Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Naposledy upravil(a) Dex dne 05 pro 2017 11:06, celkem upraveno 1 x.
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Vitej do klubu. Taky mi na D2 odesel automat necely rok po koupi. Po zvazeni vsech variant tam sel repas od Ashcrofta i s HD menicem a konecne mam pocit jistoty, ze to nejakou chvili vydrzi. Snad ten pocit neni falesny...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- 22lukas277
- Příspěvky: 715
- Registrován: 01 kvě 2016 15:47
- tel.: 0915354378
- auto: RRC OM606 SuperTurbo
- Bydliště: Horovce Pri Púchove
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ja som robil repas prednej napravy na mojej 300vke po rumunsku aj ked nebol nutny... Koncom juna som.to zrepasnul .. Presiel som na tom taliansko , madarsko nejaky offroad a zraz v slovenskom.pravne a tyzden do zadu mi skoro vyletelo koleso spolujazdca ... Myslel som ze lozisko kolesa vonkajsie ale opak pravdou odislo vnutorne lozisko kvalita od britpartu ! Vrelo odporucam
Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku
Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku
- 22lukas277
- Příspěvky: 715
- Registrován: 01 kvě 2016 15:47
- tel.: 0915354378
- auto: RRC OM606 SuperTurbo
- Bydliště: Horovce Pri Púchove
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Toto bolo lozisko britpart
Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku
Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To ještě nevím, dnes snad bude venku ... vzhledem k tomu, že mám v autě to velký turbo a byl tam standardní měnič, bych řekl, že se to prostě upeklo ...
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No, takhle to asi dopadne i u mě. Uvidíme, jak to vyndají ven.
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To upečení by to mohlo být. Jestli si to dobře pamatuju, tak v létě to docela rychle letělo do červeného a rozsvěcovala se kontrolka přehřátí převodovky. Repase u Ashcrofta a větší měnič je podle mě správné řešení. A myslím si, že budeš i dost překvapenej, jak to auto potom pojede.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ano, ano ... přehřívání vyřešil LandJirka, vyčištěním chladiče a výměnou oleje, pak už se kontrolka nerozsvěcovala, já to ani nijak moc nehonil, nejsem ten závodnický typ, ale předchozí majitel s tím zase občas tahal vlek s koněm a tam si dokážu představit, že byl ten prokluz v převodovce veliký ... no a na tachometru 220 tis, tak už to prostě chcíplo ... akorát si to mohlo vybrat jinou dobu, než VánoceMadTom píše: ↑05 pro 2017 12:35 To upečení by to mohlo být. Jestli si to dobře pamatuju, tak v létě to docela rychle letělo do červeného a rozsvěcovala se kontrolka přehřátí převodovky. Repase u Ashcrofta a větší měnič je podle mě správné řešení. A myslím si, že budeš i dost překvapenej, jak to auto potom pojede.
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jestli pomohlo vyčištění a olej a předtím se to dlouhodobě přehřívalo, tak to prostě mohlo být načaté. A s těma 220tis km jsi si jistý? To že se tomu přidalo výkonu, tomu samozřejmě mohlo pomoci - převodovka tento větší výkon musela přenést.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Samozřejmě, 220 tis km těžko ověříš, vyšší výkon už to mělo před turbem, protože to má ještě čipnutou jednotku a to turbo tomu ještě přidalo, to je bezesporu. Takže i kdyby to těch 220 skutečně mělo, tak jestli to od 100tis jezdilo s čipem a od 200set ještě s větším turbem a někdo měl rád rychlou jízdu, nebo občas něco potáhnul, tak by to muselo být nevím z čeho, aby to nekleklo ...
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tohle je vždycky na nic a je mi jasné, že se to před Vánoci fakt nehodí...ono se to vlastně nikdy nehodí...nicméně, vem to z té lepší stránky...u DII s automatem výměna nové převodovky od Ashrofta v kombinaci s HD měničem změní celý charakter auta a posune na jinou úroveň...je to fakt nádherný svezení potom...ber to místo opravy jako opravdu ten nejlepší upgrade DII v automatu, který jde udělat a alespoň se máš (i přes fakturu, která bude následovat) na co těšit. Já si DII začal užívat právě až po tomto upgradu s novou převodovkou, HD měničem a chipem...hrochado píše: ↑05 pro 2017 10:32 Můj pátek:
Jedu večer z Brna směr Ostrava za rodiči, někde u hranic chci předjet, šlápnu na plyn auto se rozjede a v půlce předjíždění cuknutí a žlutá kontrolka motoru, sjedu ke krajnici, vypnu motor, nastartuju znova, vše ok, tak jedu dál ... ve chvíli, kdy na to více šlápnu, žlutá kontrolka ... opět vypnout, nastartovat a už na to teda nešlapu ... jedu si v pohodě, pak sjedu z dálnice, na první křižovatce zastavím a ve chvíli, kdy se chci rozjet automat řadí 1, 2, pak zacuká, otáčky vyletí, pak zas spadnou a dál už nejedu ... nezařadí žádnou rychlost. Naštěstí jsem byl už asi 10 km od našich, takže soused s džípem mě odtáhl a v sobotu ráno ke kokeškovi. Diagnóza automat v prdeli, takže nejdražší vánoční dáreček v životě.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Musim ti Benjo dat velmi za pravdu ze to je tedka jine auto. Chip+velke trubo + Ashcroft menic +automat od nas... to je parada! Chova se to velmi zábavně
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jojo, však já už se těším, až si to zítra vyzvednu!
