CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Georg
Příspěvky: 26
Registrován: 01 říj 2015 22:10
tel.: 725406290
auto: -Ex Disco3,L.R. S1

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#81 Příspěvek od Georg » 24 kvě 2018 15:40

Zdravím, musím si taky trochu přisadit , v Cartecu jsem koupil novou Disco 3 a měl jsem podobné zkušenosti s tamním servisem. Začal jsem jezdit jinam, ale nebylo to o moc lepší, nakonec jsem milou Disco nechal dát dohromady v Defenderu v Kolíně a potom jsme ji prodal. Škoda bylo to skvělé auto, ale na můj vkus příliš závad a velice ale opravdu velice špatný servis v ČR . Chtěl jsem si potom koupit RR Sport, ale rozchodil jsem to a nakonec jsem si koupil jinou značku na denní ježdění a radost mi dělá v současnosti Serie 1. Ale Cartec opravdu nic moc. PO seřízení geometrie mi byli schopni předávat auto s volantem kde byla příčka volantu při rovné jízdě místo vodorovně tak kolmo. Myslel jsem , že si ze mě dělají legraci, ale opravili to nakonec. Vůle v řízení jsem se nikdy od novoty do prodeje nezbavil. Od té doby mám fóbii z vůle v řízení. Ale je to za mnou. Jednou mi jeden člověk co se vyzná řekl, že jsem měl ještě štěstí že jsem neměl zadřený motor. No tak to bylo no Tedy nic moc. Třeba jsem měl smůlu na špatný kus nevím. Ale jedno Vám ještě napíšu. Disco byla nová a když mě jednou vyměňovali prasklé čelní sklo tak se mě mechanik co to dělal ptal jestli bylo auto bourané. Když jsem mu řekl že ne, tak se hodně divil. Byla to firma , která dělala jen skla. Tak do dnes nevím co to bylo za auto.

Uživatelský avatar
Libunda
Příspěvky: 135
Registrován: 12 led 2011 10:50
auto: L322 TDV8, L405 SC
Bydliště: Náchodsko

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#82 Příspěvek od Libunda » 24 kvě 2018 20:11

Kokesek:
Ale to se bavíš o pískání při brzdění. Mě to píská furt. To není deskama.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#83 Příspěvek od Kokesek » 24 kvě 2018 21:48

To se bavim o aute ktere piska i kdyz nebrzdi


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Libunda
Příspěvky: 135
Registrován: 12 led 2011 10:50
auto: L322 TDV8, L405 SC
Bydliště: Náchodsko

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#84 Příspěvek od Libunda » 26 kvě 2018 17:20

AHA, já jen že si připadám jak idiot, když mi k mým závadám v Cartec vždycky tvrděj, že jsem jedinej, kdo si na to stěžuje !!

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#85 Příspěvek od Kokesek » 27 kvě 2018 13:38

To je normalni. Me taky vzdycky kdyz jdu resit nejake omacky na novej motor trvdi ze to neni mozne ze porad resim motory, kliky se vubec nelamou a jeste to ani neresili 🤣 a pred rokem me ani nepochopil. Rikam zase klika. A on ze obcas nejakou kliku na dverich resi. Ale ze je velmi to malo. Ja si myslim ze je dulezite ze zastoupeni veri ve znacku. Marketingu to prospiva vsechno pracuje jak maObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Libunda
Příspěvky: 135
Registrován: 12 led 2011 10:50
auto: L322 TDV8, L405 SC
Bydliště: Náchodsko

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#86 Příspěvek od Libunda » 05 čer 2018 10:58

Tákže........... po 14 ti dnech jsem si auto převzal.

Když to shrnu, tak bych řekl, že jméno autosalonu zachraňuje přijímací technik.
Ostatní se se mnou nehodlají bavit a strkají před problémem hlavu do písku. Tzn, že jsem nepotkal ani majitele, kterého jsem si opětovně vyžádal k jednání, ani vedoucího servisu.
Všechno odnesl technik.
Naštěstí je to rozumný a vypadá to, že férový člověk, který mi mimo záznam řekl pár pro mě podstatných věcí.

Každopádne:
- brzdy nepískají, vyměněné desky( asi po 4té ) a třmeny. Odůvodnění ? údajně spálené desky od brzdění. Evidentně nesmím využívat 510 Hp pod kapotou, protože materiál desek to nezvládá.
I když dle mého názoru i kdyby byly desky spálené, tak nebudou drhnout o třmeny za jízdy. Ale to je názor uživatele, né technika.

- foukání kolem dveří, zjistěna netěsnost gum, provedena výměna ( zatím jsem nezkoušel funkčnost )

- klepání v levém A sloupku se jim neprojevilo............ mně ano ( je to klasický příklad toho, když jim říkám, že v Brně to nemaj díky novým silnicím kde testovat). Přijedu do VČ a je to slyšet okamžitě.

- čalounění naruby opravené a sesazené správně !!!

- další věci už byly maličkosti, tak to nebudu rozepisovat.

Tedy finále v CARTEC po 2 letech strastí je takový, že se tomu snad konečně dostatečně a adekvátně k problémům věnovali.
Byl jsem tam naposledy, protože averze obou zúčastněných stran je cítit na sto honů.

Nakonec bych chtěl říct, že zlatej servis pan HODBOĎ v Brně. Tam jsem jezdil s L322 moc rád a vždy se servisem a chováním naprosto spokojený.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#87 Příspěvek od cyril » 05 čer 2018 14:30

Teď to můžeš vyzkoušet, jak to bouchá nebo ne. Dostat se do Města jinak než ze Spů přes náměstí ve frontě, nebo přes Krčín kolem hřbitova, je nadlidskej výkon, takže doporučuju přes polní cesty, kde se dá..A máš to hned odzkoušený. jestli to bouchá nebo ne. Přeju, ať ti to konečně funguje jak má. Mě by asi mrdlo...Svoji D4 jsem kupoval v Cartecu novou (prodejce Jeřábek je seriózní člověk) a opravu/servis, jsem tam řešil radši jen jednou. Dělali přidřenou klapku přepínání turb, když auto hned po koupi pořád padalo do nouzáku. Nakonec se to u všech aut opravilo vyfutrováním té osy. Potom jsem tam byl ještě s Jaguárem XKR 4,2, když mi tekl kondenzát klimy k nohám spolujezdce, namísto pod auto. Asi dvě hodiny se radili, jak to nacenit, až se nakonec přiznali, že to nikdy nedělali a že do toho radši nejdou. A dobře udělali! Ve finále jsme si to dělali sami. A hned po roce dvakrát. Konstrukční vada hadičky přepadu kondenzátu nás nakonec donutila vymyslet vlastní funkční systém, který te'd jede bez závady. Auto teda už nemám...tak snad jo. Palubka komplet ven..prostě voser, za který bych se v Cartecu nedoplatil..A ještě by to asi jak čtu složili tak, že by to všechno vrzalo a klapalo i se staženou střechou.

Uživatelský avatar
MartinG
Příspěvky: 120
Registrován: 03 led 2014 14:00
tel.: 604253828
auto: Defender 110/300tdi
Bydliště: Brno

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#88 Příspěvek od MartinG » 18 čer 2018 22:27

Libunda píše: 17 dub 2018 19:13 Heh, ted jsem si vzpomněl na další maličkost.
Stěžuju si v servisu, že při odparkovávání v kopci se vždycky ozve rána.
( Jsem cíťa na techniku, tak mě to vadilo )
Jejich odpověď byla, že to prověřili, je to normální, že tam žádné vůle nejsou, ať to tak používám dál
Teprve na LE Experience v Kopřivnici, když jsem si na to stěžoval mi LOW vysvětlil,
že je potřeba nejdříve zatáhnout ručku, nechat celé auto o ni opřít a teprve pak dát "P".
V servisu Cartec to NEVĚDÍ !!!
Mě osobně to nenapadlo, protože jiná auta podobného typu mi to nedělala.
Nevědí a vědět nemohou, páč to není ani v manuálu. Nicméně je to tak, jelikož pokud to neuděláš, opře se celá váha auta o převodovku a na ní to pak visí. Dostává tím i docela na prdel. Mimo LR mám i půl roku starého VW Caddy s DSG a v kopci bych nikdy nezaparkoval jen na P. Vždy nejdřív N, pak ručka a nakonec P. Je to sice otrava, ale převodovka ti vydrží o poznání déle. A víš proč to není v manuálu a v LR, ale i kdekoli jinde o tom nic neví nebo možná ví, ale nepoví? Já si myslím, že je to záměr, jelikož oni potřebují auto co nejdříve dostat zpět na servis, kde ti ho začnou právě takto rozebírat. A z toho pak již není cesty ven.

Uživatelský avatar
Libunda
Příspěvky: 135
Registrován: 12 led 2011 10:50
auto: L322 TDV8, L405 SC
Bydliště: Náchodsko

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#89 Příspěvek od Libunda » 22 kvě 2019 22:13

Dobrý večer dámy a pánové,
chci se podelit o poslední zkusenost ze servisem.
Jak jsem avízoval, tak s CARTEC Brno jsem rozvázal veskerou komunikaci.
Nedávno mi auto napsalo, ze by chtelo servis po roce.
Zajel jsem na doporucení do servisu na opacnem konci republiky.
A hádejte co??

Po 2 letech reklamací mi přestalo foukat kolem dveří................... a proč??
Protože si pohráli s dveřmi a utáhli zámky.
Stačí trocha snahy a problém je vyřešený.

v CARTEC fakt nejsou dobří servismani.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#90 Příspěvek od habakuk » 23 kvě 2019 20:52

Přitom u jiných značek v autorizovaných servisních mají reklamace celkem rádi, protože je platí fabrika. Tak to vypadá, že se jim spíš nechce dělat.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
teekey
Příspěvky: 76
Registrován: 04 kvě 2018 23:35
auto: RR L322 (V8)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CARTEC BRNO – landrouvrákův nejhorší sen

#91 Příspěvek od teekey » 25 kvě 2019 05:46

Libunda píše: 22 kvě 2019 22:13 v CARTEC fakt nejsou dobří servismani.
ono to bude spis o tech lidech co to tam vedou (od prijmacich techniku vys). Jedna vlastni zkusenost: to sem kdysi mel problem s sibrem na passatu, v auth. servise dle pokynu v manualu nic nenasli a tak zacli s oblibenou retorikou ze to budou vadne jednotky, bylo jich tam celkem 6 od 15-30k/kus, ktere by to mohli ovlivnovat. To jsem jim podekoval a jel pryc. Sehnal jsem pozdeji kontakt na velmi sikovneho autoelektrikare, kteremu cukali koutky kdyz me videl prijizdet k nemu domu a vital me se slovy, ze se mu zda, ze stejne auto mel pred par tydny na dilne v praci. Prace se zkouseckou a pajkou asi na 2h a sibr opraveny, cena tehda par stovek. Mimoto mi vysvetlil, ze v "praci" se jede tezce podle manualu, ktery je vede krok za krokem, protoze na hrani si se zkouseckou nemaji cas kdyz maji auta naobjednavana na cely den +/- po hodine, navic kdyz by neco omylem odpalil tak to budou platit z vlastni kapsi atd. Z teto zkusenosti neverim, ze lidi na dilne by neco nezvladli, ale nesmi - rsp. delaji presne to co jim zada prijmaci technik a ten zase podepisuje prijemku kde je cena za opravu, ktera je zavazna + kdyz se cokoliv jineho pokazi tak to pujde na jeho triko.
Osobne jsem v minulosti do auth. servisu jezdil max. na svolavacku, jinak jedine ke skutecnym profikum nekdy i do garaze.
habakuk píše: 23 kvě 2019 20:52 Přitom u jiných značek v autorizovaných servisních mají reklamace celkem rádi, protože je platí fabrika. Tak to vypadá, že se jim spíš nechce dělat.
zrovna s timhle bych si vubec nebyl jisty, fabrika plati svolavaci akci (vymena dilu atd.), ale individualni reklamace si resi kazdy servis sam, on to zadokumentuje a chce to uplatnit u importera, ktery to pripadne posouva dal smerem k fabrice. Realne to potom dopada, ze kazdy servis se k tomu stavi jinak a pak hodne zalezi jak moc vyznamny pro ten servis jste. Pokud mam XX aut (firma), ktere jezdi do toho jednoho servisu tak vyjdou vstric se vsim a ne vyjmecne dost veci plati ze sveho, protoze jim to zaplatim zase v nejakem to jinem ukonu, ale pokud mam 1 auto, ktere u nich je max. 1x 2 roky na vymenu oleje tak si myslim, ze spis vetsinu veci zamitnou hned na zacatku uz jenom proto, ze to papirovani s tou reklamaci taky vezme dost casu. Rozhodne plati, ze kazdy servis se stavi ke stejne veci jinak a pak zalezi na vas. Zase jedna osobni zkusenost, typicky problem poslednich VW je ze pokud jezdite denne a parkujete venku tak v horizontu 3-6 let zacnou tzv. kvest kolem okrasnych chromovych list, jenomze to neni klasicka povrchova koroze ale delaji se puchyre pod lakem. No a pak vas v servisu uzemni s tim, ze se nejedna o "povrchovou" korozi, protoze tam zadna koroze neni (a kdyz budete mit smulu, tak nikdy nebude, protoze driv bude dira skrz na skrz a to uz zase bude mimo kryti). Ale kdyz jste napriklad likvidator pojistovny (opet realna zkusenost), tak vam servis zajisti komplet opravu (co jde tak opravit a nalakovat, nebo vymenit) vseho i na 12 let starem aute. To auto vypadalo jako nove :-)
Zubní pasta s výtažky Aloe-Vera - www.zubnipasta-aloevera.cz

Odpovědět