CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je pon led 16, 2017 18:20

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 413 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 117 18 19 20 21
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2017 15:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
Příspěvky: 1358
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno
U čerpadla asi jedině v regulátoru otáček... Už jsi s tím něco zkoušel?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2017 18:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
Příspěvky: 2812
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
kdyby se měřilo podle metodiky měření vymyšlené nějakejma odborníkma mimo realitu v kancelářích na ministerstvu, tak neprojde min 50% starejch nafťáků :wink:
Ono se taky může stát, že naladíš vyšší otáčky a neprojdeš emisema, protože motor při vytočení do těchto otáček už bude moc kouřit...
Ještě když jsem chodil na školení techniků Emisí, tak nám při jejich návodu jak měřit neprocházela dvouletá auta :Ale fuuj:

_________________
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu" onclick="window.open(this.href);return false; , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 22, 2012 21:43
Příspěvky: 972
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i
Něco k problému STK.

https://www.youtube.com/watch?v=VEZkbCP ... 73.1681875


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
Příspěvky: 1399
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Pokud používaly otáčkoměr na palubovce tak tem často lže. Takže to čerpadlem bejt vůbec nemusí. Většinou za to může nesparávný alternátor. Tedy jeho řemenice.

_________________
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 20:58 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 7915
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Huberte to je docela dobrá poznámka. V tom případě nejjednodušší je před STK otáčkoměr odpojit. Podle mě otáčkoměr v autě být nemusí a tedy ani nemusí fungovat. Ať si otáčky změří. A druhá věc - měřit v tomto případě znamená mít měřidlo a mít řádně kalibrované.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 21:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 10, 2012 22:45
Příspěvky: 1211
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10
Otáčky mřily nějakým čidlem magnetem přichyceným na motoru, víc nic.

_________________
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 23:34 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 7915
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
A dávali to na motor, nebo na trubku od vstřikovače? Protože snímání od trubky ze vstřikovače je docela pohodlná věc, podobně jako snímání z vysokonapěťového kabelu u benzíňáku.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 23:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 10, 2012 22:45
Příspěvky: 1211
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10
Já jsem to moc nezkoumal, ale někde okolo vstřiků to bylo.

_________________
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2017 23:46 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 24, 2006 18:09
Příspěvky: 8462
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren
Mě měřili emise ale u náklaďáku tak,že se napíchl na auto a nic nestartoval . Je to Mercedes Actros r.v. 2006 . A šlo to i bez tůrování i když to s ním nebylo taky nic drastického . A Discovery loni myslím taky netůroval,jen načetl hodnoty s ŘJ nebo nějak podobně ... :Sorry:

_________________
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: ned led 15, 2017 20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
Příspěvky: 1399
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
A nastavení čerpadla je originál jak má být nebo je nějak jinak naladěno na výkon? Co vstřiky otevírací tlaky jsou originál?

Jedním šroubem na rameni plynu na čerpadle nastavíš volnochodové otáčky a tím druhým nastavíš maximální otáčky.

_________________
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: ned led 15, 2017 22:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 10, 2012 22:45
Příspěvky: 1211
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10
Čerpadlo je tovární nastavení, pouze + čtvrt otáčky přidáno na hlavním šroubu paliva. Vstřiky tovární seřízení.
Já myslel že ty přeběhové otáčky jsou nastavené v čerpadle přesuvníkem a neovlivnitelné, o šroubech volnoběhu a dorazu plynu samozřejmě vím.

_________________
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: pon led 16, 2017 06:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 18, 2013 20:35
Příspěvky: 1358
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno
Už jsi zkoušek upravit ten předevstřik?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: STK 2016
PříspěvekNapsal: pon led 16, 2017 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
Příspěvky: 1399
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Dávku nafty ovlivňuje odstředivka tak že postupně ubírá množství. Průběh vlivu odstředivky nastavuje pružina. Předepnití pružiny nastavuje právě páka na čerpadle. Takže by to mělo být tím druhým šroubem.

_________________
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 413 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 117 18 19 20 21

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz