Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
- Laci DII
- Příspěvky: 245
- Registrován: 04 pro 2011 18:40
- tel.: 0903155696
- auto: DII TD5 02
- Bydliště: okr. Levice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Presne tak, ja som pomenil pôvodné pásky za nové a hlavne zaťahovacie, plus gumičky na chladiči nafty- odvtedy pokoj.
Dnes ráno pokus o štart: prvý neúspešný (cca.20sec.) druhý úspešný bol a auto chytilo na 3 žhaviče pri teplote -23.
Máme úplne novú baterku
Dnes ráno pokus o štart: prvý neúspešný (cca.20sec.) druhý úspešný bol a auto chytilo na 3 žhaviče pri teplote -23.
Máme úplne novú baterku
D2 Td5
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A druhé oblíbené místo je nahoře na hlavě motoru, kde je příruba pro hadici a na ni nasazená hadice, která dál pokračuje směrem k odvzdušňovacímu šroubu. Normálně je to schované pod černým protihlukovým krytem motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- tomashan
- Příspěvky: 568
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No musim to dnes kuknut len vonku sa to neda tam by som ani psa nevyhnal a v garazi mam D3 ktora zase strieka naftu niekde od filtra....myslim si ze v nafte bola voda a niekde zmrzla a nieco roztrhlo. Majitel prvy krat skusil tankovat na Tescu a tak to dopadlo...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Po tyzdni nestartovania a statia vonku na mraze,aj ked len -15 v noci,tak som to bol skusit teraz natocit a na prvy krat,ako v lete...milujem ten benzin a zvuk
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Že jo? V8 je prudce návyková...krtko píše:...milujem ten benzin a zvuk
Country boy...
- pete805
- Příspěvky: 358
- Registrován: 13 bře 2015 15:43
- tel.: +421905314815
- auto: DII td5 ,P106 1,5d
- Bydliště: Brezno-okolie
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Pridám aj ja niečo do diskusie,dnes na obed (okolo -22 v tieni) som skúsil svoju Bertu po piatich dňoch vegetu na mraze (v piatok v noci -27,v sobotu -30 ) baterka je tam origo LR ale aká stará to vie len veštica, nažhavil som,tri krát pretočil,na štvrtý nechytila ale to som blbec skorej pustil kľúč a na piaty aj keď som točil dlhšie chytila ,takže som celkom spokojný
Naposledy upravil(a) pete805 dne 08 led 2017 19:17, celkem upraveno 1 x.
Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
- pete805
- Příspěvky: 358
- Registrován: 13 bře 2015 15:43
- tel.: +421905314815
- auto: DII td5 ,P106 1,5d
- Bydliště: Brezno-okolie
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ja som o nej tiež rozmýšlal vyhrala síce td5 ,ale v8 je veru návyková ,u mňa odvtedy ako som mal T805Rover píše:Že jo? V8 je prudce návyková...krtko píše:...milujem ten benzin a zvuk
Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ale prosim vas staci mat druhe auto s kablami dnes som ju rozchodil, milujem td5.
samozrejme trepem, aj ja chcem V8
samozrejme trepem, aj ja chcem V8
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- Paczqo
- Příspěvky: 231
- Registrován: 24 srp 2015 09:33
- tel.: HTC U Ultra
- auto: Discovery 3 4.4 V8
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ano V8 V noci na včerejšek -22°C a rano -17°C a jen se to lehce převalilo a pak už bylo slyšet příjemné bublání V8mičky.
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No moj kasper ma 371000km tak to nedal.A počkám do piatku vraj bude 0
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Já sem od pátku stál a dnes jsem to byl vyzkoušet. Mráz mě opět v lednu zaskočil ale Td5 chytla hned jen si černě blafla. Zajel jsem si pro naftu do -40. Mam novou baterky silver vrata 110 Ah.
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
https://vimeo.com/198589950
TDV6 v noci bylo -24 a ráno při startu -17C
Sent from my iPhone using Tapatalk
TDV6 v noci bylo -24 a ráno při startu -17C
Sent from my iPhone using Tapatalk
Landrover Discovery 3 TDV6 HSE se spacákem
Ford S-Max 2.0 TDCI
https://www.facebook.com/LR-Discovery-F ... 2/timeline
Ford S-Max 2.0 TDCI
https://www.facebook.com/LR-Discovery-F ... 2/timeline
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
L322 sem startoval asi dve minuty, priskokama doskakal do podzemek kde rozmrzla nafta, fridex a radio
ale podvozek stale nerozmrznul nastesti zustal nahore tak zatim pohoda
ale podvozek stale nerozmrznul nastesti zustal nahore tak zatim pohoda
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Miky_CZ píše:L322 sem startoval asi dve minuty, priskokama doskakal do podzemek kde rozmrzla nafta, fridex a radio
ale podvozek stale nerozmrznul nastesti zustal nahore tak zatim pohoda
Diskárna chytá na cuknutí za jakýkoliv teploty, naftu nemám, podvozku je taky fuk, že je kosa a místo rádia mám 8 hrnců. Takže samý výhody.
Na ten tu nemrzku před zimou mrknu.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
p38 v8 nema zimaky a ani ji nechci brat do soli.. jenom at si to odslouzi l322Franta D1 píše:Miky_CZ píše:L322 sem startoval asi dve minuty, priskokama doskakal do podzemek kde rozmrzla nafta, fridex a radio
ale podvozek stale nerozmrznul nastesti zustal nahore tak zatim pohoda
Diskárna chytá na cuknutí za jakýkoliv teploty, naftu nemám, podvozku je taky fuk, že je kosa a místo rádia mám 8 hrnců. Takže samý výhody.
Na ten tu nemrzku před zimou mrknu.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Já startuju ok, dycky když to na začátku škubne, tak si vzpomenu, že se to má prý nechat žhavit, holt druhé auto teď mám benzíňák.
... ale před tejdnem jsem dělal venku do noci náboj kola a seděl jsem asi hodinu na zemi, celý jsem to dělal na jedné panence heveru - tak zmrzlou prdel jsem snad ještě neměl, jsem se sotva doplazil ke krbu, dokud jsem se pral se šroubama, tak asi vítězil adrenalin, ale pak jsem se nemohl zvednout.
... ale před tejdnem jsem dělal venku do noci náboj kola a seděl jsem asi hodinu na zemi, celý jsem to dělal na jedné panence heveru - tak zmrzlou prdel jsem snad ještě neměl, jsem se sotva doplazil ke krbu, dokud jsem se pral se šroubama, tak asi vítězil adrenalin, ale pak jsem se nemohl zvednout.
- fugín
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Počkej chytíš vlčáka jak sviňa že ti ho budou muset odstřelit. Ale bacha u prdele jsou i jiný orgány tak opatrně s tou střelbou
Jinak starty taky bez problémů
Jinak starty taky bez problémů
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak auto (D2) par dni -dva na mraze a kaluz chladiacej kvapaliny pod autom (tesnenie chladic nafty), vedla kaluz od prevodovky riadenia a zadny mech prazdny ako bonus kompresor pri snahe dofukat mech nacal aj baterku.
Kurva nechapem co za inteligenta naprogramovalo ecu tak aby este hodinu a pol po vypnuti zapalovania a zavretia auta udrziavala auto v nastavenom mode (opravte ma ak sa pletiem) a pomohla baterke. Zacinam si mysliet ze to auto je ko..tsky vrak, neni stvrt roka aby som na nom nieco neriesil a to uz zacinam riesit 2.kolo veci co som sam uz raz opravoval Auto pritom jazdi 3 roky asfalt a teren na urovni polnych ciest. Kedysi som mal stary megan s podobnym najazdom jedine co som riesil bol benzin, olej a na zaver tlmice, u DII to nema cenu ani rozpisovat co vsetko uz bolo menene. Obe auta maju, mali cez 300tis nagulane a to megan mal povest toho znaku co ma na kapote. DII je ale asi ina kategoria...
Kurva nechapem co za inteligenta naprogramovalo ecu tak aby este hodinu a pol po vypnuti zapalovania a zavretia auta udrziavala auto v nastavenom mode (opravte ma ak sa pletiem) a pomohla baterke. Zacinam si mysliet ze to auto je ko..tsky vrak, neni stvrt roka aby som na nom nieco neriesil a to uz zacinam riesit 2.kolo veci co som sam uz raz opravoval Auto pritom jazdi 3 roky asfalt a teren na urovni polnych ciest. Kedysi som mal stary megan s podobnym najazdom jedine co som riesil bol benzin, olej a na zaver tlmice, u DII to nema cenu ani rozpisovat co vsetko uz bolo menene. Obe auta maju, mali cez 300tis nagulane a to megan mal povest toho znaku co ma na kapote. DII je ale asi ina kategoria...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No vidis petro, ja mam na td5, D2 a Def najeto sto tisic, vsechny kilometry na obou autech na najezdu vetsim nez 200tisic a zatim jsem nic nedelal opakovane, krome jednoho krizku na kardanu, ktery ma proste ujebnuty unasec, tak to holt odeslo "opakovaně - podruhé". Takže u mne to zas tak zkurvený landrovery nejsou, ted startuju normalne rovnou na otoceni klickem, bez zhaveni a nafty je tam tak ze mi sviti hladovy oko a tankovano poslednich deset nadrzi vyhradne u Globusu nejlevnesi, co jest.
- tomashan
- Příspěvky: 568
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
U mna to vyzeralo presne rovnako aj chladiaca cervena aj olej bud zo serva alebo z ACE pod autom kazde rano za tieto tri dni. Jedina vyhoda ze mechy nemam takze to startuje ako pan. Tie opravy mam tiez podobne, stale cosi, nervy a cas ktory pritom stravim ale staci sa ist riadne odviest a zase to cloveka zacne bavit ale v principe su tie auta ako posadnuty hypochonderPetro píše:Tak auto (D2) par dni -dva na mraze a kaluz chladiacej kvapaliny pod autom (tesnenie chladic nafty), vedla kaluz od prevodovky riadenia a zadny mech prazdny ako bonus kompresor pri snahe dofukat mech nacal aj baterku.
Kurva nechapem co za inteligenta naprogramovalo ecu tak aby este hodinu a pol po vypnuti zapalovania a zavretia auta udrziavala auto v nastavenom mode (opravte ma ak sa pletiem) a pomohla baterke. Zacinam si mysliet ze to auto je ko..tsky vrak, neni stvrt roka aby som na nom nieco neriesil a to uz zacinam riesit 2.kolo veci co som sam uz raz opravoval Auto pritom jazdi 3 roky asfalt a teren na urovni polnych ciest. Kedysi som mal stary megan s podobnym najazdom jedine co som riesil bol benzin, olej a na zaver tlmice, u DII to nema cenu ani rozpisovat co vsetko uz bolo menene. Obe auta maju, mali cez 300tis nagulane a to megan mal povest toho znaku co ma na kapote. DII je ale asi ina kategoria...