CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je pon zář 25, 2017 01:49

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 456 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 119 20 21 22 23 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2017 15:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
Příspěvky: 1515
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno
U čerpadla asi jedině v regulátoru otáček... Už jsi s tím něco zkoušel?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2017 18:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
Příspěvky: 2915
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
kdyby se měřilo podle metodiky měření vymyšlené nějakejma odborníkma mimo realitu v kancelářích na ministerstvu, tak neprojde min 50% starejch nafťáků :wink:
Ono se taky může stát, že naladíš vyšší otáčky a neprojdeš emisema, protože motor při vytočení do těchto otáček už bude moc kouřit...
Ještě když jsem chodil na školení techniků Emisí, tak nám při jejich návodu jak měřit neprocházela dvouletá auta :Ale fuuj:

_________________
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 22, 2012 21:43
Příspěvky: 1011
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i
Něco k problému STK.

https://www.youtube.com/watch?v=VEZkbCP ... 73.1681875


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
Příspěvky: 1508
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Pokud používaly otáčkoměr na palubovce tak tem často lže. Takže to čerpadlem bejt vůbec nemusí. Většinou za to může nesparávný alternátor. Tedy jeho řemenice.

_________________
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 20:58 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8684
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Huberte to je docela dobrá poznámka. V tom případě nejjednodušší je před STK otáčkoměr odpojit. Podle mě otáčkoměr v autě být nemusí a tedy ani nemusí fungovat. Ať si otáčky změří. A druhá věc - měřit v tomto případě znamená mít měřidlo a mít řádně kalibrované.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 21:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 10, 2012 22:45
Příspěvky: 1309
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10
Otáčky mřily nějakým čidlem magnetem přichyceným na motoru, víc nic.

_________________
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 23:34 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8684
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
A dávali to na motor, nebo na trubku od vstřikovače? Protože snímání od trubky ze vstřikovače je docela pohodlná věc, podobně jako snímání z vysokonapěťového kabelu u benzíňáku.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 23:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 10, 2012 22:45
Příspěvky: 1309
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10
Já jsem to moc nezkoumal, ale někde okolo vstřiků to bylo.

_________________
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 23:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 24, 2006 18:09
Příspěvky: 8480
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren
Mě měřili emise ale u náklaďáku tak,že se napíchl na auto a nic nestartoval . Je to Mercedes Actros r.v. 2006 . A šlo to i bez tůrování i když to s ním nebylo taky nic drastického . A Discovery loni myslím taky netůroval,jen načetl hodnoty s ŘJ nebo nějak podobně ... :Sorry:

_________________
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: ned led 15, 2017 20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
Příspěvky: 1508
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
A nastavení čerpadla je originál jak má být nebo je nějak jinak naladěno na výkon? Co vstřiky otevírací tlaky jsou originál?

Jedním šroubem na rameni plynu na čerpadle nastavíš volnochodové otáčky a tím druhým nastavíš maximální otáčky.

_________________
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: ned led 15, 2017 22:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 10, 2012 22:45
Příspěvky: 1309
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10
Čerpadlo je tovární nastavení, pouze + čtvrt otáčky přidáno na hlavním šroubu paliva. Vstřiky tovární seřízení.
Já myslel že ty přeběhové otáčky jsou nastavené v čerpadle přesuvníkem a neovlivnitelné, o šroubech volnoběhu a dorazu plynu samozřejmě vím.

_________________
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: pon led 16, 2017 06:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
Příspěvky: 1515
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno
Už jsi zkoušek upravit ten předevstřik?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: pon led 16, 2017 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
Příspěvky: 1508
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Dávku nafty ovlivňuje odstředivka tak že postupně ubírá množství. Průběh vlivu odstředivky nastavuje pružina. Předepnití pružiny nastavuje právě páka na čerpadle. Takže by to mělo být tím druhým šroubem.

_________________
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: pon led 16, 2017 19:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
Příspěvky: 2915
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Citace:
Mě měřili emise ale u náklaďáku tak,že se napíchl na auto a nic nestartoval . Je to Mercedes Actros r.v. 2006 . A šlo to i bez tůrování i když to s ním nebylo taky nic drastického . A Discovery loni myslím taky netůroval,jen načetl hodnoty s ŘJ nebo nějak podobně ... :Sorry:
To bych Rudo moc nešířil, protože to znamená, že ti to neměřily, tak jak se to měřit má...
u dieselů se měření provádí takzvanou metodou volné akcelerace, tj motoru v autě se šlápne na plynový pedál z volnoběžných otáček do maximálních na plný plyn a v těchto maximálních otáčkách při měření setrvá tři sekundy, pak se nechá motor spadnout opět na volnoběh. Tato procedura se opakuje minimálně pětkrát. Auto má přitom zařazený neutrál. Otáčky musí souhlasit s tím, co udává výrobce

Ještě je důležité vědět, zda ti to měřil technik na emisích tak, že šlapal na plynovej pedál, nebo tahal za táhlo přímo na čerpadle.
Stává se, že pedálem nejde dát plnej plyn a musí se to poladit na lanku.
Kontrola je dát plynovej pedál na podlahu a mrknout se v motoru na čerpadlo, jestli je to na dorazu.

_________________
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: úte led 17, 2017 12:42 
Offline

Registrován: úte zář 06, 2016 06:34
Příspěvky: 173
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE
Jo, toto meranie emisii ma vzdy pekne naserie.
Clovek si auto setri, drzi otacky v rozumnych hodnotach a potom mu to na technickej takto turuju.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2017 23:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 06, 2011 19:18
Příspěvky: 576
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov
STK 2017

Všichni ti doposavadní "kamarádi automechanici", co dostali litr za to, že jsem se nemusel starat, mi najednou řekli, hele ne, tohle tvoje auto už se nedá to nejde... Blabla.. Auto mě živí, tak jsem si vyrazil po x letech na STK sám, za sebe. Chtěl jsem ho umýt, ale mrzne už dlouho, tak to nešlo... Smířen, že neprojdu, jsem vyrazil. Emise, hmmm přijel jsem, připravenej, že budou auto túrovat... Viděl jsem, co mi z auta lítá za saze, když je potřeba se vyhrabat... řikám si "fuckoffnakov" ... Napojil to na ŘJ něco chvilku "dělal". prej jsem podle tabulek prošel... Nijak jsem to nikomu nevymlouval a s nadšením vyrazil na STK. Proceduru jsem procházel s technikem. Problém byl s VINkódem. Štítek z al jsem našel kdysi zapadlej v palubní desce a hodil ho do cubby boxu. Nyní jsem technikovi řekl tady je, je to originál, netuším kam patří, umístěte si ho podle potřeby... Číslo na rámu jsme nakonec taky spolu našli. Nevim, jestli už jsem ho sral, že je to defender a všechny ty hovadiny jsme museli hledat, aby je vyfotil, nevim. Smířenej, že neprojdu, jsem nakonec prošel. Jistě, proč bych neměl projít, o auto se starám velmi nadprůměrně.... Nevim, mám na dva roky klid, ale tušim, že na nás zase vymyslej nějakou sviňárnu a budou mít potřebu znepříjemnit život....

_________________
http://tezba-pecka.cz/


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: pon led 23, 2017 08:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 20, 2014 12:33
Příspěvky: 374
tel.: 777241654
auto: defík TD5 2003
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Citace:
STK 2017

Všichni ti doposavadní "kamarádi automechanici", co dostali litr za to, že jsem se nemusel starat, mi najednou řekli, hele ne, tohle tvoje auto už se nedá to nejde... Blabla.. Auto mě živí, tak jsem si vyrazil po x letech na STK sám, za sebe. Chtěl jsem ho umýt, ale mrzne už dlouho, tak to nešlo... Smířen, že neprojdu, jsem vyrazil. Emise, hmmm přijel jsem, připravenej, že budou auto túrovat... Viděl jsem, co mi z auta lítá za saze, když je potřeba se vyhrabat... řikám si "fuckoffnakov" ... Napojil to na ŘJ něco chvilku "dělal". prej jsem podle tabulek prošel... Nijak jsem to nikomu nevymlouval a s nadšením vyrazil na STK. Proceduru jsem procházel s technikem. Problém byl s VINkódem. Štítek z al jsem našel kdysi zapadlej v palubní desce a hodil ho do cubby boxu. Nyní jsem technikovi řekl tady je, je to originál, netuším kam patří, umístěte si ho podle potřeby... Číslo na rámu jsme nakonec taky spolu našli. Nevim, jestli už jsem ho sral, že je to defender a všechny ty hovadiny jsme museli hledat, aby je vyfotil, nevim. Smířenej, že neprojdu, jsem nakonec prošel. Jistě, proč bych neměl projít, o auto se starám velmi nadprůměrně.... Nevim, mám na dva roky klid, ale tušim, že na nás zase vymyslej nějakou sviňárnu a budou mít potřebu znepříjemnit život....
gratuluju :) je to strašně moc o člověkovi, na kterého tam narazíš. přijde mně to až k smíchu – oni vždycky vymyslí soubor nových pravidel, aby se jakože nedalo podvádět, aby to nebylo o libovůli jednoho jedince, aby to bylo systémové a všude jakože stejné. ale přitom paradoxně je to ještě víc o tom, na koho tam narazíš a jak semu zrovna chce nebo nechce :( je to přesně naopak, než by to mělo po zavedení nových pravidel být. podle mě je to v pohodě, tak jak jsi to měl ty a osobně nevidím důvod, proč bys neměl projít. ale je jasné, že jinde by tě klidně rovnou vypakovali kvůli první věci... :(

_________________
defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: pon led 23, 2017 09:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
Příspěvky: 1515
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno
Vytočení motoru do otáček není pro motor vůbec na škodu.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: pon led 23, 2017 09:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
Příspěvky: 2915
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
ono to bude ještě horší, od poloviny roku 2017 má být i postup měření emisí i s otáčkama on-line na server ministerstva.
:bandit velký bratr z Bruselu a Prahy musí mít nad svým nesvéprávným stádem kontrolu :bandit
Citace:
Vytočení motoru do otáček není pro motor vůbec na škodu.
vytočení do max otáček nemusím a vůbec se nedivím, že mechanici nechtějí na emise a stk jezdit, taky to omezuju.
od nového roku na jedné spřátelené emisní stanici dva motory KO

_________________
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: pon led 23, 2017 10:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
Příspěvky: 1515
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno
Jestli umřely bez zátěže na vysoké otačky, tak by umřely stejně.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 456 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 119 20 21 22 23 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz