Rada nad zlato, tak to tu zkusím. Jsem nový majitel jednoho Fríčka rok výroby 9/2005 Td4. Auto v celku v pohodě, akorát ....
 Tak od začátku. Při koupi vozu (cestou domů cca 300 km) skočilo auto do nouzáku. Žádná kontrolka se nerozsvítila. Vypnul jsem motor, opět nahodil a pokračoval. No nic, něco tam bude, to se vyřeší. Kupuji ojeté, tak to má asi nárok. Po druhé cestou domů nouzák , tentokrát s kontrolkou. Druhý den do značkového servisu . Počítač hlásí palivový systém, technik říká palivové čerpadlo. Palivové čerpadlo nové, nouzák stále skáče. Návštěva u odborníků na turba. Turbo takové v pořádku, ( přes údaje v počítači) Jinak to hlásilo dvě hodnoty tlaku turba. Nevěděli si s tím rady. Doma jsem přišel na to, že tam bylo instalováno přídavné zařízení na zvýšení výkonu. Jsem to odstranil a opět na počítač. Vše v cajku. Cestou domů opět nouzák. Opět na počítač. Chyba - spínač tlaku v sacím potrubí. Výměna spínače a zaslepení EGR ventilu. Po ujetí cca 20 km po opravě nouzák. Výměna ovládání turba. Za dva dny opět nozák. Opět na počítač a chyba 1470 - neznámí kód. Jinak váha vzduchu, veškeré hadičky a trubičky v pořádku, turbo dle hodnot také. Co s tím , toť otázka. Ví někdo? Jinak auto jezdí na farmě, takže krátké trasy v pohodě, někdy jezdí dva dny a nic, někdy padne nouzák tři krát za sebou při delší trase, cca 30 km. Jsem z toho guma a servis také.
 Tak od začátku. Při koupi vozu (cestou domů cca 300 km) skočilo auto do nouzáku. Žádná kontrolka se nerozsvítila. Vypnul jsem motor, opět nahodil a pokračoval. No nic, něco tam bude, to se vyřeší. Kupuji ojeté, tak to má asi nárok. Po druhé cestou domů nouzák , tentokrát s kontrolkou. Druhý den do značkového servisu . Počítač hlásí palivový systém, technik říká palivové čerpadlo. Palivové čerpadlo nové, nouzák stále skáče. Návštěva u odborníků na turba. Turbo takové v pořádku, ( přes údaje v počítači) Jinak to hlásilo dvě hodnoty tlaku turba. Nevěděli si s tím rady. Doma jsem přišel na to, že tam bylo instalováno přídavné zařízení na zvýšení výkonu. Jsem to odstranil a opět na počítač. Vše v cajku. Cestou domů opět nouzák. Opět na počítač. Chyba - spínač tlaku v sacím potrubí. Výměna spínače a zaslepení EGR ventilu. Po ujetí cca 20 km po opravě nouzák. Výměna ovládání turba. Za dva dny opět nozák. Opět na počítač a chyba 1470 - neznámí kód. Jinak váha vzduchu, veškeré hadičky a trubičky v pořádku, turbo dle hodnot také. Co s tím , toť otázka. Ví někdo? Jinak auto jezdí na farmě, takže krátké trasy v pohodě, někdy jezdí dva dny a nic, někdy padne nouzák tři krát za sebou při delší trase, cca 30 km. Jsem z toho guma a servis také.  Díky za radu a zdar Petr.
 Díky za radu a zdar Petr.
