Jak používat batery booster?
Moderátor: Acon
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Jak používat batery booster?
Já mám tohle a byl jsem s ním naprosto spokojen
https://nabijecky-a-startovaci-boxy.heu ... v-booster/
Ale teď po 8mi letech je baterie KO, ještě jsem to neřešil, ale když jsem to kupoval, tak prodejce tvrdil, že je v tom běžná baterie, která stojí kolem 1000,-Kč.
Oproti kabelům je samozřejmě velká výhoda nezávislost, současně jsem to docela často používal jako zdroj pro zkoušení 12v věcí...
Taková připomínka z praxe, už jsem řešil i to, že auto stálo 5 let, baterie byla takovým způsobem mrtvá, že s připojenou baterií a nabitým boosterem to stejně nenastartovalo. Musel jsem tu KO baterii odpojit a pak to na booster bez problému chytlo a bylo možné popojet. To nevím, zda by bylo možné s tou bezbateriovou...
Druhá věc je to, že je to docela velké, takže dát to pod kapotu, nastartovat a popojet znamená jet s otevřenou kapotou. U těch prcků by se dala zavřít, což je zase plus pro ně.
https://nabijecky-a-startovaci-boxy.heu ... v-booster/
Ale teď po 8mi letech je baterie KO, ještě jsem to neřešil, ale když jsem to kupoval, tak prodejce tvrdil, že je v tom běžná baterie, která stojí kolem 1000,-Kč.
Oproti kabelům je samozřejmě velká výhoda nezávislost, současně jsem to docela často používal jako zdroj pro zkoušení 12v věcí...
Taková připomínka z praxe, už jsem řešil i to, že auto stálo 5 let, baterie byla takovým způsobem mrtvá, že s připojenou baterií a nabitým boosterem to stejně nenastartovalo. Musel jsem tu KO baterii odpojit a pak to na booster bez problému chytlo a bylo možné popojet. To nevím, zda by bylo možné s tou bezbateriovou...
Druhá věc je to, že je to docela velké, takže dát to pod kapotu, nastartovat a popojet znamená jet s otevřenou kapotou. U těch prcků by se dala zavřít, což je zase plus pro ně.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Jak používat batery booster?
Ona ta bezbateriová asi neni na oživování 5let stojícího auta , ale jelikož jde předem z čehokoli nabít, tak asi poslouží stejně. Někde jsem viděl video jak to taky na to jelo bez baterky. Vážně přemejšlím o týhle, aby měla dostatečnou výkonovou rezervu. http://www.ebay.com/itm/Sealey-ElectroS ... SwknJXyY4Q
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: Jak používat batery booster?
U mě by použití boosteru hodně omezovalo to, že bych s ním něco navrčel, hodil ho na jeho místo, pak udělal to samý a napotřetí, když bych byl sám někde v Kotěhůlkách, už by byl moc slabej na nastartování. Další nevýhodou je, že pokud by byl v zimě v autě, tak studená baterka v boostru už by ze sebe moc nevydala.
V zimě je fajn právě ten bezbateriovej - kondenzátorovej booster kterýmu zima nevadí ale musí ho být kde nabít nebo aspoň nějakej zbytek v baterce. Ty chytřejší se nabijou z polomrtvý baterky, zapojí se místo ní a dá se drandit.
V tomhle jsem zastánce energie ze sluníčka, druhý baterky a invertorový nabíječky(MPPT) - nikoli PWM která všechno nad nabíjecím napětím promění v teplo a k tomu pořádnej odpojovač na propojení s hlavní baterkou. A navrch kabely.
Některý ty lipolkový boostery jsou vtipně vybavený konektorama EC3 nebo EC5 se zatížitelností do 60 respektive 120A. Felinu jsme nastartovali přes LiPO 5Ah 4 článek s konektorama do 70A ale už to je zahřálo. Když vezmu že takovej normální startér na dieselu 2,5-3l má cca 2,5kW tak ten samotnej vezme přes 200A. k tomu žhavení, čerpadlo, ABS (to bere překvapivě hodně) a jste na dvounásobku krátkodobýho maxima těch konektorů.
V zimě je fajn právě ten bezbateriovej - kondenzátorovej booster kterýmu zima nevadí ale musí ho být kde nabít nebo aspoň nějakej zbytek v baterce. Ty chytřejší se nabijou z polomrtvý baterky, zapojí se místo ní a dá se drandit.
V tomhle jsem zastánce energie ze sluníčka, druhý baterky a invertorový nabíječky(MPPT) - nikoli PWM která všechno nad nabíjecím napětím promění v teplo a k tomu pořádnej odpojovač na propojení s hlavní baterkou. A navrch kabely.
Některý ty lipolkový boostery jsou vtipně vybavený konektorama EC3 nebo EC5 se zatížitelností do 60 respektive 120A. Felinu jsme nastartovali přes LiPO 5Ah 4 článek s konektorama do 70A ale už to je zahřálo. Když vezmu že takovej normální startér na dieselu 2,5-3l má cca 2,5kW tak ten samotnej vezme přes 200A. k tomu žhavení, čerpadlo, ABS (to bere překvapivě hodně) a jste na dvounásobku krátkodobýho maxima těch konektorů.
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: 28 úno 2016 19:50
- tel.: 607519728
- auto: LR 322
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Jak používat batery booster?
pro domácké použití booster je fajn,ale kdo by ho tahal v kufru sebou
Vozím 9.metrový kabely s pořádnejma svorkama.
Je pravda,že co je tahám sebou tak někoho vrknu já,ale kdybych je neměl tak to 100% potká mě .
Mimo to mě při téhle délce kabelů může stát auto zaskládané na pakingu a dosáhnu
I v pracovním nasazení u LKW
Vozím 9.metrový kabely s pořádnejma svorkama.
Je pravda,že co je tahám sebou tak někoho vrknu já,ale kdybych je neměl tak to 100% potká mě .
Mimo to mě při téhle délce kabelů může stát auto zaskládané na pakingu a dosáhnu
I v pracovním nasazení u LKW
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak používat batery booster?
na dilne pouzivam taky banner booster klasika na nekolik let a baterka tam vymenit jde ale jelikoz sem ji jeste nemenil tak nevim jaka tam je. Ale cenu si drzi porad stejnou
OC píše: ↑28 bře 2017 18:10 Míval jsem booster trochu podobný tomu prvému, a byl jsem s ním velmi spokojený.
Ale asi po třech letech v tom odešla baterie tak, že neudržela meč ani moč a hlavně AH. A nikdo ji nevymění (aspoň tedy v tom, co jsem míval, to nikdo nedělal — možná by to u některého z těch z Tvého seznamu už šlo).
Dneska tam, kde se bojím, že se vyšťavím, s sebou vozím úplně obyčejnou druhou plně nabitou baterku a kabely. Není to tak hezké, jako booster; ale je to jednodušší a flexibilnější
Re: Jak používat batery booster?
Trochu to tu opráším. Konečně jsem se dokopal k vyzkoušení kondenzátorového Batery Boosteru, kterej jsem koupil asi před rokem. Takže výsledek. Baterka 11,2V neotočila motorem, po nabití batery boosteru 1100A na této vybité baterce motor 300tdi nastartoval na první otočení. Za mě dobrý
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Jak používat batery booster?
Koupil jsem ten samý. Jel jsem solo s dvěma děcka zkratkou přes Ukrajinu do Řecka. Už se mi dvakrát povedlo vyšťavit baterku na D2 tím, že jsem nechal pootočeny klíček. Stál jsem v křoví u pláže. Věčně rozsvicene světýlko v kabině při každém otevření dveří.. Skvělá věcička. Taky doporučuji. Kupoval jsem za 5500,-
Re: Jak používat batery booster?
Ještě mi to nedalo, a zkusil jsem jestli to nastartuje i bez baterky. A nenastartuje, protože žhavení u diesela vycucne potřebnou energii pro starter. Jedině zkusit vypnou žhavení, vytáhnout pojistku? Takže startovací baterka musí mít tolik šťávy aby zapnula žhavení a pak to nastartuje.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.