STK 2016

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: STK 2016

#381 Příspěvek od habakuk » 15 pro 2016 08:25

Robí píše:, ale nechápu proč jim vadí rezatý rám na Defendrech, když než prorezne rám na Defendru tak všechny ostatní auta už budou shnilá :D
No tak toto je zrovna dost silné prohlášení dost tomu rámu fandíš :lol:
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Robí
Příspěvky: 125
Registrován: 24 pro 2014 11:27
tel.: 775300195
auto: Discovery 3
Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem

Re: STK 2016

#382 Příspěvek od Robí » 15 pro 2016 16:07

Tak ten rám je hodně masivní a koroze na něm spíše povrchová, pokaď to někdo pořád nekoupe a nebo nejezdí v soli.

Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim. Všechny rovery mě příjdou že mají pořádné rámy. Když vidim rám na D III tak ten než prohnije to taky bude nějakou chvíli trvat a to jsem ho i vystříkal preventivně.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#383 Příspěvek od Mirko » 15 pro 2016 16:26

Robí píše: Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim.
Tak to se prosím nech od zkušenějších vyvést z omylu. Zrovna Defender a Série mají rámy dost nevychytané co se týká koroze a jejich druhovýrobou se živí několik firem v UK. I Disco 2 měla problémy, zejména v zadní části. To co píšeš snad platí o rámech RRC a Disco1, tam opravdu jsou zřídka problémy.

Uživatelský avatar
Robí
Příspěvky: 125
Registrován: 24 pro 2014 11:27
tel.: 775300195
auto: Discovery 3
Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem

Re: STK 2016

#384 Příspěvek od Robí » 15 pro 2016 17:23

Mirko píše:
Robí píše: Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim.
Tak to se prosím nech od zkušenějších vyvést z omylu. Zrovna Defender a Série mají rámy dost nevychytané co se týká koroze a jejich druhovýrobou se živí několik firem v UK. I Disco 2 měla problémy, zejména v zadní části. To co píšeš snad platí o rámech RRC a Disco1, tam opravdu jsou zřídka problémy.

Kupoval jsem D III novou, mám jí 7 let, každý den je v provozu a nemá žádnou povrchovou korozi. Dutiny jsem pro jistotu vystříkval po dvou letech, ale to nic nemění na tom že koroze tam žádná nikde není ani povrchová. Takže radši zaťukám na pořádné dřevo, ale troufám si tvrdit že ten rám je v pohodě. Známej má toho nového Defendra staří teďka 8 let, taky každý den v provozu, jezdí denně do lesa, takže bahno voda v zimě sůl a taky žádná koroze.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: STK 2016

#385 Příspěvek od habakuk » 15 pro 2016 19:43

D2 rok 2004 spodek dělanej v 2009 a teď už je rezavej zase jak liška, příští rok nástřik znovu. Prostě mizerná tovární povrchová ochrana + debilní uzavřenej profil rámu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: STK 2016

#386 Příspěvek od Steve » 15 pro 2016 20:38

Mirko píše:
Robí píše: Aspoň teda můj názor, je jasný že někdo může mít jinou zkušenost, ale já tomu rámu věřim.
Tak to se prosím nech od zkušenějších vyvést z omylu. Zrovna Defender a Série mají rámy dost nevychytané co se týká koroze a jejich druhovýrobou se živí několik firem v UK. I Disco 2 měla problémy, zejména v zadní části. To co píšeš snad platí o rámech RRC a Disco1, tam opravdu jsou zřídka problémy.
Moje DI měla nezdravou díru v rámu poblíž odkalovací nádobky...
Je to opraveno, ale bůh ví, kde je to třeba na spadnutí....
Discovery je životní styl.

Uživatelský avatar
Robí
Příspěvky: 125
Registrován: 24 pro 2014 11:27
tel.: 775300195
auto: Discovery 3
Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem

Re: STK 2016

#387 Příspěvek od Robí » 16 pro 2016 10:57

Tak to mě všichni překvapujete. Tak buď mám kliku na rám a nebo se to vše ukáže najednou.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: STK 2016

#388 Příspěvek od mr-tomas » 06 led 2017 14:41

Tak jsem s 300tdi neprošel s emisema. :roll: Začalo ti tím, že nemohli najít můj motor. Pak jsem měl nesprávný volnoběh, to jde odstranit, ale motor nešel změřit, protože nedosáhl max. přeběhových otáček. Takže teď nevím co s ním. Čerpadlo po repasu s továrník nastavením, vstřiky skoro nové, kde může být chyba?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: STK 2016

#389 Příspěvek od kupec18 » 06 led 2017 15:06

Max přeběhové otačky....to jsou nějaké jiné než max. otáčky?

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: STK 2016

#390 Příspěvek od mr-tomas » 06 led 2017 15:11

To je asi to samé, prostě místo 4600ot to mělo jen 4100 a šmitec. A teď netuším čím to zvednout.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: STK 2016

#391 Příspěvek od kupec18 » 06 led 2017 15:12

Něco možna bude i tady. viewtopic.php?f=6&t=28487&start=20

Zkusil bych to poladit přes předevstřik na rozvodech to je asi nejjednodušší a nejlehčí. Než se začne šparat do čerpadla atd
Naposledy upravil(a) kupec18 dne 06 led 2017 15:17, celkem upraveno 1 x.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: STK 2016

#392 Příspěvek od MadTom » 06 led 2017 15:15

A jsi si jistý, že není chyba v personálu STK? Přeběhové otáčky bývaly na takové té zelené emisní kartičce. Jestli si to správně pamatuju, tak jsou to otáčky, do kterých to pustí regulátor ve vstřikovacím čerpadle bez zatížení motoru - je to víc než provozní otáčky motoru (dlouhodobé i krátkodobé).
Že nemohli najít motor? Ten je snad pod kapotou. :mrgreen:
Mě před rokem s TD5kou tvrdil, že kdyby emise dělal pořádně, tak by ten motor musel vytočit do 6000 Otáček. Tak jsem mu odpověděl, že by mě zajímalo, jak by toho chtěl dosáhnout u elektronicky řízeného motoru. Pan technik nějak ani nezaznamenal rozdíl mezi motorem 300TDi a TD5, a po sdělení, že to auto má pod kapotou motor v provedení čerpadlo-tryska byl takovej překvapenej.

A když už to nemohli změřit, tak nakolik se jim to podařilo vytočit? Aby náhodou chyba nebyla jenom v tom, že chtějí aby motor točil víc než má.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: STK 2016

#393 Příspěvek od MadTom » 06 led 2017 15:17

A koukám, že už tam ty otáčky máš - tak zajeď k tomu, co ti dával dohromady čerpadlo, ať ti poradí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: STK 2016

#394 Příspěvek od mr-tomas » 06 led 2017 15:21

Čeroadlo dělaly u Bosche Soběslav, jestli spíš nebude chyba v tom, že je ten motor celkově zdechlej a už to prostě nevytočí.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: STK 2016

#395 Příspěvek od kupec18 » 06 led 2017 15:24

mr-tomas píše:Čeroadlo dělaly u Bosche Soběslav, jestli spíš nebude chyba v tom, že je ten motor celkově zdechlej a už to prostě nevytočí.
To pochybuju, bez zatěže to musí točit i kdyby tomu chyběl jeden píst.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: STK 2016

#396 Příspěvek od mr-tomas » 06 led 2017 15:26

Nemůže na to mít vliv že je to s automatem a měřily to na parking? Nevím jak to funguje, jestli to netočí měničem.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: STK 2016

#397 Příspěvek od kupec18 » 06 led 2017 15:44

Mě to už točí 4 500 i za jízdy takže tím že to roztačí nějaký měníč to asi nebude.

Uživatelský avatar
michal-7610
Příspěvky: 205
Registrován: 25 pro 2010 11:21
tel.: 603155250
Bydliště: Pilszcz/ PL

Re: STK 2016

#398 Příspěvek od michal-7610 » 11 led 2017 09:01

A co zkusit emise někde jinde?

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: STK 2016

#399 Příspěvek od Rover » 11 led 2017 11:46

michal-7610 píše: 11 led 2017 09:01 A co zkusit emise někde jinde?
Taky bych to tak řešil.
Country boy...

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: STK 2016

#400 Příspěvek od mr-tomas » 11 led 2017 12:59

Já tomu teda nerozumím, ale pokud mají v metodice měření dosáhnout přeběhových otáček, tak to jiné emise nevyřeší. Tedy pokud to chtějí opravdu změřit :grin:
Jinak dostal jsem tip kde by mohl bejt u čerpadla zakopanej pes, tak se spíš pokusím opravit to tak jak to má správně fungovat.
Naposledy upravil(a) mr-tomas dne 11 led 2017 15:57, celkem upraveno 1 x.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Odpovědět