Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3277
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#841 Příspěvek od Kokesek » 16 kvě 2020 09:57

Patrik: To je uplne jasne co na tom nechapes?
Delat se krom rozvodu, gen 1 cerpadla, nebo zmeny oleje, neda delat nic. A hlavne kdo tady bude cpat penize do neceho co vlastne funguje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3206
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#842 Příspěvek od Land Jirka » 20 kvě 2020 12:28

Za poslední týden v okolí dva kusy KO
1x DIII nájezd 380tkm prasklá klika
1x D4 třílitr prasklá klika
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3277
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#843 Příspěvek od Kokesek » 19 čer 2020 20:33

Dalsi krasnej kousek D4 2014, servisovana u nas. Po zmene majitele zaklepala na klice.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 817
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#844 Příspěvek od discovery1liptov » 20 čer 2020 21:11

Vždy mám taku ideu že si to kúpim a potom zas otvorím tuto temu:)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3277
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#845 Příspěvek od Kokesek » 20 čer 2020 21:13

Vsak si to kup, ale s padnutym motorem a nebo prokazatelne nove namontovanym. Ale ne repas nebo jako oprava- tedy skladani z toho co dilna. Musi byt novy


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 817
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#846 Příspěvek od discovery1liptov » 20 čer 2020 21:15

Presne tak bud s novym alebo klaknute:) a zverim ti to :)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3277
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#847 Příspěvek od Kokesek » 20 čer 2020 21:16

Nemam s tim problem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

lubooos
Příspěvky: 2
Registrován: 20 srp 2013 22:55

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#848 Příspěvek od lubooos » 22 čer 2020 10:24

Ja uz nejakou notnou dobu taky koukam po Disco 3, ale presne pokazdy se utvrdim vtom, ze chci koupit auto co bude jezdit, ne to hned resit. A co si budem, s novejma motorama se jich moc neprodava.
Takze jeste je mozny teda TDV8, na to sem tu toho moc nevyhrabal, krome teda EGR. Jako asi si dokazu predstavit zivit 13l spotrebu, jen sem uz slysel od znameho, ze omoc to lepsi neni oproti TDV6, taky umi klika delat divy.
A co vic tak Sport se me prosle libi. Je asi trochu mensi uvnitr na zadnich sedadlech, snad ten kufr neni zas otolik a s rodinou se vejdem a treba prespime.
Je vetsi doporuceni na TDV8? A dost u me vyhrava ze asi trochu pojede 200kw oproti 140KW-

Uživatelský avatar
matozv
Příspěvky: 220
Registrován: 01 zář 2017 14:06
auto: RR sport, D2, D3, D4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#849 Příspěvek od matozv » 22 čer 2020 10:47

lubooos píše:Ja uz nejakou notnou dobu taky koukam po Disco 3, ale presne pokazdy se utvrdim vtom, ze chci koupit auto co bude jezdit, ne to hned resit. A co si budem, s novejma motorama se jich moc neprodava.
Takze jeste je mozny teda TDV8, na to sem tu toho moc nevyhrabal, krome teda EGR. Jako asi si dokazu predstavit zivit 13l spotrebu, jen sem uz slysel od znameho, ze omoc to lepsi neni oproti TDV6, taky umi klika delat divy.
A co vic tak Sport se me prosle libi. Je asi trochu mensi uvnitr na zadnich sedadlech, snad ten kufr neni zas otolik a s rodinou se vejdem a treba prespime.
Je vetsi doporuceni na TDV8? A dost u me vyhrava ze asi trochu pojede 200kw oproti 140KW-
Cav moj nazor je ze tdv8 je "komplikovanjesi" ma turba dve nie jedno napr.... Je taky viac napratane vsetko vvtom aute ale tak celkovo je spolahlivejsi. Hlavne netrpi nejakou fatalnou poruchou. A ohladom spotreby... 3,6 ma asi o 1liter naviac :-) a citelne to ide lepsie podstatne lahsie sa tomu motoru dycha.

Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3277
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#850 Příspěvek od Kokesek » 22 čer 2020 11:17

3,6 po meste 13-14litru. Dalkova 11-12. Je slozitejsi na rozvodu. Mas nakladnejsi servis vstrikovani. Je mene dostupnych dilu. Na 2,7 a 3,0 je vsude vsechno. Cena motoru je stejna. Prace je slozitejsi. Lepsi varianta je novej 4,4tdv8 ten jezdi za 12l a vykon je teprve zajimavej.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

lubooos
Příspěvky: 2
Registrován: 20 srp 2013 22:55

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#851 Příspěvek od lubooos » 22 čer 2020 11:43

Je teda jasno. Budu se casem koukat po Discovery a risknu to stou 2.7. Panove dekuji a dal se tu budu ochomejtat.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2448
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#852 Příspěvek od Lukasino » 22 čer 2020 12:09

Je to věc pohledu, já se rozhodovat mezi TDV6 a TDV8, tak jasně vítězí TDV8 i v případě 3,6ky. Auto s tím motorem jede úplně jinak než TDV6, riziko fatálních závad je podstatně menší a spotřeba je ve výsledku stejná, možná o litr větší, nedivil bych se ale kdyby to pod zátěží (těžký vlek) bralo naopak méně...

Jo, je tam méně místa, ale stejně kvůli větším věcem musí motor ven (L322) nebo kastle nahoru (Dx, RRS), takže je to vcelku jedno, rozdíl pár hodin na faktuře ani nepoznáš :mrgreen:
Díly na Range Rover L322 na prodej

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3277
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#853 Příspěvek od Kokesek » 22 čer 2020 12:29

Jak my tady na ukrajine rikame....vicemene mas pravdu Lukasino


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3277
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#854 Příspěvek od Kokesek » 29 čer 2020 14:18

Dalsi kousek....Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 467
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#855 Příspěvek od kaligula » 30 čer 2020 09:06

Když už se tady plní statistiky prasknutýma klikama tak ze statistického hlediska by taky bylo velmi přínosné uvést další osud vozidla
1. jestli opraveno a jakým způsobem, nebo sešrotováno
2 cena opravy a hlavně důvod proč majitel nechal opravit a nedal auto do šrotu
3 rok výroby, najeté kilometry a výbava vozidla - což jistě zase pomůže udělat si úsudek a pochopit majitele co ho vedlo k tak drahé opravě u jinak už odpisového auta

Když budu psát za sebe a zase se budu opakovat - dávat nový motor do mojí již značně rezavějící D3 kde v každé druhé zatáčce vyskakuje nějaký fault mi příjde značně neekonomické a do auta které je jinak v naprosto perfektním stavu to je fakt na hraně a vede to ke zdvojnásobení hodnoty vozidla kterou ale nikdo kromě majitele neocení

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 663
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D3, S3
Bydliště: Ostrava

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#856 Příspěvek od Dex » včera, 09:25

Obrázek
Obrázek



Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
Lochy
Příspěvky: 367
Registrován: 08 led 2010 12:00
tel.: 6O8O94O2O
Bydliště: Libinská brázda

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#857 Příspěvek od Lochy » včera, 09:41

Pro ty, co si stále myslí, že se blok nemůže prohnout...
https://www.autorevue.cz/techto-20-moto ... em#part=12

Odpovědět