Nezávislé topení

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#41 Příspěvek od OME » 09 lis 2008 21:10

DanoDEF píše:
OME píše:Dano,radši bych ho měl vpředu,přemýšlej ještě chvíli. :lol:
... v predu mas problem s miestom a este vecsi s rozvodom vzduchu, takze by som radsej uvazoval o mieste v zadu
Žádný rozvod vzduchu.Z jedný strany saje a na druhou(moji) musí foukat :!:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#42 Příspěvek od DanoDEF » 09 lis 2008 21:14

OME píše:
DanoDEF píše: ... v predu mas problem s miestom a este vecsi s rozvodom vzduchu, takze by som radsej uvazoval o mieste v zadu
Žádný rozvod vzduchu.Z jedný strany saje a na druhou(moji) musí foukat :!:
... vtakovina :idea: min musis mat vyustenie v strede
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Luboš M. » 09 lis 2008 23:22

Mám tay jeden technický dotaz. Nechal jsem si namontovat starší teplovodní topení Ebersr. a zdá se mi že ventilátor málo fouká. Myslím že nejlepší by bylo když půjde naplno. Poradí mi někdo jestli se to nechá přepojit na rychlejší polohu ventilátoru?
Mopadži: Jak brzo před jízdou topení zapínáš?
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#44 Příspěvek od karel » 10 lis 2008 06:25

Luboš M. píše:Mám tay jeden technický dotaz. Nechal jsem si namontovat starší teplovodní topení Ebersr. a zdá se mi že ventilátor málo fouká. Myslím že nejlepší by bylo když půjde naplno. Poradí mi někdo jestli se to nechá přepojit na rychlejší polohu ventilátoru?
Mopadži: Jak brzo před jízdou topení zapínáš?
Nevím jestli ti správně rozumím, ale teplovodní se napojuje na stávající rozvod topení a když je teplota dost vysoko zapíná ventilátor na takovou rychlost, kterou sis nastavil páčkou na topení, alespoň tak jsem to měl zapojený na bejvalce Discovery.Problém byl v tom, že čím vyšší rychlost ventilátoru, tím dřív je baterka kaput. :( Takže podle mě je lepší nechat běžet topení jen pro ohřátí motoru a ventilátor zapínat až po nastartování.
Naposledy upravil(a) karel dne 10 lis 2008 07:11, celkem upraveno 2 x.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#45 Příspěvek od RudaK » 10 lis 2008 06:48

karel píše:
Luboš M. píše:Mám tay jeden technický dotaz. Nechal jsem si namontovat starší teplovodní topení Ebersr. a zdá se mi že ventilátor málo fouká. Myslím že nejlepší by bylo když půjde naplno. Poradí mi někdo jestli se to nechá přepojit na rychlejší polohu ventilátoru?
Mopadži: Jak brzo před jízdou topení zapínáš?
Nevím jestli ti správně rozumím, ale teplovodní se napojuje na stávající rozvod topení a když je teplota dost vysoko zapíná ventilátor na tokovou rychlost, kterou sis nastavil páčkou na topení, alespoň tak jsem to měl zapojený na bejvalce Discovery.Problém byl v tom, že čím vyšší rychlost ventilátoru, tím dřív je baterka kaput. :(




Tak tak.Nejlepčí teplovodní je přeci = HORKOVZDUŠNÉ !!! a musíš na zimu přikoupit tričko s krátkým rukávem. :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od Luboš M. » 10 lis 2008 08:55

karel píše:
Luboš M. píše:Mám tay jeden technický dotaz. Nechal jsem si namontovat starší teplovodní topení Ebersr. a zdá se mi že ventilátor málo fouká. Myslím že nejlepší by bylo když půjde naplno. Poradí mi někdo jestli se to nechá přepojit na rychlejší polohu ventilátoru?
Mopadži: Jak brzo před jízdou topení zapínáš?
Nevím jestli ti správně rozumím, ale teplovodní se napojuje na stávající rozvod topení a když je teplota dost vysoko zapíná ventilátor na takovou rychlost, kterou sis nastavil páčkou na topení, alespoň tak jsem to měl zapojený na bejvalce Discovery.Problém byl v tom, že čím vyšší rychlost ventilátoru, tím dřív je baterka kaput. :( Takže podle mě je lepší nechat běžet topení jen pro ohřátí motoru a ventilátor zapínat až po nastartování.
Jj, přesně tohle myslím ale ono to fouká jen na srašně málo a páčkou můžu hejbat jak chci běží to stále stejně, tedy dost málo. Ještě mi napadlo jestli nemám špatný ten regulátor v kabině, protože funguje na poslední dvě rychlé polohy.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#47 Příspěvek od OME » 10 lis 2008 09:11

Ebersp.Hydronik funguje jak bylo výše popsáno.Ventilátor se jenom spíná a to na takovou rychlost na jakou bylo předem nastavené normální topení.Vybití baterky nehrozí,protože doba chodu bez spuštěného motoru je omezana na 1 h(pokud to nezměníš).

