NEVÁŽNĚ
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: NEVÁŽNĚ
a ja vim dokonce kdo to byl:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEVÁŽNĚ
To jako Škodivka povalila D4?
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEVÁŽNĚ
Jj. Pan ridic se ji chtel vyhnout, tak mu akodovka podebrala zadni kolo a zrcatko odrene ))
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
Re: NEVÁŽNĚ
Dopis pro Angelu Merkelovou.
Milá paní kancléřko, drahá Angelo,
v prvé řadě bych chtěl poděkovat za Váš poslední dopis a povzbudivá slova, díky kterým opět věřím v budoucnost Evropské unie v čele s milovaným a drahým německým národem. Zároveň bych chtěl vyjádřit vřelé díky za Váš rodinný recept na Eintopf a vlastnoručně podepsanou fotografii z dob NDR, kdy jste nosila ten slušivý chlapecký účes.
Píšu Vám ale také proto, abych reagoval na Vaši kulantní nabídku, v rámci které bychom se měli s Německem podělit o uprchlíky. Musím říci, že si Vaší láskyplné péče hluboce vážím a ještě více nyní chápu, proč Vám říkají uprchlíci „Mama Merkel“. Je vidět, že hluboký mateřský cit Vám nechybí, ani když Vám nebylo dopřáno mít vlastního potomka.
Domnívám se ale, že Česká republika nemá právo Německo o všechny ty nadějné syrské programátory, lékaře a advokáty z Afghánistánu či Nigérie připravit. Už jenom proto, jak moc Německo před, za války i po válce kvůli nám Čechům trpělo. Berte naše odmítnutí jako projev úcty k německým obětem české zvůle a zároveň jako jakousi drobnou kompenzaci za utržené finanční i lidské ztráty.
V neposlední řadě si myslím, že pro vysoce kvalifikované syrské programátory, lékaře a advokáty z Afghánistánu a Nigérie by se na nuzném českém trhu nenašla dostatečně důstojná práce. A i kdyby ti skromní hoši slevili ze svých nároků a přijali práci v nižším či středním managementu, jak dlouho by se vzhledem ke své vysoké kvalifikaci u nás cítili spokojeni?
Vaše nabídka se mi za Českou republiku neodmítá lehce. Vím, že se chcete s námi podělit o to nejlepší, co máte k dispozici. Vůbec nechci zranit Vaše mateřské city, ale těm dobrým muslimským hochům bude nejlépe ve Vaší péči. Dětem je přece vždy nejlépe u jejich maminky. A Vy, paní kancléřko, jste přece taková „psí máma“ všech těch nebohých uprchlíků.
Ještě jednou děkuji za vše a přeji mnoho úspěchů v dalším volebním období.
Milá paní kancléřko, drahá Angelo,
v prvé řadě bych chtěl poděkovat za Váš poslední dopis a povzbudivá slova, díky kterým opět věřím v budoucnost Evropské unie v čele s milovaným a drahým německým národem. Zároveň bych chtěl vyjádřit vřelé díky za Váš rodinný recept na Eintopf a vlastnoručně podepsanou fotografii z dob NDR, kdy jste nosila ten slušivý chlapecký účes.
Píšu Vám ale také proto, abych reagoval na Vaši kulantní nabídku, v rámci které bychom se měli s Německem podělit o uprchlíky. Musím říci, že si Vaší láskyplné péče hluboce vážím a ještě více nyní chápu, proč Vám říkají uprchlíci „Mama Merkel“. Je vidět, že hluboký mateřský cit Vám nechybí, ani když Vám nebylo dopřáno mít vlastního potomka.
Domnívám se ale, že Česká republika nemá právo Německo o všechny ty nadějné syrské programátory, lékaře a advokáty z Afghánistánu či Nigérie připravit. Už jenom proto, jak moc Německo před, za války i po válce kvůli nám Čechům trpělo. Berte naše odmítnutí jako projev úcty k německým obětem české zvůle a zároveň jako jakousi drobnou kompenzaci za utržené finanční i lidské ztráty.
V neposlední řadě si myslím, že pro vysoce kvalifikované syrské programátory, lékaře a advokáty z Afghánistánu a Nigérie by se na nuzném českém trhu nenašla dostatečně důstojná práce. A i kdyby ti skromní hoši slevili ze svých nároků a přijali práci v nižším či středním managementu, jak dlouho by se vzhledem ke své vysoké kvalifikaci u nás cítili spokojeni?
