motor 4.4 i v8

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
peters-82
Příspěvky: 23
Registrován: úte črc 01, 2014 12:11
tel.: 776289211

motor 4.4 i v8

#1 Příspěvek od peters-82 » úte črc 01, 2014 12:29

zdravím všechny přiznivce teto značky,potřebuji poradit, mam možnost zakoupit rangerover l322 4.4v8 benzín 210kw 07/2004 auto ma udajně vadné těsnění pod některou hlavou,takže mě čeká rozborka motoru,potřebuji vědět jestli tyto motory mají vanos a kde zjistím postup nastavení rozvodu včetně vanosu, případně které přípravky budu potřebovat na opravu, je to ma premiéra s vozem teto značky tak snad mě nezklame díky za každou radu a pomoc

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1451
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3D3
Bydliště: Praha

Re: motor 4.4 i v8

#2 Příspěvek od Lukasino » úte črc 01, 2014 14:14

Nevím jestli to víš, ale je to BMW motor z e39, e38, atd.

Takže na bmw foru toho dost možná najdeš více :wink:
RR L322 2003 díly na prodej
LR Series III 2.25 petrol SWB

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1072
Registrován: pon lis 24, 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: motor 4.4 i v8

#3 Příspěvek od krestak » stř črc 02, 2014 20:41

Lukasino píše:Nevím jestli to víš, ale je to BMW motor z e39, e38, atd.

Takže na bmw foru toho dost možná najdeš více :wink:
Přesně tam je toho napsáno dost :ty jeden...:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1768
Registrován: sob lis 14, 2009 19:21
tel.: Nokia
auto: DII a RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: motor 4.4 i v8

#4 Příspěvek od libovka » ned črc 06, 2014 09:16

Osobně bych do toho nešel.Údajně to může být těsnění pod hlavou,ale taky třeba prasklá hlava.Jesti to někdo uvařil tak může bejt přidřenej.Tenhle motor má pracovní teplotu 105-110°C takže do uvaření mu chybí oravdu málo.
LR DII Td5 chip 165PS,HD měnič,přídavka z Defa,šnorchl,3"lift, 2,5cm body karoserie,33"pneu KM2,světelná rampa - 4x LED světla,zadní pracovní LED světla,nájezdák,přední a zadní pevnosťák,naviják,druhá baterie,vodovod,CB, rozšířené lemy.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1451
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3D3
Bydliště: Praha

Re: motor 4.4 i v8

#5 Příspěvek od Lukasino » ned črc 06, 2014 11:59

Když tak nad tím přemýšlím, to bude tenhle, viď? :mrgreen:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/la ... LSO_EXPORT

Taky jsem nad ním přemýšlel, je to blízko a vypadá dobře, ale přijde mi to celé divné, ve 130tis. udělat těsnění pod hlavou a kdyby to byla jen "taková prkotina" tak si říkám že by to přeci raději opravili, než to dávat pod cenou... Obrázek
RR L322 2003 díly na prodej
LR Series III 2.25 petrol SWB

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 503
Registrován: úte dub 23, 2013 19:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: motor 4.4 i v8

#6 Příspěvek od hifi » úte črc 08, 2014 12:45

no pokial viem, tak oprava v DE by bola pekne mastna a aj pre mnohych nemcov znicujuca. tak je pre nich zrejme lepsie predat pod cenu ako do toho nalozit tisicky eur. kukaju na kazdy cent a radsej zavrtat do kolena ako nieco platit naviac.
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 6628
Registrován: pát črc 20, 2007 23:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Praha nebo Čisovice

Re: motor 4.4 i v8

#7 Příspěvek od Sláma Karel » úte črc 08, 2014 20:40

NO a ještě navíc mi to tedy jako úplně super cena, za auto s padlým motorem, nepřijde. :yx

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
20ti letá tradice

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 2247
Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 4.4 i v8

#8 Příspěvek od Kokesek » úte črc 08, 2014 20:44

peters-82 píše:zdravím všechny přiznivce teto značky,potřebuji poradit, mam možnost zakoupit rangerover l322 4.4v8 benzín 210kw 07/2004 auto ma udajně vadné těsnění pod některou hlavou,takže mě čeká rozborka motoru,potřebuji vědět jestli tyto motory mají vanos a kde zjistím postup nastavení rozvodu včetně vanosu, případně které přípravky budu potřebovat na opravu, je to ma premiéra s vozem teto značky tak snad mě nezklame díky za každou radu a pomoc

opravy bych se nebal, pripravky a nastaveni neni sice uplne jednoduche. Ale i amater jako ja to zvladl celkem v poho. Jak sem to delal po treti tak uz sem si ani ty silene patvare kopyta nepucovat z bmw. Da se to udelat i bez nich. Rády se zadiraji vanosy je to potom hodne uklepane, odchazeji civky (probijeji),ucpavaji se katy, pak ten vanos nevi co ma delat, je potreba mit diagnozu jak to budes ladit jinak se stim nedomluvis. Oznaceni motoru M62TU vanos ma. Taky se nastavuje. Mam udelany pripravek na test vanosu primo na motoru jestli chodi. Popr. mam i nejake dily. Pokud ten motor jede jak ma tak je to pila v celem rozsahu otacek.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

wittmann19
Příspěvky: 71
Registrován: sob lis 08, 2014 20:34
tel.: 775567436
auto: Discovery 3

Re: motor 4.4 i v8

#9 Příspěvek od wittmann19 » pát dub 27, 2018 21:19

Ahoj,
byl jsem odrazen po čtení fora od TDV6 tak bych se rád dozvěděl jestli má 4.4V8 také nějaké fatální zavady , jako že třeba se nekroutí blok a nepraskají klikovky ale kroutí se celý motor :chuckle , Díky

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1451
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3D3
Bydliště: Praha

Re: motor 4.4 i v8

#10 Příspěvek od Lukasino » pát dub 27, 2018 22:23

Je rozdíl 4.4 bmw v první l322 a jag 4.4 v d3 ;)
RR L322 2003 díly na prodej
LR Series III 2.25 petrol SWB

wittmann19
Příspěvky: 71
Registrován: sob lis 08, 2014 20:34
tel.: 775567436
auto: Discovery 3

Re: motor 4.4 i v8

#11 Příspěvek od wittmann19 » sob dub 28, 2018 08:18

a jaký je tedy ten jag 4.4 v8 v D 3, má nějaké drastické bolesti jako tdv 6 ? díky

Rennie
Příspěvky: 697
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: motor 4.4 i v8

#12 Příspěvek od Rennie » sob dub 28, 2018 12:52

Muj poznatek idealne hned po koupi vymenit odvzdusnovak chladici směsi. Nastesti kdyz prasknul tak to byla pomalá jizda v lese s kumpany a hned jsme badali co se stalo. Von ten plast se vyhreje a rozpraska na mnoho kousku ze nejde ani z hadic ven

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

wittmann19
Příspěvky: 71
Registrován: sob lis 08, 2014 20:34
tel.: 775567436
auto: Discovery 3

Re: motor 4.4 i v8

#13 Příspěvek od wittmann19 » sob dub 28, 2018 13:22

kolik to žere reálně ? .. lpg na tento obsah vyjde kolem 40 tis,jestli se to vubec vyplatí montovat..

Rennie
Příspěvky: 697
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: motor 4.4 i v8

#14 Příspěvek od Rennie » sob dub 28, 2018 13:26

Umi to jezdit za 13 a vic dle nohy. Plyn za pul ovsem zalezi kdo kolik najezdi. Plyn zatím neresim. Kdyz kupovat tak bud rovnou v plynu nebo pojezdit a vychytat mouchy co muze mit kazda ojetina a pak plynovat

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Odpovědět