povoleny privod ku starteru?Lassard píše: ↑23 úno 2018 12:22 Tak pridavam svuj prvni prispevek do tohoto vlakna. Po 50 tisicich km bez zasadnejsich problemu s P38 jsem dnes poprve vyslovil "zkurvenej lendrouvr". Minuly tyden vymenen starter -diagnostikovan jako pricina nenastartovani, porizena i nova baterie takze, vse chodilo jak ma. Vcera 250 km poskanovani po trase Praha- šumavské hvozdy a nic nenasvedcovalo tomu, ze dnes rano vyslovim ta dve slova. No proste, jen to cvakne a nic.
Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Diky za dalsi namet k hledani. Zkusim to jako dalsi moznost.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A nebo prostě ten novej startér stojí za houby. To je statistika - zařízení umírají hodně na počátku a potom "až na konci". Proto se zařízení tzv. zahořují, aby se odstranili chyby, které se projeví rychle. Akorát u startéru mám dojem, že jediné co výrobce udělá je, že zkusí že se točí na prázdno a bere ne prázdno ten správný proud a to je všechno.
Uvolněný drát to bít může, ale klidně i uvnitř startéru.
Uvolněný drát to bít může, ale klidně i uvnitř startéru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No prave tocil a vystavoval jak ten novej tak starej starter, kdyz se vyndal. Ozubeni na venci se take kontrolovalo a pastorek na starem starteru je lehce zabehnuty. Jeste uvidime co servisak. Jeste nedorazil od zubare, asi si nechal delat nove ozubeni.
Baterka zatim na nabijecce a zkusmo prehozena relatka. Ve snehu se s sfouknutymi mechy k starteru nedostanu.
Alespon ze se zlepsilo pocasi a je videt do Bavor✌
Baterka zatim na nabijecce a zkusmo prehozena relatka. Ve snehu se s sfouknutymi mechy k starteru nedostanu.
Alespon ze se zlepsilo pocasi a je videt do Bavor✌
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Cekani na asistenci se vyplatilo. Baterka o.k. Podle asistence, jsem absolvoval jejich nejkratsi odtah v historii, "pres siri okresky". Pak auto naskocilo jako by nic.. Druhy den rano zase starter netocil.Lassard píše: ↑23 úno 2018 14:47 No prave tocil a vystavoval jak ten novej tak starej starter, kdyz se vyndal. Ozubeni na venci se take kontrolovalo a pastorek na starem starteru je lehce zabehnuty. Jeste uvidime co servisak. Jeste nedorazil od zubare, asi si nechal delat nove ozubeni.
Baterka zatim na nabijecce a zkusmo prehozena relatka. Ve snehu se s sfouknutymi mechy k starteru nedostanu.
Alespon ze se zlepsilo pocasi a je videt do Bavor✌
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
-15 stupnu a ja mam volno:-D
Freelander - asi zhavicky - ani tuk
L322 - no pred repasi prevodovky jela naposledy v kvetnu, takze letni nafta se s nynejsimi mrazy nepohodla
P38 - eas fault, v tech mrazech se ji proste nechce fungovat, ja se nedivim me se taky nechce
D3 - stale nemam dovozovou technickou
D1 - uz nemam technickou
jeste ze jsem nemocny jinak by me to nepatrne sralo..
takze nejspolehlivejsi auto u me zustal Triumph Spitfire:-D
Freelander - asi zhavicky - ani tuk
L322 - no pred repasi prevodovky jela naposledy v kvetnu, takze letni nafta se s nynejsimi mrazy nepohodla
P38 - eas fault, v tech mrazech se ji proste nechce fungovat, ja se nedivim me se taky nechce
D3 - stale nemam dovozovou technickou
D1 - uz nemam technickou
jeste ze jsem nemocny jinak by me to nepatrne sralo..
takze nejspolehlivejsi auto u me zustal Triumph Spitfire:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ty mas vlastne vrakoviste jako Karel.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ještě si zapomněl na ohořelého závodního Classica...Miky_CZ píše: ↑26 úno 2018 10:08 -15 stupnu a ja mam volno:-D
Freelander - asi zhavicky - ani tuk
L322 - no pred repasi prevodovky jela naposledy v kvetnu, takze letni nafta se s nynejsimi mrazy nepohodla
P38 - eas fault, v tech mrazech se ji proste nechce fungovat, ja se nedivim me se taky nechce
D3 - stale nemam dovozovou technickou
D1 - uz nemam technickou
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
jo na tu letitou chybu vozit slamu na kapote jsem uplne zapomel:-DMirko píše: ↑26 úno 2018 11:01Ještě si zapomněl na ohořelého závodního Classica...Miky_CZ píše: ↑26 úno 2018 10:08 -15 stupnu a ja mam volno:-D
Freelander - asi zhavicky - ani tuk
L322 - no pred repasi prevodovky jela naposledy v kvetnu, takze letni nafta se s nynejsimi mrazy nepohodla
P38 - eas fault, v tech mrazech se ji proste nechce fungovat, ja se nedivim me se taky nechce
D3 - stale nemam dovozovou technickou
D1 - uz nemam technickou
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Fryčko ani ťuk? to není možné
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
tak zas tak dlouho sem ho na ten starter trapit nechtel, kdyz sem nutne nikam nepotreboval
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak to nie je chyba v aute,ale v majitelovi....
