STK a hořká zkušenost
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 úno 2013 07:42
- tel.: 722 949 240
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Prameny 18, Prameny
- Kontaktovat uživatele:
STK a hořká zkušenost
Zdravím všechny, byl jsem se svým Defem na STK a musím se s vámi podělit se svým zážitkem a zeptat se zkušenějších, zda ma technik na STK na něco takového právo....
Přítomný technik tvrdil, že mezi jednotlivými pozicemi na STK musí přejíždět VÝHRADNĚ on sám, a tak to dopadlo tak, jak to dopadlo. Několikrát mi očesal startér, bo otáčel klíčkem na opačnou stranu, několikrát mi spočítal zuby na převodovce, neboť místo spojky našlápl brzdu, jsa uvyknut na břichoplazy, a ve finále málem ztrhnul ruční brzdu, protože přehlédnul výstražnou kontrolku na palubovce a myslel si , že takové auto ruční brzdu nemá. (no comment !!!!!!!!!!!!!)
Chtěl jsem se optat, zda se mohu nějak účinně bránit a zda je pravda, že na STK musí popojíždět s autem technik, nebo zda lze namítnout, že se nejedná o standardní auto a tak že si chci popojíždět sám.
Děkuji za případné info. Sice pojedu na STK až za dva roky, ale to nic nemění na tom, že ještě teď jsem vyyyyytočenej jako motorek v mixéru.....
Dík, Petr
Přítomný technik tvrdil, že mezi jednotlivými pozicemi na STK musí přejíždět VÝHRADNĚ on sám, a tak to dopadlo tak, jak to dopadlo. Několikrát mi očesal startér, bo otáčel klíčkem na opačnou stranu, několikrát mi spočítal zuby na převodovce, neboť místo spojky našlápl brzdu, jsa uvyknut na břichoplazy, a ve finále málem ztrhnul ruční brzdu, protože přehlédnul výstražnou kontrolku na palubovce a myslel si , že takové auto ruční brzdu nemá. (no comment !!!!!!!!!!!!!)
Chtěl jsem se optat, zda se mohu nějak účinně bránit a zda je pravda, že na STK musí popojíždět s autem technik, nebo zda lze namítnout, že se nejedná o standardní auto a tak že si chci popojíždět sám.
Děkuji za případné info. Sice pojedu na STK až za dva roky, ale to nic nemění na tom, že ještě teď jsem vyyyyytočenej jako motorek v mixéru.....
Dík, Petr
vše je jenom sen.....jenom Defender je opravdový
Re: STK a hořká zkušenost
Neví sice jestli musí technik popojíždět autem výhradně sám, ale určitě musí zodpovýdat za škody tím způsobené.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: STK a hořká zkušenost
...hele tohle je divny. Nejsi preci ovce a ani rukojmi STK. Jestlize ti ,,jelito" udelalo neco poprve a pak podruhe, prece jsi to mel prerusit a chtit nadrizenyho.Jsi zakaznikem,muzes jet jinam.
Ted uz nic nezmuzes, pokud nemas svedky ale v ten okamzik sis to nemel nechat libit
Tohle musis resit okamzite na miste.
H.
Ted uz nic nezmuzes, pokud nemas svedky ale v ten okamzik sis to nemel nechat libit
Tohle musis resit okamzite na miste.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: STK a hořká zkušenost
Celý průjezd STK se monitoruje na kamery, když jsem tam byl před měsícem s S2A popojížděl jsem sám , technik se do toho ani nehrnul
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: STK a hořká zkušenost
Tak dle popisu bych technika při druhém popovídání si se zuby startéru nebo převodovky vyhodil nekompromisně z kabiny a trval bych na zavolání jeho nadřízeného a sepsal to jako technikovu neschopnost. A na to konto mu bravurně předvedl, jak se auto startuje a jak se řadí. STK je SOUKROMÁ firma, jako každá jiná. Jde jenom o to, nebýt na ně měkkej a ukázat, že o tom, co chtějí dělat něco víš. To popojíždění technikem má většinou jeden důvod - když jim i přes jejich urputnou snahu ti ukazovat kam jet a kdy zastavit, spadneš s autem do kanálu, tak mají velkej průser, protože za bezpečnost uvnitř podniku odpovídá podnik. A je jedno, jestli je to STK, nebo jiná firma. Já STK řeším buďto tak, že ze příplatek cca 300Kč se mi o to postará servis - jenom jim předám dopoledne auto a odpoledne si ho vyzvednu. Nebo při věcech typu evidenční kontrola jsem s autem do prostor STK najížděl vždy já, se staženým okýnkem a technik mi ukazoval kam mám jet. Naposledy to bylo v Brně na Řípské - je teda pravda, že jsem na ně byl nejdřív docela protivnej po telefonu a potom i osobně.