Vaše nabídka se mi za Českou republiku neodmítá lehce. Vím, že se chcete s námi podělit o to nejlepší, co máte k dispozici. Vůbec nechci zranit Vaše mateřské city, ale těm dobrým muslimským hochům bude nejlépe ve Vaší péči. Dětem je přece vždy nejlépe u jejich maminky. A Vy, paní kancléřko, jste přece taková „psí máma“ všech těch nebohých uprchlíků.
Ještě jednou děkuji za vše a přeji mnoho úspěchů v dalším volebním období.
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: NEVÁŽNĚ
vím, že je to v tématu nevážně. ale z podtextu tak nějak cítím, že by sis chtěl buď zaprcat, nebo to vlastně myslíš v zásadě vážně, jinak by ses pod něco takového nepodepsal ani ze srandy. a pak se mi z toho chce fakt blejt
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- c-ice.lukas
- Příspěvky: 89
- Registrován: 01 srp 2016 19:16
- auto: D1 95'
- Bydliště: BA, LV, PD
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEVÁŽNĚ
Defik zachraňuje situáciu v GB https://instagram.com/p/Bf062wkgMfQ/
Re: NEVÁŽNĚ
Po osmi letech se mi rozpadl kvalitní "wercajk" kufr z Polska, pozitivní ale je, že všechny nálepky přežily a jsou přesunuty na nový
Je to přece jen kus hitorie a vždykcy z nich na mě dýchne ta nostalgie, jen škoda, že chybí polep z Valašských Kotár 2009
Je to přece jen kus hitorie a vždykcy z nich na mě dýchne ta nostalgie, jen škoda, že chybí polep z Valašských Kotár 2009
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: NEVÁŽNĚ
Číňani lehce okopčili defíka
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tot ... -internetu
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tot ... -internetu
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEVÁŽNĚ
Flying Huntsman 6x6 je Kahna, ne od Číňanů.Franta D1 píše: ↑11 bře 2018 07:42 Číňani lehce okopčili defíka
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tot ... -internetu
Re: NEVÁŽNĚ
Dá se tohle nějak slušně komentovat? Asi ne...
http://www.auto.cz/poplatky-na-stara-au ... vat-120273
http://www.auto.cz/poplatky-na-stara-au ... vat-120273
Country boy...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: NEVÁŽNĚ
Normálka, povede to akorát k většímu ojebávání a vykrucování jak je v čechách zvykem, tim spíš budu uvažovat o autech jako předmětech a dokladech k nich "odděleně". Zatím mne to utvrzuje v tom, že sbírat doklady a auta zvlášť je dobrá taktika. Když je pěkný auto na prodej a nemá papíry - já už to dneska beru pomalu jako výhodu.
Kdyby nebyl nákup ojetiny nesmyslně zpoplatněnej, tak bych neměl motivaci si naopak nechávat nějaké doklady, ale takhle...? Dyť mě se všechny ty doklady v depozitu v podstatě zhodnocujou (pokud na nich roste hypotetická ekodaň)- to je uplně proti logice ten systém vyčistit.
Nu nic, třeba fakt udělám výprodej dokladů za šrotovné 50 000 kč / kus, ovzduší to nepomůže, ale já si koupim jachtu v karibiku
Kdyby nebyl nákup ojetiny nesmyslně zpoplatněnej, tak bych neměl motivaci si naopak nechávat nějaké doklady, ale takhle...? Dyť mě se všechny ty doklady v depozitu v podstatě zhodnocujou (pokud na nich roste hypotetická ekodaň)- to je uplně proti logice ten systém vyčistit.
