Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D4, 2014, 117 000 km, sloužila jako rodinné auto. Mladej si půjčil auto bez vědomí rodičů, cestou zpátky z Mekáče záděr a díra v bloku. Odhad nákladů na opravu 250t. Nejdražší hamburger na světě...
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Asi pospichal...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No Tak to je radost
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
kdyz tak mam motor...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Díky, avšak řeší si to po své linii...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Me by zajimalo, kde udelali soudruzi z NDR chybu? :-D
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- radekd
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01 pro 2013 12:50
- tel.: 608337230
- auto: DII 2x 01 04, D4
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
.....no asi neměli tu správnou ,,kliku,,
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
no teda,přesně po záruce,na mé D4 mám zatím 13t,ta bedna je hrozná..!!
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vratil bych se pro zmenu k TDV6 a 3,0D. Radeji sem vzal novy motor abych vyloucil spekulace s najezdem a vymenou oleje. A mohl jsem podat zpravu o tom kolik opravdu vydrzi motor kdyz jej budu pouzivat podle sveho.
Montaz probihala bez problemu start a nasledne jizdy atd. vse ok. Az do doby nez jsem pri kontrole zjistil ze haze remenice kliky. Po vymene za druhou hazela stejne. Jeste sem daval sanci vadnemu unaseci jak se stavalo na vw a audi. Ale po zmereni se vyloucil i ten. Vada je na novem motoru a to na "stesti" pouze na čele kliky. Brousena plocha na kulato vypada na hodinkach -+100. kazdopadne si nedokazu predstavit z jakou presnosti bude bude brousena klika na lagrech kdyz ten turek nebo ind neumi ani narovnat čelo kliky v řádu desetin. Takze jdu vyrobit pripravek na čelní broušení klikoveho cepu. Ja vím že by to jezdilo a možná by to najelo i 50-70tis km. Ale píšu to jen tak pro představu že tohle se tu ještě neřešilo jako možná příčina lomu kliky od špatného vyvažení diky nesouosemu unašeči. A další věc je následné opotřebení rozvodového řemene.
Naměřena hodnota na unašeči 0,3mm a na kraji řemenice 0,6mm viz video.
To nikoho nenapadlo měřit uplně novy motor. Na opravenych blocich to dělám automaticky, ale na novém???
https://youtu.be/jivvE_66tYk
https://youtu.be/0QBb5w7Pqos
https://youtu.be/6rRK0y2Ujao
https://youtu.be/dp395Jpx2K4
Montaz probihala bez problemu start a nasledne jizdy atd. vse ok. Az do doby nez jsem pri kontrole zjistil ze haze remenice kliky. Po vymene za druhou hazela stejne. Jeste sem daval sanci vadnemu unaseci jak se stavalo na vw a audi. Ale po zmereni se vyloucil i ten. Vada je na novem motoru a to na "stesti" pouze na čele kliky. Brousena plocha na kulato vypada na hodinkach -+100. kazdopadne si nedokazu predstavit z jakou presnosti bude bude brousena klika na lagrech kdyz ten turek nebo ind neumi ani narovnat čelo kliky v řádu desetin. Takze jdu vyrobit pripravek na čelní broušení klikoveho cepu. Ja vím že by to jezdilo a možná by to najelo i 50-70tis km. Ale píšu to jen tak pro představu že tohle se tu ještě neřešilo jako možná příčina lomu kliky od špatného vyvažení diky nesouosemu unašeči. A další věc je následné opotřebení rozvodového řemene.
Naměřena hodnota na unašeči 0,3mm a na kraji řemenice 0,6mm viz video.
To nikoho nenapadlo měřit uplně novy motor. Na opravenych blocich to dělám automaticky, ale na novém???
https://youtu.be/jivvE_66tYk
https://youtu.be/0QBb5w7Pqos
https://youtu.be/6rRK0y2Ujao
https://youtu.be/dp395Jpx2K4
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Pripravek se povedl! Po opravě čela je hazivost kliky z čela 0,01mm. Hazivost unašeče řemenice 0,03mm a řemenice jde na kraji kolem 0,1mm. Takhle by to mělo chodit z brusírny. Prostě klasicke DODO jako všechno co si člověk koupi z ASIE.
Jestli nekdo bude potrebovat narovnat čelo klikovky tak to jde i bez vyndani motoru.
Tak sem asi Land Roveru narušil plany motor padne předpokladam tak o 50-100tis km později
kazdopadne hned jak najedu 3-5tis tam naliju 10w40. Tedka tam je na zajeti 5w40.
Jestli nekdo bude potrebovat narovnat čelo klikovky tak to jde i bez vyndani motoru.
Tak sem asi Land Roveru narušil plany motor padne předpokladam tak o 50-100tis km později
kazdopadne hned jak najedu 3-5tis tam naliju 10w40. Tedka tam je na zajeti 5w40.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
RR L405 RV 2013, 4.4V8 Vykon 250KW, kod motoru 448DT. Zaklepal na klice pri 131.600Km
Servisovano v LR vymeny po 30tis.
Servisovano v LR vymeny po 30tis.
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
mozna prave proto
A tech 30 tis je taky pekny porno.
10 je pro me max, 6tis standard !!!
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Si nedokážu představit že mám auto kde musím měnit olej 5x za rok...... Neříkám že 30t na olej je pohoda, prasárna to je, ale kvanta ostatních aut s tím nalítají 300tkm bez problému.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Problém je že do firmy kupují lidi auto rádoby kvalitní s očekávaným obrovským nájezdem,ale počítaj i náklady dopředu,třeba u MB Sprinter je jeden motor uplně stejně spolehlivý jako tdv6,a to jen proto že výměna oleje po 40ti tis.....,ty auta co se poctivě měnily oleje po 40ti tis a tahaly vozíky,kompresory,lávky,se nedožily 300 tis,ani jeden,u všech klika ven blokem,....to jen tak že rozum neztratili jen v LR....bohužel, a to kmitání kliky na novym motoru,to už je jen smutny....
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ješte doplním, že chod motoru s uhlou řemenicí byl neklidny v rozmezi 1100-1200ot. Podle mě to způsobuje dvojitá vulkanizovana řemenice, která ma snahu se jakoby rovnat v rotaci na gume (ona hazivost paradoxně s většíma otačkama zmizela...) Citil jsem vibrace v celém aute pod sedačkou atd. Tento jev absolutne zmizel po opravě hazivosti.. Tedka když se podívam na řemenici tak vypadá jako kdyby stála. A uklidnil se i napínák řemene.