Jsem si to zběžně pročetl, včetně dokumentu popisujícího nesmysly, které tam při návrhu "nové vyhlášky" vznikly a na kterých autor návrhu staví. A potom jsem si přečetl zběžně toto:
http://www.iveteran.cz/novinky/4283
Za mě pokud z toho udělají nějaký průnik a vynechají chyby a logické nesmysly, tak to celé má smysl podpořit. Doporučuji se nad některými tvrzeními pořádně zamyslet a rozdělit si to myšlenkově na auta typu "skutečný veterán" tedy vzniklá krátce po první světové válce a na auta stará cca 40 let, která sice veterán jsou, ale jinak jsou to po stránce technické běžná auta. Ty první si na běžné STK nějak neumím představit, vždyť to technik ani nebude umět nastartovat, u těch druhých naopak nevidím žádný problém. Další věc jsou uváděné počty dalších lidí na úřadech - že bude potřeba kvalifikaci je jasné, že nebudou dělat jenom veterány asi taky, takže počítání zvýšených nákladů na nové lidi jenom kvůli veteránům je podle mě nesmysl. A to poslední - máme tu historická vozidla na běžných značkách, které na STK normálně dnes chodí, takže minimálně na některých STK to už dnes musí technicky umět, kolik jich je, jak aut tak STK, to neumím posoudit. Takže opět celkem zavádějící tvrzení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo