přesně tak. je to kus od kusu třeba já jsem byl posraný z technické s defem a nakonec pohodinda největší, viz můj příspěvek výše. a naopak před 14 dny v brně se SAABem, kdy jsem čekal, že to bude v klidu, tak nic. neprošlo, a do měsíce pěkně znova naštěstí už i to proběhlo, ale ve výsledku mě STK s autem, o kterém jsem nepochyboval vyšla asi na 14.000 Kč (servisní úkony, aby prošlo) a s autem, ze kterého jsem měl bobky měsíce předem to bylo úplně cajk a na pohodu, aniž bych ho před STK vůbec zavezl na kontrolu do sevisu. tak to je. holt fakt záleží kde to děláš a na koho a v jakém rozpoložení tam zrovna narazíšMira 101 píše:Už to tady bylo řečeno,je to fakt o technikovi na STK,o poměrech na STK a o tom kdo tam s autem jede.
STK 2016
Moderátor: Acon
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: STK 2016
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: STK 2016
Jojo, to jsem pochopil, že je to o člověku... Měl jsem na mysli nějakou (čerstvou) zkušenost...
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016
Já byl dneska udělat dovoz na jedné D1300 automat a pohoda . Ale pravda, trochu jsem se jí předtím pověnoval .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016
No to je sice asi pravda, ale když se nad tím zamyslíš, tak je to kurva špatně... Abys čekal, jak se vyspí a jestli zrovna nemá nějaký problém...Mira 101 píše:Už to tady bylo řečeno,je to fakt o technikovi na STK,o poměrech na STK a o tom kdo tam s autem jede.
No ten technik měl štěstí, že jsem u toho nebyl osobně. Jsem sice mírná povaha, ale...
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: STK 2016
Přesně tak,vrátili jsme se do doby před revolucí,kdy stk bylo v okresním městě, pracovníci byli páni nad veškerým bytím a nebytím s auty, pouze vybraní ze stokorunou v dokladech mohli udělat stk,........jsem v klidu,jsou v tom peníze,čím víc soukromých servisu dosáhne na možnost stk,tím lépe,soukromník Tě nevyhodí,raději poradí a Ty se vrátíš tam kde to jde.....
Re: STK 2016
Neviem ci je to az taka hroza.Maxsel píše:Nevím, jestli je to taková hrůza jak píšeš. Poslat na nejbližší STK tě může policie i u nás, ale pokud se jejich podezření neprokáže, jdou náklady za nimi, takže tě skřípnou jen pokud jsou si dost jistí.
Poslednych 15 rokov jazdim hlavne v Rakusku a bez dovodu (=fotky na radare) ma este policajt nezastavil.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: STK 2016
Mimochodem dnes na stk naše octavia kombi 4X4,prošla na jedničku,dělali jsme zadní kotouče+desky,brzdovku od nádržky,mikrořemen,obě zadní hadičky k brzdám,jsou tam kryty pod kterýma neuvěřitejně zhnije,doporučuji odvrtat,haldex,byl tam kolega co tam jezdí 2x týdně,a vše cajk .
Re: STK 2016
Také jsem s defem prošel dokonce schválili i spoustu nálepek na oknech, když je to teda ten náklaďák, ale připomínky byly ke šnorchlu , páč tuto úpravu jsem nenechal zapsat (nevěděl jsem že musí být).
- jancho
- Příspěvky: 331
- Registrován: 01 srp 2014 22:26
- tel.: 777714532
- auto: ex Disco II TD5
- Bydliště: Praha a Čisovice
Re: STK 2016
Mně pan Stehlík z Helpregu psal, že šnorchl nemusí být zapsán, jelikož nemá dopad na rozměry vozidla.pajam píše:Také jsem s defem prošel dokonce schválili i spoustu nálepek na oknech, když je to teda ten náklaďák, ale připomínky byly ke šnorchlu , páč tuto úpravu jsem nenechal zapsat (nevěděl jsem že musí být).
- radekd
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01 pro 2013 12:50
- tel.: 608337230
- auto: DII 2x 01 04, D4
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
Re: STK 2016
No asi je to pokaždé jinak, já tam šnorchl zapsaný mám.....jancho píše:Mně pan Stehlík z Helpregu psal, že šnorchl nemusí být zapsán, jelikož nemá dopad na rozměry vozidla.pajam píše:Také jsem s defem prošel dokonce schválili i spoustu nálepek na oknech, když je to teda ten náklaďák, ale připomínky byly ke šnorchlu , páč tuto úpravu jsem nenechal zapsat (nevěděl jsem že musí být).
