TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#41 Příspěvek od matooo » 16 úno 2012 13:21

Ked ju milujes nie je co riesit :heart

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#42 Příspěvek od Acon » 16 úno 2012 13:44

Jenda píše:....pac stejne je to pak jen o tom clanku mezi pedalama a volantem. Karel :dance jezdi bez vetsiho tunningu motoru,ma 300kilo v automatu. ...
O tom sa nedá pochybovať, ale ak s tým cestuješ na dlhšie trasy, prípadne ťaháš príves, tak ten výkon jednoducho nie je úplne na zahodenie. Mne napr, teraz keď mám 32" kolsá, vyhovuje ako je to sprevodované na cesty. Po dialnici sa dá ísť 120-130 pri znesiteľných otáčkach. Akurát stačí keď niekto spomenie menšie stúpanie, rýchlosť ide dolu. Ak si veziem tonu štrku na chalupu tak ani nehovorím. NA tak ťažké auto je skrátka tých 137 koníkov, resp 300Nm málo. Koníky by mi ani nechýbali aj keď to súvisí, no malo by to mať aspoň 400Nm
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2725
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#43 Příspěvek od masar » 16 úno 2012 13:49

Td5 je papírově asi jeden z nejsilnějších naftových motorů mezi offroady, co pak musejí říkat třeba Patrolisti s 2.8 s 92kW a 252Nm? Nerýpu, ptám se :nech
Land Rover Discovery 2 Td5

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#44 Příspěvek od MadTom » 16 úno 2012 13:58

Jenom doplním moje zkušenosti s načipováním TD5ky. Že to jede lépe je jasné, že se to dá honit i na dálnici velmi rychle taky, ale to nebylo cílem. Stejné kvůli případnému výru v nádrži jedu po dálnici max 110. Na druhou stranu na 5ku jedu od 50ti nahoru a ono to jede - výhodné při průjedu dědinama, ale i a tím se dalo žít.
Kde mi "chyběl" výkon bylo při předjíždění a nebo nečekaných manévrech, prostě to auto je těžké. Tady se čip projevil výborně, a je to krátkodobé, takže nehrozí nějaké poškození motoru. A druhé pozitivum je v zátahu v maých otáčkách - krásně to bylo poznat ve výjezdech v Mohelnici - prostě šly otáčky pomalu dolů, se standarním nastavením jsem to přišlápl a nic se nedělo, teď to buďto zrychlí, nebo přestane zpomalovat a ten kopec se v pohodě vyjede. A to je taky krátkodobé a velmi pozitivní. A když jedu s vozíkem, tak to nepoznám, protože je malej a lehkej. Nebo když je velikej, tak jedu po městě a tam je to v pohodě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#45 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 14:00

Tak ja tohle auto mam ciste pro zabavu, takze dalsi a dalsi upravy k te zabave patri :Pohoda: bavi me posunovat uz tak uzasny moznosti tohohle auta..

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#46 Příspěvek od Acon » 16 úno 2012 20:11

masar píše:Td5 je papírově asi jeden z nejsilnějších naftových motorů mezi offroady, co pak musejí říkat třeba Patrolisti s 2.8 s 92kW a 252Nm? Nerýpu, ptám se :nech
to je bez pochýb. Keď som kupoval 1. Disco, poškuloval som po Pajere, alebo Patrole a tie ich 2,5ky sú doslova lemry. To TD5ka je raketa, ale má nevyužitý potenciál, tak prečo tomu nedať šancu. A ako povedal Tom, nie je to o naháňaní po dialnici, ale o komforte v bežnom režime.
injaaa píše:Tak ja tohle auto mam ciste pro zabavu, takze dalsi a dalsi upravy k te zabave patri :Pohoda: bavi me posunovat uz tak uzasny moznosti tohohle auta..

:yes :wink:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#47 Příspěvek od SJ410 » 16 úno 2012 20:58

injaaa píše:Tak ja tohle auto mam ciste pro zabavu, takze dalsi a dalsi upravy k te zabave patri :Pohoda: bavi me posunovat uz tak uzasny moznosti tohohle auta..

To sme na tom tak nějak stejně 8)
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#48 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 21:13

Super je ze je tooolik moznosti co s tim delat po vsech strankach a jak se pak deficek v terenu odmeni uuuzasnymi zazitky, proste ho miluju :inlove

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#49 Příspěvek od Johny R » 16 úno 2012 21:21

Hele, a kolik kobylek si asi tak myslíte že za ty peníze z toho motoru dostanete :?: Tohle je stejně začarovaný kruh. Větší výkon má i větší přenosové síly, větší namáhání. Pak je třeba všechno "heavy duty", roste váha a poměr kW/kg je pořád stejný. A já pak koukám jak si to SIII v sériovém stavu vesele šine tamtudy, kde nazbrojené "moderní" potvory :lol: . Nicméně ten nárust by mně fakt zajímal, páč to tu ještě nepadlo. A vůbec jedete s tím pak na brzdu :?:

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#50 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 21:55

To bych musel na brzdu pred tim a to jsem nestihl :shake takze ted uz by bylo asi trochu pozde.. Ale subjektivni (co nejobjektivnejsi) pocit je pozitivni - co to delalo do kopcu pred tim a ted, jak se to chovalo v terenu.. Je to lepsi :cool

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 637
Registrován: 12 lis 2010 07:13
tel.: 602130723
Bydliště: Plzeň-sever

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#51 Příspěvek od SJ410 » 16 úno 2012 21:57

A vod koho máš chip?
Už radši na nic...

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#52 Příspěvek od MadTom » 16 úno 2012 22:03

u TD5ky není problém přidat 25koní. Bez zásadních úprav a vlivu na spotřebu. Pokud to má být víc, taky to jde, už to začíná být složitější.
PS. a že je to poznat i v běžném ježdění jsem si ověřil před chvílí, během oprav auta jsem do něho vrátil standardní jednotku a ten poci z rozjezdů na křižovatkách je hroznej. Musí se to hodně točit, aby to něco dělalo. A to mám manuál, u standarního automatu je to ještě horší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#53 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 22:06

Od chlapika co mi cipuje vsechno co jsem mel a mam, http://www.bitpowers.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#54 Příspěvek od Jenda » 16 úno 2012 22:13

...jestli jsem se koukal spravne,tak ta cena je ulet :shock:
To uz je snad lepsi to nechat udelat pres nekoho mistniho u specialistu v UK :idea: http://www.toomich.cz/obchod/land-rover ... o-2006%29/" onclick="window.open(this.href);return false;
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#55 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 22:19

Nevim ani co ma v ceniku, platim mu v zasade v prumeru 10 za auto..

Ale hlavne sem byl zatim vzdycky spokojenej, pristup ok, kdyz me pozvali s audi na svolavacku a prehrali mi jednotku tak mi to udelal znovu zadarmo, me to vyhovuje

georguss
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2009 23:33

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#56 Příspěvek od georguss » 16 bře 2013 22:33

Ahoj, tak má někdo zkušenost s tímto turbem, já mám na TD5, zaslepený ERG, katatalyzátor pryč a chip, myslím že tam 180 HP bude, ale chtělo by to víc....

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#57 Příspěvek od injaaa » 16 bře 2013 22:58

georguss píše:Ahoj, tak má někdo zkušenost s tímto turbem, já mám na TD5, zaslepený ERG, katatalyzátor pryč a chip, myslím že tam 180 HP bude, ale chtělo by to víc....
Variabilni turbo je moc fajn, chip samotnej neni spatnej ale v kombinaci s tim turbem je to vyrazne lepsi. Jde to odspodu vyborne..

Jestli jsi nekde pobliz tak si to muzes zkusit.

P.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#58 Příspěvek od erik » 17 bře 2013 04:05

...snad to tu už zapadlo - ta diskuse o potřebě většího výkonu.
No já jsem ocenil větší výkon / 180 a 171 k/ pouze v písku. A když mně vyhořela UCU se 180k od Mejznara, tak jsem chvíli jezdil se 122 k a autu a ani mně to nechybělo.
Ten, kdo nechce závodit v poušti by se měl spíš zaměřit na podvozku...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#59 Příspěvek od MadTom » 17 bře 2013 07:48

Jenom doplním - aby se u TD5ky využilo variabilní turbo, je potřeba jinej software v řídící jednotce, než pro normální turbo. Já o tom uvažuju, ale jedině v případě, že to standardní umře.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#60 Příspěvek od mr-tomas » 17 bře 2013 09:00

Je tu vůbec někdo kdo má variabilní turbo na 300Tdi?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Odpovědět