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Luboš M. » 10 lis 2008 09:21

OME píše:Ebersp.Hydronik funguje jak bylo výše popsáno.Ventilátor se jenom spíná a to na takovou rychlost na jakou bylo předem nastavené normální topení.Vybití baterky nehrozí,protože doba chodu bez spuštěného motoru je omezana na 1 h(pokud to nezměníš).
Díky za radu, budu testovat až přituhne :wink:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#49 Příspěvek od Sláma Karel » 10 lis 2008 10:08

Ale v Defenderu totopení topí jenom na dvě polohy. Víc jich nemá. :D K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od Luboš M. » 10 lis 2008 11:09

Sláma Karel píše:Ale v Defenderu totopení topí jenom na dvě polohy. Víc jich nemá. :D K
Mu he he :lol: :lol: :lol: Tak to mám ou-kej :mrgreen:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#51 Příspěvek od OME » 10 lis 2008 11:20

Sláma Karel píše:Ale v Defenderu totopení topí jenom na dvě polohy. Víc jich nemá. :D K
Karle má to 3 polohy(zapoměls na 0). :DA topí na všechny skoro stejně. :(

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od low » 10 lis 2008 11:23

OME chtel jsi rict a netopi vesmes na zadnou :-)))

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#53 Příspěvek od OME » 10 lis 2008 11:24

Tak,tak. :(

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#54 Příspěvek od Sláma Karel » 10 lis 2008 12:07

Tak pokud počítáte nulu za polohu, tak jich má ještě víc. Protože nahoře je přeci ještě zavřená klapka nasávání vzduchu. Takže vlastně 4. :wink: K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#55 Příspěvek od OME » 10 lis 2008 12:43

Pravda.A pak že má Def.blbý topení. :D

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od MOPADŽI » 11 lis 2008 09:05

Luboš M. píše:Mám tay jeden technický dotaz. Nechal jsem si namontovat starší teplovodní topení Ebersr. a zdá se mi že ventilátor málo fouká. Myslím že nejlepší by bylo když půjde naplno. Poradí mi někdo jestli se to nechá přepojit na rychlejší polohu ventilátoru?
Mopadži: Jak brzo před jízdou topení zapínáš?
V podzimním a jarním počasí = teplovodní mám na dálku a nastavené na 30min. Vstanu, cvaknu :wink: Pokažždé odjíždím jinak, zapínám tedy individuelně. V zimě, v mrazech, nastavuji interval 60min. Příjdu do auta, u kterého jsou zozmrazená okna a jaktakž teplo....proto jsem pořídil i ten horkovzduch :roll: . Mám ho ale moc krátce, takže zatím = nastoupím, cvaknu a do cca 3min. to funí horko jako :lol:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Dusan
Příspěvky: 1047
Registrován: 03 srp 2008 23:19
auto: LR Defender 110 TD5

#57 Příspěvek od Dusan » 19 lis 2008 19:00

Zdravim, po tom co jsem pres vikend v defu trochu klepal zimu vic nez bylo zdravo, tak se tak nejak blizi nakup teplovzduchu. Trochu i z financnich duvodu se mi libi Ateso, konkretne tady ten link - i ta cena mi prijde ok

http://www.eshop-rychle.cz/autosip/esho ... I-2N1-12-V

Tad by me zajimalo, co si o tom mysli starsi a zkusenejsi. :-) Diky za kazdy nazor.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#58 Příspěvek od DanoDEF » 19 lis 2008 19:06

Dusan píše:Zdravim, po tom co jsem pres vikend v defu trochu klepal zimu vic nez bylo zdravo, tak se tak nejak blizi nakup teplovzduchu. Trochu i z financnich duvodu se mi libi Ateso, konkretne tady ten link - i ta cena mi prijde ok

http://www.eshop-rychle.cz/autosip/esho ... I-2N1-12-V

Tad by me zajimalo, co si o tom mysli starsi a zkusenejsi. :-) Diky za kazdy nazor.
najlepsie ti poradi low. on ma take kurenie.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#59 Příspěvek od RudaK » 19 lis 2008 19:24

Já ho mám taky a topí jak čert.Pokud nepreferuješ start s regulací teploty na dálku ( což třeba Webasto umí na 1km ),tak je to dobrý.Startovat to de taky na dálku,ale SMSkou s GPS modulem. :wink: Jó a do D1 bude taky Breze III ( Ateso )
Jinak mě dnes vezl "Brudr" s jeho 90tkou,a topilo mu to za jízdy jak čert taky a orig topení,tak nevím,že někdo říká,že mu Defík netopí. :!: :roll:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od low » 19 lis 2008 19:39

bacha v tom eshopu je cena bez ovladani, za tu cenu podle myho musi byt i s ovladanim

Odpovědět