Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#61 Příspěvek od komin » 16 úno 2017 20:55

Nemyslim to v zlom ale dnes musia byt najviac vysmiate servisy a buducnost vyzera este ruzovejsie.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#62 Příspěvek od Kokesek » 17 úno 2017 08:40

Podle mě je jasný argument pro uznání vady to že to praská pořád na stejném míste. A nemělo by záležet na čase nebo kilometrech co se uznani vady týče. Neřeším záruku ta je garantovaná zákonem, ale více mě zajímá kdy uznají že to je dokonale technologicky špatně. A nebo právě technologicky na výbornou, protože pouze zanedbatelné procento poruch motoru se stalo ještě v zaruce. Tedy ing. pracoval dle pokynů zadavatele na výbornou. Jeho "kurvítko" pracuje správně. Další otazkou pro vytvoření teorie je ... Byl to záměr? A to by potom směřovalo ke stejné aféře jako emise u VW.

doplním fotky 3,0d 180KW 6rych ZF aut. najeto 270tis
Přílohy
WP_20170203_003.jpg
WP_20170203_001.jpg
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#63 Příspěvek od eliott » 17 úno 2017 08:52

:lol: :lol: :yes
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#64 Příspěvek od Rover » 17 úno 2017 09:22

Imperialističtí vrazi z Wall Streetu, Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce... :lol:
Country boy...

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#65 Příspěvek od VencaZE » 17 úno 2017 09:33

Já ne, stejně jako Land Jirka, nechci ani nemůžu tyhle stroje opravovat :roll: . Posílám je tajně do Budějovic :mrgreen: .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#66 Příspěvek od eliott » 17 úno 2017 09:39

Já si ruce moc nemnu. Sice to vydělává, ale člověk z té práce nemá dobrý pocit, protože je jasné, že to není na dlouho...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#67 Příspěvek od Kokesek » 17 úno 2017 09:39

No abych pravdu řekl tak opravovat takového srače kde se bojíš zvednout telefon zákazníka co si mu dělal nejakou opravu na D3/D4, SPORT v domnění "co se mu zase vysypalo"
to není možné vykompenzovat ani penezi. Ja dělám auta protože mě to baví a mám rád všechno kolem aut. Ale opravovat něco o čem víš že je stejně na hovno a nedokažeš tomu nijak pomoct. To je fak na psychologa...navíc to jsou opravy kolem 300tis. To pak ten psycholog je potřeba i na straně majite vozu. A tady už neplatí nic o opicích a banánech.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#68 Příspěvek od Land Jirka » 17 úno 2017 09:44

Rover píše: 17 úno 2017 09:22 Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce... :lol:
Vím že to nepíšeš vážně, ale můžu říct, že opravy těchto motorů jsou nevděčné kšefty s problémama a rizikem, že se to za chvíli posere znovu...
V autodílně jsou i daleko lepší a méně problémové práce.

Než jsem to dopsal, tak se tady klucu ozvali :grin:

Je zajímavé, že většina majitelů autodílen LR sedí v pracovní době na foru :-)
Naposledy upravil(a) Land Jirka dne 17 úno 2017 09:45, celkem upraveno 1 x.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#69 Příspěvek od eliott » 17 úno 2017 09:44

Kokesek píše: 17 úno 2017 09:39 No abych pravdu řekl tak opravovat takového srače kde se bojíš zvednout telefon zákazníka co si mu dělal nejakou opravu na D3/D4, SPORT v domnění "co se mu zase vysypalo"
to není možné vykompenzovat ani penezi. Ja dělám auta protože mě to baví a mám rád všechno kolem aut. Ale opravovat něco o čem víš že je stejně na hovno a nedokažeš tomu nijak pomoct. To je fak na psychologa...navíc to jsou opravy kolem 300tis. To pak ten psycholog je potřeba i na straně majite vozu. A tady už neplatí nic o opicích a banánech.
:yes :yes :yes Skvěle napsáno, pod to se podepíšu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#70 Příspěvek od eliott » 17 úno 2017 09:46

Land Jirka píše: 17 úno 2017 09:44
Rover píše: 17 úno 2017 09:22 Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce... :lol:
Vím že to nepíšeš vážně, ale můžu říct, že opravy těchto motorů jsou nevděčné kšefty s problémama a rizikem, že se to za chvíli posere znovu...
V autodílně jsou i daleko lepší a méně problémové práce.

Než jsem to dopsal, tak se tady klucu ozvali :grin:

Je zajímavé, že většina majitelů autodílen LR sedí v pracovní dílně na foru :-)
My už musíme dělat jak si žádají nové vozy, neustálý sběr dat... Já třeba sháním dodavatele klik na TDV6
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#71 Příspěvek od Rover » 17 úno 2017 09:52

Rover píše: 17 úno 2017 09:22 Imperialističtí vrazi z Wall Streetu, Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce... :lol:
Dobře tak jste mně přesvědčili, správné znění je tedy takto: Imperialističtí vrazi z Wall Streetu si mnou ruce... :lol:
Country boy...

Uživatelský avatar
dufino
Příspěvky: 28
Registrován: 10 led 2015 19:05
auto: disco3

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#72 Příspěvek od dufino » 17 úno 2017 10:20

Vratim se zpet k tematu. Snad to nekoho uklidni.

TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 200.000km, závada ne

Preci jen se do opravny dostanou je ty motory, kt jsou rozbite. Takze nazor mechanika muze byt timto ovlivneny. S fungujicim motorem tam nepojedu, takze vlastne se setka jen s temi spatnymi.

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#73 Příspěvek od Mahatma » 17 úno 2017 10:26

dufino píše: 17 úno 2017 10:20 Vratim se zpet k tematu. Snad to nekoho uklidni.

TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 200.000km, závada ne

Preci jen se do opravny dostanou je ty motory, kt jsou rozbite. Takze nazor mechanika muze byt timto ovlivneny. S fungujicim motorem tam nepojedu, takze vlastne se setka jen s temi spatnymi.
Já mám taky na TDV6 nalítáno 275 000 a zatím v pohodě. Ale do statistiky mechanika se to počítá, protože jsem u Kokeska každou chvíli s jinýma závadama :-)
Tímto mu dávám vědět, že se zase brzy ozvu :-) Ale motor to není!

Uživatelský avatar
PEPO
Příspěvky: 749
Registrován: 27 led 2011 12:51
tel.: 0905605225
auto: FREELANDER+D3
Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#74 Příspěvek od PEPO » 17 úno 2017 10:30

Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km :-P :-P :-P ..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži :wink: :wink:

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#75 Příspěvek od pan klobouk » 17 úno 2017 11:13

Kokesek píše: Tedy ing. pracoval dle pokynů zadavatele na výbornou. Jeho "kurvítko" pracuje správně. Další otazkou pro vytvoření teorie je ... Byl to záměr?
V tomhle případě možná ne, ale jinak je to zcela běžná věc. Můj švagr pracuje v jedné firmě v Brně (svsfem.cz), která se zabývá kromě jiného i simulací a výpočty životností různých komponent, motory nevyjímaje, pro různé automobilky. Velice hrubě řečeno - podmínky výrobců jsou opravdu hlavně o tom přežít záruku, nebo 200t. km. Víc už dnes nikoho nezajímá.
Pro mě osobně jsou nové motory důvod, proč už pro mě nemá LR pokračování...

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#76 Příspěvek od Kokesek » 17 úno 2017 11:30

PEPO píše: 17 úno 2017 10:30 Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km :-P :-P :-P ..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži :wink: :wink:
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#77 Příspěvek od moon13 » 17 úno 2017 12:20

Kokesek píše: 17 úno 2017 11:30
PEPO píše: 17 úno 2017 10:30 Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km :-P :-P :-P ..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži :wink: :wink:
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
...už se to začíná dostávat do fáze, která mě zajímá.
Budu číst bedlivě dál :yes
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
PEPO
Příspěvky: 749
Registrován: 27 led 2011 12:51
tel.: 0905605225
auto: FREELANDER+D3
Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#78 Příspěvek od PEPO » 17 úno 2017 12:56

Kokesek píše: 17 úno 2017 11:30
PEPO píše: 17 úno 2017 10:30 Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km :-P :-P :-P ..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži :wink: :wink:
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
To mi je jasné :wink: :wink: .Ja som to bral ako vtip,niečo ako na odlahčenie temy 8) 8)
Lebo to nabralo taký spád ako keby všetky D3 mali stáť už odstavené na krajnici s motorom KO...
Ale aj tak by bolo zaujímavé aké je percento možnosti že sa tie motory niekdy v budúcnosti rozsypú....
Napríklad v holandsku je na predaj kopu aut ktoré majú cez 3000000 km a v pohode..V tej krajine je fakt kupu aut s fakt peknými kilometrami..A ešte stále jazdia.

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#79 Příspěvek od MadTom » 17 úno 2017 13:02

A nebude to náhodou tím, že i ty auta u nás mají všechny najeto přes 300t km, akorát majitelé jsou přesvědčení o tom, že podstatně méně. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#80 Příspěvek od Mahatma » 17 úno 2017 13:04

PEPO píše: 17 úno 2017 12:56
Kokesek píše: 17 úno 2017 11:30

Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
To mi je jasné :wink: :wink: .Ja som to bral ako vtip,niečo ako na odlahčenie temy 8) 8)
Lebo to nabralo taký spád ako keby všetky D3 mali stáť už odstavené na krajnici s motorom KO...
Ale aj tak by bolo zaujímavé aké je percento možnosti že sa tie motory niekdy v budúcnosti rozsypú....
Napríklad v holandsku je na predaj kopu aut ktoré majú cez 3000000 km a v pohode..V tej krajine je fakt kupu aut s fakt peknými kilometrami..A ešte stále jazdia.
To bude tou krajinou. žádný kopec, mírné klima a poklidní Holanďani. Takže žádné vytáčení studeného motoru. :-)

Odpovědět