu v Detroitu. Má typický design, který vyvinul Geoff Upexx. Do výroby se dostala ve druhé polovině roku 2004. Dodává se motorem 2.7 TDV6, nebo 4.4 V8 (Pro ameriku byl ještě 4.0 V6 benzin).
Motor TDV6 je dieselový motor s objemem 2,7 l. Používá ho rovněž např. Jaguar S-type. Vznikl ze spolupráci koncernu Ford a PSA Peugeot Citroen. Udávaná spotřeba je 9,4 l, běžná se pohybuje mezi 11 l (mimo město) až 13 l (město).

Kolikrát Vám to tady Ti chlapi ještě mají napsat,jezdí jich Xset tisíc,Ruda ji má 11 let a jezdí,prostě kde se měnil olej po 25tis dle návodu,auto něco tahalo,hřálo se ,klika křup,hotovo....... :roll:
Naposledy upravil(a) Mira 101 dne 15 úno 2017 21:04, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#46 Příspěvek od eliott » 15 úno 2017 21:04

Motor má konstrukční vadu, to je jasné jak facka. Pokaždé je problém na 2. mostu. Buď se zadře, nebo praskne klika. Debaty o tom, jak tomu předejít jen potvrzuje, že se toho bojí všichni a tedy že se jedná o velký problém. Tak třeba takový starý 1.9 TDi využíval do poslední chvíle konstrukci ze sedmdesátých let a při VNT s chipem ty motory mají běžně okolo 130 koní, v kožichu 400 tisíc, místo dvouhmoty jednohmotu, jezdí s tím mládež která nemá ani na výměnu oleje, a ty motory drží, drží a drží. A tak bychom mohli popsat celou řadu motorů, které jsou prostě nesmrtelné. A pak jsou motory, které jsou odjakživa postrachem, ze starších třeba VM a motory s konstrukční vadou, ač nikdy nepřiznanou, jako starý V8 od Roveru po zvětšení vrtání. Tam se může majitel snažit jak chce, stejně to téměř vždy přijde. Jediná způsob, jak se spolehlivě vyhnout problému je nekupovat si auto s takovým motorem. Pro nás je to ale dobré živobytí, už je sekáme jak Baťa cvičky :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#47 Příspěvek od komin » 15 úno 2017 21:27

Jedna otazka, a nemoze sa to skrutenie bloku udiat prehriatim je to len otazka, nieco podobne sa dialo u 2,5tdi v tuaregu kde vstup vody bol len na jednom mieste na konci a kym dosla voda na druhy koniec tak uz nedokazala chladit pri vyssej zatazi.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#48 Příspěvek od eliott » 15 úno 2017 21:32

komin píše: 15 úno 2017 21:27 Jedna otazka, a nemoze sa to skrutenie bloku udiat prehriatim je to len otazka, nieco podobne sa dialo u 2,5tdi v tuaregu kde vstup vody bol len na jednom mieste na konci a kym dosla voda na druhy koniec tak uz nedokazala chladit pri vyssej zatazi.
Problém není v přehřátí, ale v nerovnoměrném rozložení teploty.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#49 Příspěvek od komin » 15 úno 2017 21:35

Aha cize ma nato vpliv chladenie ak dobre rozumiem?
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#50 Příspěvek od eliott » 15 úno 2017 21:38

komin píše: 15 úno 2017 21:35 Aha cize ma nato vpliv chladenie ak dobre rozumiem?
Je to jediné logické vysvětlení.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#51 Příspěvek od marianh » 16 úno 2017 00:39

xxx píše: 15 úno 2017 19:29 jaká "velká pravděpodobnost"? :think Ty máš nějaká oficiální čísla?
...
To je podobné, jako by tu karosář dal fotku pomačkaného blatníku a k ní napsal "tak zase jeden" :rofl :rofl
Nie nemam. Ale vidim pomerne dost reportov s presne tou istou katastrofickou zavadou tu na tomto fore a ovela viac na zahranicnych forach.
A vidim auta v inzeratoch s 2. motorom.
A vidim nazory automechanikov, tak tu ako aj na zahranicnych forach.

Ja ti nazor neberiem. Ak si myslis ze ten motor je dobry a tie prasknute kluky su nahodne poruchy a nie konstrukcna vada, fajn.

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#52 Příspěvek od kryten » 16 úno 2017 07:52

eliott píše: 15 úno 2017 20:07 Došlo k tomu proto, že je to sračka. Tečka. Znáte ještě jiný motor, kterému kliky praskají častěji, než žárovka v předsíni??
Ještě tříložisková Series diesel :lol: ale tam to nebylo z důvodů šetření při výrobě ale z toho,že vycházeli ze spodku benzínového motoru který nevydržel tlaky diesela a narozdíl od současné doby se z toho výrobce poučil a přešel na pětkrát uloženou klikovku.
Dnes asi nehrozí,že by to vylepšili a nebo do těch aut začali dávat nějaký opravdový Motor... :roll:

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#53 Příspěvek od Land Jirka » 16 úno 2017 08:41

Tříložisková serie diesel je sice nepovedenej motor, ale ne takovej průser jako TDV6 a SDV6
Už jen z toho důvodu, že jich velké množství jezdí ještě po čtyřiceti a více letech, což TDV6 asi nebude.
Motory LR od roku 2005 neopravujeme, nemám na to kapacity a nijak se s tím netajím a i přesto od začátku roku asi sedm poptávek na opravu těchto "spolehlivých" šestiválců
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#54 Příspěvek od Acon » 16 úno 2017 09:56

Ten motor bol pôvodne navrhnutý na priečnu montáž do predokoliek. Možno je to nerovnomerné chladenie spôsobené tým, že ho otočili.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#55 Příspěvek od Stavros » 16 úno 2017 10:06

ja bych rekl, ze to je tim, ze to je proste nekvalitni vyrobek, jako dnes asi 85% vsech veci
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Honza21
Příspěvky: 102
Registrován: 08 kvě 2010 07:59
tel.: +420604712936
auto: Discovery II
Bydliště: Třinec - Kanada
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#56 Příspěvek od Honza21 » 16 úno 2017 18:24

se blýská na lepší časy, budou fajne indicke motory.

http://www.auto.cz/jaguar-land-rover-pr ... ecky-98167

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#57 Příspěvek od low » 16 úno 2017 19:15

Tak indicke motory jsou 100%vyrabene v anglii a konstruuje je nadnarodni Ricardo.
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#58 Příspěvek od Kokesek » 16 úno 2017 20:07

eliott píše: 15 úno 2017 21:38
komin píše: 15 úno 2017 21:35 Aha cize ma nato vpliv chladenie ak dobre rozumiem?
Je to jediné logické vysvětlení.
Nebo je to tou nevyzralou litinou ktera casem dozraje....
No fakt je ten ze pokud to zustane ve fazi teorii tak Indie nebude muset vyhlasit svolavaci akci na vymenu motoru.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#59 Příspěvek od MadTom » 16 úno 2017 20:12

Svolávací akce na výměnu motorů? No proč ne, a co by tam jako dali? Ten stejný motor?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#60 Příspěvek od eliott » 16 úno 2017 20:24

To by museli přiznat chybu, a to neudělají :D , stejně už je modely D4 a starý RR Sport nezajímají, pokrok nezastavíš, takže nastupuje D5, to teprve bude paráda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět