TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#21 Příspěvek od Acon » 16 úno 2012 09:52

Myslím, že ak ide o výkon, tak tu vidieť, že TD5 sa dá rozhýbať. Jediné, dosť podstatné negatívum je, že TD5 ani 300 nebude mať ten opojný zvuk :wink:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#22 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 10:20

Není to samozřejmě ono, ale teď už moje TD5 nemá tak úplně marný zvuk :chuckle

http://www.youtube.com/watch?v=1X3v2IxASlw" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#23 Příspěvek od Miky_CZ » 16 úno 2012 10:34

injaaa píše:Není to samozřejmě ono, ale teď už moje TD5 nemá tak úplně marný zvuk :chuckle

http://www.youtube.com/watch?v=1X3v2IxASlw" onclick="window.open(this.href);return false;
moje tristovka ma dle karla "zly zvuk", ono kdyz mas trubku od motoru az dozadu a tak to je peklo :D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#24 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 10:40

Ja tam mam jeste furt ten zadni tlumic a zatim to takhle v interieru pri jizde nevadi

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#25 Příspěvek od Jenda » 16 úno 2012 12:23

...vyndavani vyfuku nic neprida,jen je uvnitr vetsi bordel. U Td5ky je dobry vyndat katalizator.Nic jineho nema smysl :wink:
Kdyz uz tady resite turba a jejich tunnig,tak je to jak psal Honza T.,bez remapu nema smysl ani vaiabilni turbo. Kdyz neni co spalovat,tak nema co roztacet turbo. Zacal bych reemapem (pripadne u 300kila cerpadlo+vstriky+filtr).
Na to mrneni nekde v kaluzi blata je to azaz :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#26 Příspěvek od DanoDEF » 16 úno 2012 12:28

Jenda píše:Kdyz neni co spalovat,tak nema co roztacet turbo.
... :yes alebo kone chcu nažrať
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#27 Příspěvek od Miky_CZ » 16 úno 2012 12:30

Jenda píše:...vyndavani vyfuku nic neprida,jen je uvnitr vetsi bordel. U Td5ky je dobry vyndat katalizator.Nic jineho nema smysl :wink:
Kdyz uz tady resite turba a jejich tunnig,tak je to jak psal Honza T.,bez remapu nema smysl ani vaiabilni turbo. Kdyz neni co spalovat,tak nema co roztacet turbo. Zacal bych reemapem (pripadne u 300kila cerpadlo+vstriky+filtr).
Na to mrneni nekde v kaluzi blata je to azaz :wink:
H.
budu nechavat kontrolovat vstriky, ma smysl tam nechat nastavit treba o 10% vetsi tlak? jak se to projevi?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#28 Příspěvek od Jenda » 16 úno 2012 12:35

...hele tohle je otazka i cerpadla.Ja uz si ty veci pamatuju jen matne(vyucenej automechanik) ale delal bych oboji a jestli ti nekdo kdo dela naftaky tohle schvali ,tak to udelej ale ja bych sazel na origo nastaveni a pohrat si s cerpadlem + ten filtr.
Hodne vzduchu a nafty :mrgreen:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#29 Příspěvek od Miky_CZ » 16 úno 2012 12:38

Jenda píše:...hele tohle je otazka i cerpadla.Ja uz si ty veci pamatuju jen matne(vyucenej automechanik) ale delal bych oboji a jestli ti nekdo kdo dela naftaky tohle schvali ,tak to udelej ale ja bych sazel na origo nastaveni a pohrat si s cerpadlem + ten filtr.
Hodne vzduchu a nafty :mrgreen:
H.
mam kn filtr, vrtuli na elektro, komplet vykuchany vyfuk, vycisteny intercooler, sani, silikonove hadice od turba, ted pujdu na kontrolu vstriku pripadne repas ale hlavne to auto jezdi za 9 litru a uz tak mam problem to uzivit takze spotreba 12l a pod by pro me byla likvidacni :cry:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#30 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 12:40

Ja uz to cerpadlo nakrmeny mam :cool ja na tom chci udelat vsechno co jde a dava smysl, jen bych i to samotny turbo nezatracoval i kdyz ten efekt nebude idealni.. Ale ber to jako nazor laika :cool

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#31 Příspěvek od Jenda » 16 úno 2012 12:42

...no ale pak nerozumim tomu co od toho chces ??? Na jezdeni na spotrebu to mas paradni :yes
Ja myslel ze resis vykon ? Jestli ti to jede a se spotrebou ses spokojenej,tak udelej vstriky a nic neres :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#32 Příspěvek od Jenda » 16 úno 2012 12:45

....co takhle schrastit 2,8 TGV (300kilo) :idea:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#33 Příspěvek od Miky_CZ » 16 úno 2012 12:56

asi jo, udelam vstriky a budu se snazit to trochu odlehcit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#34 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 12:57

Jenda píše:....co takhle schrastit 2,8 TGV (300kilo) :idea:
H.
Nejak prestali delat ty kity...

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#35 Příspěvek od Jenda » 16 úno 2012 13:01

...co tohle ? http://www.ebay.co.uk/itm/International ... 27bc199e35" onclick="window.open(this.href);return false;

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#36 Příspěvek od matooo » 16 úno 2012 13:05

Mwm uz HD 2.8 tgv nedela ani diely to je dovod preco ho nemam :wink:

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#37 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 13:07

Trosku drahy a jestli dobre ctu tak bez turba.. Delaly se kity na prestavbu 300tdi ale ty uz nejak nejsou..

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#38 Příspěvek od matooo » 16 úno 2012 13:13

Motor este predava md engineering v uk bez dane kolem 4400 liber komplet plus par liber drzaky. Delaji taky kit na 2;8 poslou ti pisty kliku loziska kruzky. To stoji kolem 1500 librr alek tomu zase jr dobre dat mraky blbin za ranec to je moznna lepsi rovno ten motor.ja neco vymyslim jeste ale nevim co presne :mrgreen:

Uživatelský avatar
injaaa
Příspěvky: 972
Registrován: 29 čer 2011 10:06
tel.: 724334303
auto: Def 90, D3
Bydliště: Beroun

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#39 Příspěvek od injaaa » 16 úno 2012 13:16

Hlavne to vymysli dobre :cool ja ted postrasil sveho upravce defika napadem 2,8 do TD5 a nastesti jsem s tim byl vyhnan :D

No nic dodelam z TD5 co pujde :clap

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300

#40 Příspěvek od Jenda » 16 úno 2012 13:17

...no nakonec nejrozumnejsi cestou se vydal Miky,pac stejne je to pak jen o tom clanku mezi pedalama a volantem. Karel :dance jezdi bez vetsiho tunningu motoru,ma 300kilo v automatu. O vykonu to asi v zaveru neni,rekl bych ze to je jen dobrej pocit a nic vic. Ja to taky porad resil ale uz me to pustilo,ono pak vsechno odchazi a to neni moc na dlouhe trate :wink:
Je to jen otazka pomeru penize/chci to :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Odpovědět