já tuto zkušenost mám, odkvétající topoly, pod kterými jsem kdysi parkoval mi pylový filtr během chvíle tak ucpaly, že do kabiny nešel vůbec vzduch.Libunda píše: ↑08 dub 2018 23:25 ...
Výsledek??
Slovy technika: "Pilový filtr jako beton".
Vážně?? Po půl roce od garančky, kdy ho měli měnit??
Na toto nemám důkaz, ale z vlastní zkušenosti majitele více jak 10 typů aut za posledních 25 let si troufnu říct,
že se na to prostě při garančce vykašlali a nevyměnili ho.
Nebo má někdo jinou zkušenost?? Mě se to zatím nestalo.
CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Moderátor: Miky_CZ
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
OK, může být. Díky za info.
victom: můžeš mi přes SZ poslat kontakt na toho soudního znalce??
Rád bych se s ním projel, aby mi potvrdil, nebo vyvrátil to že ve vyšší rychlosti
profukuje skrz těsnění dveří.. v Cartecu se mi snaží totiž tvrdit, že jde o aerodynamický hluk.
Což je mimochodem úplně něco jiného.
To že auto při vysoké rychlosti hučí, to je normální, když má design krabice od bot,
ale mě prostě profukuje přes těsnění.
Když tam strčím špičku prstu, tak na mě fouká.............., osobně si myslím, že by stačilo seštelovat dveře, ALE.
To odmítají, protože je to prý všechno dokonale dotažené.
Měnili mi kvůli tomu levé těsnění a o něco se to zlepšilo, takže podle mě je to jen nějakou vůlí.
První rok to foukalo pokaždé na 180 Km/Hod. Po výměně těsnění už je při bočním větru.
Tzn, jedu po dálnici v nějakém koridoru 180 a nefouká. Jedu li na otevřené dálnici, kde funí boční vítr, začne při stejné rychlosti profukovat.
Údajně mám pravidelně mazat těsnění, to je jejich řešení problému.
Mimochodem, toto jsem reklamoval asi 6X už a také vím, že u jiných RR to nedělá !!
Takže jsme zase u toho, že mám buď špatný kus, nebo je to servisem.
Jinak první 3 000 Km, kde jsem s novým autem jel ihned do Duseldorfu a po dálnici 220, aby cesta utíkala.....
se toto za celou cestu neprojevilo. Teprve až po cca 3 měsících provozu.
victom: můžeš mi přes SZ poslat kontakt na toho soudního znalce??
Rád bych se s ním projel, aby mi potvrdil, nebo vyvrátil to že ve vyšší rychlosti
profukuje skrz těsnění dveří.. v Cartecu se mi snaží totiž tvrdit, že jde o aerodynamický hluk.
Což je mimochodem úplně něco jiného.
To že auto při vysoké rychlosti hučí, to je normální, když má design krabice od bot,
ale mě prostě profukuje přes těsnění.
Když tam strčím špičku prstu, tak na mě fouká.............., osobně si myslím, že by stačilo seštelovat dveře, ALE.
To odmítají, protože je to prý všechno dokonale dotažené.
Měnili mi kvůli tomu levé těsnění a o něco se to zlepšilo, takže podle mě je to jen nějakou vůlí.
První rok to foukalo pokaždé na 180 Km/Hod. Po výměně těsnění už je při bočním větru.
Tzn, jedu po dálnici v nějakém koridoru 180 a nefouká. Jedu li na otevřené dálnici, kde funí boční vítr, začne při stejné rychlosti profukovat.
Údajně mám pravidelně mazat těsnění, to je jejich řešení problému.
Mimochodem, toto jsem reklamoval asi 6X už a také vím, že u jiných RR to nedělá !!
Takže jsme zase u toho, že mám buď špatný kus, nebo je to servisem.
Jinak první 3 000 Km, kde jsem s novým autem jel ihned do Duseldorfu a po dálnici 220, aby cesta utíkala.....
se toto za celou cestu neprojevilo. Teprve až po cca 3 měsících provozu.
Naposledy upravil(a) Libunda dne 12 dub 2018 09:23, celkem upraveno 1 x.
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Jj, přesně to jsem myslel, očekával bych, že to "výrobce" prostě vezme na sebe, stáhne si auto a nebude si dál dělat ostudu nekonečnými opravami takhle drahého kouskuMadTom píše: ↑09 dub 2018 12:52 Nemám dojem, že by všechny záruční opravy platil servis ze svého - ten je pouze "přefakturuje výrobci". Stejně jim to výrobce předem schvaluje. Ze svého řeší maximálně reklamace oprav, když se jim to "nepovedlo". To se stát může, ale to je stejné v jakémkoliv podnikání. Jiná věc je, zda z takové opravy mají nějaký zisk.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Než jsem si RR koupil, tak jsem měl na víkend pujčený předváděcí kousek.
Po návratu jsem byl pokárán, že jsem nevyluxoval kobereček u spolujezdce
Při posledním servisu mi dali náhradní auto s tak zasviněným předním sklem zevnitř, že jsem jim tam mohl namalovat prasátko.
Po návratu jsem byl pokárán, že jsem nevyluxoval kobereček u spolujezdce
Při posledním servisu mi dali náhradní auto s tak zasviněným předním sklem zevnitř, že jsem jim tam mohl namalovat prasátko.
Naposledy upravil(a) Libunda dne 12 dub 2018 09:24, celkem upraveno 1 x.
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Jak to tak čtu, tak to vypadá, že ti prodali Defendra a ne Range
Můj otec takto jednou jel na garanční prohlídku do autirizovaneho servisu, a upozornil je že za pár dní pojede na stk. Na stk se ho technik optal jak se mu řídí v noci? Že reflektory jsou trošku neseřízené. Otec opáčil, že byl před pár dny v servise a že jim říkal o stk aby vše bylo šolich. Po nakouknuti do faktury objevili položku "seřízení svetlometu 220kč".
A toto za těch cca 25let co mění auto co 4roky není ojedinělé.
Můj otec takto jednou jel na garanční prohlídku do autirizovaneho servisu, a upozornil je že za pár dní pojede na stk. Na stk se ho technik optal jak se mu řídí v noci? Že reflektory jsou trošku neseřízené. Otec opáčil, že byl před pár dny v servise a že jim říkal o stk aby vše bylo šolich. Po nakouknuti do faktury objevili položku "seřízení svetlometu 220kč".
A toto za těch cca 25let co mění auto co 4roky není ojedinělé.
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Procházím kopie servisních zásahů,
abych mohl napsat další bod...........a zjišťuji,
že i přes mnou vyslovenou žádost jsem doposud nedostal přístup k online servisní knize.
Oni totiž pánové už v dnešní době do papírové nic nepíšou.
Sice mi říkali, že tam žádný z těchto mých reklamací nenajdu, že pouze garančky, ale stejně.
Měl bych to mít, že ......
abych mohl napsat další bod...........a zjišťuji,
že i přes mnou vyslovenou žádost jsem doposud nedostal přístup k online servisní knize.
Oni totiž pánové už v dnešní době do papírové nic nepíšou.
Sice mi říkali, že tam žádný z těchto mých reklamací nenajdu, že pouze garančky, ale stejně.
Měl bych to mít, že ......
Naposledy upravil(a) Libunda dne 12 dub 2018 09:24, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Jakto že v servisní knize budou jenom garančky? Vždyť taková kniha potom postrádá smysl. Třeba v případě výměny motoru a jeho následné poruchy někde mimo dosah Cartecu se auto poveze k nim, aby se řešila záruka na motor? Nebo bude majitel dokládat fakturami někde v cizině, že ten motor je skoro nový? A že je na něj tedy záruka od výrobce?
Podle mě servisní kniha je záznam o servisní historii vozu jako takového, nikoliv jenom o předepsaných prohlídkách a z toho plynoucí záruce na vozidlo.
Podle mě servisní kniha je záznam o servisní historii vozu jako takového, nikoliv jenom o předepsaných prohlídkách a z toho plynoucí záruce na vozidlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Ano, taky jsem si to myslel.
Když jsem chtěl do el.knihy nahlédnout, abych udělal rekapitulaci všech problémů,
v době, kdy jsem začal problém řešit s právníkem, tak mi bylo toto sděleno.
Ověřit jsem si to nemohl do teď, protože přístup nemám a tím pádem nevidím, co tam je.
Když jsem chtěl do el.knihy nahlédnout, abych udělal rekapitulaci všech problémů,
v době, kdy jsem začal problém řešit s právníkem, tak mi bylo toto sděleno.
Ověřit jsem si to nemohl do teď, protože přístup nemám a tím pádem nevidím, co tam je.
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Tím, že mi opakovaně rozebírali palubku, tak se automaticky všechno pomalu uvolňuje.
Prvních pár demontáží mi tvrdili, že žádné vůle nevznikají ( nechápu, kdo jim toto uvěří).
Po dalších demontážích palubky, čalounění dveří atd. se samozřejmě ozývají děsný pazvuky, skřípání, vrzání ap.
Když jsem naposledy chtěl opravit ten levý A(B) sloupek, jak je psáno v protokolu, tak to OPĚT údajně opravili, ( podobně jako byly skvěle opravené brzdy, viz. video)
ale výsledek je daleko horší, než před tím.
Ono, pokud to skládají dohromady stylem jako čalounění dveří, tak se nedivím.
Samozřejmě jsem na to upozornil a chtěl opravu opravy.
Toto ODMÍTLI s odůvodněním, že to nechtějí znovu rozebírat, protože to bude vrzat čím dál víc.
Tak teď nevím, jestli si ze mě dělají prču, nebo mě mají za idiota ??
ONI neustálým rozebíráním způsobili, že to vrže čím dál víc, místo opravy to ještě zhoršili a teď to chtějí nechat v tomto stavu??
Tvl, kde to jsme ??!!
Prvních pár demontáží mi tvrdili, že žádné vůle nevznikají ( nechápu, kdo jim toto uvěří).
Po dalších demontážích palubky, čalounění dveří atd. se samozřejmě ozývají děsný pazvuky, skřípání, vrzání ap.
Když jsem naposledy chtěl opravit ten levý A(B) sloupek, jak je psáno v protokolu, tak to OPĚT údajně opravili, ( podobně jako byly skvěle opravené brzdy, viz. video)
ale výsledek je daleko horší, než před tím.
Ono, pokud to skládají dohromady stylem jako čalounění dveří, tak se nedivím.
Samozřejmě jsem na to upozornil a chtěl opravu opravy.
Toto ODMÍTLI s odůvodněním, že to nechtějí znovu rozebírat, protože to bude vrzat čím dál víc.
Tak teď nevím, jestli si ze mě dělají prču, nebo mě mají za idiota ??
ONI neustálým rozebíráním způsobili, že to vrže čím dál víc, místo opravy to ještě zhoršili a teď to chtějí nechat v tomto stavu??
Tvl, kde to jsme ??!!
Naposledy upravil(a) Libunda dne 12 dub 2018 09:24, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
A to odmítnutí ti dali písemně? Pokud ano, tak ti způsobili škodu, kterou nechtějí nahradit, protože by způsobili další škodu. Zajímavé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Písemně ne, toto a další věci komunikovala jejich advokátka s mým advokátem.
Pak také něco ve stylu, že RR není Lego atd.........
Pak také něco ve stylu, že RR není Lego atd.........
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
DNES proběhla poslední komunikace mezi advokáty mým a Cartec. A já po vlastní ose jsem kontaktoval ČESKOU TELEVIZI, pořad ČERNÉ OVCE.
Pokud toto neprojde, nebo nebude pro ně zajímavé, hodlám oslovit obchodní inspekci.
Nechce se někdo přidat, ať v tom nejsem sám ?
EDIT:
Smutné je to, že jsem kdysi byl ochotný nechat si vyměnit auto. Teď už ale ne !!
Myslím, že Range Rover nesplňuje požadavky člověka, který za něj dá tolik bankovek.
Pokud toto neprojde, nebo nebude pro ně zajímavé, hodlám oslovit obchodní inspekci.
Nechce se někdo přidat, ať v tom nejsem sám ?
EDIT:
Smutné je to, že jsem kdysi byl ochotný nechat si vyměnit auto. Teď už ale ne !!
Myslím, že Range Rover nesplňuje požadavky člověka, který za něj dá tolik bankovek.
Naposledy upravil(a) Libunda dne 12 dub 2018 22:34, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
A myslíš si, že je to autem jako takovým, nebo konkrétním kusem a následným přístupem servisu k celé věci. Já mám totiž dojem z toho co jsi napsal, že velká část věcí byla způsobena neochotou nebo snad i neschopností servisu udělat práci pořádně. A tohle umí zabít jakoukoliv věc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Upřímně??
Nejradši bych psal přímo do Anglie, protože si myslím, že nám do východní Evropy posílají sračky.
Kdyby totiž Němec, nebo kdokoliv jiný dostal vůz s tolika mouchama jako já, poslal by je do háje okamžitě a nedohadoval se a nenechal ze sebe dělat blbce 1,5 roku !!
Takže kromě horších kusů do výhodní Evropy si myslím, že jsem měl opravdu smůlu na nejhorší kus z východoevropských kusů.
Ale i to by zručný servis mohl zvládnout.......... bohužel, v mém případě se tak jednoznačně nestalo.
Začínám mít pocit, že je to moje karma...................
Když to shrnu, RR 2016 je moje teprve 3tí nové auto, většinou jsem kupoval auta po ukončeném leasingu.
Ovšem nikdy za celých cca 25+ let neměl tolik problémů s vozem, jako teď.
Jezdil jsem s
Italama, Němcema, Korejcema, Japoncema, Čechama, i Land Roverama / Freečko, a RR L322) atd.......... cca jsem jezdil s více jak 15ti autama.
Nejradši bych psal přímo do Anglie, protože si myslím, že nám do východní Evropy posílají sračky.
Kdyby totiž Němec, nebo kdokoliv jiný dostal vůz s tolika mouchama jako já, poslal by je do háje okamžitě a nedohadoval se a nenechal ze sebe dělat blbce 1,5 roku !!
Takže kromě horších kusů do výhodní Evropy si myslím, že jsem měl opravdu smůlu na nejhorší kus z východoevropských kusů.
Ale i to by zručný servis mohl zvládnout.......... bohužel, v mém případě se tak jednoznačně nestalo.
Začínám mít pocit, že je to moje karma...................
Když to shrnu, RR 2016 je moje teprve 3tí nové auto, většinou jsem kupoval auta po ukončeném leasingu.
Ovšem nikdy za celých cca 25+ let neměl tolik problémů s vozem, jako teď.
Jezdil jsem s
Italama, Němcema, Korejcema, Japoncema, Čechama, i Land Roverama / Freečko, a RR L322) atd.......... cca jsem jezdil s více jak 15ti autama.
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Môj názor je, že by sme mali dokopat niekoho zo Salzburgu, ak keď nie tak nejakého anglána aby sa danou problematiku začal vážne zaoberať. Servis takýchto kvalít môže byť hocičo, len nie autorizovaný. A po ich autorizácii je treba začať slapat. Inak nás budú mať stále na posmech.
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Víte kdy všechny ty problémy začali??
Když mi po 3 měsících ježdění namontovali zabezpečovačku. Přesně od té chvíle se táhnou problémy s palubní deskou.
Všechno to do sebe zapadalo, ale oni tvrdili, že to tím není.
OK, podlepili spoje, vymezili vůle, ale NIC, nepomohlo to, reklamace stále dokola......Po roce a půl ježdění do Brna a z5 a poslouchání klepání z palubky
přišli na to, že to klepou výškové reproduktory Meridian ( z příplatkové výbavy nejdražšího audio osazení !!).
Vyměnili je a hádejte co....... dělalo to stále dál......... a tím to na několik měsíců skončilo.
Řekli mi " dělají to výškáče Meridian". A to bylo všechno............ nic víc neřešili, prostě to jenom
zkonstatovali a nechali mě s tím jezdit.
Říkám si OK, jdu hledat závadu sám. Vzal jsem kamaráda, najezdili jsme desítky km po okolí se stetockopem na uších a hledali, co kde ťuká.
Vskutku, klepání opravdu vycházelo z repro Meridian............ tak jsme zkoušeli různé situace a zjistili, že repráky hučí i když je rádio vypnuté...... to už bylo zajímavé.
Protože autorizovaný servis Cartec neudělal pro nápravu nic, sám jsem kontaktoval společnost Meridian v UK,
kde jsem jim popsal problém. Oni mi obratem poslali nějaké formuláře k vyplnění a napsali, že to předají LR.
Toto udajně opravdu udělali, z Rakouska ale přišla do Brna informace, že to s Meridianem řešit nemají, protože je to subdodavatel,
že se to má řešit ve vlastní režii.
Pak jsem si vzpomněl, že mám podporu pro komunikaci v autě, to zn.m, že je strop osazený microfonama, které přenášejí zvuk ze předu do zadu a opačně.
Usoudili jsme tedy, že nějaký z těch microfonů je špatně uchycený, na hrbolech se rozkmitá a přenáší to ťukání do předních výškových repro.
Toto už dávalo smysl, tak jsem s tím přijel do servisu a řekl jim svůj názor.
Když mi auto předávali zpátky, tak mi technik sdělil, že s tímto problémem nic nedělali, neopravovali, protože by se muselo rozčalounit střešní polstrování,
že mám zkusit jezdit s nastavenou nižší citlivostí systému na podporu komunikace v autě.
OK, auto jsem převzal a začal testovat......... a hádejte co. Ťukání přestalo !!!
I když mám systém na maximální úrovni citlivosti !!
Sice začala palubka vrzat na uplně jiných místech a úplně jiným stylem, ale oni nic dajně neopravovali !!!
Proč mám pocit, že si sou vědomi vlastní chyby, přišli na ni, ale abych nebyl na koni, že to od začátku byla jejich vina, tak radši řekli, že s tím ni nedělali??
Myslím, že přesně takhle to je.
Když mi po 3 měsících ježdění namontovali zabezpečovačku. Přesně od té chvíle se táhnou problémy s palubní deskou.
Všechno to do sebe zapadalo, ale oni tvrdili, že to tím není.
OK, podlepili spoje, vymezili vůle, ale NIC, nepomohlo to, reklamace stále dokola......Po roce a půl ježdění do Brna a z5 a poslouchání klepání z palubky
přišli na to, že to klepou výškové reproduktory Meridian ( z příplatkové výbavy nejdražšího audio osazení !!).
Vyměnili je a hádejte co....... dělalo to stále dál......... a tím to na několik měsíců skončilo.
Řekli mi " dělají to výškáče Meridian". A to bylo všechno............ nic víc neřešili, prostě to jenom
zkonstatovali a nechali mě s tím jezdit.
Říkám si OK, jdu hledat závadu sám. Vzal jsem kamaráda, najezdili jsme desítky km po okolí se stetockopem na uších a hledali, co kde ťuká.
Vskutku, klepání opravdu vycházelo z repro Meridian............ tak jsme zkoušeli různé situace a zjistili, že repráky hučí i když je rádio vypnuté...... to už bylo zajímavé.
Protože autorizovaný servis Cartec neudělal pro nápravu nic, sám jsem kontaktoval společnost Meridian v UK,
kde jsem jim popsal problém. Oni mi obratem poslali nějaké formuláře k vyplnění a napsali, že to předají LR.
Toto udajně opravdu udělali, z Rakouska ale přišla do Brna informace, že to s Meridianem řešit nemají, protože je to subdodavatel,
že se to má řešit ve vlastní režii.
Pak jsem si vzpomněl, že mám podporu pro komunikaci v autě, to zn.m, že je strop osazený microfonama, které přenášejí zvuk ze předu do zadu a opačně.
Usoudili jsme tedy, že nějaký z těch microfonů je špatně uchycený, na hrbolech se rozkmitá a přenáší to ťukání do předních výškových repro.
Toto už dávalo smysl, tak jsem s tím přijel do servisu a řekl jim svůj názor.
Když mi auto předávali zpátky, tak mi technik sdělil, že s tímto problémem nic nedělali, neopravovali, protože by se muselo rozčalounit střešní polstrování,
že mám zkusit jezdit s nastavenou nižší citlivostí systému na podporu komunikace v autě.
OK, auto jsem převzal a začal testovat......... a hádejte co. Ťukání přestalo !!!
I když mám systém na maximální úrovni citlivosti !!
Sice začala palubka vrzat na uplně jiných místech a úplně jiným stylem, ale oni nic dajně neopravovali !!!
Proč mám pocit, že si sou vědomi vlastní chyby, přišli na ni, ale abych nebyl na koni, že to od začátku byla jejich vina, tak radši řekli, že s tím ni nedělali??
Myslím, že přesně takhle to je.
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Při revizi všech mých stížností na různé zvuky, klepání a pískání mi bylo sděleno, že závady jsou pouze subjektivního charakteru,
že to co vadí mě, jinému vadit nemusí, proto to je vlastně můj problém.
"My jsme zvyklí opravovat a půlit motory a převodovky, nejsme zvyklí opravovat chyby, které slyší pouze někdo."
že to co vadí mě, jinému vadit nemusí, proto to je vlastně můj problém.
"My jsme zvyklí opravovat a půlit motory a převodovky, nejsme zvyklí opravovat chyby, které slyší pouze někdo."
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
To je hezké, takže tvoji reklamaci vůbec neřešili? To ale měli, alespoň na papíře, a napsat, že se neprojevilo nebo něco podobného.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Chlapi, pokud máte na věc jiný názor, podělte se. Nelpím na ničem z těchto problémů, pokud to někdo
dokáže racionálně vysvětlit. A pokud máte pocit, že téma je jen moje, tak NE, NENÍ.
Tím že se rozepíšeme, budeme možná schopni oddělit kvalitní servisy, od těch.............................. co by neměli raděii nic opravovat.
POJĎME UDĚLAT REVOLUCI !!!
Proč by u nás v ČR měl mít servis navrch nad zákazníkem, když v okolním světě je to naopak??!!
dokáže racionálně vysvětlit. A pokud máte pocit, že téma je jen moje, tak NE, NENÍ.
Tím že se rozepíšeme, budeme možná schopni oddělit kvalitní servisy, od těch.............................. co by neměli raděii nic opravovat.
POJĎME UDĚLAT REVOLUCI !!!
Proč by u nás v ČR měl mít servis navrch nad zákazníkem, když v okolním světě je to naopak??!!
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen
Ja osobne si myslim ze znackovej servis v zadnem pripde nepuli ani motory natoz tak jeste prevodovky. Jsou radi ze to dokazou vymenit jako celek (skupinu). Land rover je stejny smejd ci kvalita jako jina znacka. Uz vubec se nikde nepise v obchodnich podminkach o priplatku za lepe opracovane ci jinak kvalitne provedene dily ci prace. Podle me se cena umerne stabilizovala od toho kolik zakaznik dokaze za onen produkt zaplatit. Tedy prizpusobila se prodejnosti trhu. Ale opakuji znovu to neni zarukou kavality ci jakosti vyrobku. U ostatnich znacek at uz srovnatelnych nebo ne je problematika uplne stejne. Procento reklamaci u LR je vysoke a snizuje se umele prave timto zpusobem ktery se ti deje a popravu se ti nelibi. Kdyz sem si koupil novy motor se spatne opracovanou klikou. Resil sem az v rakousku a bylo mi receno v prekladu do cestiny. Nas to nezajima u nas si to nekoupil. A neoficialne mi reklo zastoupeni. Podivej nas mechanik by na to ani neprisel. A kdyz by nahodou jo tak je to prece v zaruce 2roky. Jede to tak to neres....Kdyz se to pokazi tak se uvidi na koho se hodi vina. Ale jelikoz si to montoval sam tak nase vina to urcite nebude. Anglican napsal ze at to “poslu” (ha ha ha sundat kastli rozebrat opet motor na atomy)zpet ze se to pokusi reklamovat. Ale ze pokud to bude v toleranci......bla bla blaLibunda píše:Chlapi, pokud máte na věc jiný názor, podělte se. Nelpím na ničem z těchto problémů, pokud to někdo
dokáže racionálně vysvětlit. A pokud máte pocit, že téma je jen moje, tak NE, NENÍ.
Tím že se rozepíšeme, budeme možná schopni oddělit kvalitní servisy, od těch.............................. co by neměli raděii nic opravovat.
POJĎME UDĚLAT REVOLUCI !!!
Proč by u nás v ČR měl mít servis navrch nad zákazníkem, když v okolním světě je to naopak??!!
Sent from my iPhone using Tapatalk