good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
Moderátor: Acon
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
ahoj! chtěl bych se tady zeptat na zkušenosti s výše uvedenýma pneumatikama. včera jsem to tady celé prošmejdil, ale našel jsem jen neurčité zkazky, jedna paní povídala atp. zajímal by mě názor někoho, kdo to fakt jezdí/jezdil (myslím, že jsem je viděl třeba u Lowa). jaké s tím kdo má reálné zkušenosti. díky!
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
jde mně o to, že když jsem je dříve sám měl, tak jsem s nima moc spokojený nebyl přišlo mně, že za sucha byly velmi slušné. a to na jakémkoliv povrchu – hlina, tráva, šutry, šotolina, písek i asfalt, všecko v pohodě. ale jakmile bylo mokro, tak to začlo být hodně špatné. obzvláště blatíčko pro ně byla achillova pata. přišlo mně, že se strašně rychle zalepily a nečistily. a to byl konec. ale chtěl jsem se zeptat na vaše zkušenosti. já jsem je měl v rozměru 265/75 R16, tak nevím, jestli to spíš nebylo tím, že to byly takové balóny. jestli by třeba klasika 235/85 R16 nebyla v pohodě... díkec
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
Mal som ich v rozmere 245/75R16 a prešiel som na 265/75 BFG KM2 a posun celkom zásadný. Do akej miery to bolo dané vačším rozmerom neviem no KM2 sú óóóvela tichšie, lepšie v blate a lepšie celkovo. Ale može to byť aj tým rozmerom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- martin PNEU
- Příspěvky: 216
- Registrován: 17 lis 2009 20:38
- auto: LR 2005 D3 TDV6 HSE
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
Zdravím, měl jsem je v rozměru 265/70 r17(tedy širší) viz.foto D2 a musím říct ,že na uježděném sněhu atd.každá MT(nová) pneu klouže
- Přílohy
-
- disk 5x120 r16 insa.JPG (94.11 KiB) Zobrazeno 6019 x
-
- 265 70 R17 MTR-f150 A.jpg (35.13 KiB) Zobrazeno 6019 x
dříve LR D2 TD5 2003
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
no já jsem zastáncem úzkých kol. myslím, že v terénu (až na vyjímky jako je sníh a písek) fungují lépe než ty široké balóny. alespoň dle mých zkušeností. takže já bych co se rozměrů týká, zůstal u svých ověřených 235/85 R16. ale jde mně o ty wranglery – mně totiž přišlo, když jsem je měl, že se fakt špatně čistí a v bahně to byla tragédie. tak mě zajímá, jestli má někdo stejnou nebo naopak jinou zkušenost.
jinak což o to, ty gumy vypadají hodně drsně a na autě je to velká paráda, zvlášť ty široké. ale k čemu ti to je, když s tím nic nevyjedeš jednou jsem si udělal jakože skoro přímé srovnání. na takovém testovací okruhu jsem po dešti na blatě vyjel s 265/75 wranglerama MT a nebyl jsem tam schopný skoro nic projet. podotýkám, že ufouknuto bylo a vzorek měl tak kolem 11 mm. nedalo mně to a tak jsem ještě téhož večera přehodil kola na 235/85 nokian hakapelita. staré gumy, vzorek tak kolem 8 nebo 9 mm. ráno jsem tam zajel znova (podmínky prakticky identické, stejná teplota i vlhkost, blato) a projel všechno. a řekl bych, že s prstem v nose. takže mně teď prostě zajímá, kde je zakopaný pes. dle mého je to určitě i rozměrem, asi lepší užší, než širší. ale pak teda dost podezírám ty wranglery a jejich vzorek. už jsem tady i jinde našel nějaké názory, že se to špatně čistí, ale vždycky je to "jedna paní povídala". tak se ptám, kdo s tím jezdil a jak s tím byl spokojený
jinak je jasné, že MT na zimu je blbost (i když poslední zimy už nejsou ty zimy, jak je pamatujem), o tom to tady není. mně jde o schopnosti v terénu.
jinak což o to, ty gumy vypadají hodně drsně a na autě je to velká paráda, zvlášť ty široké. ale k čemu ti to je, když s tím nic nevyjedeš jednou jsem si udělal jakože skoro přímé srovnání. na takovém testovací okruhu jsem po dešti na blatě vyjel s 265/75 wranglerama MT a nebyl jsem tam schopný skoro nic projet. podotýkám, že ufouknuto bylo a vzorek měl tak kolem 11 mm. nedalo mně to a tak jsem ještě téhož večera přehodil kola na 235/85 nokian hakapelita. staré gumy, vzorek tak kolem 8 nebo 9 mm. ráno jsem tam zajel znova (podmínky prakticky identické, stejná teplota i vlhkost, blato) a projel všechno. a řekl bych, že s prstem v nose. takže mně teď prostě zajímá, kde je zakopaný pes. dle mého je to určitě i rozměrem, asi lepší užší, než širší. ale pak teda dost podezírám ty wranglery a jejich vzorek. už jsem tady i jinde našel nějaké názory, že se to špatně čistí, ale vždycky je to "jedna paní povídala". tak se ptám, kdo s tím jezdil a jak s tím byl spokojený
jinak je jasné, že MT na zimu je blbost (i když poslední zimy už nejsou ty zimy, jak je pamatujem), o tom to tady není. mně jde o schopnosti v terénu.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
aby sa guma čistila, musí mať naozaj hrubý vzor so širokými drážkami tak aby neboli prerušené od stredu vzoru až ku kraju. Ideál je šíp čo majú traktory. Zbytok je kompromis kvôli jazdným vlastnostiam a životnosti pri vyšších rýchlostiach
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
Mal som GY Wrangler MT/R 225/75 par mesiacov...absolutna tragedia na mokrej ceste, ABS dostalo naprdel. V zime by som nemal odvahu na tom jazdit. Do terenu nejazdim, a na greenlanes som ich nepotreboval. Zbavil som sa ich pri prvej prilezitosti.
if it ain't broke, don't fix it
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
Je to jak pises. Gumy jsou spis nic, nez moc. Hlavne bocni vedeni v blate temer nula. Kazdopadne budu mit jedny jety 25tis km na prodej
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
ty si prostě rozený obchodník díky za názor i za nabídku. já jsem právě měl taky nabídku – za velmi dobrý peníz prakticky novou sadu 5 ks, ale tak trochu tuším, proč se jich borec zbavuje takže jsem to chtěl ještě tady prodiskutovat se zkušenějšíma. a asi radši připlatím a koupím něco jiného nového (třeba cooper st maxx nebo něco takového)...low píše:Je to jak pises. Gumy jsou spis nic, nez moc. Hlavne bocni vedeni v blate temer nula. Kazdopadne budu mit jedny jety 25tis km na prodej
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
na st max pro budu přezouvat, už je mám v garáži, ale nejsem schopnej je hodit na disk jo a mám 235/85 16
Honza
Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
no tak to je super. přesně o stejném rozměru uvažuju! tak šup to tam a rychle otestovat, ať mně můžeš říct, jaké jsou, jestli do toho jít nebo ne mě se to teda týká až na jaře, přes zimu jezdím na klasických zimákách, ale na léto budu muset dat něco nového, letní sada už je po smrti, tak se rozhlížím co tam dat. ty ST max se mně líbí, že by to mohl být takový kompromis mezi MT a AT...Balu1989 píše:na st max pro budu přezouvat, už je mám v garáži, ale nejsem schopnej je hodit na disk jo a mám 235/85 16
Honza
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
na zimu mám taky zimáky, ale úplně nevim jestli je to kompromis mezi AT a MT.
Promiň, teď jsem si všimnul, že jsem to napsal blbě ST max jsem chtěl objednat, ale pán mě přemluvil na tyto STT PRO P.O.R
http://www.cooperpneu.com/letni-celoroc ... por-detail
Promiň, teď jsem si všimnul, že jsem to napsal blbě ST max jsem chtěl objednat, ale pán mě přemluvil na tyto STT PRO P.O.R
http://www.cooperpneu.com/letni-celoroc ... por-detail
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
a jo, no tak to sou ty drsnější, to jsou MT, to je jasné já asi spíš půjdu do těch ST Maxx. úplné MT bych asi nevyužil, ale zase se tomu ani nijak nebráním, uvidím, co mně přijde do cesty, co bude za nabídky a podle toho se nakonec rozhodnu. ale jezdím hodně i po silnici, takže hledám spíš kompromis. a kde to v terénu nejde, tam si pomožu buď řetězy nebo navijákemBalu1989 píše:na zimu mám taky zimáky, ale úplně nevim jestli je to kompromis mezi AT a MT.
Promiň, teď jsem si všimnul, že jsem to napsal blbě ST max jsem chtěl objednat, ale pán mě přemluvil na tyto STT PRO P.O.R
http://www.cooperpneu.com/letni-celoroc ... por-detail
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- pete805
- Příspěvky: 358
- Registrován: 13 bře 2015 15:43
- tel.: +421905314815
- auto: DII td5 ,P106 1,5d
- Bydliště: Brezno-okolie
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
a čo goodyear wrangler duratrac? niektorí ju chvália a na jar rozmýšlam o nej .
Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
na tu jsem se taky díval. teoreticky taktéž ideální, něco mezi AT a MT. ale mám trochu strach, je to zase GY a zase wrangler. aby to nebylo to stejné jako GY MT/R akorát v jiném segmentupete805 píše:a čo goodyear wrangler duratrac? niektorí ju chvália a na jar rozmýšlam o nej .
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- martin PNEU
- Příspěvky: 216
- Registrován: 17 lis 2009 20:38
- auto: LR 2005 D3 TDV6 HSE
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
Zatím mám nejlepší zkušenost s pneu GoodYear Wrangler Duratrac | 265/75 R16 viz. foto koupené jako nové made in u.s.a jinak označení: hora se třemi vrcholy a sněhovou vločkou a m+s pneu mám je na své D2.
dříve LR D2 TD5 2003
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
martinpneu: a s jakyma gumama to porovnavas?
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- martin PNEU
- Příspěvky: 216
- Registrován: 17 lis 2009 20:38
- auto: LR 2005 D3 TDV6 HSE
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
TAKŽE PNEU: cooper discoverer ,BFGoodrich All Terrain T/A,BF Goodrich MUD TERRAIN T A KM2,INSA TURBO TRACK,NOKIAN HAKKAPELIITTA,Hankook Ventus ST RH0, atd.atd.atd.
dříve LR D2 TD5 2003
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
To jsi vsechny tyhle gumy ojezdil na D2?
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- martin PNEU
- Příspěvky: 216
- Registrován: 17 lis 2009 20:38
- auto: LR 2005 D3 TDV6 HSE
Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?
Ano všechny pneu byly na mé leštěnce D2 .nemluvě o discích nejsem žádný zkušený offroad jezdec tak se nemohu nějak poměřovat atd. pneu jsem zkoušel pouze ve sněhu myšleno MT a zimní
dříve LR D2 TD5 2003