Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ahoj, protože se tu vedou nekonečné debaty o těchto motorech, pojďme si udělat malou místní statistiku.
Tom
Typ motoru, rok výroby, auto ve kterém jezdí, počet km, fatální závada ano/ne, případně v kolika km a jaká.
TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 150.000km, závada ne
TDV6 2,7 kamaráda, 2007, D3 170.000km, závada ne
SDV6 3.0 brácha, 2013, D4, 60.000km, závada ne
Tom
Typ motoru, rok výroby, auto ve kterém jezdí, počet km, fatální závada ano/ne, případně v kolika km a jaká.
TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 150.000km, závada ne
TDV6 2,7 kamaráda, 2007, D3 170.000km, závada ne
SDV6 3.0 brácha, 2013, D4, 60.000km, závada ne
Naposledy upravil(a) Tomas K (tkala) dne 06 pro 2016 14:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
TDV6 2,7; 2007, D3, 145.000km, závada ne
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- cyril
- Příspěvky: 2759
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
1. Moje D4 rok 2010 automat 6kvalt, najeto 95000km. Nechci zakřiknout, vše ok. Mám ji od nova. Výměny oleje každých 15000-20000km v rámci autorizáku, po skončení záruky každých 10000-15000 km sami. Olej v utomatu poprvé v 90tkm.
2. Známý který není na fóru
D3 2,7 automat. Rok 2007, najeto 220000km. Ukroucená klika. Motor KO. Dovoz Německo. Nechal někde udělat GO motoru asi za 2 kila, po 6 měsících mu to udělalo znovu. Prodal na díly. Teď má Jeep Gran Cherokee. Chtěl by D4.
2. Známý který není na fóru
D3 2,7 automat. Rok 2007, najeto 220000km. Ukroucená klika. Motor KO. Dovoz Německo. Nechal někde udělat GO motoru asi za 2 kila, po 6 měsících mu to udělalo znovu. Prodal na díly. Teď má Jeep Gran Cherokee. Chtěl by D4.
- maniac
- Příspěvky: 349
- Registrován: 01 kvě 2012 12:20
- tel.: 725054218
- auto: D III OFF, D III
- Bydliště: v autě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
TDV6 2,7, 2004, D3, 250000km závada (špatná nafta, bordel v nádrži, GO motoru), momentálně 280000km vše šlape
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,
- Jarda D4
- Příspěvky: 83
- Registrován: 19 lis 2010 09:12
- auto: Def 90 new
- Bydliště: Odry
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
bejvalka D3 2,7TDV6 HSE/2005 manuál - 290 000km v 270 000 prkotina-zadřený spojkový válec po 5 Afrikách - bez spojky z Albánie No problem... jinak OK
Současná D4 3,0 HSE/2010 automat - 170 000km vše OK
Obě od novoty moje
Současná D4 3,0 HSE/2010 automat - 170 000km vše OK
Obě od novoty moje
Ex: FI, FII, D3, D4, D Sport............. http://www.mujsklad.cz
- Maxsel
- Příspěvky: 3660
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ex RRS 3.0 TDV6 2010 v 303 000 km mu praskla klika, což byl impuls pro nákup. Dali jsme origo celý nový polomotor, protože neznám nikoho, komu by vydržel sebelépe opravený (právě naopak).
Nyní RRS TDV6 2.7 2006 - 116 500 km zatím drží.
D3 TDV6 2.7 2008 (právě jsme jí s Hubertem koupili) - 230 tis. km, zatím drží.
Nyní RRS TDV6 2.7 2006 - 116 500 km zatím drží.
D3 TDV6 2.7 2008 (právě jsme jí s Hubertem koupili) - 230 tis. km, zatím drží.
