nastavení předstihu RRC V8

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Miras1
Příspěvky: 79
Registrován: čtv čer 15, 2017 08:36
auto: RRC 1988 3.5V8
Bydliště: Prágl

nastavení předstihu RRC V8

#1 Příspěvek od Miras1 » pon črc 23, 2018 12:06

Ahoj, Nenajde se někdo v Praze a okolí, kdo umí nastavit předstih na RRC V8 3,5 EFI? Případně kontakt na někoho, kdo má stroboskop a udělal by to, nebo jej zapůjčil. Obvolal jsem servisy a nikdo to už nemá :head . A řešil někdo někdy nastavení odtrhu na kladívkách v rozdělovači? V manuálu není uvedena žádná hodnota nastavení.
Dík za pomoc.
Mirek 775 863 69sedm.
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2227
Registrován: úte lis 18, 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavení předstihu RRC V8

#2 Příspěvek od Mirko » pon črc 23, 2018 12:13

Počkej, jakej odtrh kladívek? Tvůj EFi už by měl mít normálně bezkontaktní zapalování s hallovým snímačem. Bohužel to mám z ruky.
4,2/6+3,9/8+4,6/8+2,8/6+3,5/8+3,5/8

Miras1
Příspěvky: 79
Registrován: čtv čer 15, 2017 08:36
auto: RRC 1988 3.5V8
Bydliště: Prágl

Re: nastavení předstihu RRC V8

#3 Příspěvek od Miras1 » pon črc 23, 2018 13:06

Aha. Tak to jsem to špatně pochopil. Mám tam tohle.....
IMG_20180721_184616.jpg
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2033
Registrován: čtv led 25, 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: nastavení předstihu RRC V8

#4 Příspěvek od teslo » pon črc 23, 2018 14:10

V principe jedine co Ta na rozdelovaci zaujima je, stav hlavy a palca a ci funguje podtlakova regulacia (casto byva nefunkcna). V spodnej casti sa este nachadza mechanizmus zmeny predzapalu v zavislosti od otacok.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2227
Registrován: úte lis 18, 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavení předstihu RRC V8

#5 Příspěvek od Mirko » pon črc 23, 2018 14:30

To už je bezkontaktní zapalování, tam nic nešteluješ (pokud teda neměníš celý střeva, pak se nastavuje mezera mezi snímačem a špičkami té hvězdy). Přesně jak říká teslo: vyzkoušet, jestli ti funguje podtlak a když nasadíš palec, tak by měl pružit jedním směrem o cca. 15°, toť tak vše.
4,2/6+3,9/8+4,6/8+2,8/6+3,5/8+3,5/8

Miras1
Příspěvky: 79
Registrován: čtv čer 15, 2017 08:36
auto: RRC 1988 3.5V8
Bydliště: Prágl

Re: nastavení předstihu RRC V8

#6 Příspěvek od Miras1 » pon črc 23, 2018 18:40

Dík za odpovědi.
No a já bych právě potřeboval znova nastavit tu mezeru mezi snímačem a špičkami té hvězdy - v manuálu jsem ale nenašel žádnou hodnotu. Jen že se nastavuje nějakým přípravkem. Takže je to nyní tak, aby se to při otáčení nedotýkalo.
A k tomu předstihu. Dá se nějak těch 6 stupňů předstih nastavit bez stroboskopu? Je na to nějaký jednoduchý fígl? Stejně jsem moc nepochopil kam případně s tím stroboskopem mířit a co odečítat.
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2227
Registrován: úte lis 18, 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavení předstihu RRC V8

#7 Příspěvek od Mirko » pon črc 23, 2018 19:25

Mezera má být 0.010" - měřit nemagnetickou měrkou. Nedotýká se to.
Ten předstih můžeš nastavit i od oka - rysku na tlumiči klikové hřídele na 6 BTDC (nevím, už přesně, myslím, že to odpovídá dvěma čárkám a pozor, musí to být ve fázi komprese, nikoliv výfuku) a pak rozdělovač tak, aby palec ukazoval na kontakt 1. válce na víku (to si můžeš přenést fixou). Jako základ to stačí, podrobněji pak od ucha nebo stroboskopem. Já třeba teď jezdím 12°.
4,2/6+3,9/8+4,6/8+2,8/6+3,5/8+3,5/8

Odpovědět