Teď jdu do banky, tak zdar zajtra!
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jedem z firmou za oslavou roku do Podjestedi a protoze je snih, tak berou naseho Armstronga, jen at kamaradi vidi, jak vypada prave auto! Armstrong je hrdinou jiz kratce po prijezdu, kdy vytahuje z prikopu Mazdu, ktera nezvladla uhybny manevr pred sypacem. Vsichni obdivuji (na to jsme prece zvykli, ze ano?): "Tyjo, s tim jsi prijel z Prahy? Fakt?" a tak. Druhy den rano, kolega ktery dlouhodobe touzi mit Land Rovera a nuti me, at mu sezenu DII (jakkoliv mu to rozmlouvam) chce na projizdku. Tak ho beru. Auto jede jak za mlada, snih nesnih, blato neblato, kopec nekopec: "Chces si to vyzkouset?" Kolega useda za volant, rozjizdi se do prudsiho kopce v zasnezene plani a presne po 30 vterinach... bla bal bla... a ticho. Startuje a nic. "Tys mi to rozbil!" To jsem si myslel, ze je to jen nejaky mini-neduh a samo se to opravi, ale postupne dochazi na telefonicke konzultace, kontrolu rozdelovace, vahy vzduchu, pojistek a dostazitelnych kabelu, zacina huste snezit, ja prechazim z optimistickeho modu do modu "zkurveny olendrouvry" a "ta mrdka jedna", ale ani to k nicemu neni a benzin se do motoru proste ne a ne dotlacit. Dalsi kolega s metrosexualnim LR Voguem me nedustojne vythnul na silnici k parkovisti, kde pokracovala resuscitace. Trapas... bez poradneho vybaveni (misto noze bylo nutne pouzit sekeru), se ustrihnul kabel od kompresoru, co jsem nahodou mel, a spojilo se benzinove cerpadlo naprimo s pojistkovou skrini. Zjevne na draze mezi nadrzi a pojistkama neco uhnilo (coz uz se nam stalo pri navratu z Maroka ve Francii). Kabely se zbastlily pomoci pruhledne papirnicke lepenky a dojelo to zase az domu. Mam to auto moc rad...
Myslite si, ze kolega neco pochopil a prestane ted otravovat s tim svym: "Ne! Ja chci staryho landaka!"?
Myslite si, ze kolega neco pochopil a prestane ted otravovat s tim svym: "Ne! Ja chci staryho landaka!"?
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak jsem zkusil jak točí novej zgenerálkovanej motor a původní kladka to nedala. Řemen o 1/3 seskočil z řemenice, ořiznul se , namotal na vrtuli a rozsekal tapec u haubny.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tomu se říká: sebemrskač
- tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mam podobnu prihodu ale z jednym nemeckym autom. Po 350km pohodovej jazdy som dosiel domov z chaty, vybalil veci a ze skocim este do pekarne cca 300m od domu ale samozrejme autom, po ceste spat rana roztrhlo remen, ten rozmlatil vrtulu a ta komplet vsetky tri chladice a bolo vymalovane.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Taky mě to překvapilo, že to nic okolo nerozsekalo, všude samá hadice nebo kabely.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Taky se ti mohl namotat na řemenici, seknout gufer a strhnout rozvody. A je to hned. I když na 300 sem o tom neslyšel.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak pridavam svuj prvni prispevek do tohoto vlakna. Po 50 tisicich km bez zasadnejsich problemu s P38 jsem dnes poprve vyslovil "zkurvenej lendrouvr". Minuly tyden vymenen starter -diagnostikovan jako pricina nenastartovani, porizena i nova baterie takze, vse chodilo jak ma. Vcera 250 km poskanovani po trase Praha- šumavské hvozdy a nic nenasvedcovalo tomu, ze dnes rano vyslovim ta dve slova. No proste, jen to cvakne a nic.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“