Dobry den,
chtel jsem se zeptat zda je mozne poskozeni bloku po zadreni klikove hirdele a zda je mozne tuto skutecnost nekde zjistit. Koupil jsem si novou klikovou hridel, ojnice, salky atd. A nerad bych aby tuto investici znicil nejak poskozeny blok. Cetl jsem ze je mozne ze pri narazu kliky se muze taky vyhnout ulozeni. Nevite prosim o moznosti jak tuto skutecnost zjistit? Jedna se o motor TDV6 2.7d najezd 120tisic.
Dekuji za pripadnou odpoved.
Možné poškození bloku po "zadření" klikové hřídele TDV6 2.7D
Moderátor: Acon
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Možné poškození bloku po "zadření" klikové hřídele TDV6 2.7D
zdenku,
referncne meranie ulozenia klukovky mozes spravit na stole frezy, alebo rovinnej brusky - skus pohledat v okoli nekoho ochotneho...
Praskilny na bloku motora odhalia defektoskopicke skusky - reflexna tekutina, rontgen atd = specializovane firmy nebo vyskuny ustav zvaracsky...
referncne meranie ulozenia klukovky mozes spravit na stole frezy, alebo rovinnej brusky - skus pohledat v okoli nekoho ochotneho...
Praskilny na bloku motora odhalia defektoskopicke skusky - reflexna tekutina, rontgen atd = specializovane firmy nebo vyskuny ustav zvaracsky...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možné poškození bloku po "zadření" klikové hřídele TDV6 2.7D
Z referencí, co jsem byl schopný posbírat tak nějak vyznělo, že motor, kterému se sekla nebo praskla klikovka, má většinou blok neopravitelně (v rozumných nákladech) nepoužitelný. Použití takového bloku se projevilo opakovaným zastavením motoru po pár tis nebo dalšími problémy.
Pokud se motor zastavil bez destrukce (vyklepaná ojnice), jde většinou blok ještě použít.
Vzhledem k nákladům a možným rizikům bych šel do nového. I proto jsou ceny aut s kousnutým motorem o 100 a více tis. nižší.
Pokud se motor zastavil bez destrukce (vyklepaná ojnice), jde většinou blok ještě použít.
Vzhledem k nákladům a možným rizikům bych šel do nového. I proto jsou ceny aut s kousnutým motorem o 100 a více tis. nižší.
Re: Možné poškození bloku po "zadření" klikové hřídele TDV6 2.7D
U me se jednalo o nastartovani auta bez oleje /v servisu/ bez meho vedomi a pote cesta po dalnici a pri vyjezdu ze zuzeni 80km auto zaclo jevit kolisave otacky a pote se "vyplo". Klika je spalena resp. salky ... myslel jsem si ze sehnat kliku bude problem coz byl ale jak vidim tak budu muset sehnat i blok coz bude jeste horsi. Je tedy mozne nejak zjistit napr. Na te freze zda blok je mozne pouzit? Nebo je to casovana bomba i kdyz me specialista rekne ze je vporadku?Maxsel píše:Z referencí, co jsem byl schopný posbírat tak nějak vyznělo, že motor, kterému se sekla nebo praskla klikovka, má většinou blok neopravitelně (v rozumných nákladech) nepoužitelný. Použití takového bloku se projevilo opakovaným zastavením motoru po pár tis nebo dalšími problémy.
Pokud se motor zastavil bez destrukce (vyklepaná ojnice), jde většinou blok ještě použít.
Vzhledem k nákladům a možným rizikům bych šel do nového. I proto jsou ceny aut s kousnutým motorem o 100 a více tis. nižší.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možné poškození bloku po "zadření" klikové hřídele TDV6 2.7D
Osobní zkušenost s použitým nemám. U kouslého třílitru TDV6 jsem šel do nového polomotoru a moje současná 2,7 zatím ještě drží od výroby.