- petr štrof
- Příspěvky: 907
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D3 manuál 2006 momentálně 278 000 vše OK
- george_
- Příspěvky: 103
- Registrován: 03 bře 2014 21:11
- tel.: 775080714
- auto: D3
- Bydliště: Dolní Benešov
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D3 automat 2004 najeto 345000 a motor bez poruchy
D3 bez úprav a tak i nejspíš zůstane (leštěnka na výlety)
ex FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT, polybush, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl,
Seat Leon 1.4 sport limited
ex FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT, polybush, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl,
Seat Leon 1.4 sport limited
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5723
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kamaradova d4 3.0, tusim 160000km, motor se kousnul na. Dalnici. Vymenujeme za zanovni.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Maxsel
- Příspěvky: 3660
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kamarád je také adekvátní jezdec. Naftový motor, ale jízda ala supercharged.Miky_CZ píše:Kamaradova d4 3.0, tusim 160000km, motor se kousnul na. Dalnici. Vymenujeme za zanovni.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tátova D3 automat, rok 2007, najeto 160000 km, motor zatím bez závad.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Můj první LR D3, 2,7 TDV6 2005, já 170 tisíc bez závad, na jaře jsem jí potkal v servisu, najeto 345 tisíc km, ztrácí se voda
Moje D4 3,0 SDV6 2011 ve 110-ti tisících napínací kladka rozvoďáku (její ložisko), na okraji řemene lehké roztřepení v tloušťce cca 1mm, vyměněna kladka a rozvoďák a to byla jediná závada tohoto auta za celých 200 tisíci km, kdy jsem ji prodal.
Moje D4 3,0 SDV6 2016, zatím 14 tisíc km bez závad
Moje D4 3,0 SDV6 2011 ve 110-ti tisících napínací kladka rozvoďáku (její ložisko), na okraji řemene lehké roztřepení v tloušťce cca 1mm, vyměněna kladka a rozvoďák a to byla jediná závada tohoto auta za celých 200 tisíci km, kdy jsem ji prodal.
Moje D4 3,0 SDV6 2016, zatím 14 tisíc km bez závad
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- PEPO
- Příspěvky: 751
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ja mám slabé 2 roky D3.Kupil som ju 01/2015Neklan píše:Můj první LR D3, 2,7 TDV6 2005, já 170 tisíc bez závad, na jaře jsem jí potkal v servisu, najeto 345 tisíc km, ztrácí se voda
Moje D4 3,0 SDV6 2011 ve 110-ti tisících napínací kladka rozvoďáku (její ložisko), na okraji řemene lehké roztřepení v tloušťce cca 1mm, vyměněna kladka a rozvoďák a to byla jediná závada tohoto auta za celých 200 tisíci km, kdy jsem ji prodal.
Moje D4 3,0 SDV6 2016, zatím 14 tisíc km bez závad
Rok výroby 12/2008-115000 km-zatial bez závad.
Olej menený pri 24000,48000,71000,90000,105000 tu som menil aj ja olej lebo auto stálo 2 roky čiže ešte jedna výmena pri 105 000 a teraz po 22 mesiacoch idem meniť olej pri 115 000 a mám v pláne aj rozvody a asi aj olejové čerpadlo ..Lebo normálne z vašich príspevkov mám nechuť si sadnúť do toho auta...
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kým Ti auto funguje, nesmieš chodiť na fóraPEPO píše:.. ..Lebo normálne z vašich príspevkov mám nechuť si sadnúť do toho auta...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- PEPO
- Příspěvky: 751
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Rád problémom predchádzamAcon píše:Kým Ti auto funguje, nesmieš chodiť na fóraPEPO píše:.. ..Lebo normálne z vašich príspevkov mám nechuť si sadnúť do toho auta...
Som nerád ak ma zastihnú nepripraveného
Je jednoduché pri poruche založiť novú tému a čakať kto sa chytí...A že to stojí peniaze ,to radšej ani nespomínam.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Prevencia je priebežná starostlivosť a pravidelné a primerané používanie. Napokon to dokazujú aj príspevky. Kto sa stará a nejazdí ako prasa, problém nemá
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Acon, obavam sa ze s tymto tak celkom pravdu nemas.
Ak teda ludia na zahranicnych weboch neklamu.
Lebo je tam vela ludi ktori podla vsetkeho ako prasata nejazdili, starali sa a aj tak mali smolu.
Ak teda ludia na zahranicnych weboch neklamu.
Lebo je tam vela ludi ktori podla vsetkeho ako prasata nejazdili, starali sa a aj tak mali smolu.
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
přidávám se do statistik
2,7 r.v.2006 najeto 145000 zatím OK
ale zatím jich tu máme jen dvacet, to fakt není žádné omračující číslo
2,7 r.v.2006 najeto 145000 zatím OK
ale zatím jich tu máme jen dvacet, to fakt není žádné omračující číslo
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tohle téma je super, myslím že ho sleduje dost uživatele, Neplevelte ho diskuzí, zkuste ho udržet fakt věcné tak jako Tomáš vymyslel.....
Na ty věci kolem si třeba udělejte další téma.
Na ty věci kolem si třeba udělejte další téma.
- erik
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D3 automat, rok 2005, najeto 160000 km, motor zatím bez závad
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu