No tak toto je zrovna dost silné prohlášení dost tomu rámu fandíšRobí píše:, ale nechápu proč jim vadí rezatý rám na Defendrech, když než prorezne rám na Defendru tak všechny ostatní auta už budou shnilá
STK 2016
Moderátor: Acon
Re: STK 2016
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Robí
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 pro 2014 11:27
- tel.: 775300195
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem
Re: STK 2016
Tak ten rám je hodně masivní a koroze na něm spíše povrchová, pokaď to někdo pořád nekoupe a nebo nejezdí v soli.
Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim. Všechny rovery mě příjdou že mají pořádné rámy. Když vidim rám na D III tak ten než prohnije to taky bude nějakou chvíli trvat a to jsem ho i vystříkal preventivně.
Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim. Všechny rovery mě příjdou že mají pořádné rámy. Když vidim rám na D III tak ten než prohnije to taky bude nějakou chvíli trvat a to jsem ho i vystříkal preventivně.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016
Tak to se prosím nech od zkušenějších vyvést z omylu. Zrovna Defender a Série mají rámy dost nevychytané co se týká koroze a jejich druhovýrobou se živí několik firem v UK. I Disco 2 měla problémy, zejména v zadní části. To co píšeš snad platí o rámech RRC a Disco1, tam opravdu jsou zřídka problémy.Robí píše: Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim.
- Robí
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 pro 2014 11:27
- tel.: 775300195
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem
Re: STK 2016
Mirko píše:Tak to se prosím nech od zkušenějších vyvést z omylu. Zrovna Defender a Série mají rámy dost nevychytané co se týká koroze a jejich druhovýrobou se živí několik firem v UK. I Disco 2 měla problémy, zejména v zadní části. To co píšeš snad platí o rámech RRC a Disco1, tam opravdu jsou zřídka problémy.Robí píše: Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim.
Kupoval jsem D III novou, mám jí 7 let, každý den je v provozu a nemá žádnou povrchovou korozi. Dutiny jsem pro jistotu vystříkval po dvou letech, ale to nic nemění na tom že koroze tam žádná nikde není ani povrchová. Takže radši zaťukám na pořádné dřevo, ale troufám si tvrdit že ten rám je v pohodě. Známej má toho nového Defendra staří teďka 8 let, taky každý den v provozu, jezdí denně do lesa, takže bahno voda v zimě sůl a taky žádná koroze.
Re: STK 2016
D2 rok 2004 spodek dělanej v 2009 a teď už je rezavej zase jak liška, příští rok nástřik znovu. Prostě mizerná tovární povrchová ochrana + debilní uzavřenej profil rámu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: STK 2016
Moje DI měla nezdravou díru v rámu poblíž odkalovací nádobky...Mirko píše:Tak to se prosím nech od zkušenějších vyvést z omylu. Zrovna Defender a Série mají rámy dost nevychytané co se týká koroze a jejich druhovýrobou se živí několik firem v UK. I Disco 2 měla problémy, zejména v zadní části. To co píšeš snad platí o rámech RRC a Disco1, tam opravdu jsou zřídka problémy.Robí píše: Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim.
Je to opraveno, ale bůh ví, kde je to třeba na spadnutí....
Discovery je životní styl.
- Robí
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 pro 2014 11:27
- tel.: 775300195
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem
Re: STK 2016
Tak to mě všichni překvapujete. Tak buď mám kliku na rám a nebo se to vše ukáže najednou.
Re: STK 2016
Tak jsem s 300tdi neprošel s emisema. Začalo ti tím, že nemohli najít můj motor. Pak jsem měl nesprávný volnoběh, to jde odstranit, ale motor nešel změřit, protože nedosáhl max. přeběhových otáček. Takže teď nevím co s ním. Čerpadlo po repasu s továrník nastavením, vstřiky skoro nové, kde může být chyba?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: STK 2016
Max přeběhové otačky....to jsou nějaké jiné než max. otáčky?
Re: STK 2016
To je asi to samé, prostě místo 4600ot to mělo jen 4100 a šmitec. A teď netuším čím to zvednout.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: STK 2016
Něco možna bude i tady. viewtopic.php?f=6&t=28487&start=20
Zkusil bych to poladit přes předevstřik na rozvodech to je asi nejjednodušší a nejlehčí. Než se začne šparat do čerpadla atd
Zkusil bych to poladit přes předevstřik na rozvodech to je asi nejjednodušší a nejlehčí. Než se začne šparat do čerpadla atd
Naposledy upravil(a) kupec18 dne 06 led 2017 15:17, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: STK 2016
A jsi si jistý, že není chyba v personálu STK? Přeběhové otáčky bývaly na takové té zelené emisní kartičce. Jestli si to správně pamatuju, tak jsou to otáčky, do kterých to pustí regulátor ve vstřikovacím čerpadle bez zatížení motoru - je to víc než provozní otáčky motoru (dlouhodobé i krátkodobé).
Že nemohli najít motor? Ten je snad pod kapotou.
Mě před rokem s TD5kou tvrdil, že kdyby emise dělal pořádně, tak by ten motor musel vytočit do 6000 Otáček. Tak jsem mu odpověděl, že by mě zajímalo, jak by toho chtěl dosáhnout u elektronicky řízeného motoru. Pan technik nějak ani nezaznamenal rozdíl mezi motorem 300TDi a TD5, a po sdělení, že to auto má pod kapotou motor v provedení čerpadlo-tryska byl takovej překvapenej.
A když už to nemohli změřit, tak nakolik se jim to podařilo vytočit? Aby náhodou chyba nebyla jenom v tom, že chtějí aby motor točil víc než má.
Že nemohli najít motor? Ten je snad pod kapotou.
Mě před rokem s TD5kou tvrdil, že kdyby emise dělal pořádně, tak by ten motor musel vytočit do 6000 Otáček. Tak jsem mu odpověděl, že by mě zajímalo, jak by toho chtěl dosáhnout u elektronicky řízeného motoru. Pan technik nějak ani nezaznamenal rozdíl mezi motorem 300TDi a TD5, a po sdělení, že to auto má pod kapotou motor v provedení čerpadlo-tryska byl takovej překvapenej.
A když už to nemohli změřit, tak nakolik se jim to podařilo vytočit? Aby náhodou chyba nebyla jenom v tom, že chtějí aby motor točil víc než má.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: STK 2016
A koukám, že už tam ty otáčky máš - tak zajeď k tomu, co ti dával dohromady čerpadlo, ať ti poradí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: STK 2016
Čeroadlo dělaly u Bosche Soběslav, jestli spíš nebude chyba v tom, že je ten motor celkově zdechlej a už to prostě nevytočí.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: STK 2016
To pochybuju, bez zatěže to musí točit i kdyby tomu chyběl jeden píst.mr-tomas píše:Čeroadlo dělaly u Bosche Soběslav, jestli spíš nebude chyba v tom, že je ten motor celkově zdechlej a už to prostě nevytočí.
Re: STK 2016
Nemůže na to mít vliv že je to s automatem a měřily to na parking? Nevím jak to funguje, jestli to netočí měničem.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: STK 2016
Mě to už točí 4 500 i za jízdy takže tím že to roztačí nějaký měníč to asi nebude.
- michal-7610
- Příspěvky: 205
- Registrován: 25 pro 2010 11:21
- tel.: 603155250
- Bydliště: Pilszcz/ PL
Re: STK 2016
A co zkusit emise někde jinde?
Re: STK 2016
Já tomu teda nerozumím, ale pokud mají v metodice měření dosáhnout přeběhových otáček, tak to jiné emise nevyřeší. Tedy pokud to chtějí opravdu změřit
Jinak dostal jsem tip kde by mohl bejt u čerpadla zakopanej pes, tak se spíš pokusím opravit to tak jak to má správně fungovat.
Jinak dostal jsem tip kde by mohl bejt u čerpadla zakopanej pes, tak se spíš pokusím opravit to tak jak to má správně fungovat.
Naposledy upravil(a) mr-tomas dne 11 led 2017 15:57, celkem upraveno 1 x.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.