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz
Re: STK 2016
U šnorchlu to není o rozměrech, ale o omezení výhledu.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: 02 kvě 2014 17:00
- tel.: 604512740
- auto: Defender 110SW
- Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou
Re: STK 2016
Já mám od pana Stehlíka stejné informace jako Jancho a na technické bez připomínek.
Odesláno z mého Lenovo A6000 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo A6000 pomocí Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016
Me na technicke rikaji at si radeji dam dva snorchly a zadny pevnostak.. takze urcice je to o vyhledu. Snorchl nepotrebuje ani zadny atest...
- Michal M.
- Příspěvky: 371
- Registrován: 06 pro 2008 19:23
- tel.: +420723918888
- auto: Defender 90 200 Tdi
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: STK 2016
Po mně chtěli VIN na rámu přetřený bezbarvým lakem a v červeným rámečku
skype: michal.makovsky79
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: STK 2016
Jak červeným rámečku? Jak bezbarvém laku? Originál tam nic takového nebylo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: STK 2016
přesně! to je zase nápad nějakého chorobného mozku. pán si asi jen myslí, že by to tak mělo být, aby to lépe našel a usnadnilo mu to práci. po takovém borcovi bych chtěl, aby mně to přinesl napsané černé na bílém, nějakou směrnici, nařízení. prostě chctěl bych po něm vidět, který zákon nebo vyhláška toto nařizuje. tohle je už fakt mocMadTom píše:Jak červeným rámečku? Jak bezbarvém laku? Originál tam nic takového nebylo.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Michal M.
- Příspěvky: 371
- Registrován: 06 pro 2008 19:23
- tel.: +420723918888
- auto: Defender 90 200 Tdi
- Bydliště: Újezd u Brna
Re: STK 2016
VINko bylo schovaný pod barvou, tak začal prndat pohádky o červeným rámečku, vytáhl jsem šmirgl a ukázal VIN a s červeným rámečkem jsem ho chtěl poslat do p..ele
skype: michal.makovsky79
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: STK 2016
Ne poslat do zadní části těla, ale ten červenej rámeček mu tam vsunout, ať si ho užije, když už ho to tak baví. Prostě nejhorší je srážka s blbcem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK 2016
Apropos VIN. Poslal jsem letos na technickou pidivajzlíka (tedy PTcruisera), VIN 3C4FYBB31T621486. Na karoserii je (perfektně čitelně, zcela zjevně od výrobce) vyraženo "*1T621486*".
Kretén na TK prohlásil, že to nejde, kontrolou ten vůz (dávno bez nejmenších problémů homologovaný, jezdící u nás asi deset nebo kolik let) projít nemůže, protože se VIN na štítku a na karosérii liší...
(Mimochodem. Vše ostatní podle nich bylo v pořádku, akorát ten VIN byl problém. Po cestě odtamtud domů mi praskl čep přední nápravy! Naštěstí při mizivé rychlosti. Ale tedy, opravdu moc hezky to ilustruje smysluplnost státní technické kontroly a míru bezpečí, již nám ta naprosto zbytečná svinská buzerace přináší )
No, jak u blbých na dvorku. Trvalo to asi dva měsíce, co jsem vinou těch hovad nemohl (tedy, mohl, ale nesměl) jezdit; snažili se mne přesvědčit, že mi povolí „přestavbu“, kdy se ten originální perfektně čitelný VIN překřížkuje a nový se vyrazí (což, mimochodem, je nezákonné, protože pro přestavbu se musí něco změnit; ne že by mi zrovna toto vadilo, ale jim by kurva mělo!)...
Nakonec po těch dvou měsících někde našli zmínku o tom zkráceném VINu v papírech — to, že jej na autě vidí vlastníma očima, to jaksi neplatí; že je o tom zmínka v nějakém lejstru, to ano; jak u blbých na dvorku! — a tedy to dopsali do TP, a ten kretén z TK milostivě technickou dokončil.
(Jo, mimochodem, ono také platí, že když TK na nějaké stanici začne, pak tam musí také skončit — nelze ji dokončit jinde. To je tak nekonečně debilní hovadina, že to snad musel vymýšlet osobně Babiš )
A to ještě nakonec, když jsem si tam byl pro papíry, proběhl památný rozhovor:
úředník: „No jsem sám rád, že se to podařilo; to víte, VIN, ten je tam vůbec nejdůležitější!“
OC: „Tedy já nevím, podle mne je tam pár věcí trochu důležitějších. Třeba brzdy. Nebo řízení. Nebo pneumatiky. Nebo... vlastně úplně všechno. Víte, já bych řekl, že na tom autu vůbec nic není ještě méně důležité, než VIN.“
úředník: „To sice máte pravdu, ale ono jde o ta kradená auta hlavně.“
OC: „A kolik že se jich díky VINu našlo a vrátilo majiteli?“
úředník: „No, tak nashledanou.“
To by fakt v této zemi jeden
Kretén na TK prohlásil, že to nejde, kontrolou ten vůz (dávno bez nejmenších problémů homologovaný, jezdící u nás asi deset nebo kolik let) projít nemůže, protože se VIN na štítku a na karosérii liší...
(Mimochodem. Vše ostatní podle nich bylo v pořádku, akorát ten VIN byl problém. Po cestě odtamtud domů mi praskl čep přední nápravy! Naštěstí při mizivé rychlosti. Ale tedy, opravdu moc hezky to ilustruje smysluplnost státní technické kontroly a míru bezpečí, již nám ta naprosto zbytečná svinská buzerace přináší )
No, jak u blbých na dvorku. Trvalo to asi dva měsíce, co jsem vinou těch hovad nemohl (tedy, mohl, ale nesměl) jezdit; snažili se mne přesvědčit, že mi povolí „přestavbu“, kdy se ten originální perfektně čitelný VIN překřížkuje a nový se vyrazí (což, mimochodem, je nezákonné, protože pro přestavbu se musí něco změnit; ne že by mi zrovna toto vadilo, ale jim by kurva mělo!)...
Nakonec po těch dvou měsících někde našli zmínku o tom zkráceném VINu v papírech — to, že jej na autě vidí vlastníma očima, to jaksi neplatí; že je o tom zmínka v nějakém lejstru, to ano; jak u blbých na dvorku! — a tedy to dopsali do TP, a ten kretén z TK milostivě technickou dokončil.
(Jo, mimochodem, ono také platí, že když TK na nějaké stanici začne, pak tam musí také skončit — nelze ji dokončit jinde. To je tak nekonečně debilní hovadina, že to snad musel vymýšlet osobně Babiš )
A to ještě nakonec, když jsem si tam byl pro papíry, proběhl památný rozhovor:
úředník: „No jsem sám rád, že se to podařilo; to víte, VIN, ten je tam vůbec nejdůležitější!“
OC: „Tedy já nevím, podle mne je tam pár věcí trochu důležitějších. Třeba brzdy. Nebo řízení. Nebo pneumatiky. Nebo... vlastně úplně všechno. Víte, já bych řekl, že na tom autu vůbec nic není ještě méně důležité, než VIN.“
úředník: „To sice máte pravdu, ale ono jde o ta kradená auta hlavně.“
OC: „A kolik že se jich díky VINu našlo a vrátilo majiteli?“
úředník: „No, tak nashledanou.“
To by fakt v této zemi jeden
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Robí
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 pro 2014 11:27
- tel.: 775300195
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem
Re: STK 2016
Mám taky jednu čerstvou zkušenost. Dělali jsme STK a technik hledal číslo rámu, tak jsme ho nechali a šel se poradit a ani jeden nevěděli kde má Discovery číslo ramu. Tak tam fotil něco na druhé straně než je číslo rámu a já mu říkám že je na druhé straně. A on jo já vím já si fotim gumu. Tak mě bylo jasné jak nevěděl co říct Ale docela dobré pobavení.
Ale jak to teď chtějí měnit tak to spíš je jen aby z lidí vytáhli hodně peněz, protože jak tu někdo psal je blbost že by chtěli vyštípat stará auta, protože hodně starších aut nemá ani napíchnutí na pc, a to znamená že u nich žádné chyby číst nemůžou. A u hodně aut co mají řj a jsou starší, stačí úplně základní diagnostika na vymazání chyb. Takže každý si jí koupí domů a před STK to smaže a jede dál. Když si fotí auta co jsou slepená izolepou a ty chtějí ze silnic dostat tak to je jen dobře, ale nechápu proč jim vadí rezatý rám na Defendrech, když než prorezne rám na Defendru tak všechny ostatní auta už budou shnilá
Ale jak to teď chtějí měnit tak to spíš je jen aby z lidí vytáhli hodně peněz, protože jak tu někdo psal je blbost že by chtěli vyštípat stará auta, protože hodně starších aut nemá ani napíchnutí na pc, a to znamená že u nich žádné chyby číst nemůžou. A u hodně aut co mají řj a jsou starší, stačí úplně základní diagnostika na vymazání chyb. Takže každý si jí koupí domů a před STK to smaže a jede dál. Když si fotí auta co jsou slepená izolepou a ty chtějí ze silnic dostat tak to je jen dobře, ale nechápu proč jim vadí rezatý rám na Defendrech, když než prorezne rám na Defendru tak všechny ostatní auta už budou shnilá