No a bohužel zkušenost z několika STK - občas je technik rozumnej a ví i něco o tom, jak se auta opravují. Dost často je to ale blb, kterej má nabiflovaný postupy, a jako klasickej automechanik se prostě neuživil, nebo se mu nechtělo makat. Přesně podle hlesla, kdo to umí, ten to dělá, kdo to neumí ten to učí a kdo to neumí ani učit, ten to řídí.
No a bohužel zkušenost z několika STK - občas je technik rozumnej a ví i něco o tom, jak se auta opravují. Dost často je to ale blb, kterej má nabiflovaný postupy, a jako klasickej automechanik se prostě neuživil, nebo se mu nechtělo makat. Přesně podle hlesla, kdo to umí, ten to dělá, kdo to neumí ten to učí a kdo to neumí ani učit, ten to řídí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: STK a hořká zkušenost
By mě i zajímalo,kde to bylo,bo v Brně na STK jezdím . Jednou jsem měl problém s technikem na Vídeňské při evidenční kontrole ,že auto neprošlo z důvodů nestandartních pneu ( jsou o 4" větší ) Tak tam nejezdím a zatím dobrý .... Jinak na techniky mám zatím štěstí ( kromě toho jednoho ) ,nemyslím si že LR je jiné auto,spíš byl jinéj ten tachnik
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 úno 2013 07:42
- tel.: 722 949 240
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Prameny 18, Prameny
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a hořká zkušenost
Ahoj, byla to STK Heršpice, K Terminálu 700/1, Brno, 619 00.
RudaK píše:By mě i zajímalo,kde to bylo,bo v Brně na STK jezdím . Jednou jsem měl problém s technikem na Vídeňské při evidenční kontrole ,že auto neprošlo z důvodů nestandartních pneu ( jsou o 4" větší ) Tak tam nejezdím a zatím dobrý .... Jinak na techniky mám zatím štěstí ( kromě toho jednoho ) ,nemyslím si že LR je jiné auto,spíš byl jinéj ten tachnik
vše je jenom sen.....jenom Defender je opravdový
Re: STK a hořká zkušenost
V Hořovicích je podobnej zkušenej (zkurvrnej) starší technik. Za nesvítící žárovku na SPZ si drze řekne o peníze jinak auto neudělá technickou. S technikem jsem jsem si to přímo na STK zvíšeným hlasem s párem vyňatých slov vyřešil k moji spokojenosti a jeho ostudě.
Zlatý chlapci na STK v Mýtě u Rokycan.
Zlatý chlapci na STK v Mýtě u Rokycan.
- lumberjack
- Příspěvky: 642
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: STK a hořká zkušenost
Technik na stk si tohle podle mně nemůže dovolit. Jezdil jsem s autem (š octavia) na technickou k nám a jediný, co jsem věděl, bylo že nefunguje el nastavení světel. Vždycky to byl problém. Naposled sem měl problém, že mi nesvítí zadní brzdové světlo. Nevěděl jsem to, technik mi řiká, že je má povinnost si to před jízdou zkontrolovat (sám, hmmm řikám mu jak?), nicméně závada typu C a že mě může poslat ven .... zkrátim to , pochopil, že mu do kapsy nedám nic, tak jsme spolu projeli až do konce on byl nasranější než já a při předávání papírů se na mě ani nepodival (pravda že několikrát sem mu tykal, tak ty mi to jako nedáš jo?, hmmm tak pojď zeptáme se šéfa...)
Pak jsem si koupil Defa a věděl sem, že sem nemůžu s takovym autem, tady by byl problém hned. Eliotta sem požádal a dal mi evidenčku ještě z Budějovic a ... teď sem si našel stk, kde je zajímá jekej knoflík přidanej v autě je na co a jestli to svítí nebo dělá něco navíc auto netrápěji na emisích a vůbec, pochopitelně vám nemůžu říct, kde to je
Pak jsem si koupil Defa a věděl sem, že sem nemůžu s takovym autem, tady by byl problém hned. Eliotta sem požádal a dal mi evidenčku ještě z Budějovic a ... teď sem si našel stk, kde je zajímá jekej knoflík přidanej v autě je na co a jestli to svítí nebo dělá něco navíc auto netrápěji na emisích a vůbec, pochopitelně vám nemůžu říct, kde to je
- Discovery1
- Příspěvky: 783
- Registrován: 21 srp 2009 15:11
- auto: Dender 300 Tdi 110SW
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a hořká zkušenost
To musel být pěknej blboun. Já pojíždím sám, ale na kontrolu brzd si mechanik jede sám. Vždy bez problémů. Ale kdyby mi takhle likvidoval auto, tak bych určitě reagoval hned, protože teď už je pozdě. Vždycky se najde blbec no
Defender 110 SW 300 Tdi splněný sen :-)
Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2
Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: STK a hořká zkušenost
...ja chodim do Mirotic.Jsou rozumny, neprudej, poukazou na pripadny problem a cena je jina nez v Praze.Penize tam rekl bych nikdo neceka.Autem je necham jezdit, jsou nadseny a chovaj se k nemu slusne, navic jsem celou dobu u toho.
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: STK a hořká zkušenost
Já mám v Olomouci u kamaráda na STK (Přerovská ulice) ty samý pozitivní zkušenosti. Jediný auto, který jsem si u nich na lince řídil sám, byl Jaguar XKR. Do něj nikoho nepustím.Jenda píše:...ja chodim do Mirotic.Jsou rozumny, neprudej, poukazou na pripadny problem a cena je jina nez v Praze.Penize tam rekl bych nikdo neceka.Autem je necham jezdit, jsou nadseny a chovaj se k nemu slusne, navic jsem celou dobu u toho.
H.
Naposledy upravil(a) cyril dne 09 kvě 2013 16:25, celkem upraveno 1 x.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a hořká zkušenost
Jezdím v Boskovicích na STK, převážně s LR, několikrát do měsíce.
U mě jsou naučení, že když auto brzdí, svítí, nápravy a úniky kapalin v normě, tak auto projde.
Technici jsou opatrní, než by něco polámali, tak se raděj dvakrát zeptají.
Možná je to taky nadstandartním přístupem, protože z jiných zdrojů jsem na boskovskou STK slyšel nadávat....
U mě jsou naučení, že když auto brzdí, svítí, nápravy a úniky kapalin v normě, tak auto projde.
Technici jsou opatrní, než by něco polámali, tak se raděj dvakrát zeptají.
Možná je to taky nadstandartním přístupem, protože z jiných zdrojů jsem na boskovskou STK slyšel nadávat....
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: STK a hořká zkušenost
Určitě je to o kontaktech, s RRC jsem byl v létě minulého roku na STK v Novém Strašecí, byl se mnou Kryten, který tam jezdí často s auty svých zákazníků a když řekl, že to auto stavěl, technici zkontrolovali vše, upozornili na vůli v čepech řízení, ale STK mi na dva roky normálně dali a ještě mi dali do pořádku blbě napsané emisní papíry.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: STK a hořká zkušenost
Tak tam nejezdím a slyším o nich prvně - zřejmě jinéj oddíl .... a podle fotek musí to tvoje projít kdekoli, já s D III jezdím taky kdekoli i když zvyk je železná košile,tak jezdím na jedno STK se všemaPetr Corwin píše:Ahoj, byla to STK Heršpice, K Terminálu 700/1, Brno, 619 00.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: STK a hořká zkušenost
Bohužel se s tím nedá nic dělat. Jen příště prostě jet jinak. Mám z STK podobné zkušenosti a už je snad jediné místo v Ptaze, de mě nezklamali...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: STK a hořká zkušenost
Na dekre v praze mi v pohode, dela tam kamarad, rekl, ze s autem musi jezdit oni, protoze jsou proste pojisteny tak, e dys on mi s autem zboura celou halu a auto na konci shori, tak to cely pojistovna zaplati, zatimco, kdybych to udelal ja, tak na mne muzo podat akorat zalobu o nahradu skody (ani povinny ruceni, bo to neni verejna komunikace)...
Pocitam, ze je to ten duvod, proc maj technici nakázáno, že s autama maj jezdit oni, a ne majitelé....
Pocitam, ze je to ten duvod, proc maj technici nakázáno, že s autama maj jezdit oni, a ne majitelé....
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: STK a hořká zkušenost
A k tomu co píše Hanys si představte blondýnu za volantem.
Já mám zkušenosti smíšené. Na STK, když jsem tam musel čekat, si zajeli sami, ale až po té, co jsem jim musel ukázat, že to dálkové ovládání u Defendera není od centrálu. Naopak při evidenční kontrole jsem do haly zajížděl já a technik mi akorát ukazoval, kam mám zajet.
Já mám zkušenosti smíšené. Na STK, když jsem tam musel čekat, si zajeli sami, ale až po té, co jsem jim musel ukázat, že to dálkové ovládání u Defendera není od centrálu. Naopak při evidenční kontrole jsem do haly zajížděl já a technik mi akorát ukazoval, kam mám zajet.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Adam P.
- Příspěvky: 954
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: STK a hořká zkušenost
no v brně bych ještě z vlastní zkušenosti nedoporučil STK ve slatině. fakt špatné. byl jsem tam se SAABem, připraveným na STK z mého domovského sábího servisu. tip-top nachystané. a už na emisích problém. auto tam měli snad přes hodinu, už jsem byl dost nervní a několikrát se na příjmu ptal co se jako děje. musíte počkat, posaďte se a takové ty řeči. pak si mě zavolali přímo na emise do haly. a začlo to: pane, to vám vůbec nevychází ty hodnoty, úplně špatně všechno. a já: jak jako nevychází? a oni, cituji: přisírá vám to vzduch. to mě už rozpálilo. tak jsem se ho zeptal, jak tomu mám rozumět a jestli toto je jako odborné stanovisko školeného technika a jestli to takto hodlá napsat do papírů. borec trochu znejistěl, ale pak pokračoval, že to "někde" přisává asi vzduch a že z toho lezou úplně jiné hodnoty. říkám, předevčírem to bylo na servisu, vše OK. kde to přisává ten vzduch? a on že prý to může být vlastně kdekoliv, klidně od brzd. no ty vole. aha, takže brzdama to saje vzduch?! pochopil jsem, že chlapec asi chce něco bokem a že si mě tipnul na trůbu. tam jsem mu řekl co si myslím a že mu na takové kecy seru a že ať mně teda vystaví ten papír, kde to bude černé na bílém a že si s tím zajedu jinam. najednou prý že teda v pohodě, že si mám přejet do druhé haly, že mně ten protokol od emisí sice nemůže dát, ale že to tam vepředu kolegovi nějak vysvětlí a že teda můžu jet. ty krávo! nic, tak jsem si přejel. a ten druhý debil začal podobně, dokud si nevlezl pod auto. když vylezl tak čuměl jak z jara a že prý jo, že vůbec nečekal, že tehdy 13leté auto bude v tak špičkovém stavu, že to mu sem jezdí 5leté auta které se s mojim nedají srovnat a že to jo, že ti švédi, volva a saab prý takové bývají, že je to dobré... a pak už byl klid a prošel jsem bez problémů. protože tam už to bylo neprůstřelné, prostě mechanicky tam nemohl nic najít ani kdyby chtěl. ale holt na emisích se dá "čarovat". fakt hajzlíci, strávil jsem tam navíc tehdy snad tři hodiny. pak mně kámoši brňáci říkali: vole, do slatiny NIKDY!!! to tady ví každý, měl ses zeptat. a nejpikantnější na tom ale je to, že od té doby se s autem nic nedělalo (krom výměny náplní). nic. a když jsem teda po dvou letech a po této zkušenosti přijel na STK radši do kyjova, tak na emisích naprostá pohoda. no problem. tak jsem se technika speciálně radši ptal, jestli je to OK, jak to probíhalo a jak na tom sábík je. borec hlásí: pane, máte to na 1 A, super. tak vám to tady radši tímto mým osobním příběhem sděluji – slatina NE. ale kam teda, to nevím sorry za obšírnost, ale v kostce by to nedávalo smysl
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Juri Toy
- Příspěvky: 398
- Registrován: 14 lis 2011 00:15
- tel.: 603338599
- auto: RRC V8,79, D2 98+03
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a hořká zkušenost
Zkoušel někdo http://www.stanicetechnickekontroly.cz/content/stk-brno v Brně na Jihlavské? Mám to blízko a chystám se tam.
Juri (42)
RRC/3dv. 3.5 čtyřkvalt, r.v. 79
- Disco Td5 98 aut.
https://www.facebook.com/pripyat.a.ghost.town/
RRC/3dv. 3.5 čtyřkvalt, r.v. 79
- Disco Td5 98 aut.
https://www.facebook.com/pripyat.a.ghost.town/