good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 955
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?

#21 Příspěvek od Adam P. » 22 lis 2016 10:24

to zní skoro až neuvěřitelně :) přes šest různých sad kol... tak kdyby to člověk měnil každý rok, tak asi jo, no :) akorát teda stejně to porovnání pro mě není až tak úplně relevantní, jelikož jak sám martin píše, nejezdí to v terénu a baví se pouze o zimě a sněhu. ale i tak dík za info. já v zimě jezdím klasické zimní gumy, čili to neřeším. hledám gumu na léto a terén. ale jinak ty duratracky dost lidí chválí, to je pravda. ovšem podle toho, co píše, to bude teda čistokrevná zimní guma (vločka a M+S), čili měkká směs. proto to asi tak dobře jezdí v zimních podmínkách. ale o to víc se bude v létě sjíždět a bude rychle pryč...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
pete805
Příspěvky: 358
Registrován: 13 bře 2015 15:43
tel.: +421905314815
auto: DII td5 ,P106 1,5d
Bydliště: Brezno-okolie

Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?

#22 Příspěvek od pete805 » 22 lis 2016 10:32

zalezi kolko km rocne robis,aj tak po par rokoch by si mal pneu vymenit ,vsak prestarnuta guma je aj pri inej cinnosti nebezpecna :-)
Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?

#23 Příspěvek od Acon » 22 lis 2016 10:49

Netreba sa snažiť objaviť Ameriku. Skúsenosti 1000cov užívateľov hovoria v prospech BFG AT ak nejazdia nejaký hardOFF. Investícia do čohokoľvek iného je lotéria s minimálnou šancou na výhru.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Balu1989
Příspěvky: 598
Registrován: 30 zář 2013 10:44
tel.: 725 594 313
auto: D4
Bydliště: Dobříčkov (Benešov)

Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?

#24 Příspěvek od Balu1989 » 22 lis 2016 10:55

je fakt, že ty stt jsou už dost hrubý, ale že prej na silnici není mezi st max a stt velkej rozdíl. V terénu ano.
Až přezuju, tak se podělím o poznatky.
PER ASPERA AD ASTRA

P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 955
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?

#25 Příspěvek od Adam P. » 22 lis 2016 10:58

Balu1989 píše:je fakt, že ty stt jsou už dost hrubý, ale že prej na silnici není mezi st max a stt velkej rozdíl. V terénu ano.
Až přezuju, tak se podělím o poznatky.
super! díkec.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: good year wrangler MT (MT/R) - jak je to doopravdy?

#26 Příspěvek od kupec18 » 22 lis 2016 11:01

Adam P. píše:
Balu1989 píše:je fakt, že ty stt jsou už dost hrubý, ale že prej na silnici není mezi st max a stt velkej rozdíl. V terénu ano.
Až přezuju, tak se podělím o poznatky.
super! díkec.
Já mam stt pro P.O.R a byl jsem zatím spokojeny, Ukrajinu to odjelo s přehledem. V lese na bahně taky dobry.
Zimu bohužel nevím, auto je v depu, ale nečekal bych od toho žadný zázraky.

Odpovědět