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
,pravda,to už je k zamyšlení....kdyby to napsal Hanys,neříkám nic......Miky_CZ píše: ↑26 úno 2018 10:08 -15 stupnu a ja mam volno:-D
Freelander - asi zhavicky - ani tuk
L322 - no pred repasi prevodovky jela naposledy v kvetnu, takze letni nafta se s nynejsimi mrazy nepohodla
P38 - eas fault, v tech mrazech se ji proste nechce fungovat, ja se nedivim me se taky nechce
D3 - stale nemam dovozovou technickou
D1 - uz nemam technickou
jeste ze jsem nemocny jinak by me to nepatrne sralo..
takze nejspolehlivejsi auto u me zustal Triumph Spitfire:-D
příští týden se má oteplovat,tak bude líp....
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jak už psal Kokešek - zamysli se na tím, kolik máš vlastně těch aut z vrakoviště. Někde se to na nich prostě projevit muselo. Rukama to být nemůže, to by se projevilo už dřív.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
vec uz je v reseni... na zimu nekam do tepla a nemyslim auta ale sebe
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak zkus seno to možná bude lepší izolant když pomineme že míním více chutná.... farmáři ví svoje.
...take it easy....
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
trosku nam karel ohorel no
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- zdeneksumec
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30 říj 2015 18:48
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Kroměřížsko
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak rozsiruju rady jedincu, kterym D4 chcipla za jizdy a rozsvitila se zluta kontrolka motoru s hlaskou "restricted performance".
Pak se mi podarilo nastartovat a dojet 1km do kanclu. Pak jsem hodinu zjistoval co to muze byt, zkusil nastartovat a nic. Starter s motorem toci, motor ani nežbleptne... Kamarad ma servis, prijel s diagnostikou a ta rika, ze je na vstrikach nizky tlak. Takze zamrzla nafta nekde po ceste ke vstrikam. Nebo palivovy cerpadlo...
Pokud to bude zmrzly, tak OK. Zacnu podezrivat benzinu v Opave - posledni tankovani. Celej minulej tyden jsme byli v Lomnici, mraz stejnej jako tady a vse v poradku. Pak jsem natankoval tam po ceste zpet. Vazne se to dneska hodi.
No nic, tak sem si postezoval a jdeme dal:-))) Blby akorat je to, ze auto stoji na parkingu na dvore, kterej je -1,5m pod cestou. Takze ho nedostanem ven. Asi budu muset pockat do jara tvl:-)))
Pak se mi podarilo nastartovat a dojet 1km do kanclu. Pak jsem hodinu zjistoval co to muze byt, zkusil nastartovat a nic. Starter s motorem toci, motor ani nežbleptne... Kamarad ma servis, prijel s diagnostikou a ta rika, ze je na vstrikach nizky tlak. Takze zamrzla nafta nekde po ceste ke vstrikam. Nebo palivovy cerpadlo...
Pokud to bude zmrzly, tak OK. Zacnu podezrivat benzinu v Opave - posledni tankovani. Celej minulej tyden jsme byli v Lomnici, mraz stejnej jako tady a vse v poradku. Pak jsem natankoval tam po ceste zpet. Vazne se to dneska hodi.
No nic, tak sem si postezoval a jdeme dal:-))) Blby akorat je to, ze auto stoji na parkingu na dvore, kterej je -1,5m pod cestou. Takze ho nedostanem ven. Asi budu muset pockat do jara tvl:-)))
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ja byt tebou tak si rikam jak mam fajn auto.... protoze chcipnout za jizdy a potom jeste nastartovat tak mam vlastne krasny den. To znamena ze klika jeste neni do uhlu...
- zdeneksumec
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30 říj 2015 18:48
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Kroměřížsko
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Dyt ja si taky nestezuju, ale hrde se k tomu hlasim:-)