automaticke uzaverky diferencialu

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2571
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#61 Příspěvek od patrik » 03 čer 2011 00:08

RudaK píše:
Rosi píše: 100% Locker je sviňa na kluzkým povrchu a zamyká i když je to nežádoucí? Navíc asi není uplně ideální i na asfaltu obezně? .
1) No tak 100% Locker je zaplý stále a rozepíná na tvrdém povrchu.
2) Někdo říká,že na asfaltu ( tvrdém povrchu ) cvaká 8 z 10 .Asi mám ten 9 nebo 10 - necvaká .
3) Největší nevýhoda je,že nepoznáš prasklou jednu poloosu - prostě to stále jede než praskne i druhá.
To znamená ,že v terénu je to výhoda tam,kde je potřeba a obráceně,kde je lepší bez uzávěrky,tak to je nevýhoda - přeci jen je stále zaplý ( na tvrdém povrchu nemá žádný problém )
Tohle řešení si musí rozhodnout každý soudruh sám ..... :Sorry: 100% je to,že Locker nikdy nefučí a nepotřebuje ani kompresor a ani obsluhu,ale ......všechno má své pro i proti a proto jsou odpůrci i zastánci :star :ty jeden...: tak jak u všeho ostatního
la mam ARB a už som odstranil je neduhy - sam spokojny :Pohoda:
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#62 Příspěvek od Miloš II » 03 čer 2011 07:29

1) No tak 100% Locker je zaplý stále a rozepíná na tvrdém povrchu.
2) Někdo říká,že na asfaltu ( tvrdém povrchu ) cvaká 8 z 10 .Asi mám ten 9 nebo 10 - necvaká .
3) Největší nevýhoda je,že nepoznáš prasklou jednu poloosu - prostě to stále jede než praskne i druhá.



No to je Rudo všechno hezký, ale měl bys taky napsat, že ačkoliv" nikam nejezdíš" tak máš ten nesmrtelnej TT zakousnutej a serou ne něj mouchy...... :ty jeden...: :ty jeden...: MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#63 Příspěvek od RudaK » 03 čer 2011 18:54

Miloš II píše: No to je Rudo všechno hezký, ale měl bys taky napsat, že ačkoliv" nikam nejezdíš" tak máš ten nesmrtelnej TT zakousnutej a serou ne něj mouchy...... :ty jeden...: :ty jeden...: MIloš II
No nevím jestl na něj serou mouchy,TT mám stále funkční na přední nápravě,akorát v Lockeru v zadní nápravě bylo trochu vody v difecu ( nemělo to nic s TT společného ) Pravda je ta,že není z Austrálie nebo z Anglie namontovanéj :chuckle ,tak možná špatný olej,že neumí tu vodu vytlačit ven. Nikde sem nebyl,akorát v metru vody ..... :D
p.s. Znovu odkazuju na Ivana Jezberu,který je má namontované a jezdí ......bez problémů a bez kompresoru a taky Sloon :mrk co teda vím,ale s TC.
To bych se zase mohl já zeptat,proč si měl s těma difecama furt problémy než se na ně podíval Pešlík .... :rofl Asi to montoval nějaký specialista.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#64 Příspěvek od Jenda » 04 čer 2011 09:13

...Rudo neverim ze si jel v metru,to bych musel vedet zes byl v praglu :mrgreen:

No a co tohle,KAM je taky mozna volba-http://www.kamdiffs.com/four_by_four.ph ... ink=LSD738
Ma s tim nekdo zkusenost?
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#65 Příspěvek od Neklan » 05 čer 2011 21:05

Locker v Serii v pohodě, auto je hlučné jako každá Serie, takže o nějakém cvakání nemůže být ani řeč, akorát občas v hodně prudké zatáčce na asfaltu povolí trochu později než by měl a s autem to trochu škubne, ale o tom se už tady psalo a děje se to zřídkakdy. Takže spokojenost. Nedokážu si představit, že bych do Serie tahal nějaký rozvod stlačeného vzduchu nebo kabely v případě KAM-diffu.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#66 Příspěvek od Jenda » 06 čer 2011 07:50

....ja se zminoval vseobecne o KAMu automatu.Predpokladam ze uzaverky do serii uplne beznou zalezitosti nejsou.
Takze to bylo mysleno na ,,ostatni" pouivane odrudy L.R. :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#67 Příspěvek od Gobey » 10 črc 2011 19:56

sice trochu mimo téma, ale tady je pěkně vysvětleno jak se chová auto bez špéry / elektronický protiskluz / špéry:

http://www.youtube.com/watch?v=C2wkW05P ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=YNFacsKn ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
mrazík
Příspěvky: 59
Registrován: 10 bře 2010 19:51
tel.: 723965893
auto: D 110 Td5

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#68 Příspěvek od mrazík » 14 srp 2011 19:59

No,musím se taky podělit o zkušenosti se samosvorem. Nechal jsem si před letošním Rumunskem na svýho defíka namontovat do přední nápravy ASATB od Ascrofta (levnější kopie TT od Detroita), a musím říct že fungoval naprosto super. Sice jsem vůbec nevěděl jestli spínal nebo nebo ne, protože se to nedalo poznat, ale pořád jsem jel, tak asi jo. A když jsem se někde začal zahrabávat, tak se mi prej přední kola točily obě najednou. Otázka bude spíš s životností, protože jsem po 3 tis. km. vypustil z diferáku ,,stříbro". Po týdnu další výměna, a zas to samý. Zatím žádné pazvuky z toho slyšet nejsou, ani se to nehřeje. Tak uvidím jestli se to ,,zabíhá", nebo se to ,,sere". Určitě dám vědět.
Drobné nedostatky na LR jsou znakem ruční práce

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#69 Příspěvek od Miky_CZ » 31 říj 2011 08:13

tak jsem v sobotu poprve otestoval zadni samosvor axle lock od matuleeho ze vsetina a jsem nadseny, cela jizda byla takova pohodovejsi, stacila redukovana dvojka a projel sem prakticky vsechno

az na kolej na zacatku lesa, kde minule sem zapadl hned na zacatku, tetokrat sem ji skoro dal ale malo sem se rozjel a s nohou v orteze sem ani nedokazal auto rozhoupat na jednicku a zpatecku ale nastesti me will a alca vytahli:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Bebop
Příspěvky: 707
Registrován: 29 lis 2010 13:54
tel.: 737 400 234
Bydliště: Praha

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#70 Příspěvek od Bebop » 31 říj 2011 08:25

Miky na kolik tě ten samosvor vyšel?? Taky jsme na něj koukal..
Tomáš

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#71 Příspěvek od Miky_CZ » 31 říj 2011 08:27

cca 12, kdyz budete aspon dva tak 11
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Bebop
Příspěvky: 707
Registrován: 29 lis 2010 13:54
tel.: 737 400 234
Bydliště: Praha

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#72 Příspěvek od Bebop » 31 říj 2011 08:46

Tak to je dobrý.. :yes
Tomáš

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#73 Příspěvek od Miky_CZ » 31 říj 2011 08:48

no a ted jeste nasetrit na true track dopredu a budu spokojeny:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
kocisek
Příspěvky: 69
Registrován: 05 bře 2010 18:21
tel.: 00421905728541
auto: defender110

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#74 Příspěvek od kocisek » 02 lis 2011 10:36

ja ju mam už rok celkom spokojenost ale pri pomalej jazde v ostrej zakrute to dava rany jak blazen alebo pri preradeni pri nižšich rychlostiach ož mi to matule aj opravoval ale stale to neni ono miki robi to aj tebe taky ramus?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#75 Příspěvek od Miky_CZ » 02 lis 2011 10:41

kocisek píše:ja ju mam už rok celkom spokojenost ale pri pomalej jazde v ostrej zakrute to dava rany jak blazen alebo pri preradeni pri nižšich rychlostiach ož mi to matule aj opravoval ale stale to neni ono miki robi to aj tebe taky ramus?
pri plnem rejdu je treba jet na jednicku a to bud at motor tahne anebo brzdi, kdyz jedu v plnem rejdu na spojku nebo neutral tak to dela bordel, taktez pri ostre zatacce (temer plny rejd) kdyz preradim tak to dela taky takove skarede zvuky

uz se pomalu ucim parkovat na kvalt a radit az za zatackou
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#76 Příspěvek od Miky_CZ » 02 lis 2011 10:42

Miky_CZ píše:
kocisek píše:ja ju mam už rok celkom spokojenost ale pri pomalej jazde v ostrej zakrute to dava rany jak blazen alebo pri preradeni pri nižšich rychlostiach ož mi to matule aj opravoval ale stale to neni ono miki robi to aj tebe taky ramus?
pri plnem rejdu je treba jet na jednicku a to bud at motor tahne anebo brzdi, kdyz jedu v plnem rejdu na spojku nebo neutral tak to dela bordel, taktez pri ostre zatacce (temer plny rejd) kdyz preradim tak to dela taky takove skarede zvuky

uz se pomalu ucim parkovat na kvalt a radit az za zatackou
edit: za zatackou je blby popis, v zatackach o ni nevim akorat kdyz vyjizdim z vedlejsi na hlavnia rozjizdim se tak je treba radit az jsem narovnany
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
kocisek
Příspěvky: 69
Registrován: 05 bře 2010 18:21
tel.: 00421905728541
auto: defender110

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#77 Příspěvek od kocisek » 03 lis 2011 18:22

presne ako piše miki v normalnych zakrutach pri jazde po ceste je to ok ale napriklad ked sa rozchadzam z križovatky tak musim radit až ked sa zrovnam inač je to hruza alebo ked vchadzam do dvora a chcel by sa zatočit na neutrale tak to je des ale asi to robi každa uzaverka od matošku takže klidek a pevne nervy snad sa niečo nerozbije :nech :nerd

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#78 Příspěvek od Acon » 03 lis 2011 18:48

Ja som sa krátko odviezol na tej Ivanovej DII TT na oboch nápravách a pokial ide o jazdu, tak človek vôbec nevie, že to tam je. Ani pri otáčaní na mieste, skrátka vôbec.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#79 Příspěvek od Hubert » 04 lis 2011 05:56

Ale TT nelze srovnávat s DL. Je to něco úplně jiného.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

#80 Příspěvek od Land Jirka » 04 lis 2011 06:17

Miky_CZ píše:
kocisek píše:ja ju mam už rok celkom spokojenost ale pri pomalej jazde v ostrej zakrute to dava rany jak blazen alebo pri preradeni pri nižšich rychlostiach ož mi to matule aj opravoval ale stale to neni ono miki robi to aj tebe taky ramus?
pri plnem rejdu je treba jet na jednicku a to bud at motor tahne anebo brzdi, kdyz jedu v plnem rejdu na spojku nebo neutral tak to dela bordel, taktez pri ostre zatacce (temer plny rejd) kdyz preradim tak to dela taky takove skarede zvuky

uz se pomalu ucim parkovat na kvalt a radit az za zatackou
Mám uzávěrku od Matuleho za Vsetína už několik let na D1 taky a dělá to samé.
Když jedu pomaličku na silnici do prudké zatáčky a auto ani netáhne a ni netlačí, tak uzávěrka neví, jestli se má rozepnout, nebo ne.
Nakonec zarachotí udělá nepříjemnou ránu a rozepne se.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Odpovědět