Nu nic, třeba fakt udělám výprodej dokladů za šrotovné 50 000 kč / kus, ovzduší to nepomůže, ale já si koupim jachtu v karibiku
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEVÁŽNĚ
V Německu je to už několik desetiletí standard a jeden ze důvodů, proč se stále vyplácí dovážet jejích ojetiny. Mám tady na opravě jedno RRC z Frankfurtu, už je tady dva roky, protože majitel měl práci v Kanadě, a jenom daň za ty dva roky přihlášení je vyšší než cena kvalitního celolaku, který se dělal. Spíš jsem si říkal, že vlastnictví auta už je tady strašně dlouho strašně levné. Po těch letech, co bydlím v centru města, tak nevnímám auto jako povinnou výbavu, kterou by opravdu musela umět utáhnout každá socka. Na různé extrémní případy typu "vozím svou pohybově postíženou manželku v důchodě dvakrát týdně na cvičení" se najdou určitě úlevy. Ostatní mě netrápí: když chce někdo Defa, nebo Offroada obecně, tak buď mu to na to vydělá jako pracant nebo služebák a platí daň i dnes, nebo je to prostě koníček a ty jsou vždycky drahé. To, že se dnes pozná poctivost řemeslníka tím, že dojede v otlučené Felicií taky není OK, tak holt bude muset zvednout ceny a vydělat si na novou dodávku. Průměrná mzda se zvedla v posledních pár letech o desítky procent, cena nového auta spíš klesla a na forumu, kde všichni řešíme, jakou p"..."čandu si jako další navěšíme na svou zbytečnou káru, nadávat na poplatek ve výši pár plných nádrží...Luxusproblem....
Ano, pár lidí to obejde cestou veteránu a ti můžou pak děkovat HaK, že na ně mysleli v předstihu.
Ano, pár lidí to obejde cestou veteránu a ti můžou pak děkovat HaK, že na ně mysleli v předstihu.
Re: NEVÁŽNĚ
Mirko: Nezlob se na mě, ale napsal si neskutečnou blbost. Nechápu jak tohle můžeš obhajovat a hlavně proč si myslíš, že bych měl nějaký poplatek státu vůbec platit, za co jako přesně si myslíš, že by si ho měl "zasloužit"? Ekologie je to poslední na co při stvoření tohohle paskvilu někdo myslel. Máš pocit, že platíš jako motorista málo - spotřební daň, DPH, dalniční známku, POV, TK a emise a že ostatní státy kolem nás se mají ještě blběji není přeci důvod hýkat nadšením, že se nemáme tak blbě.
Naposledy upravil(a) masar dne 29 bře 2018 07:28, celkem upraveno 1 x.
Land Rover Discovery 2 Td5
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: NEVÁŽNĚ
mira hodil do placu odvážný názor a asi si za to řádně schytá ale ono částečně i právem, protože... třeba já mám 18 let starého benzínového SAABa. původní stav, nic na něj nevěším, netuním. pravidelně servisuju, udržuju v top kondici (vyjma teda kvetoucích zadních podběhů, které mě čekají ted v létě, takže i ta kastla bude na podzim zase TOP, jako zbytek auta). nechápu z jakého důvodu bych já měl někomu platit nějaké peníze za to, že mám starší auto. auto, které je často čistší/ekologičtější, bezpečnější a celkově propracovanější než mnohá mladší/současná auta. řekni mně proč mám měnit něco, co 100% funguje a jsem s tím 100% spokojený. nebo proč za to, že jsem se o auto roky poctivě staral a funguje mám být trestaný tím, že budu platit něco navíc. fakt mně řekni proč. tohle není žádná ekologie ani pošťouchnutí ekonomiky, tohle je prostě čistý prolobovaný mamon a touha zase si nahrabat. ať mně někdo ukáže relevantní ověřenou studii, že než držet jedno auto více let, je po všech stránkách ekologičtější a ekonomičtější každých pět let vyhodit auto a koupit nové. pak všechno, co mám doma vyhodím a hned vytáhnu z kapse 2,5 mega a utíkám si koupit ten nejnovější VW elektromobil, který jedním nabitím (ale kde?) spálí celou korbu černého uhlí v nějaké německé, čisté a ekologické uhelné elektrárně. P. S. nic proti německu, klidně si to můžeme zaměnit za jakýkoliv jiný evropský stát
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: NEVÁŽNĚ
Ten návrh je dle mého další pokus o diskriminační paskvil,jistě víme odkud přicházející.Sundat stará dobře funkční auta ze silnic a nacpat lidi do půjček na nová,o kterých vůbec nejsem přesvědčený že jsou ekologičtější vzhledem k nastavenému systému rychlé spotřeby.O ekologii ale tady přeci nejde...Že je provoz aut v okolních zemích podstatně dražší než v ČR je pravda,mám konkrétní zkušenost z UK.Každopádně by se ale mělo přihlédnout k místní ekonomické situaci,nechat přirozenou stará auta dojezdit a počkat na to,až budou mzdy takové,že si budou lidi,kteří auto opravdu pro svůj život potřebují,moci taková auta dovolit.Neodsuzoval bych Mirka za názor,na který má právo,jako každý člověk.Má jiný pohled na věc a chápu jak to myslí.Z určitého pohledu má vlastně i pravdu.Já osobně to budu řešit veteránskou testací na mojí XJ6,které bude příští rok 30 let,případně provozem auta registrovaným v UK,rozhodně se nenechám donutit nasednout do současných parodií na auto.To je můj pohled na věc.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NEVÁŽNĚ
No měl jsem něco vypitého, takže omlouvám se za explicitnost, ale trvám na tom, že to je standardní nástroj. Všechny ty obsahově trapně malé Diesely v Land Roverech tam jsou kvůli daním v zemích jižní Evropě, které jsou drakonické nad 2,5l objemu motoru.
Samozřejmě je to zneužitelný nástroj, ale já prostě beru auto jako nějaký druh luxusu, který nemusí mít každý. Samoregulace bohužel nefunguje, ekopoplatek nefunguje a tak stát hledá alternativu, jak regulovat podobu vozového parku. Ano, nás několik nadšenců to zrovna trefí, protože my chceme "přesně" tyhle auta, které máme a za které budou daně nejhorší, protože nejsou konformní. Ale nemít tuhle úchylku, tak dneska používám jednu z Carsharingových služeb a zbytek vyřídím (jako doposud) na kole nebo MHD. A těch lidí, co opravdu mají auto "miláška", je čím dál míň.
Celkem paradoxní je, že když to po sobě čtu, tak na českém forumu teď vystupuju skoro jako ten progresivní ekodebil a naopak na německém forumu, když je taková debata, tak jsem svými názory ještě sto let za prvníma ekologickéma opicema...Řešil se tam teď zákaz vjezdu Dieselu do měst.
Ale ostatně tohle fakt nepatří do vlákna "nevážně".
Samozřejmě je to zneužitelný nástroj, ale já prostě beru auto jako nějaký druh luxusu, který nemusí mít každý. Samoregulace bohužel nefunguje, ekopoplatek nefunguje a tak stát hledá alternativu, jak regulovat podobu vozového parku. Ano, nás několik nadšenců to zrovna trefí, protože my chceme "přesně" tyhle auta, které máme a za které budou daně nejhorší, protože nejsou konformní. Ale nemít tuhle úchylku, tak dneska používám jednu z Carsharingových služeb a zbytek vyřídím (jako doposud) na kole nebo MHD. A těch lidí, co opravdu mají auto "miláška", je čím dál míň.
Celkem paradoxní je, že když to po sobě čtu, tak na českém forumu teď vystupuju skoro jako ten progresivní ekodebil a naopak na německém forumu, když je taková debata, tak jsem svými názory ještě sto let za prvníma ekologickéma opicema...Řešil se tam teď zákaz vjezdu Dieselu do měst.
Ale ostatně tohle fakt nepatří do vlákna "nevážně".
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: NEVÁŽNĚ
je to dobré. ale pokud budu uvažovat jako ty, tak dalším krokem bude, že vlastnit dům se zahradou je určitý druh luxusu, když přece můžu bydlet v pronajaté unimobuňce. a kdo má barák starší 30 let, tak zaplatí. a kdo ho má starší 50 let, tak ho už musí zbourat, protže to je neekologická barabizna, nebezpečná a nedá se v ní bydlet. teď mě s tím pošleš k šípku, ale počkej si, tvoje děcka tohle zažijí, pokud to takto půjde dál sorry, pro mě jsi ty ani nikdo jiný zatím nepoložil na stůl argument, proč musím zahodit věc, která funguje a koupit si novou. a je jedno, jestli jde o dům, auto, mobil, nůž, sekeru nebo počítač. proč to musím vyhodit, když to funguje, je to dobré a jsem s tím spokojený??? postavím si dům, postavím si ho tak, abych v něm mohl bydlet celý život a aby byl i pro mé děti a jejich děti. za tvrdě vydřené prachy si koupím auto, takové abych byl spokojený a aby vydrželo. a ono drží. a já ho chci mít taky na celý život. proč ho mám najednou ze svého pohledu bezdůvodně měnit??? toto není o nějakém fandovství, úchylce nebo nadšenectví. toto je racionální a pragmatický přístup. proč kupovat nové, když to staré funguje. chápeš to, že tohle prostě žádnýma kecama o luxusu nebo ekologii nebo čímkoliv jiným neokecáš? tvůj názor ti neberu a je fajn, že o tom přemýšlíš, ale podle mě uvažuješ chybně. nejdu proti tobě, taky si říkám jen svůj názor to jen aby tady z toho nevzikl zbytečný fajt. takže v dobrém
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: NEVÁŽNĚ
Celé tyhle "daně" jsou jenom o tom, jak z lidí vyrazit víc peněz, a to většinou za něco, co prostě potřebují. Bydlím v centru města a pro většinu věcí je pro mě jednodušší si dojít pěšky, než jet autem nebo třeba na kole. Pro většinu. Zbytek, třeba týdenní nákup pro 6 lidí, by znamenal, že ty dvě obrovské tašky budu muset nějak odnést - to už pěšky nejde, do MHD se s nimi bezpečně nedostanu - s jednou ano, ale to je málo, a 3 ruce abych se držel prostě nemám. Máme v centru města dům, už hodně více než 100 let, a ten musím ze zákona udržovat, a když na něm chci něco upravit, tak v projektové dokumentaci musí být vyznačený i příjezd k domu, jinak mi nic nepovolí. Pokud nebudu mít auto, tak to znamená, že všechny opravy nad cca 15kg materiálu a nářadí budu muset někomu zadávat, a toho člověka taky zaplatit. A to jenom v případě, že se mi někoho podaří vůbec sehnat.
Dříve jsme bydleli v malé vesnici těsně vedle města - MHD tam jelo, ale kromě špičky jednou za hodinu, pozdě večer nebo naopak brzo ráno ale vůbec. Takže dostat se na ranní vlak do Prahy jsem mohl jenom taxíkem. Tady prostě individuální doprava nemá náhradu a ani konkurenci - MHD tohle nemůže obsloužit, nebo bude jezdit prázdná. A na to, kolik kilometrů za rok najedu, si prostě nové auto nemohu dovolit a ani nechci. Carsharing je hezká idea, ale chtěl bych vidět systém, který je funkční bez dotací a podobných věcí.
A poznámka na okraj - v Olomouci na hlavních silnicích začali rušit přechody pro chodce, protože podle stanoviska policie nevyhovují normám. Trvalo hodně dlouho, než jim někdo vysvětlil, že je něco jiného aktuálně platná norma a stavba nového přechodu, a prostá existence přechodu, který už je tu více než 20 let, a byl postaven dle normy v té době platné. Tímto způsobem bychom měl začít bourat staré hrady a kostely, protože současným normám nevyhovují. A policajti by měli vyklidit všechny služebny, kde je ještě starý elektro rozvod nebo starý hromosvod. Blbost prostě kvete. A když to není blbost, tak je to zájem z lidí tahat další peníze.
Dříve jsme bydleli v malé vesnici těsně vedle města - MHD tam jelo, ale kromě špičky jednou za hodinu, pozdě večer nebo naopak brzo ráno ale vůbec. Takže dostat se na ranní vlak do Prahy jsem mohl jenom taxíkem. Tady prostě individuální doprava nemá náhradu a ani konkurenci - MHD tohle nemůže obsloužit, nebo bude jezdit prázdná. A na to, kolik kilometrů za rok najedu, si prostě nové auto nemohu dovolit a ani nechci. Carsharing je hezká idea, ale chtěl bych vidět systém, který je funkční bez dotací a podobných věcí.
A poznámka na okraj - v Olomouci na hlavních silnicích začali rušit přechody pro chodce, protože podle stanoviska policie nevyhovují normám. Trvalo hodně dlouho, než jim někdo vysvětlil, že je něco jiného aktuálně platná norma a stavba nového přechodu, a prostá existence přechodu, který už je tu více než 20 let, a byl postaven dle normy v té době platné. Tímto způsobem bychom měl začít bourat staré hrady a kostely, protože současným normám nevyhovují. A policajti by měli vyklidit všechny služebny, kde je ještě starý elektro rozvod nebo starý hromosvod. Blbost prostě kvete. A když to není blbost, tak je to zájem z lidí tahat další peníze.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo