Stránka 1 z 1

motor 4.4 i v8

Napsal: 01 črc 2014 13:29
od peters-82
zdravím všechny přiznivce teto značky,potřebuji poradit, mam možnost zakoupit rangerover l322 4.4v8 benzín 210kw 07/2004 auto ma udajně vadné těsnění pod některou hlavou,takže mě čeká rozborka motoru,potřebuji vědět jestli tyto motory mají vanos a kde zjistím postup nastavení rozvodu včetně vanosu, případně které přípravky budu potřebovat na opravu, je to ma premiéra s vozem teto značky tak snad mě nezklame díky za každou radu a pomoc

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 01 črc 2014 15:14
od Lukasino
Nevím jestli to víš, ale je to BMW motor z e39, e38, atd.

Takže na bmw foru toho dost možná najdeš více :wink:

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 02 črc 2014 21:41
od krestak
Lukasino píše:Nevím jestli to víš, ale je to BMW motor z e39, e38, atd.

Takže na bmw foru toho dost možná najdeš více :wink:
Přesně tam je toho napsáno dost :ty jeden...:

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 06 črc 2014 10:16
od libovka
Osobně bych do toho nešel.Údajně to může být těsnění pod hlavou,ale taky třeba prasklá hlava.Jesti to někdo uvařil tak může bejt přidřenej.Tenhle motor má pracovní teplotu 105-110°C takže do uvaření mu chybí oravdu málo.

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 06 črc 2014 12:59
od Lukasino
Když tak nad tím přemýšlím, to bude tenhle, viď? :mrgreen:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/la ... LSO_EXPORT

Taky jsem nad ním přemýšlel, je to blízko a vypadá dobře, ale přijde mi to celé divné, ve 130tis. udělat těsnění pod hlavou a kdyby to byla jen "taková prkotina" tak si říkám že by to přeci raději opravili, než to dávat pod cenou... Obrázek

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 08 črc 2014 13:45
od hifi
no pokial viem, tak oprava v DE by bola pekne mastna a aj pre mnohych nemcov znicujuca. tak je pre nich zrejme lepsie predat pod cenu ako do toho nalozit tisicky eur. kukaju na kazdy cent a radsej zavrtat do kolena ako nieco platit naviac.

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 08 črc 2014 21:40
od Sláma Karel
NO a ještě navíc mi to tedy jako úplně super cena, za auto s padlým motorem, nepřijde. :yx

K :dance

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 08 črc 2014 21:44
od Kokesek
peters-82 píše:zdravím všechny přiznivce teto značky,potřebuji poradit, mam možnost zakoupit rangerover l322 4.4v8 benzín 210kw 07/2004 auto ma udajně vadné těsnění pod některou hlavou,takže mě čeká rozborka motoru,potřebuji vědět jestli tyto motory mají vanos a kde zjistím postup nastavení rozvodu včetně vanosu, případně které přípravky budu potřebovat na opravu, je to ma premiéra s vozem teto značky tak snad mě nezklame díky za každou radu a pomoc

opravy bych se nebal, pripravky a nastaveni neni sice uplne jednoduche. Ale i amater jako ja to zvladl celkem v poho. Jak sem to delal po treti tak uz sem si ani ty silene patvare kopyta nepucovat z bmw. Da se to udelat i bez nich. Rády se zadiraji vanosy je to potom hodne uklepane, odchazeji civky (probijeji),ucpavaji se katy, pak ten vanos nevi co ma delat, je potreba mit diagnozu jak to budes ladit jinak se stim nedomluvis. Oznaceni motoru M62TU vanos ma. Taky se nastavuje. Mam udelany pripravek na test vanosu primo na motoru jestli chodi. Popr. mam i nejake dily. Pokud ten motor jede jak ma tak je to pila v celem rozsahu otacek.

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 27 dub 2018 22:19
od wittmann19
Ahoj,
byl jsem odrazen po čtení fora od TDV6 tak bych se rád dozvěděl jestli má 4.4V8 také nějaké fatální zavady , jako že třeba se nekroutí blok a nepraskají klikovky ale kroutí se celý motor :chuckle , Díky

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 27 dub 2018 23:23
od Lukasino
Je rozdíl 4.4 bmw v první l322 a jag 4.4 v d3 ;)

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 28 dub 2018 09:18
od wittmann19
a jaký je tedy ten jag 4.4 v8 v D 3, má nějaké drastické bolesti jako tdv 6 ? díky

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 28 dub 2018 13:52
od Rennie
Muj poznatek idealne hned po koupi vymenit odvzdusnovak chladici směsi. Nastesti kdyz prasknul tak to byla pomalá jizda v lese s kumpany a hned jsme badali co se stalo. Von ten plast se vyhreje a rozpraska na mnoho kousku ze nejde ani z hadic ven

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 28 dub 2018 14:22
od wittmann19
kolik to žere reálně ? .. lpg na tento obsah vyjde kolem 40 tis,jestli se to vubec vyplatí montovat..

Re: motor 4.4 i v8

Napsal: 28 dub 2018 14:26
od Rennie
Umi to jezdit za 13 a vic dle nohy. Plyn za pul ovsem zalezi kdo kolik najezdi. Plyn zatím neresim. Kdyz kupovat tak bud rovnou v plynu nebo pojezdit a vychytat mouchy co muze mit kazda ojetina a pak plynovat

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk